Mivel egy tök unalmas és megbízható japán motorral voltam ezért, hogy velem is legyen egy kis történés, az egyik autópálya lehajtónál lazán tovább mentem a rossz irányba :) Igazából ezt egy barátság próbának szántam, de mindenki elbukott rajta, mert ők mind lefordultak mögülem a jó irányba és magamra hagytak :D Egy "kisebb" tekergés után újra együtt mentünk tovább :)
Sziklaszilárd empírikus bizonyítékom van rá, hogy az évnek ebben a szakában csak a csajok motoroznak. Ma egyetlen motorost láttam, az is csaj volt. :)))
Tegnap voltunk a Mátra-Bükkben GS-eket előzgetni a GS-sel. :)
Egészen kiváló utak vannak Magyarországon is. Az Eger-Lillafüred szerpentin fele versenypálya minőségű út. Az Aggtelek felé vezető út is vadiúj szerpentin. 450km-t mentünk azon a környéken és a tengerpart kivételével hozta a horvát minőséget. A kajáról nem is beszélve.
Egy ideig mentem egy új vizes GS mögött és feltűnt, hogy áttették a kipufogót balról jobbra, a kardánt meg jobbról balra. Ezt tutira a sales-ek kérték, hogy a kofferrendszert ne lehessen simán továbbvinni a régi GS-ről, hanem újra meg kelljen venni 500e-ért.
A Morini-vel is azt teszi majd Antera, ha hazaertunk:-) Ma tobbszor is felvillant a toltes jelzo rajta. Ismet lehetett foltozni az ules alatti csatlakozokat, mint anno Porec-ben. Csaszarunk ebbol rutinosan kimaradt :-) Eddig kb. 1900km-nel jarunk, ehhez kepest egesz jol birja az olasz teknyika :-)
Épp most fogadtam a HUF-USD longra, szerintem a 3% HUF-EUR erősödés és a 8% EUR-USD erősödés csak egy pillanatnyi mámor. Ha bejön, akkor pont nyerek annyit, hogy a visszaváltóba dobált sörösdobozokkal együt kijöjjön egy fullos Bburago BMW M3. :D
Asszem tán Bernoulli óta közismert, hogy a sebesség(különbség) négyzetével arányos a közegellenállás. :)
Motoron a közegellenállás alaktényezőjét nem tekinthetjük konstansnak, mert a motoros maga aktívan befolyásolja, pl. fékezéskor felgyenesedik, gyorsításkor és nagy sebességnél pedig behasal a plexi mögé.
A "szemteskuka" elrendezésű, szinte teljesen burkolt motorkerékpárokat valamikor az 50-es 60-as években tiltották ki a motorversenyekről, viszonylag kis teljesítménnyel egészen elképesztő sebességeket értek el.
A Varadero többlet fogyasztásával pedig előre számoltam. Az F700GS 300Eft-al lett volna drágább. Számold ki, hogy 1L-es fogyikülömbözettel mennyi idő alatt lennének egy árban és azért állíts már egymás mellé egy kis GS-t és egy Varadero-t ;)
Kicsit GMC-sen indulunk neki a túrának :) Szepy a találkozó pontig nem jutott el defekt nélkül :) Remélem azért ma még látjuk a tengert :)
Biztos emléxel, amikor megvitattuk az mgh helyzeti vs 1/2mv2 mozgási energia viszonyát. Asszem kenguru még kerékpáros energiaegyenleg ábrát is berakott.
A motoroknál sincs másképp. A nagyobb tömeg adott sebességre gyorsításához több energia kell. A nagyobb homlokfelületű, nagyobb cw értékű jármű adott sebességre gyorsításához és a sebesség fenntartásához több energia kell. És akkor jön még a motor hatásfok fordulatszám függése.
Szóval ez az állapottér nem sima egyszeregy, Bálna legendás Szuzkája 1 tonnás, mégis több benyát termel, mint a varangy. :-) :-)
A FB nem annyira okés, továbbra is ezt mondom, nem a felhasználóról szól, árucikkek..
De nézd csak meg a topki statisztikát, 484 nick szólt hozzá. A FB csoportba bezárkóztatok 28-an. A topki nélkül mennyien lennétek? Mármint úgy értem, ismernétek egyáltalán egymást?
Ehhez neked semmi közöd, szerintem a lent említett kis huncut fiúcskák a háttérben egymással -mondjuk így- jelölgettek, vagy mittudoménmiccsináltak, és mivel volt köztük ismerősöd... Tudod, aki korpa közé keveredik, azt barátjáról ismerik meg a disznók! :-)))))