Hm...mily véletlen dettó én is ugyan ezt a fóliát választottam és csináltam meg az O2-t múlt héten pénteken. Igaz ugyan én Bp-en csináltattam az ár kb. ugyan ennyi volt, és az idő ami alatt megcsináltatták az szinten kb. 2.5óra volt.
Én nagyon meg vagyok vele elégedve, tényleg jól néz ki és mégsem olyan full sötét.
Gondolkozom előre még az IR fólián, kb. 16e amiért megcsinálják, átlátszó teljesen de érdekes módon a napfényt nagyon szépen megszűri.
Nekem ez volt az egyetlen választás amit meg tudtam csinálni, hogy a gyereknek egy kicsit jobb legyen hátul és ne a pelenkaprojekt menjen minden alkalommal. Igaz ugyan még kerestem egy bizonyos sötétítő keretet (volt valami angol neve de már nem tudom) de azt is kb. 25-30e-ből lehetett volna megoldani egy oldalra.
Na ez meg 29e volt és körbe az egész. Szerintem ez így jobb lett :)
Shark HP 35-el lett csinálva, bontás nélkül, kb. 2.5 óra volt, első ablakokkal együtt.
Az elégedettséget majd később tudom megmondani. :)
De hazafelé ablakon keresztül tudtam nézni a napba. Egyébként semmi értelme nem lett volna sötétebbel, ugyanis az infra, UV, napenergia visszatartása szinte mindnek ugyanaz: http://www.skyfol.hu/files/prospektus/Skyfol_Shark_0.pdf Azonkívül nem szeretem a nagyon sötét üvegeket. Szívem szerint az első szélvédőt is befóliáznám ugyanezzel. Tök jól kilátni, de befelé már nem annyira.
Ja és 30e Ft volt. Így hirtelen ennyi. Van még kérdés?
Vettem egy eredeti RS feliratot az Octavia felirat alá.
Van valami trükkje hogyan kell felrakni? Ugyanis volt hozzá egy külön lapon egy szivacsos valami is. Annak mindkét oldalán öntapadós. Ragasszam rá a szivacsosra előbb az RS feliratot, vagy a szivacsosat fel az autóra és arra az RS? Nem is olyan egyszerű :)
Én is várom a képeket, valamint minden kapcsolódó infót. Hol csinálták, milyen fóliával, milyen módszerrel (bontva, vagy bontás nélkül), mennyire vagy elégedett, mennyi idő volt ...
Nálam nem folyamatos a csörgés, csak meleg motornál gyorsításkor. Egyébként szépen dolgzik. Így elég lehet az üzemanyagtartályba tölteni az adalékot, és nem kell közvetlenül ezzel "átmosatni" a motort?
Szia! Bocsi, hogy nem idevágó kérdéssel zavarlak. Anno megadtad Szúnyog fényező számát cegléden. Azon a számon nem érem el. Nem tudod neki esetleg az újjat? Voltam kint nála ahol a fényező műhelye van vagy volt, mert nem volt ott senki. Köszi a segítséget.
Tévedés, ezek a motorok egy kopogásszenzorosak. Tegyél bele ilyet: http://www.pro-tec.hu/flc.htm#termek A szívószelepeken van lerakódás, ami felizzik, ezért korábban gyullad az üzanyag, mint a szikra érkezne. Ez olyan, mintha nagy lenne az előgyújtás...persze a kopogásszenzor ezt látja, és elveszi az amúgyis kevés előgyújtást. Ezért csörög.
Mindegy milyen kútnál, 95-tel csörög, 98-al nem. Mindegy, hogy mol, omw, agip, stb. Hibakód nekem sincs csak a (pár hozzászólással ezelött) belinkelt képen látható adatoknál találtam eltérést a kocsimon és gondoltam esetleg megvan a csörgés oka. Béla azt mondta anno, próbálgatni kell, hogy melyik kúton milyen a benzin, de ezen már régen túlvagyok. Amúgy a Horvátoknál egy árban van az 95-ös és a 98-al........ Itt miért nem lehet, állitólag alig fogy a 98-as?
Ha Kobé sem tud mit kezdeni vele, akkor megnyugszok. Motort nem károsítja ezek szerint. Én is koposérzékelő hibára gondoltam, de gépre dugva nem hozott semmi hibát.
Milyen benzint javasolt, milyet használsz amikor nem csinálja? Milyen kútnál tankolsz? Mol? Valami adalékot javasolt esetleg Kobé, vagy kár rá áldozni? Csak csilingeljen?
Már nagyon régen ilyen, KoBe is azt mondta, hogy ez ilyen és csak a benzinnel lehet variálni. Csak most, hogy meg tudom nézni diag.-al is, ezt az eltérést láttam a leiráshoz képest és azért keresem ezt a szenzort. (Ill. a csatlakozóját.)
Nekem ezek az értékek csak alapjáraton vannak, viszont gázadásra (a leirt 40% fölött), mind a 4 érték felmegy 7-11 V-ig. A csatlakozóját megnézném, (ha megtalálnám), mert ezt is irják lehetséges hibaoknak. Leterhelve gázadásnál becsörög 95-ös benzinnel állandóan a kocsi, 98-al nem. Vagy csak szar a benzin? (Bármilyen kútnál tankolom a 95-öst, ugyan úgy csörög.)
Na jó, pont most nem gondoltam rád. :) Te mindent meg tudsz oldani. A gyári leírások nem engedik visszaállítani, de nem tudom az okát, hogy miért. Esetleg leírnád?
A tűzfalra van felcsavarozva, a motor mögött, a motor jobb széléhez közel, nem messze a fékolaj tartálytól (attól balra van), hatlapfejű csavarral. 20 Nm a meghúzási nyomaték (a helytelen nyomaték a működését befolyásolja).