Köszi (Tominak is). Hát lenne még mit szépíteni rajtuk (a T1 tankjának a háta elég kopott), de én már így is elégedett vagyok az eredménnyel, puceváltam elég sokat őket, hogy így nézzenek ki. Sajnos ezeknél szebbeket is láttam már felújítva.
Természetesen van rendszám is, de a képeket akkor csináltam, mikor elkészültem a tisztogatással.
Az egyiket azóta leköltöztettem a Zemplénbe anyumékhoz, hogy ha ott vagyunk a szülőknél látogatóban a családdal, akkor tudjak ott is motorozgatni (olyan messzire egyébként már nem indulnék el innen vele, nem azért mert nem bízom benne, hanem azért mert nagyon nem kívánom már a hosszú távon motorozást. A Kawával is kétszer meggondolnám. :-)
Ez az a 60 júniusi TLF, de ettől függetlenül abszolút osztom a véleményt. Szép lett felújítás után is, de ez akkor lett volna igazán érték, ha így marad, mert eredetiben még szebb volt. Nagyon kevés marad meg ilyen állapotban.
Szépek a felújított motorjaid, és szépek (voltak) a fellelt állapotok is. Már mindegy. A T5H- t viszont (ha még mindig ez az állapotú) javaslom- csak tisztítsd/ polírozd le, és kész.
Jaja, emlékeztem rá, ha elképzelem kosz nélkül, nem egy elveszett darab. Ha megbolondulnál és át akarod festeni, akkor 1., nem állok szóba veled többet - bár nem tudom, hogy ezzel roszul jársz-e :-), 2., a végső búcsú előtt átveszem tőled a mutatósabb festett alkatrészeket és kapsz helyette olyat, amit boldogan kenegethetsz. :-)))
Nem tetted fel a képet, de gondolom arra a T5-re (vagy T1-re?) gondolsz, amit egyszer már mutattál a szomszédban. Megmondom én neked. Átvenném 70-ért és mindketten örülünk. ;-)
Ezzel a masinával mit kezdnél? Első gazdás, szürke forgalmival. Nem tudom mit csináljak vele, csak megvettem, mert 60 volt az ára. Előbb utóbb eltűnnek a Pannóniák a pajtákból és verni fogjuk a fejünket a falba, hogy miért hagytuk ott ezeket a gépeket. Én inkább hazatóltam, "jó lesz valamire" felkiáltással.