Utoljára egy méter fűben láttam, és szerintem 30 ezer körül elhozható. Taksony mellett. Ha érdekel mailben küldöm gazda adatait. Azt, hogy mikori gyártású, ő sem fogja megmondani, hacsak nincs ráírva valahová.
Nagy csepeles az "úr"hatalmas fotóalbuma van tele csepellel.Biztos neked is mutatta már.Amit én ezenkivül sajnálok az egy gyári állapotú szabolcs gondolom te is láttad.Ja a garant 30cm-es darabokra lett összevágva pedig még az húzta be a rábát erre a bizonyos telekre.
Malwin jól esnek szavaid ezek szerint megnézted milyen állapotról indult a kocsik rendbetétele.De még egyikre sem lehet azt mondani hogy készen van,ez csak egy szint hogy ne rohadjanak tovább.De ha emlékszel a fakarusz lábratétele honnan indult ,most már azt mondhatjuk üzemképes.1hónapja álltunk ki vele az első útjára.A csepel motor az első motorok közül való,de nem a csepel múzeumból.
Érdekel valakit egy eléggé lepukkant de menthető állapotú GAZ-51?
A gazda évek óta szeretné megcsinálni, most először hallottam tőle, hogy talán eladná...
A különlegessége, hogy repülőtéri olajmelegítő szerkezet van rá telepítve gyárilag és akként is funkcionált. Ha jól tudom -de szakértők majd biztos kijavítanak- ebből összesen kettő példány volt rendszerbe állítva a MN-ben. Ez az egyik. Egyébként egész komplett, csak pár kitört üveg helyén esik bele a hó, meg az egyik kerékagy van szétszedve...
Van hozzá alkatrész is, de pontosat még nem tudok. Voltam olyan hülye, hogy nem fotóztam le, pedig gép is volt nálam...
Azt hiszem már írtam erről a "gazdáról", hogy nem alkotok róla véleményt, mert túl elfogult vagyok, és nem az ő irányában.
Egy esetet azért mégis közzétennék. Van az egyik képen két üza Csepel maradvány, egy zöld D-350 és egy kék B-352. A 350-es teljesen egész volt, üzemképesen került hozzá, Esztergomból.
A 352-ről a tartály hiányzott, egyébként komplett, beüzemelhető állapotban. Kuriózumma a járműnek a benzinmotor- 14 db készült belőle. Erre a járműre kifejezetten hajtottam, megkötött alkum volt rá. Ez az illető rám alkudott, illetve olyan dolgokat állított rólam amelyek nem igazak, és ezt tette olyan szinten hogy a volt gazdái a mai napig nem hajlandók velem szóba állni. A sors iróniája hogy a jármű fellelhetési tőlem tudta.
Egyébiránt nagy csepelesnek tartja magát, amit azt hiszem a képek is "alátámasztanak".
A fent leírtak miatt én nem szívlelem ezt az "gazdát", csak többek kérésére nem feszgetem a témát /száját/.
Bocs ha a saját problémámmal traktáltalak Benneteket.
Fakarusz: Üdv a topikon!!
Szerencse hogy valakivel hajlandó üzletelni a "gazda", vagy inkább az hogy még szóba áll vele valaki.
Fakarusz, gratulálok! Olyan dolgaid vannak, hogy a következő években a hagyománytiszteletért te kapod meg mindenkitől, aki látja, tapinthatja ezeket, a jól megérdemelt dicséretet. Az első Csepel motor nem a Csepel Autógyár múzeumában volt? Ez került hozzád, vagy ez másik?