SS Kyron fals víz forrást jelezzz , ujraindítás után újra jól müxik, aztán újra eljátsza, főleg autópályán városba soha. A szervizben mondták 200 ezerért új szofvert raknak rá. HELP 30 2600 871
Sziasztok, vettem egy 2007-es 2000-es diesel Actyont, és két kérdésem lenne:
1. van-e, és ha igen, melyik az a szerviz, ahol értenek a Ssangyongokhoz, ismerik a márkát, de nem márkaszerviz árakon dolgoznak. Mert az én egyébként jóravaló, becsületes és korrekt áron dolgozó autószerelőm folyton ráfarag, fogalma sincs pl. a típushibákról. Vezérlést kéne cserélni szerintem (217e km van benne és még nem volt), meg van még pár apróság, amit megnézetnék.
2. mi lehet az oka annak, hogy ha leveszem a lábam a gázról (pl. sebváltáskor), van egy 0,5-1mp-es reakcióidő, ameddig ha rányomok a kuplungra, épp úgy felpörög a motor, mint amikor a gázt még nem engedted fel és úgy lépsz rá. Hallott már valaki ilyenről? Mert a szerelő csak pislogott...
Sziasztok 2005 Kyron kevés kilométerrel. Néha csinál olyat, hogy túl magas hőfokot jelez, de újraindítás után semmi gond a következő alkalomig. A szervizben tipushibáról beszélnek és azt mondják belenyúlnának a vezérlő egységbe, de nem olcsó
Segítség! 1 évig használtam a ssangyong rextonomat ami egy 2.7 .nagyon elégedett vagyok vele.de már 1 év 5 hónapja van szerelőnél .hogy miért? lehet hogy lassú?!ez isszonyú.nem vált fel az aut.váltó.de nemis a váltó a rossz.segítsetek ajáñjatok egy szerelőt siófok közelében aki már látott ilyet.egy rexton doktort.
Most viszont amit keresek, mert végül is ez a baj...klimakompesszor, a.sz.DKV14C7510. viszko tengely csapágyazott házzal asz. A6652050205
Tudtok valamiféle forrást? esetleg bontott? Ezen felül főtengely szimering csere lenne.. az lenne a kérdés, hogy a főtengely ékszíjtárcsa rögzítve van e, vagy reteszelni kell a motoron... sajnos senki nem tudott erről eddig nyilatkozni. Jó lenne valamiféle segítség ez ügyben, mert addig nem nyúlnak az autóhoz...
Nem jó ha mindkettő világít. Csak az éghet amelyik állást kapcsoltad. Legvalószínűbb az állítómotor hibája, de ezt gép elől nem lehet megállapítani. Be szokott rohadni ill. az érinkezők nem érintkeznek. De lehet csatlakozó/vezeték és a vezérlő hibája is. Ha nincs szerelői vénád, jobb ha keresel egy hozzáértőt , akinek már volt ilyen a kezében.
Villogva marad a visszajelző vagy csak nem hajt az első kerék? Az osztóművön van egy motor , ott szokott lenni probléma, de a csatlakozókat sem árt előtte ellenőrizni.
Sziasztok! Ssyong actyon tulajdonosokat keresek, akikkel tudnék egy kis eszmecserét folytatni... Segítség kellene! Vezérlés csere előtt állok. De nem tudom merre induljak. A típus egy 2008 as 2000xdi 141 lovas... 178 ezer km. Szól a lánc. Amiket árakat, lehetséges kifejleteket közöltek attól majdnem dobtam egy hátast. Köszi előre is a segítséget!
Itt is megkérdezheted. Van ami csak gyáriban létezik, de azért vannak utángyártott cuccok is , csak nem úgy , hogy bemegyek a boltba és polcról adják. Ha megy az angol regisztrálj az angol fórumra ott van mindenféle infó.
1, Gyári szervíz a városligetnél 12.000ft os órabérrel,,,,, szóval oda nem megyek de nagyon korrektek segítőkészek voltak,,kicsekkolás 14.000 ft hibakód pillangószelep motor halott. Utángyártott vagy bontott sehol a gyári megy 80.000ft,,,egy renault gyári kb 30.000ft.
2 Találtam egy tuti ssangyongra szakosodott szervízt a 9 kerben a metró áruház mögött,,, 4wd 200kft,,, Egyelőre csak ledumáltuk a melót de úgy éreztem, hogy eléggé hozzáértő volt az illető szerelő Attila.
3. Az autóról röviden.
Ott basztam el hogy köcsög dieselt vettem de a 175le és a 36nm brutálisan jó,,,csak győzzed fizetni az alkatrészeit ami dupla árú mint egy európai márka más autójának.
4. Jól összerakott nagyon massziv , nagyon keveset fogyasztó tágas nagy autó jó 4x4 hajtással. Mocsárpróba megvolt.
5. Érték ár arányban verhetetlen . Hyundai santa fe volt tervben de korando lett .
6. Hyundai Kia ,,,mindent kapni utángyártott alkatrészeket,, sangyong csak gyári duplaáron.
Sziasztok! Engem is érdekelne, hogy milyen autó ez a Kyron? Már nagyjából mindent elolvastam róla, eyedül a megbízhatósága érdekel. Hogy szuperál? Vannak külnösebb gondjai? Engem is a 2.0 XDI érdekelne. Az oroszoknak nagyon sok van, és az ottani népítéletek, meg a tesztek alapján elég problémásnak mondják. Vagyis van aki meg van elégedve vele, de van akinek előjönnek a típushibái pár tízezer km alatt a vadi új autónak! Nagyon érzékeny az üzemanyagra, -25 fok alatt meg sem próbálják beindítani a tulajok, hacsak nincs benne Webasto. A felfüggesztés megy néha nagyon hamar tönkre, hűtővíz kerülhet a motorolajba, stb. Ezek csak a típushibáknak egy része!