Ja, van még egy. 250 W-ig sima kerékpár, azaz ha van egy mosógép motorod, egy invertered, meg egy ólomzselés akksid, akkor uzsgyi! Én ilyenre akarom átalakítani Balambért, a csajaim pedálos autóját. És abba kis jóindulattal a nejem is belefért. ;-)
Vagy lehet őrültködni a prérin egy cycle carttal. (6,5 Le-s, egykerék meghajtású, egy keréken fékezett izé.) Keress rá, megéri!
Itt nem kategóriáról van szó, mert azok adottak. (Kerék számtól és teljesítménytől függő a dolog.) Te egy egyedi smkp-t építenél (hivatalosan L6e, könnyű négykerekű tricikli), de az életben nem fogod legalizáltatni. Sosem lesz rá típus engedélyed. Ahhoz terveztetni, jóváhagyatni, minden frászt kéne, ami egy kisebb vagyon lenne. Két lehetőséged van:
1.) 5 Le alatti háromkerekűnek nem kell rendszám (L2e), ott lehet "jáccani". Legális az sem lesz, csak nehezebben buksz le vele, ha legalább kötsz rá egy KGFB-t.
2.) Veszel egy törött mopedautót, és átépíted magadnak. Ott is nehéz megbukni, mert ugyan van rendszáma (kis, piros, smkp rendszám), de a kutya sem ismeri őket. De ha egyszer megbuksz, akkor baj van, mert -szerintem- mindkét esetben Egyedi azonosító jel meghamisítása lesz az ügy, ami Btk., 0-3 év.
Régebben jártam már itt, csak egy időre alábbhagyott a lelkesedés. Viszont most megint gondolkodom valamin.
Az ötlet onnan jött, hogy a gyereknek összerakok valami pedálos autóféleséget, csak nem pedállal, hanem valami fűnyírómotorrral.
Aztán azon filóztam, mekkora legyen. Meg ha már egyszer építek, nehogymá' ne tudjam én is kipróbálni :)
Most már azon gondolkodom, hogy valami minicar-féleséget célzok meg. Olyasmit, mit egy gocart, csak talán hosszabb tengelytávval és valami kaszni formával. Célszerűen valami cabrio, hogy beférjek én is. A forma mindegy, lehet cobra, porsche, vagy bármilyen, esetleg egyedi is. Viszont az jutott eszembe, hogy szaladgálnak ezek a moped autók félhivatalosan, segédmotor rendszámmal.
Ezekkel mi a helyzet? Tud valaki valamit erről, hogy egy ilyen kategóriát hivatalossá lehet-e tenni ezen az úton? Ha mondjuk egy 4KW-os motor hajtja és (elvileg) nem megy 45-nél többet, le lehet egy ilyet papírozni mopedautónak, vagy ez is ugyan olyan reménytelen, mint a többi? Esetleg ha egy már meglévő Aixam- féleség papírjait vennénk alapul és abból lenne átépítve?
Nem tudom, hogy valaki gondolkodott-e már ilyesmin, csak eszembe jutott, hátha egy könnyebben járható kiskapu...
R.Lacibának sosem volt spitije. FFU-nak van. de ezt te nem tudhattad szegénykém. nesoká megyünk le arrafeléd, majd viszek kis ágyast. (borotváltat, operálatlant)
ne válogass. akinek macskái vannak az ne válogasson, azoknak is van farkuk he. a thai lédyboyoknak meg legalább nem szőrös. elküdhetnéd a spitis sporttárs teljét. valamelyik Laci. (nem te meg én)
Azért lett ennyiért felrakva mert nem nagyon akarok megválni tőle. Max ha megvennék vissza lenne forgatva a műhelybe stb. Szóval ez az az ár amiért a " nem akarom eladni" ellenében mégis eladnám. Tisztában vagyok vele hogy ennyiért senki nem fogja megvenni. + a hirdetésbe oda van írva hogy irányár :D csak olvasni kell
Szasztok! Mennék ki spitiért, állitólag Rekettye Lacibácsinak van hozzá egy projectje, vett egyet vagy mi és újítgatja? Vintage F1 lesz belőle mint már mondtam. Monoposto. Ki tudja az elérhetőségét? aadren@gmail.com ra dobhatnátok egy elérhetőségét. Köszi!!!