Talán Neked is van-volt-lesz citrod, hogy így rákérdeztél???
ON
Készítettem képet a motoromról, de nem tudom feltenni, mert nem töltődik be. Mi lehet az oka? Tud valaki segíteni. A gépemet a leggyengébbre állítottam 1 mp-re így készített 1200 x 900 -as méretet. Próbáltam ezt átméretezni, de nem tudtam, csak úgy, hogy a képből "levágott".
A kérdésedre válaszolva azt hiszem a legjobban eltalált az utóbbi 15 évben. 94 őszi gyártású XM, 2.0 Turbo CT. Nagyon pipec, eredeti gyári fényezéssel (nem volt törve,javítva), gyári majdnem teli alufelnivel, hófehér. Tuti a gép.
Bocsi az OFF-ért.
A motoromról nem tudok most feltenni képet, mert nem volt időm lefényképezni.Majd holnap délután, és fel is teszem.
Mivel nincs megfelő motoros ruhám sem, azt is keresgélek olcsón jót, de lehet, hogy ez álom??
Ennyi maradt a köztes fogaskerék csapágyából - a helyén! A többi (az anyag nem vész el, csak átalakul) valahol elszórva a blokkban. Hétvégén nekiállok megkeresni...
"Ha rátennék egy tuningot az teljesítményben sokat jelentene?"
Nem, de azt legalább negatív irányban:)
Ha valamit változtatsz a motoron, a többi részét hozzá kell igazítani, tehát egy nyitott(abb) kipufogóhoz hozzá kell hangolni a porlasztót, meg nem t'om milyen légszűrő van az XT-n, ha papír, akkor lehet, hogy egy sportlégszűrő se ártana neki. De egy végdobcserétől csodákat ne várj, komplett rendszer cseréjével+hozzáhangolással jó esetben lehet 10% teljesítménynövekedést elérni!
Kipuffogó témában kérném ki tőletek a tapasztalataitokat. Az XT550-en most ha jól gondolom a széria kipuffogó van fenn. Szép hangja van, de közel sem olyan hogy a szomszéd utcából lehetne hallani. (ennek minden előnyével, szomszédokkal jóban vagyok. )
Ha rátennék egy tuningot az teljesítményben sokat jelentene? Illetve mennyibe szokott egy ilyen fájni? Újat nem vennék, csak bontott érdekelne.
Na Jó napot, mi meg éppen itt futunk össze, az a használtmocis, véletlen nem Szentlőrinc fele, van?, a múltkor amikor Vegasnál voltunk mi is beugrottunk és ha már így rákérdeztél, már akkor is ott volt az a Cagiva Elefant, de ha jobban megnézted volna annak a szíve egy Ducati V2-es 900-as blokk, nem lehet nagyon gyenge, csak a színe volt gáz, ha egy és ugyanarról beszélünk, bronz vagy milyen színű volt, szóval nem tetszett, de a tartalom az már annál jobban!:)
Találtam egy használtmotorosnál Pécs környékén két Ténérét, az egyik XTZ 750, a másik 660 volt, a Supper Ténéré 785 e, a másik 655 e Ft volt, egész jó állapotúnak tűntek, a kipufogó volt egy kicsit rozsdás!
Az én BIG-emmel ilyen nőkhöz nem állítanék oda, max egy fekete KTM-esnek volna esélye, mert nem tudják, hogy a kopott BIG külső mögött egy 750-es egyhengeres szív dobog! :-))