7végén nem volt a hugod Békásmegyeren a Gyűrű u.-ba, vagy fodrász vagy kozmetikus? Ott állt az unokanővérem kozmetikája mellett egy ilyen kis moci, épp azon gondolkoztam, hogy vajon tényleg 50-es -e, vagy azért írták rá ekkora nagy betűkkel, hogy ETX50, mert nagyobb... ;-)))
Köszi Mindenkinek a szíves fogadtatást, invitálást. Lehet, hogy a későbbiekben élni fogok a lehetőségekkel. Ha írnátok néhány szót a klubtagság mibenlétéről, azt megköszönném. Üdv Mindenkinek!!!
Előző alkalommal a nagy izgalom miatt elfelejtettem bemutatkozni. Sárvári István vagyok Isaszegen lakom és egy '83-as XT600-al pocsékolom a benzint. Három hete találkoztam először Tenerés klubtársakkal Öreglakon. Marhajót motoroztunk és ezt a jó szokást meg kell őrizni.
A motoros csajokról meg csak annyit, nagyon veszélyesek tudnak lenni, és ezt pozitív értelemben gondoltam. Tapasztalatból beszélek! Petikém Te meg ne akarjál minden csajt magadköré gyüjteni! Hagyjál másnak is.
A válaszod kimerítő, teljeskörű és korrekt, nincs mit hozzáfűzni, mintha a számból vetted volna ki a szavakat!;))) Ez a retro XT550 supermoto meg nem gyenge, érdekes koncepció!:)
Budakeszi, az nem rossz környék!!! Én is ott töltöttem gyerekkorom nagyrészét, tavaly pedig vettem egy ős Tenerét!!! Üdvözlök mindenkit a Teneré klubban és azon kívül is. Visszatérve Budakeszire, ha azon a környéken előbukkan kürülöttetek egy Aprilia ETX 50 feliratú piros-fekete szörnyeteg, messziről kerüljétek, mert a tulajdonosa kezdő motoros (Ő a hugom, és első motorja)!!!!
Örülök, hogy rátaláltam erre a klubra, és valószínűleg rendszeres olvasója leszek a jövőben, már ha időm és net elérésem (ami elég korlátozott!!!) engedi.
Sajnálom, hogy lemaradtam a mez rendelésről!!! :-(((((((
Szerintem érdemes beruházni a speckó légszűrőolajba, mert 1részt sokkal jobban szűr vele, mint a sima olajjal (a légszűrőolaj ragacsos, ezért jobban +köti a koszt), másrészt tovább tart (ragacsosságából kifolyólag nehezebben szippantja ki a motor a szivacsból). Én a sima flakonos verziót ajánlom, 1 l kb. 2500 Ft (Motorex) és nekem az EXC-n majdnem 2 évig kitartott (pedig annak elég nagy légszűrője van). Célszerű rndszeresíteni hozzá egy kisebb, zárható vödröt, abban tudod beáztatni a szivacsot, aztán a fölösleget kinyomkodni belőle, így nem lesz a környéken minden kék (ilyen színű az olaj) és a megmaradt olajat sem kell visszatöltögetni a flakonba.
A sprés verziót kevésbé macerás használni, viszont jóval hamarabb elfogy és kb. ugyanannyiba kerül az egy palack (ami összesen kb. fél l és a nagyobbik része hajtógáz), mint az egy liter olaj.
A légszűrőház zsírozása nem tudom, jó-e, én a légszűrő peremét szoktam kicit bezsírozni, nehogy ott falsot szívjon.
Használhatsz légszűrő olajat is sprayt is,szinte minden motoros cuccal foglalkozó üzletben van. Legutobb amit láttam 1500Ft.- körül volt. A használatát elmondják az üzletben. Az én vasam XT600, Arol 2T-vel áztattam a légszűrő szivacsot tény, hogy sűrűbben kell ellenőrizni és tisztítani mintha jóminőségű légszűrőolaj lenne. Többen mondták, hogy a motorolaj is tökéletesen megfelel a célnak. Még egy tipp, a légszűrődobozt belülről kend ki zsirral krosszosoktól láttam, szerintem okos gondolat.
Mivel az enyém papírszűrős (fogyasztói társadalom rulez!), csak hallomásból tudom mondani, hogy a KTM-esek Motorex légszűrőolajat használnak. KTM kereskedésekben áruljak, gondolom.
Egy gyors kérdés: a légszűrőt tisztítás után mivel szoktátok beolajozni?
Speciális légszűrőolajjal, vagy jó oda más is? Csak azért kérdem, mert légszűrőolajam nincsen, de lassan aktuális lenne a dolog. Futárnál jövő hétre igérték..
Ja a gép már kicsit harcedzett, de nagyon jó állapotú XT550.
Nagyon köszönöm a gyors segítséget! Fel fogom hívni a számot amit adtál.
Klubtag még nem vagyok, mégse Ténérém van, nem mertem .. :)
Sajnos a motoron nincs rendszám (papírok rendben vannak, nem lopott), így a mozgásom motorostalálkozókat illetően kicsit korlátozott, de Budakeszi közel van, odáig biztosan el tudok jutni földutakon.