Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mnagy Creative Commons License 2016.12.30 0 0 41514

Ajánlom figyelmedbe a motorkerékpárok fékrendszerét,vékony acél tárcsa, kisebb munkahenger külméretek, könnyű felfogatás alakíthatóság.

Előzmény: ívfény (41511)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 41513

Érdekelnének a festegetés részletei ...

Előzmény: barnazol75 (41510)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 41512

No para ?  Hát NEKEM ez ügyben nem sok izgulnivalóm van . Azon az időn kívül amit a tárgyhoz  hozzászólást vagy magánlevelet írtam más vesztenivalóm nincs .

Tévedés ne essék nem szeretném ha kudarcot vallanál , csak régtől ismerve a mopedautókat -- hibáikat és méretezésüket -- ezért óvatosabb vagyok .

Ha sikerrel jársz abból valamennyien okulunk . Engem a sebességnövekedés kevésbé érdekel , annál inkább a fogyasztás kedvező változása . Mert erről elég ellentmondásosak a tapasztalatok , amik korábban napvilágot láttak azok komoly vitát szültek . Magam részéről a bő 60-as tempóhoz tartozó 2.6 literes fogyasztást tudtam csak személyesen elérni .

Várjuk a kedvező eredményeket .

Előzmény: ívfény (41511)
ívfény Creative Commons License 2016.12.30 -1 0 41511

no para! tudom mit csinálok!lehet nagy képűen hangzik, de van benne gyakorlatom! ami gyenge az új igénybevételnek, azt meg fogom erősíteni! a fék lesz a következő projekt. gatyába rázom a kis szekeret! tetőtől talpig! normális kis autó lesz belőle! csak idő kérdése...

Előzmény: Bakancs4 (41507)
barnazol75 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 41510

Igen. A többit meg polírozni fogom. Vettem 3M polirpasztát (1270 Ft/dl) de q jó. ezt kb 2 másodperc alatt csináltam egy ronggyal

Előzmény: Bakancs4 (41505)
daty55 Creative Commons License 2016.12.30 -1 0 41509

Phűűűű.....

 

Megkönnyebbültem!:-))

Előzmény: Bakancs4 (41507)
daty55 Creative Commons License 2016.12.30 -1 0 41508

Az mindegy, de szép lett, mint egy új!:-)

Előzmény: barnazol75 (41506)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 41507

Ez már nem a karbantartás szintje , nem is az apróbb konstrukciós javítgatások színtere , hanem a járműgyártás határát súroló tevékenység . Reméljük megéri a fáradozást .

Azon tűnődök ugyanis , hogy a masina egyéb részei mennyire fogják elviselni a nagyobb terhelést . Az önhordó karosszériát -- amibe szimplán néhány tenyérnyi talpon , csavarozva van rögzítve a motortartó bak és az elülső futómű -- a segédmotoros tempóhoz méretezték . Annyit tudunk , hogy az efféle erőhatások exponenciálisan hatnak , ezért óvatosan kell bánni az ilyenféle túlterheléseknek .

Meglátjuk . Ez olyan területe a mopedautózásnak amit csak a gyakorlat tud visszaigazolni .

Előzmény: ívfény (41485)
barnazol75 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 41506

"Kissé" el fog ütni az autótól. :P

Előzmény: daty55 (41504)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 41505

Te fényezted ?

Előzmény: barnazol75 (41502)
daty55 Creative Commons License 2016.12.30 -1 0 41504

Nagyon szép!:-)

Előzmény: barnazol75 (41502)
daty55 Creative Commons License 2016.12.30 -2 0 41503

Remélem, ha veszek egyet, ennyire azért nem kellesz belenyúlnom, hogy rendesen működjön!

Még egy kis olajcsere, meg tankolás az oké, de ez....:-))

 

Előzmény: ívfény (41493)
barnazol75 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 41502

Lassan lesz eleje is:

 

ívfény Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41501

én megmondtam!!  .)

Előzmény: daty55 (41497)
ívfény Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41500

daihatsu váltót rakok bele és lesz kuplung pedál is! helyett majd kisakkozom. kézi váltó nem nagy kaland, ha már össze van hozva a blokk a váltóval.

Előzmény: WooDoo (41496)
ívfény Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41499

még csak tervek voltak, de már mondták mások is, hogy nekik is kellenének hasonló átalakítások, de nagy meló ám ezeket összehozni, nem tudom lenne e kedvem hozzá, hogy szériázzak effajta dolgokat másnak is. úgyis csak januárig tudok foglalkozni ezekkel, aztán menni kell megint melózni. nem lesz időm faragni. és csak a disel hoz lázba! benzines , gázos drága üzem nekem.

Előzmény: Mnagy (41495)
VolksrodZoli Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41498

Minek pedál? Trabant hycomat automata kuplung rendszere. Váltókar mozdítására old, gázra zár. Ha mutatkozik rá igény, ingyen felajánlok egy főbb darabokat tartalmazó szettet (olaj csövek és a tartálya nincs meg, szivattyú-munka henger-nyomás vezérlő elektro szelep egység, kapcsoló a váltókarba a mozdítás érzékelésére megvan) :)

Előzmény: WooDoo (41496)
daty55 Creative Commons License 2016.12.29 -2 0 41497

Hát... nem semmi vagy hallod!:-))

Előzmény: ívfény (41493)
WooDoo Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41496

Milyen váltót teszel bele? A kuplungolást hogy oldod meg? Elég kevés hely van egy harmadik pedálnak.

 

Pár éve egy bontóban belebotlottam egy nagyon kicsi motorba, valami Daihatsué volt, max. 800 cm3-is lehetett. Ahogy nézegettem, lehet beleférne egy mopedautó orrába kompletten, a váltóval együtt. A Daihatsuk elég kis fogyasztásúak, LPG-re átalakítva biztosan gazdaságosabb lenne, mint a diesel Lombardini. Ha beférne, még talán kisebb meló is lenne az átépítés, mint kézi váltót faragni az LDW 502-re.

Előzmény: ívfény (41485)
Mnagy Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41495

.......ha mindennel végzel bővítheted a műhelyed, hogy győzd a megrendeléseket :-)

 

gázosba a benzinesnél nagyobb kompresszióval még nem került képbe?

Előzmény: ívfény (41493)
Lawicska Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41494

Az igen le a kalappal.Én ennyit nem szeretnék és szerintem már nem is tudnék ülni.Sajna a gerincem nem bírná ki.Mocin is jó 100kmként meg kellett állni.A jó múltkor oszrákoktól Jánosomorja-Boba durván 120km,de utolsó 20km szenvedés volt.Meg kellett volna állnom de addig mocorogtam míg hazaértem.

Előzmény: Bakancs4 (41464)
ívfény Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41493

már meg is történt!  :)

ezt azért így csináltam, mert hagyományos porlasztócsúcsot rakok bele, de tervezem, hogy meghagyom egy másik hengerfejen a régi rendszert, csúcsilag, csak adagoló lesz rárakva normális, így nem kell külön olyajvisszafolyató járatot és deklit fabrikálni, egyebek... kisebb meló. majd kiderűl melyik rendszer az életképesebb...

Előzmény: Mnagy (41492)
Mnagy Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41492

....ez de durva :-) most faraghatsz egy új szelepfedelet is.

Előzmény: ívfény (41490)
daty55 Creative Commons License 2016.12.29 -1 0 41491

Igyexek!:-)

Előzmény: ívfény (41489)
ívfény Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41490

a hengerfej is át lett alakítva keményen!

ívfény Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41489

előbb vegyél egy jó kis masinát, aztán, úgyis benne találod magad szügyig a műszaki részében is...

Előzmény: daty55 (41486)
ívfény Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41488

pont elfér! bár új felfogatás kell az egész cuccnak a kasztniban és pár dolgot még át kell alakítani. sok meló van még vele! és rengeteg, random probléma megoldása vár rám, ami az elméleti kigondoláskor, még nem jött képbe. de remélem sínre kerűl minden!? az adagoló, meg egyszerűen kell! ez kell, hogy a motor minél jobban és kis fogyival működjön! ezek az adagolók a legjobbak, a disel motorokhoz. sajnos nincs itthon 8-asnál kisebb nyomóelemem, remélem nem lesz túl nagy a 8-as? ha beindul, kiderűl... az eredeti üzemanyagrendszer, úgy, ahogy van, fostalicska!!! épp, hogy működnek velük ezek a kis motorok! persze legtöbb felhasználónak megfelel, de nem nekem. :) remélem, meglesz a 3 literes fogyasztás, dinamikusabb menetteljesítmény melett.

Előzmény: Mnagy (41487)
Mnagy Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41487

A kerekek közt lesz elég hely? brutális az az adagoló ezen e kis motoron :-))

Előzmény: ívfény (41485)
daty55 Creative Commons License 2016.12.29 -1 0 41486

Ti már nem semmi szinten nyomjátok!:-)

Gratula!

 

Biztos belejövök majd én is idővel, ha meglesz a mopedautóm, de ennyire nem hiszem, hogy bele merek majd nyúlni.

 

 

 

Előzmény: ívfény (41485)
ívfény Creative Commons License 2016.12.29 0 0 41485

én is elvagyok! beindult az átalakítás!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!