ő itt alant Bendegúz, aki kisfiú macskának készült. Legalábbis Gremlin azért adta Neki ezt a nevet, mert azt hitte. Pedig lány kutya. De Bendő rászolgált a nevére, így a keresztapaság létrejött.
Különben azt jawaslom,h nyugodtan kattintgassál akárhowa. Meg csinálj bármit. Egészen addig,mig a képernyö be nem kékül mindenhol,a betük meg fehérek nem lexnek. Na akko kikapcsolod,azt ujrainditűs után ujra klattyolhacc bárhowa. Csak erre az egyre kö odafigyelni. Me ha ebben a menüben átirsz wmit,akko má gond lex.
Bigem Drága! A világért sem fárasztanálak feleslegesen. Ezek nekem télleg kérdések! Hát nem hiszed, h. én nagyon kezdő vagyok. Állandóan kérdezgetek, akit csak el tudok kapni. Köszi a válaszod!Most ezt kiírom egy nagy-nagy füzetbe és bemagolom! :-)))))Csá!
Agyikám ugye most fárasztasz? De azé se hagyom magam!)))
1. Ezeket az ugráló figurácskákat hol lehet megtalálni?
Az egér jobb gombjáwal rákattintasz az ugrálo bogyokra. Kijön egy ablak. Megkeresed a kép mentése más néwen sort és ráklattyolsz a bal gombbal. Megnézed,h howa mentetted,h megtaláld! Aztán mondjuk ha irsz egy lewelet,akkor bexurás,majd az elöugro menüben megkeresed ezt a zugrálosat azt bexurod. Kb ennyi.
2. Azt az aranyos gonosz kutyut, amit kaptam Tőled, amelyik a macskuszt akarja az autó alá lökni, azt én tovább tudom küldeni valakinek E-mailban. Ha igen, hogyan?
Bemégy az üzenetembe. (megnyitod) Fülü wan egy oan pont,h towábbküldés. Ráklatty az egér bal gombbal. Mingyá elöjön ujra. Akko kitörlöd fölüröl az én newem,cimem,stb azt megadod a zuj cimet és eküdöd a lewelet. A kutyu bennemarad. Nu.
BIG, 2 kérdésem lenne. 1. Ezeket az ugráló figurácskákat hol lehet megtalálni? 2. Azt az aranyos gonosz kutyut, amit kaptam Tőled, amelyik a macskuszt akarja az autó alá lökni, azt én tovább tudom küldeni valakinek E-mailban. Ha igen, hogyan? Lécci!!!! Előre is köszi a választ! Pusza!