Én is szerelő vagyok de ez is lehet amit írtál !Én azért kezdek kompresszió méréssel mert nem kerül semmibe!De valóban ez mind okozhatja!Hidrótőke hiba szelepkokszosodás kopás.Trafó.De akár z motorkódnál előfordúl a vezérlőegység hiba is.Nekem egy z14xe van ennek a hibája kopogás alapjáraton csak alapjáraton.120e km.Amíg nincs vele gond nem szedem szét!Nem hidrótőke sajnos!Inkább szelep!Ugyanerre a hibára cseréltettek velünk 16db hifrótőkét és a hiba utánna is fenn állt tehát az én esetemben sajnos nem segít.Mértem rajta olj nyomást hidegen alapjáraton 4.5 bar melegen 2.2 ami elég.Érdemes ezt is megnézni ha valakinek hidrótőkés kopogása van.
Szerelő vagyok és egyben G Astra tulajdonos. Nem az első opelt csináltam már ilyen hibával és a sajátomat is . kompressziómérés nem mutat hibát ,általában hidrotőke baja szokott lenni ,de írtam az is,hogy a szelepet le kell nyomni ,hogy nem e szorul a vezetőbe.
Ha már többször volt gyújtáshiba(égéskimaradás) a 2es hengerbe akkor elsőként tegyetek az olajba hidrotőke (szelepemelő) tisztitó adalékot(WyNNS-eset) és utána magas fordulaton meg kell zavarni az autót ,ha ez nem segít akkor hidrotőkét kell cserélni abban a hengerben(mindent) és persze a szelep megnézni ,hogy nem e szorul a vezetőben.
Nekem egy 2001-es Astra G van. Az utóbbi időben indulás után, mikor a motor még nem meleg mintha egy henger nem menne ránt egyet kigyullad motordiagnosztika lámpa. 2-es henger gyújtáskimaradást regisztrál a műszer. Már cseréltünk trafót,injektort,még ERG szelepet is.Sajnos a jelenség megmaradt! Ha valaki tud valami okosat mondani,segítsen Nekem!
Üdv tudós Opelosok! 95ös, isuzus kombim kulcsa elveszett, a gyujtàszárat kicseréltem, de a 3 ajtó zárját nem tudom használni ügyebár... hol lamelláznak, vagy másolnak kulcsot az ajtokhoz?
Igy keresve nem leltem céget. Kérlek benneteket, segitsetek! Köszönöm.
Van egy kis gondom. Remélem tud valaki nekem segíteni.
Van egy Ople astra G-m. És kb 3-4 napja tapasztaltam egy problémát.
A probléma:
- Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg a motor akkor alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.
280000 km van benne. Motorja frissen felújítva: értsd főtengely és csapágyai, hajtókarcsapágyak, hengerfej frissen összerakva, szelepek becsiszolva, új vezérlés új szimeringek tömítések elosztó gyertyakábelek gyertyák rotor elosztó mapszenzor folytószelepjeladó szűrők vákumcsövek olajak stb. Tehát full. Erő van benne. Alapjárat egyenetlen. De ha lehúzzuk a mapszenzor csatiját akkor jó. Visszadugjuk ugyanaz mint előtte: gyenge emelkedőn is csak nagyon nehezen tud fel menni. Erőtlen, gyenge, alapjárat egyenetlen. A benzin visszatérőjét elszorítva megjavul az alapjárat. Benzinnyomása papírforma szerint. PLEASE HELP. Ötletek?
Van egy kis gondom. Remélem tud valaki nekem segíteni.
Van egy Ople astra G-m. És kb 3-4 napja tapasztaltam egy problémát.
A probléma: - Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg a motor akkor alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.
Van egy kis gondom. Remélem tud valaki neme segíteni.
Van egy Ople astra G-m. És kb 3-4 napja tapasztaltam egy problémát.
A probléma: - Az a gondom hogy ha hideg meg ha meleg alapjáraton ingadozik a fordulat és gondol egyet akkor meg ledobja elég rendesen. De itt meg is lehet nézi.
Szia nekem is ilyen problémám van a 1.6-os motornál mi már cseréltünk gyertyákat, gyújtás kábeleket, egészelepett, lambda szondát, kompressziót mértünk 14.5-volt minden hengerbe szóval ha tud segíteni az jó volna köszi
G astrámon először a kulcsos autó világított. leállítottam, majd újra próbáltam indítani (nagyon nehezen indult) a kulcsos autó elaludt viszont alatta a motorvezérlő lámpa világít.
Alapjáraton egyenetlenül megy. Viszont ha gázt adok rendesen jár.
Feszítés meg úgy történik ,hogy először óramutató járásával ellentétesen kell feszíteni, addig míg a feszitő mozgó nyila a jobb oldali ütközőhöz ér,majd lehúzni a feszítő csavarját. Ezután kétszer körbe kell forgatni a motor vissza a jelzésekig,majd a feszítőt fellazítani és óramutatójárásával megegyezően kell forgatni a feszítőt míg a feszítő jelzései egybe nem esnek .az új (new) feliratú jelzéssel.vagy ,ha másik fajta feszítő van rajta akkor pedig a "V" jelzés hegyével.
Még mindig az Astra vezérléssel 1.4 16 V (Ecotek) kapcsolatba ami váltás kori már a ruha G a többi vegyes. csak nem sikerül a vizpumpa pozicionálás!!!!!!
Valaki tudna segiteni ?????? Amit én vettem a vezérlés szettbe abba sima Dolz pumpa van nincs pozicionáló furat ! Az eredeti ami az autóba volt,S amit balfácán modon nem jelöltem össze csere elött az is olyan!!!! Automata feszitő koppra elöfeszitve , de vagy 1.5 cm hiányzik !!!!!
Valaki azt állitotta hogy függöbe kell lenni a pumpa hiányzó iv szélének! De melyik függöhöz képest! Motor hossztengely?? Az általa emlitett jelölés a blokkon nem látható! Valszinü felrohadt?!
Valaki???????? Tudna segiteni Mozgássérült kombi nagyon hiányzik!!!! Köszönöm
A vízpumpát nagyon meg kell nézni,ha olyan van benne aminek a szélénél az egyik felfogató csavarnál van egy kis kivágás(nem tud elfordulni a pumpa) ,akkor csak olyat szabad bele tenni.
Szíjfeszítés se mindegy ,hogy hogyan csinálja az ember .
A családba bekerült egy állitólag G astra, 1998 -as ?! Elkövettem azt a hibát hogy a vezérlést szétkaptam mint floki a lábtörlöt mondván mivel ismeretlen az előélet vezérlés csere! Mindent megvásároltam összes szimering vizpumpa görgök szij. 162 fogas szij .s kb 2.5-3 cm miatt képtelen vagyok feltenni!!!!!!!!!!
Vizpumpa beállitva amennyire lehet a fötengely sikjába az automata feszitö amennyire lehet a pumpa alá! (lehető legkevésbé tolja a szijat a pumpa s a fötengely között). S akármit csinálok megmarad a 2.5-uszkve 3 centi minusz!!! Valaki tudna segiteni???? Nekem a vizpumpa gyanus de ugye az öntés meghatározza hogy hova állithatod. A legalsó pontra van állitva ahol a legközelebb van a fötengely sikjához, onnan mint a régiek már fesziti a szijat. Egyébként lehet a Dolz pumpa esetleges hibája??? Valaki járt már igy ??? Várom megtisztelő válaszotokat, köszönve a segitséget!!!
Vásároltunk egy 1997-es Opel Astra F 1,6 16V típusú személygépkocsit. Eddig Opel kocsink nem volt ezért keresek Budapesten, megbízható szerelőt aki kézbe venné a kocsit és amit szükséges azt cserélje ki, javítsa.
Eddigi problémák:
Rádió nem megy, megnyomom a bekapcsoló gombot ami elkezd világítani, de hang nincs.
A vezető oldali ülést cserélni kell, az oldal támasz eléggé gyenge már.
Illetve természetesen a kötelezőket szeretném megnézetni.
Van egy nagy feladványom :-) Nagyon örülnék ha valaki tudna valami okos dolgot mondani a következőkre nekem.
Nos.
2002 -es 1,2-es G astra
Tünetei:
hidegebb időben ( 5 fok alatt) az első indításkor beindul rendesen, majd 1-2 másodperc után leesik a fordulat 5-600 közé és dadogva leáll. A következő indításnál már semmi baja.
A következők lettek már megoldva rajta
- fojtószelep kitakarítva
- trafóhíd csere
- gyrtyák csere
- hőmérséklet jeladó csere
a hiba továbbra is fennáll.
Kaptam olyan lehetőséget, hogy kipufogó szelep,de nem értek vele egyet mert amikor meleg a motor akkor már szépen csendesen és simán jár.
Van egy 1999-es opel f astrám, aminél olyan hiba lépett fel ami lehet, hogy egy tanulmányúttal is felérhet.
Az autó simán indul, majd amikor rákapcsolom a világítást azonnal megáll, és kép se hang. semmi nem világít, csak a belső világítás halványan. Hol keressem a hibát?