Na tegnap hazahoztam az újabb sceniket. 1.5 dci után ez 1.6 benzines 2008 év végi 2009 forgalomba helyezett Caleido fantázianevű gép.
Nem olyan nyomatékos mint a diesel de egész jól megy ötödikbe hatodikba is egészen jól gyorsul.
A kérdésem az lenne hogy nincs e valakinek egy pohártartója a mozgatható középkonzol elejére, illetve a másikban nekem volt a pótkerékben egy műanyag betét amiben a kerékemelők voltak ebbe nincsen.
Itt egy zsákban vannak a cuccok, de ide beújítanék egy műanyag betétet, mert az a csomagtér fenekét is jobban alátámasztja. Van valakinek esetleg ilyen alkatrésze?
Sziasztok. Van egy Scenic II. 1.5 dci-m. Az ablaktörlővel lenne gondom. Időnként hiába kapcsolom nem működik. Aztán gondol egyet és megy. Illetve van még egy olyan jelenség, hogy szakaszos üzemmódban össze vissza változtatja az ablak törlő motor a sebességét. Mi lehet a hiba. Köszi a választ.
Sziasztok! Pár hete van egy hibám, talán tud valaki segíteni a megoldásban. Renault Espace 2.0 Dci Fap 173 LE Mostanában reggelente az autó pöccre indul, majd néhány másodperc, vagy néhány méter után leáll befecskendezési hibával! Ekkor néhány indítózás után (2,3,4,5) beindul és ettől kezdve megy és indul rendesen egész nap. Teljesen probléma mentesen. Majd másnap reggel ugyan ez a probléma! Elindul, leáll, majd indítózás és megy szépen egész nap! Clippel kiolvastuk a tárolt hibát ami DF896 Vannak ötleteim, de hátha valaki találkozott már ilyen hibával? Megköszönném a tanácsaitokat! :)
Olajcsere előtt már többször is öntöttem rá +1 liter új olajat, hogy mossa egy kicsit a rendszert leeresztés előtt. Soha semmilyen hátrányos tünetet nem produkált.
dci-t akár +1 literrel is nyugodtan hajthatod. Nincs vele gondja. A szivattyúnak biztos nem árt, hiszen zárt rendszerben dolgozik. Ha magasabb a kartergáz nyomása, akkor az nyomja az olajat is, ebből a szempontból mindig ugyanakkora nyomáskülönbséget kell neki legyőzni.
Ennyi plusz olaj, amiről szó van, nem okoz számottevő plusz nyomást a karterben. A nyomást a kartergázelvezetésben levő szelep, vagy geometria tartja.
Sok "okosságot" írnak az autós portálok. (pl. totalcar...) Nem lehet komolyan venni a szakmai cikkeik nagy részét.
Ha dci 1.5-be a 4,5 liter felett öntesz még fél, vagy akár egy teljes litert is, mi történik? kb. 1-1,5 cm-el magasabban lesz a szinted. A szimeringek jóval feljebb vannak. Nincs gond velük. A főtengely szintén jóval feljebb van, és van az olaj és a főtengely közt egy habosodás gátló lemez is. Ahhoz, hogy a főtengelyt elérje a szint, több liternyit kell még pluszba beleöntened. Ez meg csak úgy szokott menni, ha frissen végzett szerelőmesterünk nem a motorból, hanem a váltóból tekeri ki a leeresztőcsavart...
Sziasztok! Esetleg valaki tudna Szolnokon vagy környékén Renault autóhoz értő szerelőt. 1,9 Dci Renault Grand Scenic- ről lenne szó. A mostani szerelőm turbót cserélt benne és a hengerfej is fel lett újítva, de valahol folyik belőle az olaj, az utastérben füst szag van, ha felnyitom a motorház tetőt dől belőle a füst, illetve hirtelen gázadásra sziszegő levegő hang jön valahonnan. Olyan mint ha a belső fűtő ventillátort csumára feltekerném. Ő nem tudja mi a baja, szerinte minden tömítést kicserélt és a csövek sem lyukasak.
Ha nincs rajta részecskeszűrő, akkor én nem bántanám. Ha sok neki az olaj, majd leeszi a felesleget. Ha le lett engedve az olaj rendesen, és tényleg csak 5,0 liter van benne, akkor semmi baja nem lesz.
...menj be egy villanyszerelős boltba. Vegyél egy jó hosszú kábelkötegelőt. Dugd be a nívópálca helyére, és jelöld meg, hogy meddig van a szint. Jegyezd meg, hogy ez egy kicsit sok, ennél kb. 1 centivel lejjebb kell tölteni legközelebb. A kötegelőt ne tartsd benne, csak akkor használd, ha szintet akarsz nézni. Lesz vagy 50 Ft...