Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yenoee Creative Commons License 2005.03.12 0 0 590

Az _egyik_ legszebb :-)

 

Előzmény: Sanyi-ka (588)
tatrafan Creative Commons License 2005.03.11 0 0 589
 Kicsit kockásra ülte...
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.03.11 0 0 588
A kategoria legszebb segge.:-)
Ali76 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 587

Toyota a tippem, valami celica hatchback, de a múltkori mellényúlásom miatt már óvatosan kiálltok fel:))

 

Előzmény: Törölt nick (585)
tatrafan Creative Commons License 2005.03.11 0 0 586
oke elhiszem, en ezt meg a kreta-korban olvastam valahol, de nem merultem el a temaban
Előzmény: zsolti21 (579)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.10 0 0 585

aztán ezmiez?

az eleje olyan,mit az első szériás prelude-é.

de gondolom nem az.

Előzmény: szpidro (584)
szpidro Creative Commons License 2005.03.10 0 0 584

Sziasztok!

 

Még mielött parázs vita alakulna ki, hogy kinek nagyobb a répája..

 

a kolleganőm egy ilyet újjítat fel:

 

 

 

 

De én még az életemben nem láttam ilyen kocsit! Hamarosan elkészül, kiváncsi leszek rá!

 

 

üdv.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.10 0 0 583

láttad a lajos linkjét a tatra topicban?

161€, 2db.

anyám ki fog herélni.

:))))

Előzmény: keepitretro (582)
keepitretro Creative Commons License 2005.03.10 0 0 582

nem kéne:
ha valami komplikált, nehezen szerelhető, érzékeny, az nem biztos, hogy szar:  JAG

ha valami egyszerű, mint a csendőrpofon, nem biztos, hogy jó:  ez a porsche

 

na a rend kedvéért :-DDDDDD

 

most jagozzál egy kicsit azon jól megedződsz, a kedved nem fog elmenni mert nem olyan gyerek vagy. pár év múlva mikor már útálod a jagot vegyél egy 911-et, ezt örökké szeretni fogod lehet hogy többet is kipróbálsz (mármint többféle évjáratot) aztán pedig végül beleülsz egy tatraba és érzed hogy EZAZ erre vártál!!!!!! A sorrend számít fordított esetben a gyógyíthatatlan depresszió garantált!!!! :-))))

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (580)
zsolti21 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 581
 Különben meg az autóm számomra elsősorban youngtimer, és másodsorban "porse", tőlem lehetne rajta Volkswagen embléma is, ugyanolyan értéket képviselne.
Előzmény: zsolti21 (579)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.10 0 0 580

a fasz se tudja.

ha valami komplikált, nehezen szerelhető, érzékeny, az nem biztos, hogy szar.

ha valami egyszerű, mint a csendőrpofon, nem biztos, hogy jó.

 

maradjunk annyiban, hogy más.

Előzmény: keepitretro (577)
zsolti21 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 579
 A torziós hátsó rugózás, és a hásó dobfék a 1302 Bogárból való, persze lehet, hogy a T3-mon is ez van de ugyan miért ne lehetne? Remélem azért nem hökkentél meg nagyon amikor Volkswagen kilincseket találtál a 924-en! (911 Porschén pl.: Golf indexek vannak, az RS Audikon Porsche tükrök, a Volvo 480-ban Renault motor, a diesel Opel Omegában BMW motor, diesel Opel Astrában Isuzu motor, az újkeletű Jaguárokban Ford alkatrész stb.., stb.., ezeket nem sorolom tovább, és nem is pontosítom, mert nem tartozik a tárgyhoz, oké-zsoké?) De nagyot tévedsz mikor azt hiszed (és nem először), hogy a Porsche 924 Volkswagen fejlesztés! A Volkswagen megbízásából készült a terv, a Porschénél: "Project EA425" néven. A VW visszatáncolt, a terv pedig maradt ott ahol készült! A Porsche tervezésű! 924-en még az a Harm Lagaay is dolgozott (1971-től volt a Porschénél), aki később a Porsche vezető tervezője lett. Nevéhez fűzödik a 911-996, a 911-997, a Boxster, a Cayenne, és a Carrera GT is. (Talán a 928 is, de ebben nem vagyok biztos.) Szeretném (szeretnénk!) már eloszlatni ezt a sötét ködöt ami a 924 körül van, mert hihetetlen mit kap ez az amúgy remek típus, és mennyi a hiteltelen legenda körülötte! Amúgy meg a Porsche, és a VW erősen rokon márka.
Előzmény: tatrafan (575)
brothaD Creative Commons License 2005.03.10 0 0 578
Nem kéne: miért?? elméletben bármit össze lehet hasonlítani.. max nincs sok értelme.. :))

De ha már Jaguar, akkor leírom az én tapasztalataimat:

imádom a Jaguárokat, a régieket. sajnos az újak nem igazán tetszenek. Eddig 5 Jaguárt vezettem életemben:
1. 79es XJ6 SII 3,4 manuált
2. 88as 2,9 xj40 manuált
3. 91es 4,2es xj40 aut-t
imádtam vezetni ezeket. mindegyik eltérő volt, de az alaphangulat mindegyikben ugyanolyan volt.
4. Volt szerencsém hosszabban kipróbálni egy új X-type kombi dízelt is: teljesen korrekt autó. klasszul megy, keveset fogyaszt, kényelmes. de köze nincs a Jaguarokhoz. Nem véletlen hogy a kocsin Ford jelek vannak elszórva mindenhol (motorblokk, légszűrő, kárpit... stbstb). És sajnos nem tud többet mint egy régi V40es Volvo, ami nem lenne baj ha nem Jaguar lenne jelvényként rajta és nem 9 milliótól kezdődne az árlista!!!!!!!!!
5. 2004es XJ supercharged... húúú .. ez a kocsi még mindig tudja azt, amit az elődök... csak sokkal jobban!!!! :)))
ami engem a legjobban megfogott: hihetetlen mit gyorsult 120ról 200ra. de a leghihetetlenebb az volt, hogy a sebesség csak a kmóráról volt leolvasható... végig csend volt a kocsiban...
Előzmény: Törölt nick (576)
keepitretro Creative Commons License 2005.03.10 0 0 577
a porschenak mindig voltak ilyen autói! pl 914! egyáltalán nem rossz gépek semmilyen szempontból!!!!! a porsche sohasem csinált szar autókat még véletlenül sem ellentétben a jaguárral :-)))
nem kéne: nekem elhiheted :-)))))
tatrafan: inkább porsche fejlesztés volt de szigorúan vw alkatrészekből!!!


Előzmény: tatrafan (575)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.10 0 0 576

na azért egy kisporschét ne hasonlítsuk össze a jaguarral, ami lefelé sose nyitott egészen a legutóbbi időkig./most viszont már van dízel kombi is/

azt valószínűleg sose gondolták, hogy a sor négyet választók egy pillanatig is hezitáltak volna, hogy esetleg "v12legyen? vagy sor4?"

más műfaj, más célközönség.

 

nem jobb, nem rosszabb, csak más.

Előzmény: tatrafan (575)
tatrafan Creative Commons License 2005.03.10 0 0 575

"Torziós hátsó rugózás, elöl tárcsa-, hátul dobfék."

 

Na ez a T3-as VW Transporter hátsó felfüggesztése a torziós lengőkarokkal, dobfékekkel, meg a váltó is igen hasonló. Meglepetés volt még ugyanennek a típusnak az ajtókilincseit egy az egyben viszontlátni egy Porschén. Mondjuk ilyen mellékes dolgokon mint a kilincs az olasz sportkocsik se jeleskednek. Hiába, a kis széria nem engedi az önálló alkatrészek kifejlesztését. Mindazonáltal nagyon jó gépnek tartom, félreértés ne essék. De látszik rajta, hogy alapvetően VW fejlesztés volt, egy célszerűen előállítható sportkocsi. Az olajválság miatt nem ment a sportkocsi-piac, a VW nem mert kirukkolni vele, inkább átadta a típust a Porschénak. Ott történtek komoly fejlesztések rajta. Nem ment eleinte jól asszem az értékesítés ott se. Azt próbálták elfogadtatni (sikerrel), hogy a négyhengeres motor jobb mint pl egy Jaguár V12, mert kevesebb alkatrészből áll, megbízhatóbb lehet, kisebb a súrlódási veszteség, a nagyobb hengerek miatt viszonylagosan nyomatéka is nagyobb. És ez persze mind igaz is.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.10 0 0 574

Mindenki!!!

A Nyugat-Magyarországi fórumozók találkozója Március 11.-én 18:00-kor az egervári Csali csárdában lesz.

zsolti21 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 573
Igen.
Előzmény: Óz_a_nagy_parázsló (572)
Óz_a_nagy_parázsló Creative Commons License 2005.03.10 0 0 572
Kitalálom spidro a testvéred :D
Előzmény: zsolti21 (571)
zsolti21 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 571

Hát persze!

 

A gyári adatok:

Porsche 924 Targa 1982

Soros, 4 hengeres, 8 szelepes, 1984 ccm-es Audi motor, 125 Le, 168 Nm/5800Rpm.

0-100 Km/h: 9.6 Sec

V-max: 206 Km/h

Súllya: 1130 Kg

Galvanizált karosszéria, kivehető tetőablak (ezért Targa), bukólámpák.

Transaxle hajtomű, (a váltó és a hajtás hátul helyezkedik el), 50-50%-os súlyelosztás.

Torziós hátsó rugózás, elöl tárcsa-, hátul dobfék.

2+2 személyes

 

 A 924-esem 2003 nyarán vásároltam. BMW E30 után ”02-es”, vagy E21-es BMW-ét szerettem volna, a 924-es nem vonzott. Annyit tudtam csak róla, hogy ”audimotoros”, de azóta is bosszant, ha így nevezik. A 8.-ik lepukkant bömös után kiváncsiságból néztük csak meg. Megvettem, helyrehoztam rajta amit tudtam, és azóta hétvégi autónak használom. Az öcsémet is megfertőztem vele, most adja el a verdáját, hogy neki is ilyen legyen :-)

Saját tapasztalataim az autóval:

Tényleg 10 másodperc körül gyorsul 100-ra, és tényleg 200 felett van a vége. Sokan "5-hengeres audimotoros"-nak nevezik, pedig 4 hengeres. (Ez amolyan "urban legend", és már kiíthatatlan). Sajnos igen rossz a híre az autónak, ritka is a patent álapotú darab. Egyeseknek emészthetetlen, hogy ez egy olyan Porsche amit VW/AUDI alkatrészekből 'legóztak" össze. (Emiatt viszont nem annyira horror az alkatrészek ára.) Nagyon szeretem, igazi sportautó!

Előzmény: Ali76 (570)
Ali76 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 570
Szép darab! Lehet egy kicsit többet tudni a paramétereiről?
Előzmény: zsolti21 (569)
zsolti21 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 569

Sziasztok!

 

 Youngtimer rajongó vagyok, és szeretném pörgetni egy kicsit én is a répámat! :-) Az autóm 2003 nyarán mentettem meg az elöző tulajtól. 23 éves a vas, de a típus már kereken 30! Volt vele egy kis munka, de nekem megérte:

http://www.cardomain.com/memberpage/484948

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.09 0 0 568

nyugodtság van.

ki van fizetve, csak össze kell pakolni.

egy udvaron van, ahova egy garázson keresztül lehet bejutni.

ha én oda bemegyek trélerrel, ki nem jövök onnan most, úgyhogy megvárom, míg elolvad a hó aztán kirántjuk.

most már ráér.

Előzmény: brothaD (566)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.03.09 0 0 567
Ami nalam volt, az igy nezett ki:



Az muszakival volt asszem 150.
Előzmény: Törölt nick (564)
brothaD Creative Commons License 2005.03.09 0 0 566
ezt?

most azonnal vedd meg!!! sztem zsír
Előzmény: Törölt nick (564)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.03.08 0 0 565
És ezt adják hetvenért?!
Vedd meg azonnal!!!
Előzmény: Törölt nick (564)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.08 0 0 564

na urak.

itt a gép.

milyen?

 

szkennelz képek, a mostani állapotról nincsenek képek, de kábé 2-3 hét alatt el lehet érni ugyanezt a szintet.

brothaD Creative Commons License 2005.03.08 0 0 563
Én is dolgozom mint egy őrült... de a hirdetésben iáron: 560e-t hirdette. igaz jobbkormányos 75-ös. Gondolom nincs magyar papírja. de gondoltam hátha vki ismeri.
Előzmény: Ali76 (562)
Ali76 Creative Commons License 2005.03.08 0 0 562

Nem tudok semmit:(

Nagy a pangás! Mindenki dolgozik? Sajna én is, ahelyett, hogy a kis gépemet építgetném:((((

Előzmény: brothaD (561)
brothaD Creative Commons License 2005.03.07 0 0 561
esetleg nem tud vki vmit a 75-ös XJről amit a veteránban hirdetnek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!