Nagyon köszönöm az összes választ, mindegyik Topiktárstól! :)
+1,5 kérdés: anno az egyik Intercentury járta az Ózd - Bp, a másik a Kazincbarcika - Bp fordát. Ezekben a fordákban a pesti kanyaron kívül volt/van egyéb járat is? Ha igen, mi tartozott még az érintett fordákba?
(A "fél kérdés" az lenne, hogy a futott kilométerek számát tekintve hol tarthatnak, de a fordákból azt már akár meg is lehet becsülni.)
Azért megy Szerencsről 2 busz , mert az egyik csak az alsórészen dolgozik Szerencs-Abaújszántó között DUD-791 , a másik azért megy fel mert kisegítés Szerencs-Abaújszántó között , utánna az csínálja az Abaújszántó-Hidasnémeti vonatpotlást GOT-995 .
A Barcikai Irizar annyira rosz hogy csak rövid távra engedik. Pl:Tardona. Próbálkoztak Pestre küldeni de persze lerobbant. (én is itt olvastam ezeket az infókat)
Maga a busz amúgy belülről nagyon szép lenne meg kényelmes. Egy jó klíma tisztítás rá férne. Meg egy külső festés mert igen rozsdál!
Az Irizarokról szeretnék kérdezni párat, hátha tudtok segíteni.
1) Ezeket anno az Alfabusz szállította? Pontosan mire volt közbeszerzés kiírva akkor? 4 darab távolsági kocsira, vagy más is volt a "csomagban"?
2) Ha jól emlékszem, Görögországból érkeztek. De vajon ott is szolgáltak? (Már amelyiknek kellett legyen előélete.) Itthon kaptak fehér rendszámot, vagy vámrendszámmal kerültek Miskolcra?
3) Melyikben milyen motor dolgozik? A váltó mindegyikben 7+1 fokozatú Comfort Shift, vagy van, amelyikben másmilyen van?
4) Ezek ugye az Ózd - Bp, Kazincbarcika - Bp és a Miskolc - Gyula vonalakon kezdtek. Amióta megérkezett a sok Higer, Intouro, stb., azóta az összes Irizar tartalék?
Mit szóltok az új járatjelző táblákhoz? Egyre több buszon látom. Igazábol már rájuk fért a csere. Némelyik elég kopott volt már. Viszont a betűstílus... Hát nem tudom jó választás e ez a félkövér betű. Én is elég nehezen tudom elolvasni. Hát még egy idősebb ember?
Rendszám: BPG-693 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.54 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: JOB-670 Gyártmány: IKARUS Típus: 263.01 Szin: ÉLÉNKSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Rendszám: AAH-208 Gyártmány: IKARUS Típus: 260.32 Szin: NARANCSSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: BPR-182 Gyártmány: IKARUS Típus: 280.52 Szin: ÉLÉNKSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Az alábbi javaslat alapján 4 db csuklósra fog csökkenni (5-ről) az ózdi helyi csuklós járműállomány. http://www.ozd.hu/content/cont_5b3e306e78f6b1.95984385/2_napirend_kt.pdf A kirándulása óta BHK-485 folyamatosan dolgozik egyébként, meg valahogy már legalább 9 éve halasztódik az a selejtezés. :P A C80-asok pedig megérkezésük után megmutatták magukat az utazóközönségnek, majd eltűntek egy időre.
Hát erősödik a családi nyomás, hogy vége legyen már ennek a játéknak. Meg már a C56-C80 sem esik olyan jól az objektívemnek, hát még az utána lévő dolgok.:)
Pamlény: a 2018. januári adatok alapján 12 18 év alatti lakó van bejelentve a faluba, úgyhogy valószínű miattuk is tart még ki az iskolás járat.
Hátha átolvasnak a nyíregyi kollégák, pár kép a 263-asok az itteni utóéletéről. Ezek tartják még bennem a lelkesedést a régi kocsikat idéző orrukkal.:)
GXD-420 közelít Rakacához Miskolc-Viszló járatával. Az egyik szalonnai Credot helyettesíti.
FLZ-230 Hernádkércs, Vegyesbolt megállóhelyen a hernádkércsi vegyesbolt előtt. Felsődobsza-Miskolc járattal.
KUU-211 gurul Tornaszentandrás határában Tornabarakony-Bódvaszilas járattal.
KUU-213 a csodás galyasági terepen suhan a szőlősardói törpét helyettesítve Perkupa-Égerszög-Rudabánya járattal.
A keresztétei iskola kapcsán jutott eszembe, Pamlényban van(nak) még vajon iskolás(ok)? Mert a hetvenes évek elején indított sulis járatok még rendületlenül feljárnak (3811/648,647). Vagy már csak megszokásból?
A JOB-671 egész biztosan megvan még.Mostanában Onga felé látom pótolni.A másik akiről korábban azt írták,hogy nem sok van neki hátra,az asszem a GEW-934 volt.Őt már egy ideje nem láttam,a fordáján már jóideje JOB-660 dolgozik helyette.
Még a JOB-671-ről (meg még valamelyikről) is volt irva kb. 1 hónapja hogy tervben van a selejtezése, nem tudom leállt-e már.
Én inkább egy másik oldalról kérdezem meg, az FKB-456-on kívül melyek azok, amelyeket terveznek még vizsgáztatni, vagy mostanság kapott friss műszakit?
Továbbá nem 200-as de Ikarus: az LFV-167-es C56-al mi a helyzet? Még tavaly nyáron vált tartósan üzemképtelenné Barcikán, és nem emlékszem hogy szerepelt volna ha esetleg visszatért...