Köszönöm az eddigi ötleteléseket, megy szerelőhöz aztán kiderül. Kijelző téren kérdezném, hogy miből lehet megállapítani egy kijelzőről hogy GID vagy BID olyankor amikor már kivan szerelve? Illetve azt se lehet tudni,hogy leválasztották-e! Ha esetleg nem választottak le van rá mód, hogy az én kocsimba berakják? Válaszokat előre is köszönöm!
Nem ismerem annyira ezt az 1.8-as motort, de mintha ez a hibakód lehetne a változtatható szelepvezérlés hibája is. Szakértőbbek majd megnézik / mondják...
Katalizátornak utána néztem! Elvileg az 1 órás folyamatos autópálya megvolt mikor elhoztam (akkor már jelen volt a sárga lámpa)! Remélem törlés után nem jön vissza! Ha még is akkor találtam már olyan ceget aki takarást vállal rá garanciával! Viszont a másik hiba az meg vak folt! És nem is hangzik olyan bizalomgerjesztonek! 2017-ben vezérlés csere megvolt kompletten! Még angliába! Számla munkalap van róla!
Sziasztok ! 2 hibakodot olvastam ki a kocsiból pedál kombinációval! Letöltöttem opel appot, de így is kínai amit ír! Elfogom szerelőhöz vinni ,de jó lenne tudni mire panaszkodik
Tudom, hogy rendszeresen foglalkoztok vele, de nincs időm végigolvasni az összes hozzászólást. Van egy 2000' Zafira A-m 1,6 os, aminek a gépkönyvében benne van a 0,6 l/1000 km-es olaj csipegetés. De én már nagyon unom, segítsetek van-e megoldás arra (az eladáson kívül :-) ), hogy csökkentsem a szekér olajfogyasztási étvágyát. Jelenleg Shell HX7 10W-40 olajat használok. Talán 6 dl nem kajál meg 1000-en de akkor is. Sohasem volt ilyen autónk, hogy állandóan nézegessem az olajszintet. Az érzékelő állandóan visszadumál, a csomiban meg ott a vésztartalék 5 dl olaj.
Ötleteket várnék mások tapasztalatai alapján (az eladás nem opció).
Sziasztok! Újabb vak foltom van! Motorkod kellene viszont meg angol forgalmin van amiben nagyon fura a motorkod és egyáltalán nem szerepel sehol semmilyen zafiras oldalon
Nemrégiben vettem egy 2006-os évjáratú B Zafirát. 3 funkciós a kijelzőm, vagyis az időt, külső hőmérsékletet, dátumot ( rádióadót ) jelzi ki. Kaptam tippet hogyan lehet egyéb információkat megjelentetni még, de mint azt egyel lejjebb is írtam, a kijelzőn a - not found - felirat jelenik meg. Ez azért is fura, mert például nincs a műszerfalban motorhőfok-jelző, ami minden eddigi kocsimban benne volt, vagyis elméletileg elő kellene valahogy varázsolnom, de nem tudom. Esetleg van valakinek valami ötlete?
Kipróbáltam amit javasoltál a különféle alkalmazások elővarázslására, de nem jött össze. A settings gomb megnyomása után bejön a pittyegés, de a BC gombot megnyomva kiírja: " not found " Vagy valamit nem jól csinálok, vagy buta a gépem.
1.9DT Zafira M32 váltóval kicsit hangos az eleje , úgy 50kmh-tól felfelé . 90-100 között halkabb lesz , de 120 felett már erősebb a hangja . Ha üresben gurul , úgy is hangos . A téli gumik felrakása után figyeltem fel a jelenségre . Váltani símán vált , nem volt vele soha gond - Olajcsere után sem változott semmi . Felemelve a kerekeket megforgatva ( kézzel )semmi rágás , eltérés nem érezhető . Menet közben a kerékagyakon melegedés nem érezhető . Óra szerint 265eKm van a gépben .
A hozzáértőket kérdezném , kb. mi okozhatja a zajosságot ? - ( tudom , bármi , meg látatlanban diagnosztizálni , de hátha van jó ötlet , merre tovább )
Köszönöm előre is , ha válaszoltok , üdv mindenkinek , karcsi
Szekesfehérvár nincs messze! Most a többi cuccot szerzem be,de megfoglak keresni a modullal kapcsolatban! Nagy valószínűséggel az egész projekt most eltolódik egy kicsit,közbe jöttek egyéb más teendőm.
Köszönöm a választ! Kormány kapcsolóért februárban megyek, és tálaltam GID kijelzőt amit pont úgy hirdetnek,hogy letanitott,leválasztott állapotban. Van ahol úgy hirdetik hogy megtekintés után kiszerelik és resetelik! Gondolom a saját kocsim kódját valahogy kilehet olvasni, mert jómagam semmi kódot nem tudok! Rajta vagyok az ügyön :)
GID: letanított/leválasztott/szállítási módba legyen (ezeket az elnevezéseket ismerem). Mit jelent: az egyes eszközök össze vannak kódolva az autóval és egymással. Ha bármelyiket kiveszik az autóból, az másik autóban nem fog működni, nem lehet programozni. Ahhoz, hogy másik autóban használni lehessen, előbb le kell választani a donor autóról. Ezt Tech2-vel, vagy sok esetben opcom-mal lehet megtenni. Utána az új autóban programozni az új környezetéhez. A leválasztáshoz a donor autó kódja kell, a felprogramozáshoz az új autó kódja.
GID-ből létezik kettő illetve három soros: ez mindössze annyit jelent, hogy a főmenüben hány sor BC információt mutat. 2 sor: megtehető út+pillanatnyi fogyasztás, 3 sor: az előbbi+BC1 szerinti átlagfogyasztás. Csak a Zafira B/Astra H GID jó neked, és kell hozzá keret is (ha most BID van neked, egyébként a TID kerete megegyezik a GID kerettel).
A kormánykapcsoló nem ilyen, azt csak ki kell szerelni (a két kábellel együtt) és lehet átrakni a másik autóba. A programozáshoz szerzünk embert, Pesten legalább kettőt ismerek.
Kormány kapcsolós ötlet lesz a nyerő plusz GID kijelző!
Ha veszek kormány kapcsolót, pontosan hogyan magyarázzam el áthaladónak ,hogy milyen biztonságú kod kell nekem! Mert ha mondjuk egy összetört kocsit árulnak ki és úgy veszem meg az eladónál szerintem gőze se lesz miről beszélek!
Fejtörés az megvan ezerrel. Ha eldöntöm mit szeretnék és megvannak az alkotó elemek esetleg van itt valaki (valahogy úgy érzem, hogy hozzá értőkkel beszelgettem) aki programozás stb téren rendbe is rakná?
Kormánytáv: tudtommal mindegyik CIM-ben benne van a csatlakozó, csak a két kapcsoló és a vezetékei kellene, meg némi programozás (biztonsági kód szükséges).
Kormanytavhoz esetleg egy linked lenne,hogy meg is mit keressek?
Második ötlet ,ha jól sejtem egy androidos fejegység egy bluetooth obd kütyü ami kommunikálna a fejegyseggel igy lenne meg az áhított információ a kocsiról?
Az első megoldás az ami jobban tetszik, ott ez a kormanytav ami vak folt nálam! Mi kell hozzá mennyire bonyolult megvalósítani
A Vectra C kijelzője nem jó a Zafirába. Neked csak Zafira B/Astra H kijelző jó, illetve a rádió előlapja is más (egyenes) a Vectrában. Ha nincs a kormányon kapcsoló, akkor a BC funkciókat csak a menüs rádiókkal lehet használni (CDC40-től felfelé).
Javaslataim:
1.: GID kijelző + kormánytáv + tetszőleges rádió (gyári vagy bármilyen utólagos)
2.: marad minden + androidos rádió + ELM327
Az első esetben még bekerülhet a komfort modul is (hasznos kis eszköz), a második esetben olcsóbban lehet extra funkciókhoz jutni, kevésbé kényelmes használhatósággal.
A BID kijelző pedig mutatná az időt, dátumot, külső hőmérsékletet.
Viszont, ha megoldható a BC funkció előhozása akkor más megvilágosításba kerülne minden! Mert már nagyon jó 2 dines fejegysegeket lehet kapni amiket egy elég olcsó beépítő kerettel nagyon szépen belehet rakni,és ázok magukban már tudnak mindent ( gps,usb,képernyő tükrözés stb stb). Érdekelne pontosan hogyan lehetne mond ezt előhozni akár egyenlőre a BID kijelzőre ( nagy valószínűséggel minimum GID lesz majd benne ha ezt a vonalat követem!)