Keresés

Részletes keresés

D 566 Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7105
Köszi! Majd figyellek.
Előzmény: MALWIN (7077)
sínbohóc Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7104

Azért remélem nem rám haragszol, hogy ennyit kért érte utoljára? :-)))

Miért haragudnék? :-))

Csak azért írtam, hogy felejtős, mivel üzemképes dízelt tudok eladót 50-ért, illetve 2 benzineset szintén 50-ért, de csak együtt.

Előzmény: 504LACI (7094)
208D Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7103

Egyszer kivettem fél óránát játszottam vele amíg visszataláltam a hosszú csavarral. + félóra kézmosás utána, mert olyan mint a korom.

Ha nem vészes az ára egyet megkockáztatnék mérés nélkül is.

Üzemanyag szürő betéted nincs véletlen, esetleg házzal együtt, meg mellső-hátsó tank átkapcsoló?

Előzmény: MALWIN (7102)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7102
Én egyről tudok.
Vedd ki, méretezd le, az a biztos.
Magasság, átmérő, alul lyuk, felül lyuk, stb.
Előzmény: 208D (7101)
208D Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7101

Szia Malwin!

Cs. motorolaj szürőbetét érdekelne, bár úgy tudom két féle méret létezik.

Hogy tudomhatom meg, hogy melyik kell nekem?

Előzmény: MALWIN (7100)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7100
Előzmény: MALWIN (7098)
208D Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7099

Szia Fakarusz!

Üdv. a fedélzeten.

Nick nevem nem árulja el, ezért mondom, nekem is van két dobozos 344-em, meg néhány Pannóniám.

Ja és nadon szeretnét egy 450-est.

Előzmény: fakarusz (7097)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7098
Nem baj, majd belejössz.Épp ezért küldtem megint egy levelet:-)))
Előzmény: fakarusz (7097)
fakarusz Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7097

Szia!

A sok írást nem igérem kezdő vagyok számítógép ügyben,hamarabb megy egy csepelkerék felgumizása mint egy levél megírása.De köszi az üdvözlést.

 

Előzmény: Maz (7096)
Maz Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7096
Szia fakarusz!

Örülök, hogy személyedben egy újabb gyüjtő tiszteli meg a topikot. Remélem sokat fogsz írni.
fakarusz Creative Commons License 2006.01.05 0 0 7095

Budakeszin.

Előzmény: jogepek (7088)
504LACI Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7094
Azért remélem nem rám haragszol, hogy ennyit kért érte utoljára? :-)))
Előzmény: sínbohóc (7091)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7093
Mail!
Előzmény: fakarusz (7087)
jogepek Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7092

Amit én láttam, az egy leszittyadt szabolcs váz volt fél futóművel feketére mázolva. Semmi köze nem volt a gyárihoz, sőt!

Te milyet láttál(szín állapot)?

 

na én ezt:

 

 

Előzmény: fakarusz (7087)
sínbohóc Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7091

30 ezer körül elhozható

Akkor felejtős :-)))

Előzmény: 504LACI (7089)
sínbohóc Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7090
A motort eredetileg Hoffher-Schrancz-Clayton-Shuttlewort,aztán a Csonka Gépgyár. 
Előzmény: rali (7086)
504LACI Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7089

Utoljára egy méter fűben láttam, és szerintem 30 ezer körül elhozható. Taksony mellett. Ha érdekel mailben küldöm gazda adatait. Azt, hogy mikori gyártású, ő sem fogja megmondani, hacsak nincs ráírva valahová.

Előzmény: sínbohóc (7085)
jogepek Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7088
Le a kalappal, nem semmi! Helyileg hol vagy?
Előzmény: fakarusz (7080)
fakarusz Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7087
Nagy csepeles az "úr"hatalmas fotóalbuma van tele csepellel.Biztos neked is mutatta már.Amit én ezenkivül sajnálok az egy gyári állapotú szabolcs gondolom te is láttad.Ja a garant 30cm-es darabokra lett összevágva pedig még az húzta be a rábát erre a bizonyos telekre.
Előzmény: UPIUPI (7076)
rali Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7086
A motort, persze.
Van azért ötletem, egy nagy gépműhely, ott sok ilyet javítottak.
Előzmény: sínbohóc (7084)
sínbohóc Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7085

Én egy beállt majdnem komplett (talán a gyújtás hiányzik?) motort tudok. Az is érdekel?

Ez sok mindentől függ: mikori gyártású,mennyire hiányos, hol található, és persze mennyiért.

Előzmény: 504LACI (7073)
sínbohóc Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7084

Nem tudom, merre is induljak, azt kéne tudni, ki gyártotta anno.

Mármint a csettegőt, vagy a notort?

Előzmény: rali (7072)
sínbohóc Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7083
Benzin motoros agregátor.
Előzmény: rali (7079)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7082
Szia, mindjárt megy egy levél egy-két dologról.
Előzmény: fakarusz (7080)
fakarusz Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7080
Malwin jól esnek szavaid ezek szerint megnézted milyen állapotról indult a kocsik rendbetétele.De még egyikre sem lehet azt mondani hogy készen van,ez csak egy szint hogy ne rohadjanak tovább.De ha emlékszel a fakarusz lábratétele honnan indult ,most már azt mondhatjuk üzemképes.1hónapja álltunk ki vele az első útjára.A csepel motor az első motorok közül való,de nem a csepel múzeumból.
Előzmény: MALWIN (7075)
rali Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7079
Mi ez?Hegesztőgép?
Előzmény: D 566 (7074)
504LACI Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7078

Urak!

Érdekel valakit egy eléggé lepukkant de menthető állapotú GAZ-51?

A gazda évek óta szeretné megcsinálni, most először hallottam tőle, hogy talán eladná...

A különlegessége, hogy repülőtéri olajmelegítő szerkezet van rá telepítve gyárilag és akként is funkcionált. Ha jól tudom -de szakértők majd biztos kijavítanak- ebből összesen kettő példány volt rendszerbe állítva a MN-ben. Ez az egyik. Egyébként egész komplett, csak pár kitört üveg helyén esik bele a hó, meg az egyik kerékagy van szétszedve...

Van hozzá alkatrész is, de pontosat még nem tudok. Voltam olyan hülye, hogy nem fotóztam le, pedig gép is volt nálam...

MALWIN Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7077
Off
Holnap lesz D566 anyagról válasz.
On
Előzmény: D 566 (7067)
UPIUPI Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7076

Üdv Mindenkinek!!

Azt hiszem már írtam erről a "gazdáról", hogy nem alkotok róla véleményt, mert túl elfogult vagyok, és nem az ő irányában.

Egy esetet azért mégis közzétennék. Van az egyik képen két üza Csepel maradvány, egy zöld D-350 és egy kék B-352. A 350-es teljesen egész volt, üzemképesen került hozzá, Esztergomból.

A 352-ről a tartály hiányzott, egyébként komplett, beüzemelhető állapotban. Kuriózumma a járműnek a benzinmotor- 14 db készült belőle. Erre a járműre kifejezetten hajtottam, megkötött alkum volt rá. Ez az illető rám alkudott, illetve olyan dolgokat állított rólam amelyek nem igazak, és ezt tette olyan szinten hogy a volt gazdái a mai napig nem hajlandók velem szóba állni. A sors iróniája hogy a jármű fellelhetési tőlem tudta.

Egyébiránt nagy csepelesnek tartja magát, amit azt hiszem a képek is "alátámasztanak".

A fent leírtak miatt én nem szívlelem ezt az "gazdát", csak többek kérésére nem feszgetem a témát /száját/.

Bocs ha a saját problémámmal traktáltalak Benneteket.

 

Fakarusz: Üdv a topikon!!

Szerencse hogy valakivel hajlandó üzletelni a "gazda", vagy inkább az hogy még szóba áll vele valaki.

Előzmény: jogepek (7045)
MALWIN Creative Commons License 2006.01.04 0 0 7075
Fakarusz, gratulálok!
Olyan dolgaid vannak, hogy a következő években a hagyománytiszteletért te kapod meg mindenkitől, aki látja, tapinthatja ezeket, a jól megérdemelt dicséretet.
Az első Csepel motor nem a Csepel Autógyár múzeumában volt? Ez került hozzád, vagy ez másik?
Előzmény: fakarusz (7068)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!