Üdv mindenkinek! Szia qpp! Gratulálok a talpraállításhoz! Ha Füzesabonytól száz km-en belül esne, én is szivesen megnézném a vasadat. Ha egyszer megjáratod. Remélem nem vagyok tolakodó! Zúgattam picit tegnap a magamét. Ez egy fokkal kisebb, de így is alig győzöm itatni. Országúton a legszolidabb étvágya is 32L, terepen meg...... (Egyszer tán még vastalálkozót is tarthatnánk. Emőd?)
A weblapon előfordul még hiba mert nem én csinálom és nem tudom lecserélni a felküldött adatokat .Sok helyen még adat sincs.Lassan ahogy egyeztetünk felkerülnek a helyes adatok,de ez idő kérdése.
> akit érdekel megtalálja a www.csanadi.hu weblapon.
A weblapon a "motorkuli" motoros utánfutónál gyártási évnek az áll, hogy 1949. Ezt én nem nagyon hiszem. Még emlékszem, amikor megjelentek ezek az utánfutók, márpedig 1949-re nem emlékezhetem! :-))) Az utánfutó formavilága is sokkal késôbbi. Én inkább a 60-as évek közepére, végére tippelnék.
Azzal az infra lámpával nincs baj, de Te tudod, hogy 2 Csepelem van és a másikhoz hibádzik 1 db. a párhoz. Az embléma és a m.tető leszorító is a másikhoz kellene.
A régi csőrös IFA-n is ilyen gépháztető leszorító volt, a sárgához egy régi IFA daruról kunyeráltam le, egy sörért odaadták a kettőt, de be volt rohadva és eltört, amikor meg akartam járatni egy kis olajozás után.
T. gyakorló Csepeles szakik. Kérem szakérteni az üzemanyagszűrőm és a belevaló betét csere lehetőségét. Zetor papír betéte jó bele? Vagy mit keressek hozzá?
sziasztok jó rég jártam erre, egy kérésem lenne: http://www.online.rtlklub.hu/kapcsolat/index.php ide kéne egy mondatot írni hogy a RTLKLUBon a Dakar műsorban a Nagyvasakkal is foglalkozzanak picit mert a Csaginon kívül más mintha nem is létezne. A kamionoknál az első 5öt sem mutatják, semmi lista mint a kisebb gépeknél. Pedig ott van a Dakar nagy öregje A Cseh Karel Loprais a Tatraval, tegnap összetettben a 3. ik volt. köszi a segítséget.