Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zaby34 Creative Commons License 2016.09.19 0 0 483

Olaj volt cserélve, nem változott semmi.. Az a két szelep lehet a problémás a hibasor végén..  Valami olajhűtő szelep gondot ír. És sokszor előfordul, hogy megállás után még nagyon sokáig megy a hűtőventilátor. Azt hittem a motor miatt, de kezdem azt hinni, hogy a váltóolaj melegszik túl..  A többi hiba ennek a két szelepnek a következménye lehet...

 

Előzmény: Ferenc1234 (482)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 482

Nem jó ezeket olvasni, főleg egy 3 éves autónál. Úgy néz ki hogy a mechatronikát kellene megnézni. Vagy cserélni, vagy javíttatni. Valószínű hogy a kuplungoddal nincs baj és egy olajcsere nem oldaná meg a problémát.

Előzmény: zaby34 (481)
zaby34 Creative Commons License 2016.09.17 -1 0 481

Üdv!

 

Na belenéztem én ebbe a váltóba VagCommal.

A következőket írja:

 

Saturday,17,September,2016,11:15:01:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: WAUZZZ8V7EA045386   License Plate: JJJJ



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 02: Auto Trans       Labels: 0D9-927-770.clb
Control Module Part Number: 0D9 300 011 M    HW: 02E 927 770 AN
  Component and/or Version: DQ250-6A MQB  H52 4030
           Software Coding: 0014
            Work Shop Code: WSC 04742 780 00200
              ASAM Dataset: EV_TCMDQ250021 001001 (AU37)
                      VCID: 1F4D05F7064807E68D9-804A
11 Faults Found:

21153 - Gear 1
          P072C 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

21154 - Gear 2
          P072D 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

21155 - Gear 3
          P072E 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

21156 - Gear 4
          P072F 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

21157 - Gear 5
          P073A 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

21158 - Gear 6
          P073B 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

21159 - Gear R
          P072B 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

10731 - Valve 3 in Transmission Part 1
          P174A 00 [002] - Electrical malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

10732 - Valve 3 in Transmission Part 2
          P174E 00 [002] - Electrical malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

10657 - RPM Signal from ECU
          P0726 00 [002] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

10906 - Cooling Oil Valve
          P179D 00 [002] - Electrical Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 21155 km
                    Date: 2020.10.18
                    Time: 00:08:00

És Ha törlöm a hibákat, újra visszaírja, ha végigváltja az összes fokozatot.

Lesz még ebből váltó valaha????)

Márió Németh Creative Commons License 2016.09.17 0 0 480

Sziasztok!
Van egy VW Passat B6-om,2.0 Pd Tdi,6 sebességes DSG váltóval.200.000 km van benne,rendszeresen karbantartott,stb...azonban...néha a váltó kidob üresbe...újra indítás után megint jó.Mitől van ez,megtudná valaki ezt mondani?Mellékelek egy videót,amit bár nem én készítettem,de megszólalásig hasonlít a heyzet.

Ferenc1234 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 479

A rosstech honlapon van jó leírás, az alapján csináltuk VCDS-el. Igen hozzá kellett nyúlni a váltóhoz is, mert a kuplung szétesett, de még utána használtam úgy is, így széttört mégegy alkatrész. Két váltóból kellett csinálnom egyet. Jó

Előzmény: zaby34 (478)
zaby34 Creative Commons License 2016.09.15 0 0 478

És honnan "ollóztad" össze a leírást? Szerintem az enyém is olajos. Meg 6-os. Csak nem Dsg, hanem S-tronic. Ugyanaz lehet. VagCommal csinálta meg az adaptációt? Jó is lett? Nem is nyúltatok a váltóhoz mechanikailag?

Köszi.

Előzmény: Ferenc1234 (477)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 477

Borsod megyében , Miskolctól nem messze volt. De mint mondtam, ő sem tudta volna megcsinálni, ha nem viszem a netről összeollózott leírást. Ráadásul ez DSG DQ250 váltó volt (6-os olajos). 

Előzmény: zaby34 (476)
zaby34 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 476

Üdw Ferenc!)

 

Merre lakott a srác? Nem ragaszkodom a szervízhez-és az óradíjaikhoz sem-ha Valaki megcsinálja normálisan.

Az a baj, hogy ami néha jó, néha nem, az gondolom az adaptációval sem jön helyre.

Valószínűsítem a mechatronika hibát...

Előzmény: Ferenc1234 (475)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 475

Lehet tényleg kuplung hiba is, de akkor valami észrevehető jele lenne magasabb fokozatok kapcsolásánál is, nem csak elinduláskor és kettesbe váltáskor. Én voltam tavaj VW szervízben, ahol 12000-rt mondtak egy adoptációs beállításra. Pár óra alatt megvan, attól függ mennyire érnek rá. mindenképpen megérne egy próbát, nem nagy pénzkidobás. Illetve arra még készülj fel, hogy kérdezni fogják a kettőstömegű állapotát. (nekem azt mondták, hogy megcsinálják az adoptációt, de ha a lendkerék nem 100%-os, akkor rosszabb is lehet) erre most így utólag azt mondom, hogy ha nincs még hangja, akkor nyugodtan csináltasd meg. Nálam ezt az adoptációt egy srác csinálta, akinek volt kábele, laptopja meg VCDS-e. magát a leírást én vittem, kb 5 perc alatt megvolt, majd még autózni kellett vele 50-60km-t. (najó, a szervízben lehet hogy komolyabban csinálják)  :-)

Előzmény: zaby34 (470)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 474

Fura hogy csak hidegen csinálja, melegen meg egyáltalán nem! Lehet talán hogy kevés az olaj benne és amikor felmelegszik, ilyenkor tágul is, eléri azt a minimális szintet, aminél már normálisan tudja kezelni a kuplungokat. Nálam is cserekor derült ki, hogy kb 1,5-2 literrel kevesebb van benne mint kellene, de még azzal a mennyiséggel is szépen váltogatott.

Nem mérik olyan drágán azt az olajat, csak szét kell nézni. Ha nem vagybenne biztos hogy az olajcsere megoldja a problémát, rakd bele a legolcsóbbat, legfeljebb lecseréled 20e km múlva. (a legolcsóbb ha jól emlékszem kb 2000ft / liter (5 litert kell venni) a szűrő meg kb 5000ft).

Előzmény: delevis (466)
Varshi Creative Commons License 2016.09.08 0 0 473

Ezekhez te is jól értesz, nem? Vagy inkább a száraz 7-esekkel van több melód?

Előzmény: mica-r (471)
zaby34 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 472

Üdw Micar!

 

Külföldről behozott, szervízkönyv nélküli 2013-as gép..

Gondolom a km sem feltétlen annyi amennyit az óra mutat..) 150 ezer környékén van benne.. Nehéz megítélni az egyéb jelek alapján a futott km.-t. Talán a vezetőülés kopottabb picit, mint amannyit a 150 ezer kívánna.

Garancia tehát nincs.)

A km-t csak az óra és a motorvezérlő tárolja az Audiknál? Vagy az automatánál esetleg a váltóelektronika is?

 

Előzmény: mica-r (471)
mica-r Creative Commons License 2016.09.07 0 0 471

Az fiatal autó, nincs rá garancia?

Előzmény: zaby34 (470)
zaby34 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 470

Üdw!

 

Audi A3 Quattro, CUNA motorral.

S-tronic váltó, start-stop rendszerben néha hirtelen indul, néha később, néha nagy rántással, második fokozatban meg néha rántva kapcsol, főleg visszafele.

Olvasgatom itt-ott, hogy kuplung hiba is lehet(megégett lamellák), vagy esetleg mechatronika probléma is. Olaj volt cserélve benne, nem változott semmit.

Egy VW szervízben azt mondták, hogy AUDI szervízben el kell végeztetni a váltó adaptációs beállítását, ha nem segít, akkor mechatronika csere...

Nincs valakinek tapasztalata, hogy mibe kerülhet egy ilyen kis "műtét"?)

Érdemesebb szakszervízbe menni, vagy valami váltóspecialistát keresni a neten inkább?

A mechatronikát nem lehet javítani?

Köszi.

zaby34 Creative Commons License 2016.09.07 0 0 469

Üdw!

 

Nekem Seat Alteánál a hátsó stabilizátor rúd csuklója csinált anno hasonló néha koppanó hangot...

Előzmény: adam-85 (445)
Hacsahu Creative Commons License 2016.09.07 0 0 468

Sziasztok,

 

Egy sajnálatos balesetben DSG váltót kellett cserélnem. Mondhatni a használtan beszerzett "új" váltó jól teszi a dolgát, de azért vannak apró "hibák" aminek okára még nem sikerült rájönni. Az egyik legszembetűnőbb, hogy tempomat használatakor emelkedőn vagy egy nagyobb jármű által keltett menetszélben 120-130-as és még akár magasabb tempónál is visszavált 5. sebességbe, ilyenkor ha fékkel inaktiválom a tempomatot rögtön újra felvált 6. fokozatba. Hosszabb úton eléggé zavaró tud lenni, figyelni ahogy visszaváltáskor felpörög a motor indokolatlanul. (VW Touran, 2006, 2.0 pdtdi)

mica-r Creative Commons License 2016.08.16 0 0 467

Vidd el szakemberhez. Diagnosztikával kellene kezdeni, abból valószínűleg lehet látni valami problémát.

Előzmény: delevis (466)
delevis Creative Commons License 2016.08.16 0 0 466

Sziasztok! 

 

Van egy Octavia 2, 2.0TDI, 2005-ös és 6-os DSG váltós autóm (345.000 km). Amióta megvettem egyre csúnyábban működik a DSG, hidegben használva néha nem tud normálisan vissza váltani (néha csak úgy rádobja a kuplungot) és néha megfagy az egész rendszer (villog a fokozat jelző), olyankor újra kell gyújtanom és működik. Ha bemelegedik, soha nem fordul elő a hiba. Tudom olaj csere kell bele amit most tervezek (nincs szerviz története, úgyhogy nem tudom mikor volt cserélve) de vajon az megoldja a problémát? Mert úgy-e ha más a baj akkor felesleges az olaj csere, mert mint tudjuk nem mérik olcsón hozzá az olajat. Ha hibás lenne akkor melegen is rosszul működne, nem? Köszönöm a választ!

Vaze29 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 465

ahha..mondjuk azt talaltam 105 ér is,és amugy a szerelés mennyibe kerul kb?

Amugy egy csuszos kuplungal meddig lehet meg menni kb?

Előzmény: mica-r (464)
mica-r Creative Commons License 2016.08.10 0 0 464

Nem! Lehet hogy félreérthetően írtam. Kuplung kerül kb annyiba.

Előzmény: Vaze29 (463)
Vaze29 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 463

tehat alkatresz + munkadij kb 150.000 forint?Mondjuk az annyira nem is olyan veszes,nincs veletlen linked hogy hol erdemes megvenni a kuplungot?

Előzmény: mica-r (462)
mica-r Creative Commons License 2016.08.09 0 0 462

Kb 150 ezer a kuplung, meg munka.

Előzmény: Vaze29 (461)
Vaze29 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 461

mennyibe van itthon egy kuplung csere cak pakk? (szerelesel egyutt)

Előzmény: mica-r (460)
mica-r Creative Commons License 2016.08.09 0 0 460

Látatlanban kuplungcserét tippelnék. Nem a legjobb konstrukció az az egész. Párat már cseréltem különböző okok miatt. 

Előzmény: Vaze29 (459)
Vaze29 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 459

bocsi igazad van, 1.6 dizel 105 lovas 7 sebbesseges automata

Motorkod : CAYC

Előzmény: mica-r (458)
mica-r Creative Commons License 2016.08.09 0 0 458

Pontosabban milyen motor-váltó? 

Ennyiből senki nem tud jó választ adni.

Előzmény: Vaze29 (457)
Vaze29 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 457

Sziasztok!

Segitsegre lenne szuksegem,kuplungal kapcsolatban mert sajna semmit nem ertek az automata valtokkal kapcsolatban.

Szoval adott egy SEAT Altea XL 2011 S Cr Tdi S-A Automata auto.

Kuplungom ugy nez ki hogy megadta magat mert sajnos terheles alatt csuszik :((

Terheles alatt azt ertem hogy ha mar 4-en beulunk az autoba akkor erezheto hogy csuszik a kuplung.

Hiba olvasoval is kiolvastam es ezt az eredmenyt irta ki....:

 

P177C - Kuplung 2,türéshatárt elérte.
- szakadt

P1899 - Kuplung2,funkciokorlátozása
- szakadt

 

Kerem szepen aki tud az segitsen abban hogy merre induljak ell javitas ugyben vagy egyaltalan milyen alkatresz kell bele es hogy ez mennyibe fog kerulni javitasal stb egyutt...

Valaszokat elore is nagyon szepen koszonom...

 

Udv..: Zoli

 

Qstagi Creative Commons License 2016.08.06 0 0 456

Akkor én nem figyeltem jól. :(

Előzmény: mica-r (455)
mica-r Creative Commons License 2016.08.05 0 0 455

Az volt, hiszen a kérdéses Golf gti-ben is az van!

Előzmény: Qstagi (453)
skt15 Creative Commons License 2016.08.05 0 0 454

Olajcsere megvolt?

Biztos a kilométer?

 

Vagy nem is olajos DSG esetleg?

 

 

Előzmény: popsimonpg (450)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!