Szintén 116 eurós büntetés jár annak, aki a középső sávban lassabban haladó járművet a közlekedés gördülékenysége érdekében a szélső sávban, jobbról megelőz.
Jut eszembe, tegnapi idiota. Kifordul elem, de olyan tavolsagon, hogy fekeznem kell miatta, es persze 30-al megy. Majdan gyorsitas helyett a fekre lep, es bekanyarodik az automosoba.
Na most az M7 se volt egy idegrángó kapkodás. Számtalanszor hétköznap is csak itt-ott kódorgott rajt egy-egy gép és melós, de csak elkészült határidőre. Ebből persze az is valószínű, hogy a kivitelezőnek bőkezűen mérték a határidőt, de úgy hallottam több helyről, hogy ez amúgy is tendencia, és nem csak a közúti munkáknál.
Na ja. Kerdes, hogy mennyien koszalnak at majd oda.
Ezzel parhuzamosan az m2 sem halad.
Gyakorlatilag arra futotta az erejukbol, hogy kivagtak a kornyeken az osszes fat (igy most mar a vonat felhallatszik a faluba), es kotornak melle betonozott arokot, az eddigi helyett. Semmi nem indokolja, de ez a legfontosabb. Az utat felmartak meg tavaly osszel, azota gyakorlatilag nem nyultak hozza, csak egy patakhidat turtak szet, jol ott is ahagytak. Ezert kar volt lezarni.
Nem lehetne, hogy inkabb koncentraljanak az M0-ra? Gyakorlatilag miota kiepitettek a tizen km hosszu tereleseket, semmi sem valtozott. 8 honap alatt egyetlen metert sem fejeztek be.
Ma reggeli robogós. Jobbról stop táblás torkolatból jön, táblát, forgalmat inyorálva. Én gurulok a torkolaton túli zebra pirosához. Bátor vitézünk lehúz a padka melletti elzárt csíkozottra, mintha az ott se volna, átvág a zebrán és gurul végi a buszöbölben. Csakhogy közben zöld van, indulok. Se nem gyorsít, se nem jelez, se nem sorol be, akkor haladjunk. Mikor mellé érek, felhúzott ablakon keresztül hallom, hogy hangosan anyáz a bukó alól, merthogy elfogyott a buszöböl.
már meg sem nyitom Zách kattintásvadász agymenéseit. az év végi bónusz osztásnál persze jól jönnek neki ezek a cikkek, de ennyi. feleslegesen olvasod el és idegesíted magad rajtuk...
Ma reggel lakteren kívüli, 2x1 sávos, keskeny úton haladok, szemből Astra F közeledik. Mögötte mentő érkezik, nagy sebességgel, villog-szirénázik. Én indexeléssel lehúzódok a padkára, már majdnem az árokba, megállok. Astrás semmit nem reagál, mentő sofőrje előzné, de nem fér el, így kénytelen megvárni, míg Asztmás elhalad mellettem.
Gartulalok az ujsagiroi felveteshez. Van egy balfasz, es miatta sz.pjon utana mindenki, a sunoknek meg legyen egy jo helyuk fotozni.
"ha a szigetszentmiklósi önkormányzat az eset után sebességkorlátozó táblákat, vagy az éles útkanyarulatra figyelmeztető táblát szereltet fel"
Minek? Kinn vagy egy hatalmas tabla, elore jelzi, hogy korforgalom lesz. Vannak elvezetes korforgalmak, de 100-al gyorsabban azert nem nagyon abszolvalhatoak a korforgalmak. Tehat praktikus annal nem gyorsabban emgkozeliteni. Onnan meg meg lehet allni. Ha meg nem ismerem a helyet, akkor nyilvan joval ovatosabban kozelitem meg.
Szerencsere egy idiotaval kevesebb, de a masiknak is ki kellene taposni a belet.
Hasonlóban volt részem nagyfaluban, csak kukásautóval. Egyirányú, egysávos utca (V. ker., Hercegprímás u.) szélén megpakolt sittes konténer volt lerakva, kukásautó megállt mellette (út közepén), jómunkásemberek meg vödrökkel (!) hordták a kocsiba a sittet. Ez igazán hatékony és gyors megoldás, úgy látszik, hogy nem sikerült konténerszállító teherautót keríteni.
A járdán kerültem ki, közben andd járt az eszemben, meg az, hogy vajon kapok-e csekket, mert a belváros valszeg. jól be van kamerázva.