Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cro166 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 218
Találkoztam már vele..vett pár alkatrészt tőlem(pl.az olcsó motorburkolat:))..Békés megyében lakik.
Előzmény: imitv (209)
eszkába Creative Commons License 2009.01.11 0 0 217
Hali

Még nem találtam rajzot. Az a hejzet, hogy vettem egy croma motort elvilg minden tyúkbéllel ami az indításhoz kell. Na! Az injektor kötege ahol a legvastagabb, ott ketté van végva! :)) Gyujtás köteg nincs, csak az elosztó, meg trafó, na meg a modul. MED420A.
Következőre találtam egy argentás embert nem messze nálunk. Vagyis csak kiszedi a motort, a többi megy a levesbe. Egy ilyen levesre váró bodéból szedtem ki a jetronik köteget komplett, és adott hozzá mindent ami argentáé. Mint utólag kiderült, ez műkszik is, semmi baj vele. Na és abból a bódéból kiszedtem a gyujtás "köteget" is. Ezen van egy csati a gyujtásmodultól (MED 402A) két kettes csati, ami valszinű egyik a lendekerék jeladó amásik passz, két kábel a trafóra, és kettő ment be a kötegbe, mind a kettőn + van, egyik vastag, másik vékony. Ennyi a történet. A trafón nem jelenik meg a 12v, ezt tudtuk megállapítani. Lehet a modul rossz, vagyis mindkettő. Csati egál, egyikkel sem csinál semmit.
Ha lenne rajz nagy segítség lenne. Mot kód: 0880540.

Üdv.: ropi
Előzmény: hothacs (207)
moonlight1984 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 216

Hali. egy 90-es croma-bol maradtak alkatrészek(donorból)belső kárpit ülések első,hátsó....stb. ha kell valakinek valami belőle akkor irjon megnézem van-e. 

Turbo D Creative Commons License 2009.01.10 0 0 215
Gratulálok! Tudtam, hogy túl sokat segítek! Az Alfa szerelem és a Croma elég szorosan összefűződik! Talán te is ebből éreztél meg valamit. Sosem késő váltani... (Bár 4100-nál már illik) :)
Előzmény: imitv (214)
imitv Creative Commons License 2009.01.10 0 0 214
" Croma,amelyik bizonyított " ?
Előzmény: Turbo D (212)
Mikusz. Creative Commons License 2009.01.10 0 0 213

Szia!

 

Nekem hat évig volt turbós benyás cromám. Csak a Selenia Racing olajjal volt elfogadható az olajfogyasztása.

 

15w40 ásványiból gyakorlatilag egy hónap alatt leette a szintet a nívó pálca aljáig!

Mobil 10w40 már jobb volt,de abból is fogyott, főleg nyáron a melegben. A 10w60 Selenia Racing volt az egyetlen, amivel két olajcsere között /7500 km/ "csak" egy litert evett. Mondjuk 20k -t nem próbáltam, lehet hogy az is jó lett volna.

 

Előzmény: hothacs (203)
Turbo D Creative Commons License 2009.01.10 0 0 212

Ezzel a dologgal én is így vagyok, ha meglátok egy jó állapotút. Kár, hogy egyre kevesebbszer van már rá példa. Nem tudom, hogy mi lesz a jövő, már 21 éves a drágaság(vagy olcsóság), de van benne valami el nem felejthető feeling. Ha valaha lesz váltás, az csak Alfa lehet(166), de lehet, hogy örök veterán maradok. Amúgy nekem is van Totalcar népitéletem. Találd ki, hogy melyik... :)

Előzmény: imitv (211)
imitv Creative Commons License 2009.01.10 0 0 211
Sok olasz kocsim volt a 80-90-es években (Alfák,RitmókUno),véletlen ültem át egy fosvágenből,és megfogott az olasz feeling.Akkor még csak álmodtam egy Croma TD-ről,nem volt rá pénzem.
Aztán pár éve majdnem vettem egyet,de át akartak verni,kopott volt a motorja.Mivel kellett autó,még aznap vettem egy nénitől egy Bx 1,9 TRD-t,és megszerettem,mert jól ment,takarékos és kényelmes volt.
Innen vezetett az út a mostani Xm 2,1TD-hez,ami szintén régóta tetszett.Azért a mai napig megdobogtatja a szívem,ha látok egy-egy szép állapotú Cromát!
Előzmény: Turbo D (210)
Turbo D Creative Commons License 2009.01.08 0 0 210

Akkor miért nem Cromád van? Vagy szerinted a Citroen mégis csak jobb választás?!

imitv Creative Commons License 2009.01.08 0 0 209
Sziasztok!
Én Citroen Xm-es vagyok,de mindig vonzódtam a Cromához.A Népítéletben "Digó Limó"
címmel írt egy Cromás srác,ha jól vettem ki,Kecskemét környéki lehet.Hát az valami frenetikus jó fej csávó!
Nem tudjátok,ki lehet?Ha nem olvastátok még,akkor hajrá,irodalmi élménynek sem utolsó!
Turbo D Creative Commons License 2009.01.07 0 0 208
Hali! Ugye nem "írtuk" még le a Cromákat? És nem fulladtunk bele a suzukis szürkeségbe...
hothacs Creative Commons License 2009.01.06 0 0 207

 

Ropi találtál már rajzot?

Ha nem akkor szólj vissza  s adj meg egy motorkódot meg évjáratot lehet tudok segíteni, én mostanában eléggé bennevoltam a dologban mert nekem meg szanaszétvolt vágdosva a kábelköteg  meg hiányosis volt , de mára akkora szikra van hogy egy lovat agyonütne...

 

Üdv

hothacs Creative Commons License 2009.01.06 0 0 206

Rendben köszönöm  akkor olyan olajat keresek.

üdv

Croma-'92 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 205
hello! nem tudom milyen kotta ír 15w40-es olajat :) de nekem a gyári könyv a turbóshoz is a Selenia 10w40-et írja,és szerintem a turbo miatt sem tegyél bele 15w-t,annak egyböl kell a kenés! én Selenia 20K-t használok a sima 2.0i-be, ezzel járok kb. 10-12 ezret (vagy 1.5 év alatt :)) ) ha nem sok olajfogyasytás van akkor nem drága... Üdv! ja és BÚÉK mindenkinek:)
Előzmény: hothacs (203)
eszkába Creative Commons License 2009.01.03 0 0 204
Sziasztok!

Croma gyujtással vagyok bajban! Digiplex MED 420A-vagy 402A a gyujtáselektronika száma. Nincs kötegem. Nincs valakinek rajz hozzá s.o.s.- ben?
Előre is köszi! Üdv: ropi
hothacs Creative Commons License 2009.01.03 0 0 203

Sziasztok!

 

Tudnátok ajánlani 92es croma Turbo i.e. motorhoz lehetőleg 15w-40 es motorolajt, mert nemtudom milenne a jó bele. A kottám API SE vagy API SH l 15w -40 et ír hozzá, de ha ti  véleményetek érdekelne.

Köszönöm.

 

 

Flex Luthor

A microplex egy térmezős gyújtás beépített MAP szenzorral, főtengely fordulat és pozíciójeladóval. Kopogásérzékelővel esetenként turbónyomás biztonságikapcsolóval.

Ő maga nem fecskendez mert csak egy gyújtásrendszer, és csak egy vezetéken küld jelet a Jetronicnak .

Mégvalamit?

Üdv

Flex Luthor Creative Commons License 2008.12.27 0 0 202
Sziasztok, üdvözöllek benneteket! Új vagyok itt, ez az első hozzászólásom. Láttam, szó esett itt a Marelli Microplex gyújtásról, a kérdésem ezzel kapcsolatban a következő: ez egy teljesen önálló gyújtásidőzítő, saját gyújtás-jelleggörbével? Ha igen, akkor csak a gyújtással kapcsolatos feladatokat látja el, vagy a befecskendezést is? Vagy csak egy illesztő fokozat hall-elem és trafó közé? Látom, tartalmaz MAP-szenzort (szerintem csak az lehet...) : lehet, hogy a terhelésfüggő előgyújtás-szabályzást váltották ki elektronikusan? Hol találok részletes leírást (akár német, vagy angol nyelven)? Minden érdekel a Microplex-szel kapcsolatban, akár ide akár e-mailbe, címem flexluthor[at]vipmail[dot]hu Segítségeteket előre is köszönöm!
ATAKOBA Creative Commons License 2008.12.24 0 0 201

 

 

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket  Kivánok Mindenkinek.

 

 

 

 

 

 

K-api Creative Commons License 2008.12.20 0 0 200

Hy. Most látom 2,0 tdid motoros autód van. Ha valami problémád van írj nyugodtan, megpróbálok segíteni. Sok alkatrészem és szervízkönyvem is van. Tel:06-20-3177542 Üdv Kapi 

Előzmény: ATAKOBA (199)
ATAKOBA Creative Commons License 2008.12.19 0 0 199

 

Hello.

 

FIAT CROMA: 1990.-es. Kereslek majd telefonon.

 

 

 

 

moonlight1984 Creative Commons License 2008.12.19 0 0 198
Köszönöm mindenkinek a tippeket a kopogással kapcsolatban,holnap szerelek!Remélem valamelyik bejön.
moonlight1984 Creative Commons License 2008.12.19 0 0 197

Szia!

Hányas évjáratú modellbe kellene?

Nekem van,90-es évjáratból bontva.

Ha érdekel,itt a számom:06-20-582-1698.

Vagy e-mailben:schulczgabor1979@freemail.hu

Előzmény: ATAKOBA (196)
ATAKOBA Creative Commons License 2008.12.19 0 0 196

 

Hello.

 

Érdeklődnék, hátha van valakinek bontva ? Csak a műanyagkeretre lenne szükségem.

 

 

 

 

 

 

ATAKOBA Creative Commons License 2008.12.17 0 0 195

 

Hello.

Szerintem nézd meg a féltengelynél található M8-as acélcsavarokat,/a sebváltónál/ mertnekem már volt fellazulva,és hasonló volt a jelenség.

 

Üdv.

 

 

Előzmény: moonlight1984 (193)
Croma-'92 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 194

Hello!

 

Féktárcsa milyen állapotban van? Nem "hullámos"? Mi lehet még... Lengőkar, toronycsapágy, szerintem ezek üthet fékezéskor, bár ezek csak ötletek.

Üdv

Előzmény: moonlight1984 (193)
moonlight1984 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 193
sziasztok .   segitséget kérnék . van egy fiat croma- m . fékezésnél a jobb első futómüböl rázkódást hallok,a kormány nem ráz a csapágy is új van valakinek ötlete hogy mi lehet a baj?                                                                                                                                  
K-api Creative Commons License 2008.12.16 0 0 192
Hy. Tükörről csak ez a rajz található a könyvben. Van olyan változat aminek tovább kell nyomni a befelé mozgatást akkor csukódik be. Az enyémben még a külső hőmérséklet jeladó is a bal tükörben van. Ezek szerint még nyomozni kell. Üdv Kapi
Előzmény: Croma-'92 (191)
Croma-'92 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 191

... ugyanis a rajzon a tükröket reprezentáló ábrán csak 5 bemenetet látok, ebből háromnak a tükörlap mozgatásnak kell lennie, kettő pedig a fűtésé...

üdv

Előzmény: K-api (188)
Croma-'92 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 190

Hello!

Az jó lesz, ha te is szétnézel, több szem többet lát alapon...

Üdv.

 

Ja, már felcsiszoltam és lealapoztam a tükörházat is, már "csak" a szín kell meg a lakk.. :)

Előzmény: Pepi 517 (187)
Croma-'92 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 189

Szia!

Köszönöm, megkaptam a kapcsolási rajzokat!

Mondjuk nem igazán látszanak a színkódok, és sajna nem is vagyok autóvillamosságis.. :(

De van egy másik gyanúm is, mivel itt a kapcsoló (260 számjelzésű?!) 8 vezetéket tartalmaz, szerintem ez nem a motorosan behajló tükrök kapcsolása, de nem tudom. A rajz alatti szöveg szerint annak kellene lenni (visszahajtható tükrök...)

Megnézed mégegyszer jó rajzot küldtél e?

Köszi mégegyszer

Üdv!

Előzmény: K-api (188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!