Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Firo78 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 8891

Sziasztok!

Szeretném a kis lupomat szervokormányosítani, viszont nem tudom melyik alkatrészeket kellene cseréltetnem. Tudnátok segíteni? Ha tudna valaki kompletten meg is venném! Köszi :-)

Vaslovag1 Creative Commons License 2017.07.25 0 0 8890

36 os csillag krova

Előzmény: gaben178 (8886)
MS85 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 8889

Sziasztok!

 

A Luponk hidegen elindítva az első elindulásnál elejti a fordulatszámot és lefullad. Ezt úgy lehet kiküszöbölni, hogy nagy gázzal indulok, mint egy tanuló vezető. A második indításnál már rendben van. A motor 1.4 8V benzin. Volt már valakinek hasonló gondja? Mi okozza? 

peter_ho Creative Commons License 2017.06.22 0 0 8888

sziasztok

El szeretném adni nagyon szép állapotú kis lupo 3L automat. Váltó frissen szervizelve s tökletesen müködik. Német okmányokkal rendelkezik s Magyarországon található. Ára 650.000ft

klima szervo el ablak sincs benne sajnos. telefon 06209138289 

gaben178 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 8887

Szia,

Engem  érdekel. mi az emailed? 

Előzmény: Matt325M (8877)
gaben178 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 8886

Sziasztok!

Segitéget szeretnék kérni. Milyen és mekkora kulcsal lehet levenni az elsö kerékcsapágy csavarját.:?_?

Elöre is köszi!

armageddon65 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 8885

Sziasztok ! Létezik hogy 1 hét alatt tönkremegy a féklámpakapcsoló ,nem vennék addig újat amíg ki nem derül tényleg ez a baja. Gyújtás ráad ,váltókarnál behúz a bowden világít a zöld lámpa fékre lépek nem alszik el. féklámpa működik nem tudom mennyi köze van ehhez.Van -e valami biztosíték védelme mindennek,ill.hova mennek a vezetékek a kapcsolótól.Köszi ha tud valaki segítsen .Attila

camperes Creative Commons License 2017.05.04 0 0 8884

Sziasztok! Érdeklödnék Lupo nyithato tetö javitással foglalkozik e valaki?

Cloud199 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 8883

3L-hez első lökhárító rácsot keresek(balost, és jobbost is), ha esetleg valaki tud segíteni.

MS85 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 8882

Üdv!

 

Van egy VW generátorom, ami ezt hozza:78301830

 

 

Előzmény: dgeryke (8881)
dgeryke Creative Commons License 2017.04.24 0 1 8881

Üdv!

Lenne egy VW Alpha cc eu kazis rádióm ami megmaradt előző autómból.

Egy nagy gondom van vele,hogy nem találom a kódját.

Ebben valaki tudna segíteni?

(VWZ1Z1B7549930)

Előre is köszönöm!

Cloud199 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 8880
Előzmény: Mihály Bánóczki (8879)
Mihály Bánóczki Creative Commons License 2017.04.16 0 1 8879

Sziasztok. Nem rég vettem a kis lupot. Minden jó.  Egy apró hiba van. A hátsó ablakmósó nem müködik. Sajnos magyar nyelvű használati utasìtás sincs hozá. Lehet hogy nem is jól kezelem. Ha müszaki hiba mi lehet a gond? Én csak egy mosómotrot látok rajta. Szeretnék segitséget kérni? Elöre is köszönöm. 

István Csugány Creative Commons License 2017.04.10 0 0 8878

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Lupo3l váltóhibával kapcsolatban. Berakja sebesséqbe kuplungolás nélkül 

Utána meg letilt A VAG COM azt írja 00511 selektor level limp home mode E313. Találkozott már valaki 

ezzel a hibával? Előre is köszönöm a segítséget.

Matt325M Creative Commons License 2017.04.07 0 1 8877

Eladó gyári pótkerék szett emelővel. Szőrös (nem használt) Continental gumival és gyári emelővel.

Egyben 5000,-

Érdeklődni:  emailem nyilvános

Lupo+Lupo Creative Commons License 2017.04.06 0 0 8876

Ingyen elvihető 4 db. használt 155/65 R14 Dunlop téligumi, acélfelnin.

A gumik állapota kb. 40%-os. (5-6 mm)

 

Tel.: 70/286-6315   Győr

MS85 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 8875

Szia!

 

Igen láttam ilyet a neten, de annyiba került a keret mint egy bontott hangszóró. Bár az is lehet, hogy én néztem drágát.

 

Üdv.

Előzmény: Accord96 (8874)
Accord96 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 8874

szia.

 

lehet hozzá kapni keretet, és akkor abba bármit betehetsz. de van ismerős akinek van elfekvőbe.

 

 

algran8@gmail.com

 

üdv

Előzmény: MS85 (8872)
Lajos Papp Creative Commons License 2017.03.19 0 0 8873

Szia!

 

Van kinézve bontott működőképes szivattyú. A Hátrafelemenetet pedig próbálgatja bevenni, de nem sikerül neki, egy pár próbálkozás után abbahagyja, villog az R, de onnastól semmilyen más sebességbe sem lehet tenni. Le kell állítani, várni egy kicsit és utána működik újra a váltó, ha gyorsan csak áthúzza az ember az R-en.

 

Esetleg egy telefonszámot tudsz adni, amin beszélhetünk? Ha igen, akkor küldd már el légyszíves a lalox888@gmail.com email címre és ha leírod mikor hívhatlak, akkor segítségül venném a szakértelmedet.

 

Előre is nagyon köszönöm neked.

 

Tisztelettel: Lajos

Előzmény: Accord96 (8867)
MS85 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 8872

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy nincs-e valakinek Lupo gyári ajtóba való hangszórója bontva? Vagy esetleg mivel helyettesíthető a műanyag keret?

 

Üdv.

Accord96 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 8871

na az enyémen is látszódik itt a kép:

 

 

Előzmény: Accord96 (8870)
Accord96 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 8870

Szia!

 

Ha az emlékeim nem csalnak akkor a váltó kar és környékén keresd, de nem biztos!

sajnos most nem tudom megnézni, mert szét van szedve!, de rákérdezek havernál!

 

Üdv

 

Előzmény: Kalota Balázs (8869)
Kalota Balázs Creative Commons License 2017.03.19 0 0 8869

Szia. Azt visszaraktam meg is huzza ha ráadom a gyújtást és a zöld lám a is elalszik. Annak a bowdennek a másik fele az hova csatlakozik?

 

 

Accord96 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 8868

szia!

 

ha jól tudom akkor ott is van egy bowden, az is vissza lett téve? (ráadod a gyujtást akkor meghúzza) kis zöld lábacska km óra egységen látszik? ha rálépsz a fékre akkor elalszik?

 

Üdv

Előzmény: Kalota Balázs (8866)
Accord96 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 8867

szia Lali!

 

kérdéseim lennének!

hidraulika szivattyú azért még megy? mert ha nem az húzós lesz... rükvercet, lehet azért nem veszi, mert kuplungozni és be kell állítani a váltóját (vcds, vag com)! csak villog R  a visszajelzőn??

 

üdv

 

 

Előzmény: Lajos Papp (8865)
Kalota Balázs Creative Commons License 2017.03.18 0 0 8866

Sziasztok. Az felől szeretnék érdeklődni h van egy 3 l lupom. Gyújtáskapcsoló betétet cserélteü benne és véletlenűl elaszakítottam a légzsák átvezető csatlakozóját. Elindul a kocsi csak nem engedi kivenni stoppból. Ez lehetséges ez miatt? Előre is köszi.

 

 

Lajos Papp Creative Commons License 2017.03.17 0 0 8865

Szia! 

2 dologot kellene. Először is kicserélni a hidraulikaszivattyút, mert sajnos megfőtt. A másik pedig megnézni a váltót, mert a rükvercet nem veszi.

 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Üdv.: Lajos

Előzmény: Accord96 (8864)
Accord96 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 8864

szia!

 

Mit szeretnél csináltatni, az attól függ!! Mi magunk csináltuk a kupplungolását, vezérlés cserét, stb

 

Üdv.

 

Előzmény: Lajos Papp (8863)
Lajos Papp Creative Commons License 2017.03.14 0 0 8863

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy Lupo 3l típushoz tudnátok mondani hozzáértő jó szerelőt, aki a váltójához is ért? Akár Budapest környékén, akár Hajdú-Bihar megyében.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Marvelhun Creative Commons License 2017.03.10 0 0 8862

Sziasztok!

 

Segitseget szeretnék kérni. 1.2, 3L automata, indítás utan 5 perccel gázadásnál, valamint fékezésnél előjön egy leginkább elektronikus bugashoz tudnam hasonlítani hang, vagy ciripeléshez. ezután folyamatosan csinálja, de már csak akkor ha gázt adok, fékezésnél abbahagyja (legtöbbször) volt már valakinek tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Eddig két szerelőnél voltam, de egyik se tudott sajnos hasznosat mondani.. 

 

köszönöm a válaszokat!

Soma953 Creative Commons License 2017.03.08 0 0 8861

Szevasztok!

Új vagyok a csapatban és szeretnék segítséget kérni tőletek.1999-es 1.7 SDI- m van és keresek hozzá elektromos kapcsolási rajzot. Sajnos sok gondom van vele apró hibák de igen zavaróak. Szeretném átadni a lányomnak aki nem egy szerelő tipus ezért hiba mentesen szeretném átadni. Előre is köszönöm.

Facsepp Creative Commons License 2017.03.06 0 0 8860

1.0 Lupo-nál, ha a központi zár, ha nem működik, akkor mit érdemes megnézni?

Előtte szorult (nem zár, visszaugrott a kinyitószár), de már nem működik sehogy sem.

A központi zár kompresszorával érdemes kezdeni?

Mi merre található?

Facsepp Creative Commons License 2017.02.22 0 0 8859

A 999ccm-es modernebb MPi motoros az kb. 2000 (nyár) évjárattól Euro 4, előtte Euro 2-nek veszik.

Előzmény: 208D (8857)
lacikirulupo Creative Commons License 2017.01.27 0 0 8858

Üdvözletem a hozzáértőknek.

Lenne pár kérdésem 3L ügyben,néhány dolog hiányzik a páromnak belőle.

 

Kicsit nehéz a kormány esetleg sima lupoból lehet-e beletenni kormányszervót.

Van-e elektromos előkészítés elektromos ablaknak illetve központi zárnak ?

 

Volna egy alkatrészautó hozzá kintről amiből ezeket átpakolnám...

 

Köszi Laci

 

 

208D Creative Commons License 2017.01.23 0 0 8857

1000 cm3 négyhengeres három ajtós benzines 2001-es évjáratú Lupo EURO 2 vagy 3 lehet?

Előzmény: norbee601 (8828)
208D Creative Commons License 2017.01.23 0 0 8856

"Okos" akkusarúk vannak a Lupoban, a csavarjuk függőlegesen meghúzható. Ez a megoldás viszont azt eredményezi, hogy néhány levétel után a  csavar tövig behúzva sem szorítja rá a sarút az akku pólusaira. Én ezt úgy oldottam meg, hogy vékony úgynevezett trombitalemezt szorítottam az akku pólusa és a sarú közé.

Buhera megoldásnak tűnik, de működik ősz óta.

Előzmény: Iszák7 (8833)
tulsi Creative Commons License 2017.01.07 0 0 8855

Nekem is volt ilyen tapasztalatom. Mindent felújítottunk és utána is csattanósan, rángatva váltott. A végén az oldotta meg, hogy a fogaskerekek közti közgyűrűket cserélték ki . Utána kafa lett a váltás.

Előzmény: Erik Palfi (8804)
Accord96 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 8854

Sziasztok. B.U.É.K.

 

 

 Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy kormol a 3 l em és nem tudom az okát, mi okozhatja?

 

Köszi a válaszokat.

 

Üdv

 

MS85 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 8853

Sziasztok!

 

Karácsonyra a családba került egy Lupo, amivel a feleségem jár dolgozni. 

 

Lenne egy kérdésem/problémám, hátha valakivel előfordult már. A jobbos ajtó kivágódik, nem "akad meg", ha jól tudom ez az ajtóhatároló problémája. 

A balos ajtó pedig mintha "lötyögne", nyitás/ zárás közben függőlegesen is mozog kissé. A csavart kivettem a határolóból és azt láttam, hogy az alján lekopott a menet. Ma vettem hozzá egy újat, beletettem, de az ajtó még mindig lóg. Mi lehet az oka?

 

Köszönöm előre is.

 

Egyébként meglepően nagyautós kisautó ez (a második sor ülésig).

 

Üdv. 

pegasusferi Creative Commons License 2016.12.30 0 0 8852

Turbónyomás hiánya is okozhatja.

Előzmény: csip84 (8851)
csip84 Creative Commons License 2016.12.26 0 0 8851

Sziasztok!

 

Az lenne a problémám,  ha bemelegszik a kis 3L em, megyek 60-70-90 el  nyomom a gázt és nem kezd el húzni , vissza is vált de hiába. Nagyon idegesìtő!! Mi lehet a hiba oka?!

 

Köszönöm 

 

Accord96 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 8850

Szia Devike!

 

Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot! algran8@gmail.com

 

István

Előzmény: Iszák7 (8833)
Accord96 Creative Commons License 2016.12.12 0 0 8849

Szia, engem is érdekelne a technik..... :D  és akinek van 3L je az írjon már rám, a váltót mennyiért állítják be?

 

István

Előzmény: Törölt nick (8841)
drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2016.12.10 0 0 8848

Sziasztok!

 

Eladó 4db gyári hibátlan Lupo 3L magnesium felni Michelin E3B 155/65R14-es 8000km-t futott gumikkal.

A komplett szett ára 65.000,-Ft.

30/5718919

peter_ho Creative Commons License 2016.12.09 0 0 8847

üdvw

 

3L 4 sebesség két fogaskerekét keresem reménytelenül ....... valakinek a kezébe akadhatna otthon :D

 

Erik Palfi Creative Commons License 2016.12.02 0 0 8846

Szia nekünk a szélzajt a turbo nyomócsövén lévő lyuk jelentete!

 

 

Előzmény: szutsb (8147)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.30 0 0 8845

Hi,

 

automata után állítós. Jól lett összerakva a mechanika a fékdobon belül?

 

Ha igen, néhányszor meghúzva a kézifékkart, elvileg rá kell állítania magát.

 

Egyébként a két ülés közötti középkonzolt felemelve a kézifékkar tövében a bowden végén van egy állítócsavar.

 

De csak óvatosan, mert ha ott állítasz, lehet időközben az automatika is ráállít és fogni fog a fék a kézifékkar kiengedett állapotában is.

Előzmény: kullancs_ (8844)
kullancs_ Creative Commons License 2016.11.27 0 0 8844

hátsó fékdob-fékpofa csere volt de a kézifék bowden-t hogyan tudom megfeszíteni mert még mindig "fent" fog....

norbee601 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 8843
Világításkapcsoló.
Előzmény: Facsepp (8842)
Facsepp Creative Commons License 2016.11.26 0 0 8842

Mi mehetett tönkre, ha a tompított és a távolsági fényszóró se ég, a fénykürt viszont jó? Hol kell keresni a hibát?

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.22 0 0 8841

Hi,

 

pü ment...

Előzmény: kullancs_ (8839)
yo8 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 8840

Szia! Engem lehet érdekelne. Mennyi lenne a postaköltség vidékre, kerékkulcs is benne van a szettben? 

Előzmény: MattM325 (8827)
kullancs_ Creative Commons License 2016.11.21 -1 0 8839

Köszi, írnél az email címemre, lenne kérdésem még...

Előzmény: Törölt nick (8838)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.20 0 0 8838

Hi,

 

Michael Huwe

 

huwe.m@web.de

 

Én angolul kommunikáltam vele.

Előzmény: kullancs_ (8837)
kullancs_ Creative Commons License 2016.11.18 -2 0 8837

Hali

 

  engem érdekelne a német elérhetőség...

Előzmény: Törölt nick (8836)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.18 0 1 8836

 

Hi,

 

tegnap elmaradtak a képek...

 

Sandor Clegane Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8835
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8834

Sziasztok,

 

gondoltam megosztom veletek hogy sikerült megoldást találni az idővel tönkremenő kuplung munkahenger javítására.

Az a tapasztalat, hogy néhány év múlva a munkahenger jeladó része kikopik s egy idő után már nem lehetséges az alapbeállítás elvégzése.

 

Egy darabig még lehet találni olyan beállítási pontot ahol a munkahenger még működik de előbb vagy utóbb végleg tönkremegy.

Az esetek 90% - ban a munkahengernek mechanikusan semmi baja, hanem a munkahenger végén lévő jeladó, amely történetesen egy potencióméter romlik el.

 

Az ellenállás réteget a fém érintkező lekoptatja s onnantól kezdve az nem tud stabil jelet szolgáltatni a computer - nek.

 

Sajnos úgy néz ki hogy a munkahenger gyártását leállították s már csak a meglévő, többnyire külföldi készletekből lehet vásárolni amíg az teljesen ki nem fogy.

 

Az ár folyamatosan emelkedik, jelenleg kb. 380Eur azaz kb. 110 - 120kHuf az ára, s ez idővel csak több lesz.

Ahogy említettem, elsősorban a jeladó megy tönkre de ez külön nem vásárolható.

 

A problémát már többen felismerték, többek között az egyik német 3L tulajdonos vállalkozó kedvű és kísérletező srác is aki már talált egy megoldást.

A jeladót kiváltotta egy hall sensorral.

 

Felvettem a sráccal a kapcsolatot és időközben magam is elvégeztem a módosítást a saját autómon.

 

- alapbeállítás lefutott teljesen problémamentesen

- az a tapasztalat hogy az autó sokkal finomabban vált mint az előtt

- némi javulás érzékelhető a gyorsulásban mert a sebességváltással együttjáró kuplungolás gyorsabb lett

- a hall sensorra a gyártó az adatlap alapján egy millió kapcsolást garantál, míg ez az eredeti potis megoldással csak százezer volt

 

Az átalakításhoz szükség van a szenzorra, egy köztes adapter tengelyre és egy VW / Hirschmann adapter kábelre ha nem akarjuk módosítani az eredeti kábelköteget, elektromos csatlakozást.

 

Ezzel a hall sensorral 1:1 - ben ki lehet váltani az eredeti jeladót és a tönkrement kupplung munkahengerbe újra életet lehet lehelni.

A karakterisztikája szinte megegyezik az eredetivel, 60 fok elfordulás 0,5 -- 4,5V /lineáris.

 

Annyi a probléma vele hogy kereskedelmi forgalomban nem kapható, de az említett srác talált rá beszerzési forrást.

Limitált mennyiségben megvásárolható nála, de kérésre az átalakítást is vállalja.

 

Ha érdekel valakit, jelezze, s szívesen megosztom az elérhetőségét.

Addig is itt van néhány kép az én átalakításomról.

Iszák7 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8833

Aksim jó generátorom most lett felujitva most következő jelenség nem birom nyitni se zárni elforditom a kulcsot es semmi csak a roasztó villog (elakadásjelző) mert a sziréna le van kötve 😡😡😡😡😠😠😠

norbee601 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8832
Vagy csak szimplán végét járja az akksid, akkor meg vegyél egy újat.
Előzmény: Iszák7 (8830)
norbee601 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8831
Nagyon úgy hangzik hogy az akkusaruknál van érintkezési gond.

Csiszold le a sarukat belül, meg az akksi pólusait is, és utána rakd össze jó szorosan.
Előzmény: Iszák7 (8830)
Iszák7 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8830

Sziasztok segitséget szeretnék kérni lupo 1.7 SDI reggel mikor pára van inditás után pár percel abs légzsák kigyuladd halványodik a músszerfal generátorrol megy az autó utána leálítom  és nem indul valami leszivja az aksit de csak reggel mikor párás az egész autó ha delután vagy nap közben megyek vele semmi. ien probléma nincs vele. valaki esetleg tapasztalt hasonlót vagy ha van valami tipje azt nagyon megköszönném.

kullancs_ Creative Commons License 2016.11.06 0 0 8829
norbee601 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 8828
Sziasztok!

Ha a gazdaságosság a cél, melyik Lupot érdemes választani?

A 2 verzió ami szóbajönne az 1.7 SDI és a 3 literes. Mivel az itthoni kínálat nem túl erős, valószínű németektől jönne.

Ami az 1.7 mellett szól:

faék szívódízel (vs PD, jók azok is karbantartva, csak használtnál ugye ki tudja)
kézi váltó (ahogy olvastam a 3L-nél azzal szoktak gondok lenni)

Ami a 3L mellett:

jobb bódé, kevésbé rohad
picivel kisebb fogyasztás
euro4, az sdi csak euro 3 (papírköltségek)
picit kisebb fogyasztás (bár az sdi-é se sok :D)


Leginkább országúton járnánk vele :)

Köszi :)
MattM325 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 8827

Van egy eladó pórkerék szettem, gyári emelővel együtt. Fórumon belül 5-ért odaadom komplett.

http://www.jofogas.hu/pest/VW_potkerek_szett__gyari_emelovel_54971701.htm

drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2016.11.02 0 0 8826

Nagyon köszönöm a segítséget. Időközben kicseréltük a teljes tömítés készletet. Eddig minden ok. 

Előzmény: 3Lhatpersze (8822)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8825

Tudom, hogy májusi volt a kérdés, szóval nyilván már megoldódott azóta,

de mivel előbb-utóbb minden lengőkar gömbfeje kikopik, ezért jó tudni,

hogy Érden, a Kovács Kft-nél ki tudják cserélni kellemes áron

a Lupo 3L alu lengőkarjában is az egyébként nem cserélhető gömbfejet!!!

http://www.gombfejjavitas.firmcenter.com/

 

Előzmény: nanolupo (8791)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8824

Ha jól értettem, akkor az önindító teker, csak nem indul be ugye?

Ha igen, akkor, ahogy Matt325M is mondta, ez az abszolút tipikus PD elem hibajelenség.

Viszont egyáltalán nem biztos hogy maguk a PD elemek rosszak!!!

Gyakorta csak a PD tömítés készlet GONDOS cseréje megoldja a hibát (tisztítás+csiszolás, lásd néhánnyal korábbi hsz-m!)

Ugyanis, ha a sárgaréz gyűrűnél átfúj, majd utána az első O gyűrűnél,

akkor a nagynyomású forró gázt egyenesen belefújja a tiszta gázolaj

betáp oldalára, ami itt sok bajt okoz. Először is, belevegősödik a rendszer,

és a PD elem nem tiszta gázolajat szív be, hanem gázbuborékosat, ami összenyomható,

tehát kihagy a befecskendezés. Ha eleinte még csak kevés gázbuborék jut be,

az járó motornál nem feltűnő, működik a motor, mert a PD elemekben 

furfangos megoldásokkal folyamatosan önlégtelenítő rendszer működik, és a motorvezérlő is korrigál a mennyiségen,

- ilyenkor van, hogy bemínuszol a PD elem.

Ha a meleg motort leállítjuk, az indítózás nagyon alacsony fordulatszámán már

esetleg nem képes megbirkózni a habos gázolajjal, és nem éri el a porlasztócsúcs nyitási nyomását,

ergó nem fecskendez be egyáltalán, tehát nem indul be az egyébként üzem-meleg motor.

 

Én nem rohannék rögtön a Donihoz, hanem kivetetném a PD elemeket, és elvinném az Erka-Schlosser-hez.

A szerelőnek, aki kiszerelte, udvariasan elmagyaráznám a PD elem felfekvő felület ellenőrzését, finom csiszolását,

mert előfordul sajnos - tisztelet a kivételnek -, hogy csak a favágó módszerrel felrakják a kokszos,

átégett végű PD elemre az új tömítést, összerakják a motort, de a hiba megmarad, ezért közlik, hogy szarok a PD elemek,

ezért vegyünk 150 ezer/db-ért újakat... Holott, csak az ő munkájuk volt szakszerűtlen. :/

Hány jó PD elem végezte már vajon ilyen miatt a fémhulladékban???? És főleg hány PDTDI tulaj zsebe bánta!!!??? :(((

 

 

Előzmény: Attila_100 (8803)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8823

Persze, hogy állítható!

Ez a beállítás is része a váltó Basic-setting-jének, amit 30 ezrenként, vagy javítás

után meg kell csinálni. Ha  nem sikerül házilag (ami könnyen előfordul), akkor pl Doni-Motors.

 

 

 

Előzmény: Imre 75 (8818)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8822

Szia!

Saját tapasztaltból mondom, hogy PD elemet felújíttatni érdemes,

és szükség esetén bontottat venni szintén.

Én ide vittem: Erka-Schlosser Kft. Bp., Váci út 136/a

http://erka-schlosser.hu/szolgaltatasok/adagolo-javitas/

A PD elem tömítéscsere olykor önmagában is segíteni szokott.

Nagyon fontos viszont, hogy a régi sárgaréz gyűrű leszedése után a

PD elem végét nagyon gondosan meg kell tisztítani a koksztól,

és egy kb 500-as vízpapírt kell kilukasztani, ráfektetni az új sárgaréz gyűrűre,

majd a PD elem végére ráhúzva szép finoman megcsiszolni a gyűrű alakú felfekvő felületet.

Körben mindenütt fém-tisztának kell lenni a gyűrűnek. Ha valahol átégést látunk,

addig kell csiszolni, míg eltűnik, és természetesen a hossztengelyre merőlegesnek kell maradni

a csiszolt felület síkjának, különben nem fog tömíteni.

Ha ezt a tisztítást, ellenőrzést elmulasztjuk, akkor a tömítéscsere esetleg hiábavaló lesz!!!

Az összerakáskor pedig gondosan be kell tartani a meghúzási nyomatékot, és szöget!!!

 

Előzmény: drájliterdrájcilinder (8820)
CTX 1.6 Zetec Creative Commons License 2016.10.27 0 0 8821

Üdv.

 

Érdeklődni szeretnék sikerült megoldani a problémát, és ha igen lehet tudni mi volt a megoldás?

Előzmény: Botikaaa (8774)
drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2016.10.18 0 0 8820

Sziasztok!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem.Lupo 3L

 

A hiba a következő: a motor hidegen-melegen szépen indul, nem füstöl. 313.000km van benne, minden eredeti, gyári.2001-es. Az autó néha azt csinálja, hogy hirtelen meglődözik, mint ha nagy gázt adnék, de aztán minden ok. Ma reggel hirtelen megemelkedett az alapjárat kb. 1200-ra. A VCDS azt írta ki, hogy a 2. henger  PD eleme "beminuszol". Fogyasztás egy kicsit megnövekedett kb. 4-5 decivel.

Lehet, hogy PD elem hibás? Egy tömítés csere megoldaná a problémát?

Van e értelme bontottat venni, esetleg felújítani? 

Imre 75 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 8818

Sziasztok . Azt szeretném kérdezni hogy a kuplung kiemelő munkahenger munkahossza szoftveresen állítható?

Lupo+Lupo Creative Commons License 2016.09.25 0 0 8813

Eladó 4 db. használt 155/65 R14 Dunlop téligumi, acélfelnin.

A gumik állapota kb. 50%-os. (5-6 mm)

Jelképes,10.000 Ft-ért kompletten elvihető.

Tel .: 70/286-6315   Győr

hansha Creative Commons License 2016.09.24 0 1 8812

Hali, Nekem is rangatott a valto, de foleg mikor nagyobb sebessegbol kellett visszakapcsolnia. az oka az volt, hogy a valtoban megadta magat egy csapagy. Vegeredmeny az lett, hogy kb 1000km utan a  valto hazat is kilyukasztotta a valto fogaskereke....  szerencsere a valtoban a fogaskerekek nem serultek, csak a valto hazat kellett hegeszteni es a csapagyat cserelni

Par honap szereles utan most lett osszerakva es szepen mukodik! 

 

 

 

Előzmény: Erik Palfi (8804)
Matt325M Creative Commons License 2016.09.15 0 0 8811

Erre mindenképpen diagnosztika kell, nekem akkor csinált ilyen leállásokat mikor rosszak voltak a PD elemek.

Előzmény: Attila_100 (8803)
Matt325M Creative Commons License 2016.09.15 0 0 8810

 

Luporól megmaradt tetőcsomagtartó eladó. Thule rapid rendszerű.

http://www.jofogas.hu/pest/Thule_tetocsomagtarto_Vw_Lupo__BMW_E36_coupe_54971684.htm

kisfobi Creative Commons License 2016.09.14 0 0 8809

szia 32 csillagkulcs

Előzmény: Inpherno (8807)
bochawa80 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 8808

Eladó 4 db gyári VW Lupo (3L, FSI) alufellni (40 000 Ft/4 db).

Továbbá eladó erre szerelt Bridgestone Blizzak 155/65 R14 méretű (VW Lupo 3L gyári méret), egy szezont használt téligumi-garnitúra (8000 Ft/db).

 

 

http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/gumi_felni/felni/vw_lupo_felni_bridgestone_blizzak_teligumi_szett_2328392546.html

 

 

 

Inpherno Creative Commons License 2016.08.19 0 0 8807

Hátsó fék csere előtt állok, csak van egy kis gond. Banyek, ezt mivel tudom leszedni, mi ez? (20x1,5)

 

Zoltán Berkes Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8806

Kaphatnék egy elérhetőséget,  engem érdekelne a w lupo ablakemelő kapcsoló? 

Előzmény: R&J (5623)
Zoltán Berkes Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8805

Üdvözlet 

 

Engem érdekelne az ablakemelő kapcsoló 

Előzmény: R&J (5623)
Erik Palfi Creative Commons License 2016.08.11 0 0 8804

Sziasztok kedves fórumozók..Idegbajt kapok már a Lupotól lassan . Leírom a teljes hibafolyamatot..Vettük egy éve kb minden szuper nyomástartó gömb cserélve..kiválóan vált..kb 500 km megtétele után a hidraulika olajtartályból kupakon keresztül olajat nyomott ki lejtőn állt..gondoktuk bizti sok volt benne! Hibátlanul működött továbra is! Nemsokára turbó geometria pucolás stb minden király ment mint az állat!Lettetem garázsba másnap indulás simán viszont váltásnál ránt!Nem szórja a sebességet, minden más ok de ránt sebességek között!Voltunk Doninál váltókulissza hiba miatt nem tudott beállítást csinálni mert az rossz!!!Kicseréltül beállítás ok már és még mindig vág a váltások között!! Szerintek mi lehet a baj!Kuplung mintha kicsit mozdulna mikor berakja 1esbe.Ötleteket szívesen fogadok..mert már ott tartok felgyújtom!! Köszi előre is!

Attila_100 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 8803

Sziasztok!

 

Nemrég vettünk egy Lupo-t. 1999 évjárat, 1.2 TDI. 2005-ig már elolvastam a fórumot, sok a hasznos információ.

 

Azt terveztem, hogy elviszem Doni-hoz egy alapos átvizsgálásra.

 

A gond az, hogy pillanatnyilag nem indul el. Az önindító forgatja a motort, de nem indul. Az izzítás kijelző nem gyullad ki, és azt tapasztaltam, hogy ha az nem gyullad ki, akkor nem is fog elindulni.

 

Először azt csinálta, hogy egyszer csak menet közben leállt. Ekkor a motor teljesen meleg volt, már kb. egy órája mentünk vele.  Újraindítási kísérletre nem indult egyből (és nem is gyulladt ki az izzításjelző) de harmadik kísérletre az izzításjelző kigyulladt, és el is indult.

 

A hiba kb. egy hétig nem jelentkezett, nem állt le, könnyen indult.

Következő leállás az indulás után kb. 1 km-el történt, de indítási kísérletre egyből beindult.

A hiba néhány napig ismét nem jelentkezett, ennek ellenére a fórum olvasgatásának következtében kicseréltem a féklámpa kapcsolót.

 

Következő alkalommal kb. 500 m-t tettem meg  a leállásig, utána elég sokáig nem akart elindulni. Nyomkodtam a féket, mozgattam a váltót, és egyszer csak elindult (kb. 15-20 próbálkozás után).

 

Legutolsó alkalommal a motor beindulását követően kb. 5 másodpercen belül leállt. 3-4 indítási kísérlet után ismét beindult, majd pár másodperc múlva ismét leállt. Na azóta nem indul, izzításjelző nem gyullad ki.

 

A hidraulikaszivattyú, nyomástároló jó lehet, öt nap állás után ajtónyitást követően kb. 10 másodpercig működteti a szivattyút.

A hidraulikaolajat nemrég cserélték benne, az előírt VW olaj került bele (csomagtartóba van a megmaradt olaj).

Állítólag váltóbeállítás is volt rajta tavasszal, amikor működött, nagyon szépen kapcsolgatta a sebességeket.

 

Nem tudom, hogy van e bármilyen összefüggés, de a turbó nem működik. A vákuumcsövek tele voltak lerakódással, így nem is tudta mozgatni a turbó geometria szabályzóját. Miután kitisztítottam a csöveket, már mozog a szabályzó vákuum henger, de a turbó hatása továbbra sem érződik. Sajnos eddig jutottam.

 

Ha valakinek van ötlete, előre is köszönöm a segítséget.

 

Attila

nanolupo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 8801

Sziasztok!

 

Eladó a kiskocsink:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/lupo/volkswagen_lupo_1.2_3l_tdi_automata-10324607

Ha valakit érdekel hívjon, további képeket is küldök, ha kell.

Ár minimálisan alkuképes.

Üdv

Nándi

Sandor Clegane Creative Commons License 2016.06.21 0 0 8800

Kedves Luposok!

 

Van egy-két eladó cuccom:

-Matt fekete jelvényszett

-Jobbos ajtókárpit

-Ablakemelő kapcsoló

 

Keressetek!

bizlup Creative Commons License 2016.06.17 0 0 8799

Ja és még az előző kommenthez, hogy fontos lenne a szervo, és automata

Előzmény: bizlup (8798)
bizlup Creative Commons License 2016.06.17 0 0 8798

Sziasztok!

Egy ideje agyalok azon, hogy be kéne újítanom egy Lupo-t. Újságkihordáshoz kellene,

                                                ami napi: - 100+ megállást jelent,

                                                               - majdnem a megállások számával megegyező ajtó nyitást-csukást jelent,

                                                               - nagyon sok forgolódást, megfordulást, kormánytekergetést igényel,

                                                               - többnyire 1-es, 2-es, 3-as fokozatot használom.

Szóval kapna rendesen az autó.

Azért gondoltam erre, mert kicsi a mérete (könnyű forgolódni az utcákban), alacsony a fogyasztása, és német (ami nekem annyit jelent, hogy megbízható). Már 3 napja olvasom a fórumot, napjainktól 2012-ig visszamenőleg elolvastam minden kommentet, de megfelelő választ nem kaptam arra, hogy jó lenne-e ez az autó nekem dolgozni, vagy nem. Nos, akkor most megkérdezném azokat, akik próbálták, vagy most is végeznek hasonló munkát Lupo-val, hogy ajánlják-e vagy nem ezt az autót nékem. Előre is köszönöm válaszaitokat.

nanolupo Creative Commons License 2016.06.09 0 0 8797

Sziasztok!

 

Alapbeállítás közbe RTFM 12 hibakódot dob a gép.

Találkozott már valaki ilyennel?

 

12 = Gear Actuator incorrectly adjusted or measured values out of specification.

  • Potentiometer, Valves and Selector Finger at the Ball Heads for correct assembly and seating
  • Perform Basic Setting again after adjusting the Gear Actuator
peter_ho Creative Commons License 2016.06.03 0 0 8796

esteleg 4. sebesség fogaskerék pár valakinél??

Donibcsi Creative Commons License 2016.05.19 0 0 8794

Ezt így nehéz lesz megoldani.

Előzmény: peter_ho (8793)
peter_ho Creative Commons License 2016.05.18 0 0 8793

nekem csak annyit mondott difi kell meg csoport tengely

 

Előzmény: Donibcsi (8790)
peter_ho Creative Commons License 2016.05.18 0 0 8792

sztem komplett de megkérdezem a szerelőt

Előzmény: Donibcsi (8790)
nanolupo Creative Commons License 2016.05.18 0 0 8791

Sziasztok!

 

Valakinek esetleg elfekvőbe bal oldali alu lengőkar? cikkszám: L 6E0 151

/ugyan is a szerelő letörte a gömbcsuklóról a menetes részt/

Üdv

Nándi

Donibcsi Creative Commons License 2016.05.16 0 0 8790

A tányérkerék kell?

Előzmény: peter_ho (8789)
peter_ho Creative Commons License 2016.05.16 0 0 8789

üdvw: 3l difi nincs valakinek???

kellene

vagy egy jo váltó, bontott váltó bármi megoldas

 

nanolupo Creative Commons License 2016.05.13 0 1 8788

Meg van a hiba!

Váltólevétel után kiderült, hogy a kinyomócsapágy vezetőhüvely kopott, és szét esett.

 

Így hát a kuplungszett megrendelve, a tárcsa is határeset volt már.

Üdv

Nándi

nanolupo Creative Commons License 2016.05.07 0 0 8787

Szia Doni!

 

Az hogy teljesen rá volt már állítva a munkahenger csavarja az nem azt jelenti, hogy a kuplung már a végét járja?

Megmozgatva a kuplung kart amihez csatlakozik a munkahenger bovdenje, hogy kell hogy járjon az a kar?

/mert a szerelő azt mondja hogy nem igazán ugrik vissza a helyére, mintha a kinyomócsapágy is saras lenne/

Te merre indulnál el, mi lenne az első lépés?

Hibakódot nem lehet kiolvasni, mert nincs....

 

 

 

Előzmény: Donibcsi (8786)
Donibcsi Creative Commons License 2016.05.07 0 0 8786

Teljesen felesleges leszedni, mert ott BIZTOSAN nincs hiba. Legalábbis ezt a tünetet nem az okozza. Pénzkidobás.

Előzmény: nanolupo (8785)
nanolupo Creative Commons License 2016.05.05 0 0 8785

Értekeztem a szerelővel:

Azt mondta, hogy a munkahenger teljesen rá volt már állítva.

Valószínű a váltóba lesz a hiba, azt meg leszedik és belenéznek, hogy mi a helyzet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!