Nem tudom, hogy hallottatok-e mar a BMW 24 oras versenyerol?! Nem akartok nevezni? Mi mar megtettuk (Peti, Elvis, Brasil)! Jo volna, ha minel tobben mennenk! Ugye nem vagytok papirkutyak?! Most mindenki megmutathatja, hogy valojaban olyan nagy motoros, mint amilyennek a tel folyaman leirta magat!
7végén nem volt a hugod Békásmegyeren a Gyűrű u.-ba, vagy fodrász vagy kozmetikus? Ott állt az unokanővérem kozmetikája mellett egy ilyen kis moci, épp azon gondolkoztam, hogy vajon tényleg 50-es -e, vagy azért írták rá ekkora nagy betűkkel, hogy ETX50, mert nagyobb... ;-)))
Köszi Mindenkinek a szíves fogadtatást, invitálást. Lehet, hogy a későbbiekben élni fogok a lehetőségekkel. Ha írnátok néhány szót a klubtagság mibenlétéről, azt megköszönném. Üdv Mindenkinek!!!
Előző alkalommal a nagy izgalom miatt elfelejtettem bemutatkozni. Sárvári István vagyok Isaszegen lakom és egy '83-as XT600-al pocsékolom a benzint. Három hete találkoztam először Tenerés klubtársakkal Öreglakon. Marhajót motoroztunk és ezt a jó szokást meg kell őrizni.
A motoros csajokról meg csak annyit, nagyon veszélyesek tudnak lenni, és ezt pozitív értelemben gondoltam. Tapasztalatból beszélek! Petikém Te meg ne akarjál minden csajt magadköré gyüjteni! Hagyjál másnak is.
A válaszod kimerítő, teljeskörű és korrekt, nincs mit hozzáfűzni, mintha a számból vetted volna ki a szavakat!;))) Ez a retro XT550 supermoto meg nem gyenge, érdekes koncepció!:)
Budakeszi, az nem rossz környék!!! Én is ott töltöttem gyerekkorom nagyrészét, tavaly pedig vettem egy ős Tenerét!!! Üdvözlök mindenkit a Teneré klubban és azon kívül is. Visszatérve Budakeszire, ha azon a környéken előbukkan kürülöttetek egy Aprilia ETX 50 feliratú piros-fekete szörnyeteg, messziről kerüljétek, mert a tulajdonosa kezdő motoros (Ő a hugom, és első motorja)!!!!
Örülök, hogy rátaláltam erre a klubra, és valószínűleg rendszeres olvasója leszek a jövőben, már ha időm és net elérésem (ami elég korlátozott!!!) engedi.
Sajnálom, hogy lemaradtam a mez rendelésről!!! :-(((((((
Szerintem érdemes beruházni a speckó légszűrőolajba, mert 1részt sokkal jobban szűr vele, mint a sima olajjal (a légszűrőolaj ragacsos, ezért jobban +köti a koszt), másrészt tovább tart (ragacsosságából kifolyólag nehezebben szippantja ki a motor a szivacsból). Én a sima flakonos verziót ajánlom, 1 l kb. 2500 Ft (Motorex) és nekem az EXC-n majdnem 2 évig kitartott (pedig annak elég nagy légszűrője van). Célszerű rndszeresíteni hozzá egy kisebb, zárható vödröt, abban tudod beáztatni a szivacsot, aztán a fölösleget kinyomkodni belőle, így nem lesz a környéken minden kék (ilyen színű az olaj) és a megmaradt olajat sem kell visszatöltögetni a flakonba.
A sprés verziót kevésbé macerás használni, viszont jóval hamarabb elfogy és kb. ugyanannyiba kerül az egy palack (ami összesen kb. fél l és a nagyobbik része hajtógáz), mint az egy liter olaj.
A légszűrőház zsírozása nem tudom, jó-e, én a légszűrő peremét szoktam kicit bezsírozni, nehogy ott falsot szívjon.
Használhatsz légszűrő olajat is sprayt is,szinte minden motoros cuccal foglalkozó üzletben van. Legutobb amit láttam 1500Ft.- körül volt. A használatát elmondják az üzletben. Az én vasam XT600, Arol 2T-vel áztattam a légszűrő szivacsot tény, hogy sűrűbben kell ellenőrizni és tisztítani mintha jóminőségű légszűrőolaj lenne. Többen mondták, hogy a motorolaj is tökéletesen megfelel a célnak. Még egy tipp, a légszűrődobozt belülről kend ki zsirral krosszosoktól láttam, szerintem okos gondolat.
Mivel az enyém papírszűrős (fogyasztói társadalom rulez!), csak hallomásból tudom mondani, hogy a KTM-esek Motorex légszűrőolajat használnak. KTM kereskedésekben áruljak, gondolom.