Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Milyen halott lett az egész oldal. Gondolom a munkaadó a nagy demokráciában letiltotta innen e dolgozókat akik tudtak naprakész dolgokat, De kihaltak innen a régi és aktuális fényképet feltevők is. Van amiért érdemes még itt lenni ??
Anno, mikor még Pesten dolgoztam, egyszer egy barcsi fotóstúrát csináltam úgy, hogy az első pécsi IC-vel Szentlőrincig, majd onnan átszállva egy Pécs-Barcs vonatra 10.40-re Barcson voltam. Ahhoz igazodott egy jókora buszrajzás. Azon a vonaton jó sokan voltak, aztán mégis kikapálták a járatot. Magyarul: reggel 6.00 körül elindult az utolsó faluba tartó ember Pestről, délben már otthon ülhetett az ebéd mellett. Most meg... 11.00 előtt esélyed nincs Barcsra érni.
"A mozdonyvezető megállította a három vagonból álló szerelvényt, amelyen harmincan utaztak."
30 fő = Szombathely(?) felől Pécsre Barcson átutazó,
30 fő = Szombathely(?) felől Pécsre Barcson átutazó, és a Gyékényes és Barcs közt a vonaton lévő Barcsra utazók.
30 fő = Szombathely(?) felől Pécsre Barcson átutazó, és a Barcson felszálló, Pécsre utazók.
Az A verzió, még csak-csak elmegy, a többi esetében csak akkor van értelme, ha a Barcs-Pécs (jó pár éve számoltam arra, a tovább utazók száma kb átlagosan a negyede a Pécsről indulónak, de ebbe benne volt a délutáni GySeves vonat, tele haza utazó egyetemistával) és Nagykanizsa-Szombathely közt elég kihasznált.
Ha majd egyszer kikerül a 17-es fölé a drót, és a 41-est is rendbe rakják, a 60-as Barcs Gyékényes közti részére elég lesz egy Almásláda is, (napi két vonatos "menetrenddel")szerencsére beszántani nem fogják.
Egy kis vasút: a samu első osztályú betétkocsi valamilyen +rásegítés, vagy rájöttek, hogy a postaBHV-t nem kéne IC-be eladni? Mondjuk elég durva férőhely csökkenés lenne...
Ami érdekesebb: a Flirt a menetrendváltás eredménye, vagy eltévedt?