Ha a pirosnak csak macisajt van, kieg tábla nélkül, akkor a kanyaros szabályai a mérvadóak szerintem. Vagyis a pirosé az előny, mert kis ívban fordúl és a kék mehet nagy ívban utána. Ha a maci sajt alatt van kieg tábla, ami a piros korábbi útját alárendeli annak az útnak is ahonnan a kék érkezik, akkor természetesen a kéké az alőny.
Mégis, ha én lennék a piros helyében, mindenképpen elengedném a kéket, hogy ne kelljen keresztbe elálva az utat várnia rám.
Én már vissza sem olvasok, hogy miről megy a karate. De leírhatnád, hogy mit erőlködsz! Az ide rendszeresen járók pontosan tudják, hogy Macika nem meggyőzhető. mint ahogy az is közismert, hogy te mindent tudsz. Igaz, mindent másként, mint ahogy mások...
Te! Ha szabályosan azért van ott, mert jobbra akar menni, akkor miért gondolod, hogy a tábla hatálya alatt egyenesen menne? Minek, ha jobbra akar menni? Érted már a logikuai bukfencet, amit csinálsz?
Látom megy a buli itt is... :-) Aki már olvasta a szégyentáblán, attól bocsi, a többiek felé kérdés: kinek van elsőbbsége? Én tudom, de kiváncsi vagyok ki mit gondol:
A kéknek lámpája van (telezöld), a pirosnak csak macisajt.
A rendszám jobb szélén egy 40 mm széles függőleges kék sávban felül egy okkersárga körben a rendszám kiadási évének utolsó két számjegye okkersárgával, alatta fehér színnel a kétkarakteres területkód látható."
Annak mi értelme lenne, hogy ~15 év alatt álljon át a rendszer, addig egymás mellett létezzen egy használható és egy használhatatlan???
Egyetlen engedmény az lehet véleményem szerint, ha a következő műszaki alkalmával kell rendszámot cserélni, nem egy konkrét pár hónapos intervallumban. Így max. 4 év alatt lecserélődik az összes rendszám.
Amikor átálltunk a 2 betű-2-2 számból álló rendszámról, akkor kellett volna MINDENKÉPPEN meglépni ezt.
Mert a rendszer jó(!!!), nem véletlenül működik igen sok EU-s országban (meg nem EU-sban is).
Az a baj, hogy ennek magával kell hoznia a rendszám tulajdonlási szabályának megváltoztatását is (az autó helyett az üzembentartó tulajdonát kell képezze a rendszám), lévén ha én mondjuk Budapestről Nyíregyházára adom el az autómat, akkor a rendszámja nem maradhat budapesti.