A kérdésem a következő. Vásároltam egy Hyundai Elantra MD(2013) autót. A kocsi európai piacra készült, amerikai kiadás. A rádiója nem tudja az RDS-t kezelni. Az megoldást jelentene ha kicserélném a fejegységet egy európai tipusra? A következö kérdés, milyen tipusú izzók vannak a hátsó lámpában? 1156,1157? Köszönöm.
Csak a váltó működik nehezen, vagy a kuplung benyomás is nagy erőt igényel? Rémlik hogy az I-40-nél gyakori a kuplungszerkezet hiba, amin csak a csere segít.
I40 1.7 diesel 2013.A váltó egy ideje nehezebben megy ,mondjuk idaig is teljesen be kellett nyomni a kuplung pedált hogy simán menjen. Fekfolyadek +kuplung munkahengert cseréltünk de nem oldódott meg a probléma. Van valakinek esetleg valami tapasztalata evvel kapcsolatban. Köszönöm szépen a segítséget.
2011-es Hyundai i20-hoz való GYÁRI tetőcsomagtartó eredeti csomagolásában, a hozzá adott szerszámmal (imbuszkulcs) és mindkét gyári "kulccsal" eladó. Irányára 25000Ft. Ugyanitt sosem használt HAKR 300L zárható tetőbox. Irányára szintén 25000Ft. A kettő együtt 45000Ft.
Igény szerint további képeket tudok küldeni. Személyesen Gödön lehet átvenni, esetleg Budapestre be tudom vinni külön megegyezés szerint.
Érdeklődni a publikus e-mail címemen lehet vagy telefonon: 30/747-ötven-harminckettő.
Biztosan függ a vezetéstechnikától, de ez szerintem abnormális (hacsak nem egy Fittipaldi az asszony...).
Nekem 2011-es i20-asom volt (1.2 benzin) amivel tankolástól-tankolásig 5.9-6.3 között volt mindig (igaz, én az agglomerációból jártam be, de Szentendrei út-Bécsi út stb. dugóban.).
Nekem Budapesten az M3 környékén negatív tapasztalatom volt, így inkább elhordtam Vácra.
2 hete vettük át az új Tucsonunkat. (1,6T-GDI HP MHEV DCT 4WD) Azóta sajnos a rádió nem szól ha egy kátyúba belemegyünk, illetve a Bluetooth is megszakad kisebb rövid idő után magától. A rádiónál kátyú nélkül is tapasztalható, hogy mintha a frekvenciákat keresné, de azután már nem lehet életet csiholni belé. Majd egyszer csak többszöri ki-be kapcsolás után újra szól/működik.
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 2014-es i40-es autóm és a kormánymű kopog ,menet közben nem észrevehető maximum macska köves úton kotyog, mozog . Álló helyzetben forgatásnál is kotyog. Valaki tapasztalt hasonlót, esetleg tudjatok -e mi lehet a hiba, mielőtt szervizbe vinnem legyen valami fogalmam.
Feleségemnek van egy 2012-es i10 kisautója (1086 köbcenti, négy henger, 69 LE, benzines).
Egyetlen gond van vele: 9,5-10 litert fogyaszt Budapesten. Egyébként rendszeresen szervizelt, ápolt autó, tavaly nyáron vettük. Felvetettem a problémát szervizben, azt mondták, semmi baja, vezetési technikától függ, és mások is mondják, hogy a Hyundai szomjas típus.
Most leszólítottam az utcán egy hölgyet, ugyanilyen van neki is, az övé állítólag 5-öt fogyaszt, szerinte valami beállítás nem stimmelhet. Az én 2019-es Suzuki Ignisem is 6 alatt eszik.
Három kérdésem lenne:
1. Normális ez a fogyasztás, el kell fogadni?
2. Ha ez nem jó így, mi okozhatja? (Egyébként egyenetlen az alapjárat, álló autóban érezni.)
3. Javasolnátok nem lehúzós, odafigyelős Hyundai szervizt Budapesten, ahol értenek ehhez a kocsihoz?
Nem rég vettem egy Hyundai tucson 2000crd 2006évjáratú autót lecseréltem rajta a motor olajat, az elöírás 5.9+0,5l nálam ennyinél még a nivot se érte el. Valami gond van vagy nem jó a gyári adat mennyi kell bele?
Sziasztok! Egy 2007-es Tucson tulaja lettem... A Hyundaiokhoz mely utángyártott alkatrészek érnek fel a gyári alkatrészek minőségével? Első sorban futómű alkatrészek érdekelnek (szilentek, stabilizátor gumik) Eddig Opelhez Lemfördereket vettem, amivel meg voltam elégedve, de a Tucsonhoz nem nagyon találok Lemförder alkatrészeket.
Van egy 2005-ös Tucsonom dizel automata váltós. Van egy olyan jelenség hogy gyorsitáskor beremeg az autó, illetve menet közben is amikor elkezdek gyorsítani egy bizonyos ideig remeg. kérem irjon akinek van ilyen jelensége és tudja is hogy mi lehet a baj mert a szerelők csak találgatnak. előre is köszönöm a válszokat.
Bátor leszek és bevallom, hogy nem nyálaztam át a topikot. 🙄😅
Tapasztalatokra lennék kíváncsi:
-i30 kombi
-benzines
-1,5 tgdi
-2020 facelift-es, új modell
Erősen részrehajló lennék az autó felé. Akinek van, mit tapasztalt vele? Szerviz, fogyasztás (elég vegyes, hol hosszabb hol rövidebb táv, munkába járás stb.), fenntartási költség? Tudom, hogy mivel új motor, lehet vannak még gyerekbetegségei (vagy nem).
1,9 pd dízelt váltana, kb ugyan annyi éves futással vagy egy picivel kevesebbel (kb 9-15e km vagy több). Vezetni volt szerencsém egy ilyet. Tetszett nagyon, igaz az jóval felszereltebb volt, mint amit én szeretnék. Tapasztalatszerzésnek jó volt.