Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dokeee Creative Commons License 2018.10.26 0 0 28615

A feljárón nem lehet egy kicsit igazítani?

Előzmény: I.Blasius (28614)
I.Blasius Creative Commons License 2018.10.26 0 0 28614

"Nehéz egyébként elképzelni, hogy egy 1 cm-es emelés megoldaná a helyzetet. "

 

Nem ér le mindig, néha valahogy sikerül olyan szögben kijönnöm, hogy nincs súrlódás, néha van, szerintem 1 centi ilyenkor pont azt a pluszt jelentheti, ami kellene.

 

"Természetesen el is adhatod, és vehetsz helyette Sportage-t, Dustert vagy kocka Ladát, aminek a szabad magassága megfelel a felhasználói igényeidnek."

 

Most adtam el a régi CR-V-met, és vettem ezt, eszem ágában sincs eladni. A rugó nekem is eszembe jutott, anno egy leültetetten vett G Astrámnál eljátszottam, mert az is leért, de egy garis autónál gondolom nem jön ki a 4 rugó szereléssel 80e-ből.

 

"A kerékmérettel nem lehet büntetlenül játszani, nem véletlenül kap egyre nagyobb figyelmet az ellenörzések során is pl. "

 

Őszíntén, mikor nézte neked rendőr utoljára a gumijaid méretét, és honnan tudta, hogy mi a gyári méret, és mi az, ami már nem váltóméret ehhez képest? Egyébként anno a Mazdámmal semmilyen problémát nem éreztem az 1 cm-rel nagyobb sugarú gumimmal az eredetihez képest, jött ment, megállt, levizsgázott, és ugyanannyit evett kb.

 

Amúgy szerinted befér fizikailag a nagyobb gumi, vagy sem?

Előzmény: R. Scherbotsky (28613)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.10.26 0 0 28613

A kerékmérettel nem lehet büntetlenül játszani, nem véletlenül kap egyre nagyobb figyelmet az ellenörzések során is pl.
Nehéz egyébként elképzelni, hogy egy 1 cm-es emelés megoldaná a helyzetet. A szakszerü (véleményem szerint egyetlen) megoldása a helyzetnek az eredeti magassághoz tartozó rugókészlet beszerzése és beszerelése, már ha ragaszkodsz az autóhoz, mert anyagilag nem biztos, hogy megéri ezt eljátszani.

Természetesen el is adhatod, és vehetsz helyette Sportage-t, Dustert vagy kocka Ladát, aminek a szabad magassága megfelel a felhasználói igényeidnek.

Peace,

R.S.

Előzmény: I.Blasius (28612)
I.Blasius Creative Commons License 2018.10.26 0 0 28612

Valaki szembesült már a problémával?: Mint kiderült számomra, az Eco dinamics csomag ültetett futóművet is jelent. Sajnos az elég meredek garázsomban sokszor leér a Ceed SW-m alja feljövetelkor, valahol a vezetőülés alatt. Arra gondoltam, hogy a 205/55 R16 -os gumi helyett 205/60 R16-ost teszek rá, az emel rajta pont 1 centit, sőt a nagyobb futófelület miatt talán 1,2-t. Viszont ahogy nézegettem, a többi típushoz képest a Ceed II-ben már a gyári kerék is baromira kitölti a kerékjáratot. Elfér szerintetek elöl-hátul az 1 cm-rel nagyobb sugarú kerék? (tudom, nem váltóméret, meg nem szabályos, de szükségből más kocsimon is csináltam már ilyet, és nem volt semmi gyakorlati gond ebből, igaz ott gond nélkül elfért a nagyobb kerék.)

cápaFeri Creative Commons License 2018.10.24 0 0 28611

Ó...bocsánat a félreérthetőségért.  Persze, hogy hihet neki. Inkább arra céloztam az "érdekes" szóval, hogy ilyen ritkán van. Szerelő legyen a talpán, aki ilyen többszörös hibajelenség esetén tudja, merre kutakodjon és felélessze  a járgányt. A legrosszabb hibák egyike, ha úgy száll el két (vagy több) alkatrész, hogy azok befolyásolják egymás működését, ill. ugyanazt a tünetet okozzák.

Előzmény: R. Scherbotsky (28610)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.10.24 0 0 28610

Azt írja, a leállások már a lánc elugrása elött is jelentkeztek - de ezt akár maga a kinyúlt lánc is okozhatja, ha annyira elcsúszik miatta a fötengely és a vezértengelyek egymáshoz képesti pozíciója, hogy az ECU már nem képes azt kompenzálni (láncos Nissanoknál gyakori jelenség).

Van-e rá bármi oka, hogy ne higgyen a szerelönek?

Előzmény: cápaFeri (28606)
KAti Creative Commons License 2018.10.24 0 0 28609

5 hét szerelés? Legalább extra olcsó volt? 
Megnevezhetnéd a szervizt.....

Előzmény: Zita80 (28604)
cápaFeri Creative Commons License 2018.10.23 0 0 28608

Éppen 2 hete beszélgettünk arról, milyen kamu ez a nagy elektromos mizéria:

https://www.facebook.com/robert.scherleitner.9/videos/1833841966656166/UzpfSTEwMDAwMjI1MjcyMDgxMzoxOTcxNTc2NTk2MjYwNzQ1/

Lassan leesik egyeseknek, hogy is van ez...:-)

cápaFeri Creative Commons License 2018.10.23 0 0 28607

Mindegyiknek egyedi ID azonosítója van. Ezeket tárolja el (8 db a ceednél) és felismeri ha érzékeli.  Pár méter hatótávolsága van, előfordulhat, hogy becsapja az embert, ha garázsból indulsz ahol tárolod a nyári szettet és látszólag semmi baj, majd amint eltávolodsz, elkezd jelezni. A gumi addig is lapos volt, de mondjuk a garázsban lévő nyárinak a jelét vette indításkor. :-)

Előzmény: meri (28602)
cápaFeri Creative Commons License 2018.10.23 0 0 28606

Okozhatja, főtengely, vezérműtengely fordulatszám jeladók valamelyike, de így nem illene visszaadni az autót. Ha nem írtad volna, hogy éppen ilyen problémával került be az autó, akkor kapásból arra tippeltem volna, hogy elrakták a vezérlést és ezért áll le. Mindenesetre érdekes, hogy az átugró lánccal együtt (ha tényleg ez a probléma) pont egy jeladó is beszart.   

Előzmény: Zita80 (28601)
Lbx Creative Commons License 2018.10.23 0 0 28605

Értem.

Passz!

A hibakiolvasás is adhat némi támpontot. Én sajna annyira nem vagyok otthon a modern autók lelkében, de lehet, hogy igaza van.

 

Előzmény: Zita80 (28604)
Zita80 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 28604

Ezzel kezdődött a javítás előtt is aztán átugrott a vezérműlánc és vitt mindent. Most azt mondja a szerelő, hogy minden ok csak a jeladót kell még kicserélni. De már nem tudom mit higyjek,5 hét szerelés után.

Előzmény: Lbx (28603)
Lbx Creative Commons License 2018.10.23 0 0 28603

Ha a vezérléscsere előtt nem volt ilyen probléma, akkor irány vissza a szerelőhöz...

 

Egyébként miért kellett cserélni a vezérlést, mi volt a baj?

Előzmény: Zita80 (28601)
meri Creative Commons License 2018.10.23 0 1 28602

Kerékcsere téma, csak érdekességképpen: Ceed 2017-hez vettem hasznélt téli kerékszettet (ezek is eredeti Kia alufelnik). Tudtam, hogy TPMS-sel szerelt, de mint tudjuk, a puding próbája az evés.

 

A csere után estig még a csomagtartóban voltak az eredeti nyári kerekek is, gondoltam, majd ha kiveszem, akkor ugrik a majom a vízbe (a fene tudja, hogy melyik szenzorokat érzékeli addig). Nos, a kipakolás után sem jelzett semmilyen hibát a rendszer, minden rendben volt az új szettel. Kíváncsi voltam, működik-e egyáltalán, ezért leeresztettem a bal első kereket 1.5-re. Indulás után röviddel - csak néhány száz métert gurultam a benzinkút körül - a bal első gumit megjelölte.

 

Ezek szerint valóban igaz, hogy még sosem látott kerekeket is automatikusan felismer és párosít, nagyszerű.

Előzmény: cápaFeri (28589)
Zita80 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 28601

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Kia ceed 2010 1.4 benzines.

Most volt teljes vezérlés csere, tegnap kaptuk vissza az autót.

Menet közben leáll az autó ha leesik a fordulat.

Okozhatja ezt jeladó vagy mi lehet a hiba?

Köszönöm a válaszokat!

 

ikim2025 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 28600
Előzmény: tuzer (28599)
tuzer Creative Commons License 2018.10.22 0 0 28599

Tehát van egy ceed sw, jellegéből adódóan a hátsó szélvédő veszett gyorsan koszolódik. Van valakinek erre vmilyen megoldása (szélterelő, szárny, stb.)

 

Az ablakmosás sűrítése már bevált, de valami egyéb kéne!

Lbx Creative Commons License 2018.10.22 0 0 28598

Köszi a válaszokat, tippeket, valamelyikbe belevágok!

meri Creative Commons License 2018.10.22 0 0 28597

Valaki épített vagy építtetett Cee'd 2012-2018-ba (JD) hifit (erősítő, új hangszóró szett)? Ami érdekelne, hogy a tápkábelt mennyire könnyű a tűzfalon átvinni, illetve hogy sikerült-e hangszókábeleket az ajtóba rombolás nélkül bevezetni (és ha igen, hogyan). Előre is köszönet.

stefi001 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 28596

 

Itthon is lehet kapni, de többnyire drágán árulják.

 

Azért az alábbiak talán tájékoztatásul szolgálnak:

https://www.tme.eu/hu/katalog/radio-kiemelo-szerszamok_100443/

https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=191

Előzmény: Lbx (28592)
cinyoka Creative Commons License 2018.10.21 0 0 28595

javaslom az aliexpresst 3.2USD a 12db-os szett, de ha szfvárhoz közel laksz szívesen kölcsön adok amilyen kell

Előzmény: Lbx (28592)
Lbx Creative Commons License 2018.10.21 0 0 28594

Ha volna olyan kiugró élvédő, amilyen pár Fordon szereple (pl. az új Focus-on - 39. kép); 

https://totalcar.hu/galeria/totalcar/tesztek/2018/10/15/ford_focus_15_tdci_titanium_2018/37

Előzmény: Lbx (28593)
Lbx Creative Commons License 2018.10.21 0 0 28593

Gondolom semmi melegítés, letisztítottad az érintett felületet, zsírtalanítás, és mehet.

Védi az ajtó élét nyitáskor?

Nekünk az a legnagyobb gond, hogy a ház fala mellett áll az autó, és a vakolatra rányitástól kellene védeni az ajtó élét - a szemcsék gyors munkát végeznek.

Előző autóra tettünk élvédő szilikon csíkot, ami nem volt szép ugyan, ellenben hatásos, azonban a Cee'd esetében olyan pontos az ajtók illesztése, hogy az első ajtó élén nem fér el, a hátsó nyitásakor a szilikoncsík hozzáér az elsőhöz...

Előzmény: Hakai80 (28591)
Lbx Creative Commons License 2018.10.21 0 0 28592

Bontott már ki valaki fejegységet, és ha igen, milyen segédeszközt használt hozzá - 2010-es évjárat az alany?

Videót találtam a lényegről - hogy kell kiemelni a "keretet" ( https://www.youtube.com/watch?v=Y5-dapiwZC0 ), de célszerszámot még nem leltem hozzá. Mivel lehetne megpróbálni, hogy ne maradjon nyoma a műszerfal-burkolaton, mert itthon még nem talűltam olyan segédeszközt, amivel neki mernék kezdeni?

A hátsó hangszórók nem szólnak, és ki szeretném deríteni, mi a bibi - párom állítja, hogy amikor vettük a gépet, még muzsikáltak...

Hakai80 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 28591

Nekem is felkerültek az ajtóvédő díszlécek. Magam raktam fel, elégedett vagyok a végeredménnyel. Ha csak egy ajtórányítást megfog már megérte.

 

I.Blasius Creative Commons License 2018.10.20 0 0 28590

Köszi, kipróbálom akkor a csere után, aztán legrosszabb esetben betaníttatom.

Előzmény: cápaFeri (28589)
cápaFeri Creative Commons License 2018.10.20 0 0 28589

Ha gyári akkor felismeri. Én sem csinálok semmit, csak átrakom és kész. Utángyártott jeladóknál kell általában tanítani.

Előzmény: I.Blasius (28588)
I.Blasius Creative Commons License 2018.10.20 0 0 28588

Még egy kérdés eszembe jutott: A kocsi sajnos TPMS-es. A nyári gumi a gyári alufelnin van, a téli egy tavaly hozzá vásárolt acélfelnin, elvileg abban is van TPMS jeladó, egy telet már fent volt. Ha a felniket én átrakom a garázsban, kell valamit állítani a kocsiban, vagy egyszerűen a kocsi felismeri, hogy másik TPMS-es kerék került rá, és onnantól azzal kommunikál tavaszig?

I.Blasius Creative Commons License 2018.10.20 0 0 28587

Szuper, köszi, akkor jövő tavasszal kipróbálom a Vestart.

tuzer Creative Commons License 2018.10.20 0 0 28586

A Vestar-nál ott állhatsz a jószág mellett. tegnap pl. (korábban odavertem a küszöböt egy tuskóhoz) kis lemezgörbületet rendbetették, +tömítőanyag+fehér festék+két ember 15' - 20' munkája, forró kézszorítás volt az ára.

Előzmény: I.Blasius (28584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!