Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 51278

ja és olaj is ellenőrizve lett benne?

Előzmény: cmd3 (51275)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 51277

klíma kompresszorra tippelnék

 

mondjuk annak akkor is van hangja ha nem autó módban van a vezérlés hanem kézin AC bekapcsolva

Előzmény: cmd3 (51275)
Airbag. Creative Commons License 2016.11.22 0 0 51276

boccs,de sok fogalmad nincs a fékekről....fogad el amit itt a fórumról ajánlanak neked.

:-(

Előzmény: P_E_E_T (51272)
cmd3 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 51275

Kiegészíteném az én leírásom mert pont ez a jelenség van nálam is. A vezető oldalon nagyon hallani hátul abszolút nem az anyós ülésen is csak kevésbé. És csak auto állásban ha megy a klíma.

Előzmény: KKornel81 (51274)
KKornel81 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 51274

Sziasztok! 

Ez engem is érdekelne, az én kocsim is ugyanezt produkálja. Szintén 2008-as, Kaleido, 1.6-os Grand....

Nálam csak akkor jön ez elő, ha a digit klíma "auto"-üzemmódban van, és épp hűt. Fűtéskor nincs ilyen jelenség. A ventilátor rendesen tesz a dolgát minden fokozatban, de az egész olyan, mintha a venti vezérlése lenne összefüggésben az autó sebességével és azt lehetne hallani ahogy felpörög és lassít stb. Ha nem "auto" üzemmódban használom a klímát, akkor mindez nem jelentkezik. 

Mi lehet ez szerintetek? Elég zavaró tud lenni. Ja és nálam is leginkább a vezetőoldalon lehet hallani, de ott rendesen.

Köszi! 

Előzmény: cmd3 (51273)
cmd3 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 51273

Sziasztok!

Júniusban vásároltunk egy 2008-as modell frissített Grand Scenicet Kaleido felszereltséggel 1.6-os motorral 73 ezer kilóméterel.
Eddig teljesen hibamentesen üzemel az autó és egyszerűen imádjuk.

Viszont a következő dolgot nem hibának mondanám illetve még csak idegesítőnek sem csak érdekel a dolog.

Szóval ha megy a klíma akkor az autónak az utastérben kicsit olyan hangja van mintha "elektromos" autóval mennénk. Ilyen kis búgás ami a motor fordulatszámára voltozik. Ha a klíma nem megy akkor ez a hang megszűnik. Kívülről ez a hang nem hallható illetve az utastérben is szinte csak én hallom meg egyszer sógorom jegyeztem meg mellet ülve, hogy kicsit olyan a hangja mintha "elektromos" autóval mennénk.

Még a nyáron lett kitisztítva a klíma illetve a gáz is meg lett nézve és minden rendben volt/van illetve minden rendben működik a klímával. 

Van valakinek hasonló tapasztalata? 


P_E_E_T Creative Commons License 2016.11.22 0 0 51272

"...mondjuk ez se rosszabb, mint egy úszócsap berohadásig hanyagolt féknyereg..."

 

Bocs hogy az autó életének első 15 évében nem gondoztam, mert nem az enyém volt. Bocsánat

Nem rég vettem az autót.

 

De azért megnéznék két annyira különböző betétet, amik annyira eltérően terhelik a tárcsát, hogy megreped. Minden fékbetét dolga ugyanaz, egyik picivel jobb mint a másik, de ennyi. Hogy ennyire különböző legyen :) Akkor ott már az egyik nem fékbetét.

Előzmény: gesszti (51246)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51271

hát ha ez így egyszerre jött az kicsit furcsa

turbónyomás szenzor és fékpedál szenzor egyszerre.....na meg az előmelegítő kör hiba

 

vargamunka >> gugli

zoltán1967 >> baloldalt keresővel megtalálod a telszámát

Előzmény: infohasz (51268)
Istvanka1234 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51270

Valamelyik porlaszto nem működik és reggel nehezen fog beindulni

Istvanka1234 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51269

Szerintem újból kel megadni a porlaszto kódokat a számítógépnek

 

infohasz Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51268

Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni. Szeretett 1.9dci 131LE Scenicem a mai nap kiírta hogy Check Injection. Ezután nem volt meg a megfelelő erő az autóban, hiába nyomtam neki csak nagyon lomhán gyorsult. Elvittem egy ismerőshöz kiolvasni a hibát, és ezeket dobta ki.

DF004 hibakód
turbocharging pressure sensor circuit, signal incoherence
turbocharging pressure sensor circuit, open circuit or short circuit to earth

DF025 hibakód
preheating unit diagnostic connection

DF050 hibakód
break switch circuit

DF051
speed limiter cruise memory control function signal incoherence

DF167
thermoplunger relay circuit below , the min level

Szerintetek mi lehet a hiba, és hova vigyem el az autót? (Bp 15.kerület)

Segítségeteket előre is köszönöm!

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51267

gondold el ha éjszaka a pályán kapsz defektet és nincs ilyen kulcs.........

Előzmény: Shoterq (51264)
Shoterq Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51266

Akkor megpróbálom csőrös fogóval, legfeljebb nem kell barkácsolnom, vagy kúpos fogóval, amit bnorci71 írt!

Előzmény: bananatree (51265)
bananatree Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51265

Gumisoknak szokott lenni sajátjuk

Bár egyszer az egyik leszedte egy csőrös fogóval, még mielőtt odaadtam volna a kulcsot 

Előzmény: Shoterq (51262)
Shoterq Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51264

Nem, amikor vettük a srác csak annyit mondott, ha cserélem a kereket, majd azt a rögzítőt egy csavarhúzóval csavarjam ki! :) Akkor nem is foglalkoztam vele!

De ha csak ennyi a célszerszám, akkor egy falap illetve pár metrikus csavar segítségével csinálok hozzá ,,kulcsot"!

 

Nagyon szépen köszönöm a segítséged! :))

 

 

Előzmény: bnorci71 (51263)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51263

nem kaptál az autóhoz?

T alakú kulcs a végén a 3köröm cikkszáma 7700422600

kesztyűtartó pótkerék valamelyik tárolóba.

Ha nincs akkor esetleg bontó -ne fűz nagy reményt hozzá- illetve márka szerviz vagy e-bay

 

végszükség esetén én megpróbálnám egy kúpos fogóval vagy seegergyűrű fogóval

Előzmény: Shoterq (51262)
Shoterq Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51262

Sziasztok!

 

Cserélném a gumikat és nem tudjátok ezeket a csavarokat mivel lehet leszedni?

 

Köszi

 

gesszti Creative Commons License 2016.11.21 0 0 51261

A másfél liter olyan kevés, hogy kb. a duplájának kéne benne lenni...

Előzmény: plexy1 (51253)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.20 0 0 51260

az enyém automata klímás, de nem rémlik, hogy fázna a térdem, mondjuk a céges Doblóba talán szokott ilyen lenni

ha nem érzel sehonnan hideget bejönni akkor lehet csak ott valamiért áll a levegő nem mozog, tekerj olyankor lábra is onnan felfelé fog jönni a meleg levegő

Előzmény: sgl324 (51259)
sgl324 Creative Commons License 2016.11.20 0 0 51259

Már többször akartam kérdezni Tőletek: csak én járok úgy, hogy le akar fogyni a bal térdem? Hideg időben, pláne ha szeles valahonnan jön a hideg folyamatosan. Nem érzem a légáramlatot, ha oda teszem a kezem, de a térdemén jéghideg a nadrág. Az autó új kora óta nálunk van, soha nem volt törve, s soha nem lett megbontva.

macilali Creative Commons License 2016.11.19 0 0 51258

köszönöm válaszod már rajta vannak az ügyön.ugy gondolom hozzáértö szakamberek kezébe van a masina.

Előzmény: bananatree (51220)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.18 0 1 51257

lesz ott csati csak mivel a képen van ezért ott van ahol lennie kel, amelyikbe nincs lehet előrébb van valahol

 

bent az ülés alatt is ott egy csomó csatlakozó a szőnyeg alatt üresen a fűtés elektromos állítás meg ki tudja miké

Előzmény: Scil (51256)
Scil Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51256

Köszi! A csatlakozó úgy tűnik hiányzik nálunk, de szerencsére találtunk egy szerelőt aki hajlandó keresni és ha tényleg nincs kiépíti. Maga a kartámasz beszereléssel nem lett volna problémánk, csak a vezeték hiánya okozott fejtörést. Köszönöm még egyszer a segítséget!

Előzmény: bnorci71 (51255)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.18 0 1 51255
Előzmény: Scil (51244)
gg69gg Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51254

Szia! Renault villamossági jó szaki ...Robi harminc..86kilencven72nulla pécsi...Üdv Gábor

Előzmény: futaszabi (51219)
plexy1 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51253

A kuplung szett lett cserélve az autón kinyomócsapággyal együtt. Mondta a srác h töltsek majd olajat a váltóba mert kevés van benne (visszatöltötte a régit) Azt mondta kb 1,5liter . Ez  2 napja volt. Ma reggel hazaérve kivettem üresbe a váltót majd furcsa morgó hangot halottam majd amikor benyomtam a kuplungot abbamaradt. Elsőre arra gondoltam h a kuplung kinyomócsapágy de, az nem lehet hiszen cserélve lett 2 napja.

 

 

Előzmény: gesszti (51252)
gesszti Creative Commons License 2016.11.18 -1 0 51252

Mit jelent az, hogy "min van" ?

 

Mit cseréltek pontosan a kuplungnál?

 

"furcsa zaj" - fütyül, recseg, ropog, kattog, visít, morog, zörög, zizeg, siseg, nyüszög, stb, stb, stb... ?

 

Lehet-e használni az autót ennyi infó alapján? 

Holnap esni fog az eső?

Előzmény: plexy1 (51250)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51251

cserélni kellett volna a kinyomócsapágyat is :( esélyes hogy annak a hangját hallod

szívesen megkérdezném a szerelődet, hogy állapította meg, hogy az olaj minimumon van na meg azt is miért nem cserélt kinyomót.....

 

a váltó oldalán van egy szárnyas anya azt kicsavarod és addig kel olajjal lennie az a szint többet nem tudsz bele tölteni mert kifolyik ha meg kevesebb van benne akkor rá kel tölteni

Előzmény: plexy1 (51250)
plexy1 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51250

szisztok!

 

2003-as 1.5dci -ben ha kiengedem a kuplungot furcsa zajt hallok. Ha benyomom abbamarad. Kuplung nem lehet mert azt pár 100 km-re ezelőtt cseréltem.

Váltó lenne? Olajat megnézték nekem kuplung cserénél azt mondták hogy min van.

Ez akozhatja -e?

lehet-e használni még így az autót?

 

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.18 0 1 51249

a nem használt csatlakozókat 1 helyre szokták berakni a gyártók egy szivacsba, szerintem valamelyik ülés alatt, de az is lehet a box alatt van

Előzmény: Scil (51244)
KKornel81 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51248

Köszi!!!

Előzmény: bnorci71 (51237)
gesszti Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51247

..arról nem is beszélve, hogy a két kerék közt mindig lesz különbség fékerőben az eltérő betét miatt. Még azonos márka, azonos típusánál is vannak eltérések különböző gyártási idejű betétek közt.

Előzmény: P_E_E_T (51245)
gesszti Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51246

Egyrészt azért, mert kb. 5-8000 Ft egy betétgarnitúra, amit ha ráteszel, évekig nincs vele gondod.

 

Másrészt azért, mert egy más típusú fékbetétnek más lesz a súrlódási jellemzője, és nem szimmetrikusan melegíti a tárcsát. Meg fogsz tudni állni vele egy darabig, de féloldalasra kopik a tárcsa, és a féloldalas hőterhelés előbb-utóbb deformációhoz, vagy repedéshez vezethet.

 

...mondjuk ez se rosszabb, mint egy úszócsap berohadásig hanyagolt féknyereg...

Előzmény: P_E_E_T (51245)
P_E_E_T Creative Commons License 2016.11.18 0 0 51245

Nem értem, miért hal meg mindenki azért, mert egy kopott betétet kicserélek egy jóra a másik 3 jó mellé. A végeredmény egy jó fék. Més egy kevéssé dolgozó betéttel is jó volt a fék, még műszakin sem szúrták ki, csak én néztem rá rutinból a csuszkákra téligumira váltáskor, ha már úgyis lent vannak a kerekek. 4 betéttel ettől csak jobb lehet még akkor is, ha nem ugyanabból a dobozból lettek kivéve.

Előzmény: bananatree (51239)
Scil Creative Commons License 2016.11.17 0 0 51244

Merre kellene keresni a csatlakozó ellendarabját?

Előzmény: bnorci71 (51242)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.17 0 1 51243

ja aki azt mondja 2 napos munka arra többet az ajtót se szabad rányitni

 

érdemes a youtubon keresni videót

franciául oroszul és esetleg arabul

vannak orosz oldalak ahol nagyon sok infó van képpel kommenttel érdemes oroszul is guglizni

Előzmény: Scil (51241)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 51242

nemááá vesztek a Lidl-be egy bitkészletet ami jó az kicsikhez meg a piacon egy crowába valót ami T60-ig van

ülés kivesz 4db trox csavar meg a kábelt széthúzni, az egy kicsit furfangos már nem emlékszem hogy van a biztosítása ez fél óra

a szőnyeg kivágása a legbabrásabb

bekötni semmit nem kel csak meg kel keresni a csatlakkozó ellendarabját a szőnyeg alatt

Előzmény: Scil (51241)
Scil Creative Commons License 2016.11.17 0 0 51241

Hello EberesPetya! Mi is vettünk bontóból egy középső kartámaszt, csak még nincs aki bekötné! Eddigi szerelők nagy része nem vállalta, meg se próbáltak gondolkodni rajta, hogy hogy kellene. Egy azt mondta 2 napos munka, nehéz lesz. A Renault szervízben azt mondták szét kell bontani, az egy nap. Neked sikerült már beköttetni? A miénkben szivargyújtó és lámpa van.

Előzmény: EberesPetya (51036)
tibor_debrecen Creative Commons License 2016.11.17 0 0 51240

Szia

 

Nekem akkor csinált ilyet amikor fél alatt volt az olaj a nívópálca szerint és kb 2-3 órát ferdén állt a kocsi. Féloldalasan egy magas padkán. 

Előzmény: Ayreon (51234)
bananatree Creative Commons License 2016.11.17 0 0 51239

veszel egy új készletet, a régit nem dobod ki, és legközelebb lesz cseredarabod.

 

de most komolyan...

féken sosem próbálnék spórolni.

a családom élete (meg aki szembejön, vagy éppen átfut keresztbe)...

vagy egy sajáthibás károkozás százezrei...

_szerintem_ nem ér 5.000Ft-ot...

9.293-at se.

 

Előzmény: P_E_E_T (51238)
P_E_E_T Creative Commons License 2016.11.17 0 0 51238

Sziasztok!

Ez hülyén fog hangzani:

 

Az alábbival kompatibilis fékbetétje ha lenne valakinek egy darab jó állapotú, bőven 50% fölötti, azt reális áron megvenném. Berohadt féknyeregcsuszka miatt nekem az egyik kicsit jobban elkopott, míg a a másik három nem annyira, ezt a kopottat kicserélném. Csak emiatt nem cserélném az összeset.

https://alkatreszek.hu/0_986_424_533_bosc_jk

 

Meg még egy plusz kérdés:

Tuner List-es Philips rádión hogy lehet kilőni azt, hogy gyorsításkor hangerőt növeljen? Nagyon idegesítő!

 

Üdv

PEET

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 51237

vargamunka gugli segít elerhetosegbe 

Előzmény: KKornel81 (51236)
KKornel81 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 51236

Sziasztok!

 

Tudtok nekem ajánlani budapesti, vagy budapesthez közeli szakit, aki a 2008-as 1,6-os Grand Scenicem elektromos kézifékének bowdenjét ki tudja cserélni?

Nagyon köszönöm!

 

Kornél

Scil Creative Commons License 2016.11.16 0 0 51235

Könyöklő box utólagos beszereléséhez kérek segítséget! Elsősorban Hajdú-Bihar megyében keresek ehhez szerelőt. Ismertek ilyet? Mozgatómotor, világítás, szivargyújtó bekötése. Csináltatott valaki ilyet mostanában?

Ayreon Creative Commons License 2016.11.16 0 0 51234

Ez egyébként egy jó kérdés, mert a nivó pálca szerint van benne jól, sőt! Bár ezt a renault girbegurba lóf*sz nívópálcát sosem szerettem ...

Mindenenstre öntöttem most hozzá 1,5 dl (kb) elf olajat és eltűnt a felirat és a Service jel is...

Előzmény: gesszti (51233)
gesszti Creative Commons License 2016.11.16 0 0 51233

Nívópálca mit mutat?

Előzmény: Ayreon (51230)
gesszti Creative Commons License 2016.11.16 0 0 51232

Ha nincs meg a rádiókód, van az oldalán egy betű-szám sor. Meg van egy androidos progi, ami ez alapján megmondja a rádiókódod.

 

 

google-ba írd be: renault rádió kód

Előzmény: MajorGent (51231)
MajorGent Creative Commons License 2016.11.16 0 0 51231

Km-t hajtom bele, radart bekapcsoltam, ablakokat betanítottam, a rádiókódot mêg keresem :)

Előzmény: gesszti (51224)
Ayreon Creative Commons License 2016.11.16 0 0 51230

Február végén volt olajcserém, ma kiírta, hogy "Top Up Oil Level", vagyis pótolja az olajat. Olajfolyásom nincs, legalábbis nem látok sehol, sem alatta (szerencsére sosem volt ilyen probléma) mennyi olajat kellett megennie (és kb mennyit kell utánapótoljak), hogy ezt kiírja és mitől lehet? 2004 1,5 dci. A Service lámpa is kigyulladt, ez elalszik pótoláskor?

Köszönet. 

Me30 Creative Commons License 2016.11.15 0 0 51229

2005ös évjáratú, 1.5dci-m van. néha(mostanában egyre sűrűbben)rángat. bármelyik fokozatban képes rángatni pár másodpercig(emelkedőn le-fel...mindegy neki.) :( 

mi lehet a gond? hibát nem látok felvillanni. alapjárat az fix,nem ingadozik,de ha beindítom akkor néha hallani,hogy "kihagy" a motor :( 

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.15 0 0 51228

van egy jeladó a vezérműtengelynél is

bár amikor az rossz akkor második kísérletre beindul

 

 

Előzmény: plexy1 (51227)
plexy1 Creative Commons License 2016.11.15 0 0 51227

Azt ledelejtettem hogy az önindító teker rendesen de mégsem indul. Másik jeladóval sem. hibaolvasás után azt ìrja h: főtengely kábel szakadás. kábel kimérve.

plexy1 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51226

Sziasztok!

 

Van egy 2003-as 1.5 dci scenic 2-esem. Szìvárgott belőle az olaj. Elvittem szerelőghöz: tömítések cserélve+kuplung csere(kopott volt). ősszeszerelés után nem indul az autó. Holtponti jeladó+kábel kimérve de mégse megy. Vkinek vmi ötlet?

develooper Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51225

CBCD navi szett elkelt, már csak a CNI1 van meg.

Előzmény: develooper (51188)
gesszti Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51224

Km-t majd hajtasz bele. Rádió kódját bepötyögöd, ablakot betanítod, radart bekapcsolod, és kész is.

Előzmény: MajorGent (51222)
B107 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51223

KM órából gondolom, csak a napi számláló nullázódott ki? :)
Nekem már többször volt akksi lekötés (nem csere, de amikor villanyos dolgot csináltunk, lekötöttük), de a tolatóradar nem szokott megbolondulni tőle. Be van kapcsolva? (bal térdnél a kapcsolója)

Előzmény: MajorGent (51222)
MajorGent Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51222

Üdv.

Ma túlestem egy akksi cserén. Km óra emiatt lenullázódott, rádió kódot kér, ablakokat tanitani kell, de ami a legzavaróbb, hogy rük ercbe kapcsoláskor nincs a megszokott figyelmeztető sípolás, illetve a tolatóradar se sípol. Hogy lehet ezt beállítani?

gesszti Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51221

Na, ez úgy cumi rendesen... Sajnálom.

 

Az egész dolog sajnos borult ott, hogy "kiszedtük a váltót, és elvittük szerelőhöz". Innentől kezdve nincs gazdája és felelőse a hibának. Te fizetsz, a szerelő pingvinezik, a kocsi meg rossz.

 

Keress egy specialistát ehhez a váltóhoz, vidd el hozzá a kocsit, kérj egy árajánlatot, és csináltasd meg. Munkalappal, számlával, garanciával. Ha ki-be szerelést nem vállal, akkor Ő mondjon olyan szerelőt, akivel együtt szokott dolgozni, és intézze. Lényeg, hogy egy gazdája és felelőse legyen a javításnak. Ilyen árkategóriájú alkatrészeknél már nem szabad út széli Pityu műhelyében gondolkodni.

Előzmény: R-J (51214)
bananatree Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51220

ki kellene olvastatni, de gyári programmal (Clip), és nem árt, ha ért is hozzá aki csinálja.

 

ha "csak" annyit mond, hogy "check parking brake" de a kézifék még jól működik, akkor a pedálok és kapcsolóik körül szokott lenni gond.

de a kiolvasás a jó út, anélkül csak cserebere lesz, ami végül túl sokba kerül...

Előzmény: macilali (51196)
futaszabi Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51219

Koszonom, ezt nem is gondoltam igy vegig, hogy valami tonkremehet. Nem ez bajom, hanem inkabb az, hogy altalaban ezen az auton egyszerre jon minden problema elo. 

 

-4 fokban, 300 kmre otthonrol eleg kellemetlen ket gyerekkel futes nelkul. Ugyanitt kerdeznem, hogy Pecsett tud valaki megbizhato szerelot, aki erthet is hozza?

Előzmény: bananatree (51218)
bananatree Creative Commons License 2016.11.14 0 0 51218

Ez egy autó

Ha használod, akkor eszi az üzemanyagot, kopik a gumi, előbb-utóbb tankolni kell, meg új gumit venni.

 

Én még nem láttam olyan izzót, ami örök élet lett volna, de bármilyen más elektronikai cuccról (=előtét ellenállás) sem tudom elképzelni, hogy 100 évig bírná...

 

persze, szar érzés tudomásul venni, hogy kiégett egy izzó (akár a lakásban), de egy tizenéves autónál ez azért nem kellene hogy "kínlódás" legyen.

 

 

Előzmény: futaszabi (51216)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 51217

a DRL előtt a tompított 10ek-t bírt és 1hét különbséggel éget ki

helyzetjelzőt csak márkásat vegyél Osram/Hella mert a kínai szar nekem 1 hét alatt kiéget, de még a foglalatot is szétégette H6W égő kel bele ai nem olcsó

Előzmény: futaszabi (51216)
futaszabi Creative Commons License 2016.11.13 0 0 51216

El vagyok keseredve, szívat a kocsi (Scenic II. 1.5 dci). Jelenleg nem megy a fűtés, remélem előtétellenállás cserével megúszom, talán. Biztosítékokat megnéztem, látszólag nincsen bajuk. Éppen kidühöngtem volna magam, de a Feleségem szólt, hogy jobb elől nem világít semmi az indexen kívül...tegnap cseréltem a bal első fényszóró izzót. :(

 

Más is ennyit kínlódik ezekkel a dolgokkal? Elég kellemetlen fűtés nélkül két gyerekkel. :(

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 51215

igen Scenic I

igen tudom, hogy ott volt, akkor azt nem cseréltem ezek szerint

Előzmény: atomka70 (51213)
R-J Creative Commons License 2016.11.13 0 0 51214

Sziasztok! Igazán komplett problémám lenne az 5 éves, DSG automata váltós kocsimmal. Kezdetben egy egyszerű hibája volt, kihajtás csapágyat kellett cserélni. Ehhez a váltót kiszereltük, és elvittük egy váltószerelőhöz. Kicserélte a csapágyat, mi pedig visszaszereltük az autóba a váltót. Sajnos nem indult be, sőt, az önindító is leégett. Visszavittük már most az egész autót a váltószerelőhöz, újból szétszedte a váltót, volt valami szerelési hiba, amit állítólag kijavított. Az autó beindult, de elfüstölt a kuplung. Ekkor még az autó vagy előre nem ment, vagy hátra... de azt mondta a szerelő, hogy most már nem ír ki a diagnosztika váltóhibát. Sőt, még a motor is kilyukadt valahogy, spriccelt az olaj (de ezt talán megjavították) Úgyhogy most kuplung kellene bele, de egy új 560e ft, ha használtat veszünk, akkor meg honnan tudjuk, hogy jó-e vagy még mindig van váltóhiba, és újból leégeti a kuplungot. Kompletten váltó-kuplung 3.200e ft szervízben!!!! 

atomka70 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 51213

SI alatt a Scénic I-et érted?

Nekem hátul is 13-as volt, de nem az ajtóba, hanem a kalaptartó mellett...

Előzmény: bnorci71 (51212)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51212

menni kelet a kazánra is rakni így csak kimentem

50mm a beépítési mélyésge és van is 2 hangszóróm anno kaptam az SI-be cseréhez 4-t de csak 2 kelet az ajtóba abba hátul csak 10cm-es van

Előzmény: atomka70 (51211)
atomka70 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51211

Megértelek!

:)

Ilyen időben a legjobb otthon lenni, a jó meleg szobában :))

Develooper talán tud Neked ajánlani, Renault hifiben verhetetlen

Előzmény: bnorci71 (51210)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51210

na pont ez a kérdés mennyi a mélyésge

 

van kint a garázsba SI-é ami helyére SII-é került, de olyan cudar idő van nem akaródzik kimenni érte :)

Előzmény: atomka70 (51208)
develooper Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51209

Pedig ott a képen az olvasó, pont középen:) A "programja" az cd-ről fut, amilyen lemezt teszel bele olyan lesz:))))))) Tavalyi az utolsó kiadás. Idén nem jött ki.

Előzmény: Boss116 (51205)
atomka70 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51208

Igaz, ezt elfelejtettem írni, hogy lehetőleg lapos legyen..

Bár egy jó éles sniccer csodákra képes. :))

Előzmény: bnorci71 (51207)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51207

nekem úgy rémlik a mélység miatt nem megy be mindegyik

vagy ez csak a megane-ra jellemző?

az ajtóborításba van belül egy műanyag védő ami a víztől védi felülröl amiatt nem megy be mélyebb hangszoró talán

Előzmény: atomka70 (51204)
atomka70 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51206

Pedig ott van az. :))

A computer alatt van a képen.

Előzmény: Boss116 (51205)
Boss116 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51205

nem jó a cd lejátszó rajta....egyébként egy ilyen navit hogy lehet frissíteni? gondolom nem most adták ki a programját:) és akkor olvasó is van hozzá? azt nem láttam a képen

Előzmény: develooper (51200)
atomka70 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51204

Szerintem bármelyik 13cm-es jó bele, legrosszabb esetben a füleket kell kicsit "alakítani".

Előzmény: bnorci71 (51203)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51203

valaki tudja csípőből mi az a hangszóró ami a gyári helyére berakható a hátsó ajtóban elkezdett recsegni

bontottat nem akarok hisz az idő azoknak se tett jót

develooper Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51202

Ja igen, külön egységbe kell tenni,jelen esetben az anyós ülés alatti rekeszben lévő olvasóba. Csak a CNI2 és CBCD rendszereknél kell a készülékbe tenni.

Előzmény: Boss116 (51193)
develooper Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51201

Nem kompatibilis azt tudom:( Még USB illesztőt sem láttam még hozzá. CD-ről megy az mp3:)

Előzmény: lmano (51198)
develooper Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51200

Mi a baj a gyári rádióddal? Ehhez a cni1 hez nincsen rádióm,az eleve van minden autóban:) Természetesen be tudom számolni:)

Előzmény: Boss116 (51197)
szucsinet Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51199

szia,

 

Köszönöm, megtaláltam.

9.5mm a minimum és alatta vagyok már sajnos... :-(

Rá kell vennem magam a komplett cserére!

Előzmény: bnorci71 (51181)
lmano Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51198

Szia!

Az enyémben ilyen van. Van egy VDO CD táram, azt rá lehet venni, hogy kezelje? Összekötöttem, de audio forrásként nem tudom kiválasztani. Vagy mp3-at lehet erre a fejegységre valahogy rákötni?

Köszi

Előzmény: develooper (51188)
Boss116 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51197

az én kocsim 2003-as, a rádió csati külön van rajta,viszont a gyári rádióm nem jó egy usb-s van helyette ezért kérdezem a cd lejátszást :) valamint esetleg általad javított navi nélküli kijelzőt beleszámítasz? :)

Előzmény: develooper (51194)
macilali Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51196

szia most meg fogtál nem emlékszem de irja a sevice meg rajzol egy háromszöget. azt tanácsolták nézessem át a kábelrengeteget.

Előzmény: bananatree (51190)
angyisz cats Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51195

Így van keresd Develoopert az enyémet is Ő csinálta meg azóta semmi gond vele. Ez a probléma úgy tudom a 2006 előtti Sceniceket érinti. Odamentem, fél perc alatt kikapta a műszeregységet megállapította hogy még senki nem kokecolta. Bevitte majd úgy negyed óra múlva kész is lett, visszarakta és kész. Egyébként nekem is így indult, néha elment minden egy pillanatra és nullázódott.

Előzmény: speedwayracing (51015)
develooper Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51194

az egyik ilyen a mások olyan:)))

 

Előzmény: Boss116 (51193)
Boss116 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 51193

ezekben ha jól tudom cd lemez kell navigálni ugye? azt egy külön egységbe kell betenni vagy a rádió cd lejátszójába?

Előzmény: develooper (51189)
develooper Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51192

tomtom csak sc3-tól van, i-go pedig szintén. ezek VDO cd alapuak.

 

Előzmény: pesti10 (51191)
pesti10 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51191

üdv!milyen navi program van ezekben?(tomtom, igo)

Előzmény: develooper (51189)
bananatree Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51190

PONTOSAN mi volt amit kiírt?

 

Check parking brake, vagy Parking brake fault, vagy valami mást?

Vagy csak Service kiírás volt és a hibakód olvasásból következett a kézifék? 

Előzmény: macilali (51185)
develooper Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51189

CNI1 komplett navi szett ha kell valakinek. Km óra, kábelköteg, műanyagok, konzolok,egyszóval komplett.

2005 elött modellekbe szerelhető (tunerlistes rádióhoz). De csak abban az esetben ha rendelkezik bontható multimédia köteggel.

Ez úgy ellenőrizhető, hogy a rádio ISO csatlakzotásnál a táp és a hangszóró csatlakozást kell megnézni. Ha egyben van a két csatlakozó akkor a tiédbe nem jó, ha külön van táp(fekete) és hangszórók(fehér) akkor beépíthető.

50000 pénz komplett.

develooper Creative Commons License 2016.11.11 0 0 51188

CBCD bluetooth kihangosítós komplett navi szett ha kell valakinek. Mikrofon, kábelköteg, müanyagok, egyszóval komplett.

2006 utáni modellekbe szerlhető. De csak abban az esetben ha rendelkezik bontható multimédia köteggel.

Ez úgy ellenőrizhető, hogy a rádio ISO csatlakzotásnál a táp és a hangszóró csatlakozást kell megnézni. Ha egyben van a két csatlakozó akkor a tiédbe nem jó, ha külön van táp(fekete) és hangszórók(fehér) akkor beépíthető.

65000 pénz komplett.

macilali Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51187

AZT is cseréltük vadi ujakra betétekkel együtt.

Előzmény: bnorci71 (51186)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51186

ha nagyon kopott a hátsó fék az is szokott hibát okozni

Előzmény: macilali (51185)
macilali Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51185

 szép estét. grand scenicem ki irta az elektromos kézifék hibát, szerkezet leszerelve elküldve hozzáértö szerviz be ott átnézték vissza küldték mondván hogy az tökéletes akkor miért irja a compjuter hogy rossz a kézifék??? VALAKI VALAMI OKOSAT???

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51184

akkor megtaláltad hogy az előtét ellenállás és csatlakozója körül kel kutakodnod

Előzmény: Csodamackó (51183)
Csodamackó Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51183

Sziasztok!

 

Közben rájöttem, hogy részben hülyeséget kérdeztem. Az elülső venti nyilván a hideg miatt nem indult el, mert nem érte el a motor azt a hőfokot ami beindítja. A belső fűtésre pedig, ha minden igaz itt láttam a választ hogy ha meg se mukkan az 90%-ban mire vezethető vissza. :)

Előzmény: Csodamackó (51182)
Csodamackó Creative Commons License 2016.11.10 0 0 51182

Sziasztok!

 

Szeretném a segítségeteket kérni. Egy 2006-os Grand Scenic II (K9K P 732) amúgy büszke tulajdonosa vagyok. A mai napon reggel a fűtés nem indult a kocsiban, illetve a fújás egészen biztosan nem. Felnyitottam a motorházat és az orránál a hűtőventillátor sem mocorgott. Gondolom köze lehet a fagyhoz és őszintén remélem, hogy csak egy biztosíték vagy csatlakozó hiba. Van esetleg ötletetek? Köszönöm!

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.09 0 0 51181

tárcsába szerintem bele van ütve a minimum vastagság elég ha a kereket leveszed

betét amíg van rajta 2mm ferrodol utána illik cserélni az új olyan 10mm és 100-200eKm ki szokott bírni

szabályzás

eszterga gépre felteszik és szépen síkba hozzák a barázdákat rajta, a mai nyugati autókon ezzel általában a minimum vastagság alá is kerül a tárcsa ergo felesleges, ezekbe csak annyi anyag van ami muszáj nem úgy mint a volt KGST autókban

ja és csapággyal együtt kel cserélni mert sérülés nélkül nem lehet kivenni a csapágyat

Előzmény: szucsinet (51180)
szucsinet Creative Commons License 2016.11.09 0 0 51180

Sziasztok,  tudna valaki felvilágosítást adni hogy a hátsó féktárcsa és betétre mi a minimum előírás, és ez betétre hogyan vonatkozik? Mit jelent a tárcsa felszabályzás? 

Köszönöm szépen. 

B107 Creative Commons License 2016.11.06 -1 0 51179

bnorci, gesszti, Dietrich, köszönöm szépen! Ezek szerint a szelephézagra biztosan nincs befolyással az olajnyomás, mint a hidrotőkéknél.  Viszont hirtelen más ötletem meg nincs, hogy mi lehet a kopogás a motorban, ami időnként el tud hallgatni. Biztosan több hengernél fennálló ok lehet, mert sokkal sűrűbb, mint amikor csak egy-egy főtengelyfordulatonként szólal meg valami, s nem is olyan erőteljes. Mindannyian hallottunk már kopogó hajtókárt például. Ezért gondoltam a vezérlésre.

Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2016.11.05 0 0 51178

 

Nekem ilyenem van a 14-esből a két léc.

Előzmény: EberesPetya (51174)
Nospa-pa Creative Commons License 2016.11.05 0 0 51177

Sziasztok!

 

Keresnék 4 db 16"-os 4x100 as lemezfelnit, ha esetleg valakinek van jó áron, keressen! :) 

 

gorocs.miklos@gmail.com

 

Üdv:

Nospa-ps

bnorci71 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 51176

stefimester, vargamunka guglival megtalálod őket

zoltán1967 fórum keresővel megtalálod a telefonszámát csak munkaidőben hívd hétvégén nem dolgozik

Előzmény: szucsinet (51175)
szucsinet Creative Commons License 2016.11.04 0 0 51175

Sziasztok,  tud valaki ajánlani megbízható Renault hibakezelés kiolvasót Bp-en?

Köszönöm 

EberesPetya Creative Commons License 2016.11.03 0 0 51174

Sziasztok!Még mindíg keresek pár alkatrészt ha lenne valakinek!Képen a 8-12-14-es!   ill. hátsó ajtó rolókat keresek!Köszi.Üdv.Petya.

gesszti Creative Commons License 2016.11.03 0 0 51173

Az a gond ezekkel a csapágyakkal, hogy túl vékony rajtuk az alacsony súrlódású réteg. Régi csapágyaknál ugye az volt a menet, hogy szép lassan növekedett a hézag, és egyszer csak kevés lett a szivattyú ahhoz, hogy elegendő olajat tudjon nyomni, csökkent az olajnyomás. Itt máshogy zajlik. Lekopik a felső réteg, utána a sokkal rosszabb súrlódási tulajdonságú hordozó rétegen megy a csap. Ez a réteg már nem tud stabil olajfilmet megtartani. A csap néha eléri a hordozóréteget, az felmelegszik, megolvad, és ráragad a hajtócsapra. Már szakad is a hajtókar, vagy jobb esetben csak megfordul benne a csapágy. Mindenféle előjel nélkül képes kapitulálni. Se olajnyomás nem csökken, se kopogás nem figyelmeztet. Amikor már kopog, akkor már késő.

Előzmény: lmano (51165)
cefo Creative Commons License 2016.11.03 0 0 51172

Sziasztok!

Autóváltás miatt eladó alig használt, profi Thule tetőcsomagtartó és a hozzávaló kerékpártartók (3 db).

A rudak a képen látható, drágább fajták, könnyű és szélzajmentes. 5 perc alatt felszerelhető. A rudak és a kerékpártartók is kulccsal zárhatók.

A hozzávaló konzolok: Renault Grand Scenic II. és Peugeot 407. De más autóhoz is használható, csak akkor kell venni kb. 10 ezer forintért hozzávaló konzolt a kereskedőtől (tudok benne segíteni).
A komplett szett ára újonnan 150 ezer forint volt, most egyben, hibátlan állapotban mindösszesen 70 ezer forintért elvihető!

Külön:
A kerékpártartók ára: 10.000 Ft/db
Konzolok és a rudak: 50.000 Ft

 

Fotók:

https://www.dropbox.com/sh/y51r08xtnb5d45u/AADB3CEv4FJp3cWkLQB5OJRca?dl=0

 

 

kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51171

Valaki tudna abban segíteni a gyári gyújtótrafók milyen színűek? Nekem kettő zöld tetejű kettő fekete.

kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51170

Köszönöm.

Előzmény: bnorci71 (51167)
kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51169

Köszönöm. 

Előzmény: lmano (51168)
lmano Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51168

Jövő héten tudok képekkel szolgálni.

Előzmény: bnorci71 (51166)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.02 0 1 51167

nem tudom CO mérője melyiküknek van

Stefimester vagy vargamunka >> gugli

zoltán1967 itt keresel és megtalálod a telszámát

Előzmény: kgeza67 (51157)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51166

képeket raknál a csapágyakról?

mikori évjárat?

 

Azt hogy mitől lesz csapágyas senki nem tudja egy rejtély, teória van több is.

Olajnyomást nem mért senki hisz egy csapágyas motoron értelmetlen

Előzmény: lmano (51165)
lmano Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51165

Sziasztok!

Van egy Scenic II 1.5 dCi-m K9KP732 motorral. Franciaországi, négy éve került Magyarországra, végig szervizelt, igazolható előéletű. Jelenleg több, mint fél éve van nálam, 160ekm van benne, és mindenki halálra rágta a lelkem, hogy a hajtókar-csapágyakat cseréljem ki. Két hete rávettem magam. A csapágysor ára 4e, a kartertömítés 7e, a hajtókar csavarok 9e. Egyébként is olajcserés volt, így ezt nem számoltam. Ami a meglepő volt, hogy egy óra alatt kényelmesen levehető a karter, pedig teherviselő alkatrész, jó pár ráaggatott motyóval.

Ami a lényeg: amikor kivettem a csapágyakat, megnéztem. Szinte gyári újak voltak, pedig a motor bontatlan volt. A magam megnyugtatása végett megmértem a csapágyhézagot is. Az eredeti csapágyakkal 0,042mm volt, kicserélve 0,033 körül. A gyári adatra "Check the clearance value, which must be between 0.010 and 0.064 mm" adatot találtam, úgyhogy teljesen tökéletes állapotúak voltak.

Aki cserélt csapágyat és kopott volt, azok közül mért valaki olajnyomást? Nem lehet, hogy az olajpumpa miatt lesz csapágyas egy-két darab?

ki70 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51164

Üdv!

Cseréld ki az olajnyomás gombát, néha megadja magát. Emlékem szt 2000ft alatt van az ára. Ha szerencséd van, csak ennyi a gond. 

Nézd meg a csatlakozóját, emlékeim szt kétféle van.

(Motor első részén alul, a hűtők felé)

Előzmény: dpeter777 (51158)
Boss116 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51163

tudtommal bajonettzáras ;)

Előzmény: sivinyo (51159)
gesszti Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51162

Azért azt érdemes lenne eldönteni, hogy az olaj nyomásával, vagy a szintjével van-e gondja a kocsinak. Esetleges következmény nagyon nem mindegy.

Előzmény: dpeter777 (51158)
dpeter777 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51161

köszönöm

Pálca szerint rendben van.

Olajcsere előtt és után is bedobta/bedobja néha...

Előzmény: Bolti (51160)
Bolti Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51160

Ha azt irja, hogy Top up oil level, akkor az olajszinttel van gond.

De pl. nekem a szenzor rossz és általában nedves időben - bár néha tökmindegy - szól, hogy nincs olaj.

 

Elvileg  a csatlakozójának kéne kontakt hibásnak lennie, de nálam ez is OK, szóval valaszeg szenzor hiba van ott is.

a legjobb, ha manuális módon, az olajpálcával ellenőrzöd a szintet és akkor nem érhet meglepetés, hogy egyszer tényleg igazat mond és nem a szenzor hülyéskedik.

 

Előzmény: dpeter777 (51158)
sivinyo Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51159

Sziasztok!

 

Izzócserével kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy a jobb oldali tompított izzót cseréltem ki, de nem találtam benne azt a rugós lefogatót ami az izzót tartaná  a helyén. Lehetséges, hogy valami elforgatós technikával kell a foglalatot visszarakni?

 

Köszi

dpeter777 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51158

Sziasztok! Grand Scenic 1.9dci - ink van 2004-es kiadás. Bedobja párszor azt a hibaüzenetet, hogy ellenőrizze az olajnyomást/oljaszintet. A szint rendben van, olaj, szürők most lettek cserélve. Mi lehet a gond? Lehet , hogy vmi szenzor hibásodott meg? Néha jelentkezik a hiba, néha nem? köszi előre is

kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51157

Pesten tudnál ilyen szerelőt?

 

Előzmény: bnorci71 (51156)
bnorci71 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51156

szerintem nem, ott érintkezési hiba lesz

de elmehetsz egy olyan szerelőhöz akinek van diagja meg CO mérője is és kiderül minden

Előzmény: kgeza67 (51155)
kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51155

Na már 2 hibakódom van. p0130 O2 sensor circuit (bank 1 sensor1)   p0136 O2 sensor circuit malfunction (bank1 sensor 2).

 

Létezik,hogy mind a két szonda egyszerre romlik el?

Előzmény: bnorci71 (51138)
kgeza67 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 51154

Vidékről hazafelé vissza állt a normális fogyasztásom. happy.  Reggeli indulás után minden ok majd 3 km után  világit a műszerfal mint a karácsonyfa.  ce  service  chech emmision. Kicsit morcos vagyok. 

Előzmény: bnorci71 (51138)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51153

lapka tőke, nekem mindegy cserélni kel az a lényeg méretre

 

B107

a 732 motor pl szereti a vez.tengelyt is megenni :( ott is csattoghat

végignéztem a karbantartási füzetet nincs benne, de ha a vez.tengelyt le kel venni akkor a vezérlés cserével együtt

vagy amikor hangja van

Előzmény: gesszti (51151)
gesszti Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51152

Szerintem nagyon ritka, hogy foglalkozni kell szelephézagokkal ennél a motornál. Ha mégis, akkor mindenképp ellenőrizni kell, hogy nem kenési elégtelenség, vagy szelep görbülés okozta a hézag elállítódását.

 

Amúgy úgy érdemes megcsinálni, hogy a meglevő 8 db tőkével ki kell legózni a legtöbb jó hézagot, és csak annyi új tőkét kell venni, amennyi hézagot a meglevők csereberélésével sehogy se lehet helyrehozni. Ha olyan műhelyben csináltatod, ahol már csináltak ilyet, és értenek is hozzá, ott lesz egy ládára való különböző méretű tőke, amiből helyben ki tudják jó értékre legózni a hézagokat.

Előzmény: B107 (51148)
gesszti Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51151

Az 1.5 dci nem lapkás. Egyben cseréled a tőkéket, nem csak a lapkát. Eléggé szopós, mert le kell hozzá szerelni a vezérműtengelyt. Ha már ilyenre vetemedik valaki, érdemes a vezéréscserével összekötni.

Előzmény: bnorci71 (51146)
gesszti Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51150

Pontosítsunk annyit, hogy 1.5 dci-ben nincs hidrotőke! Szelepemelő tőkéket lehet csereberélni, de ezek sima mezei fix méretű alkatrészek, nem változó méretűek, mint a hidrotőkék. Két teljesen különböző elv és működés.

Előzmény: Dietrich123 (51149)
Dietrich123 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51149

Lehet állítani, de csak a hidrotőkék cseréjével. Azok több méretben rendelhetők, nagyon kis lépcsőkkel. A szívó 0,2 a kipufogó hézag 0,4 mm, ha jól emlékszem. a tőkék darabja olyan 3 ezer magasságában van 

Előzmény: B107 (51145)
B107 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51148

Köszönöm szépen! Van ennek valami intervalluma, amikor szervizben meg kell(ene) nézni, vagy olyan, mint az akksi meg az izzítógyertya. (Korábbi 1,5 dci-s autómnál rákérdeztem, rámértek, aztán kiderült, hogy cserés, bár tünetet egyik sem produkált)

Előzmény: bnorci71 (51146)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51147

Előzmény: B107 (51145)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51146

lapkás, állítós

Előzmény: B107 (51145)
B107 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51145

K9K 732-esben (ha jól tudom ah 1,5 dci 106 LE-t) kell szelephézagos állítani, vagy a hidrotőke csattoghat?

A csattogás motorhőmérséklettől független, fordulatszám arányos, de van, hogy teljesen elhagyja.

gyugyu500 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 51144

Szia! Közben már el is vitték, elnézést!

Előzmény: Jopi73 (51142)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51143

hibától függ

motorműködéssel kapcsolatos x indítás után törlődik ha rendben van

biztonsági berendezésé viszont nem, és csak clippel lehet törölni sima OBD olvasókkal és okostelefonnal nem

Előzmény: szucsinet (51140)
Jopi73 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51142

Szia. Mekkora a felni? 

Előzmény: gyugyu500 (51137)
B107 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51141

Kedves Petya, küldtem emailt állófűtés ügyben.

Előzmény: EberesPetya (51036)
szucsinet Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51140

Sziasztok,

 

Az lehetséges hogy egy régóta akut hiba a javítás után nem törlődik ki automatikusan?

Ha igen úgy hogyan tudom törölni? Csak gyári sw-el?

kgeza67 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51139

Az a tervem ha majd hazaérek.

Előzmény: bnorci71 (51138)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51138

Először a csatlakozót neznem meg

Előzmény: kgeza67 (51136)
gyugyu500 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51137

Sziasztok!

Renault Scenic II-ről megmaradt 4 db lemezfelnim, akit esetleg érdekel jelezze.

kgeza67 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 51136

Sziasztok. Egyik napról a másikra 3 literrel megnőt a fogyasztásom. Fc nem jelez hibát. Próba képpen obd-II ráduktam P0130 hibakódot adott ki. Lambda szonda hiba.😂

bnorci71 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 51135

nehéz lesz megtalálni

a nagynyomású szivattyúban van egy kisnyomású szivattyú legalább is megane/scenic esetén tehát a teljes üzemanyag rendszer szívott ezért nincs folyásnyom de a vákuum miatt beszív levegőt ezt az üzemanyag szűrőnek a tetején ha van szelep vissza kellene engedni a tankba, hogy ne jusson be a nagynyomású szivattyúba.

Szóval babra lesz megkeresni lehet csak valamelyik gyorscsatlakozóban a gumit kel cserélni

Előzmény: Dandy2 (51134)
Dandy2 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 51134

Úgy tűnik megtalálta az okát félig! :)

Mivel mint írtam, hogy a leállás után amikor újból beindul, olyankor már semmi gond nincs, ezért tegnap és ma is az első indítás előtt megnéztem, hogy van e levegő a kisnyomású üzemanyag csőben. Fel kellett pumpálni és légteleníteni a gázolaj szűrőnél. Miután megcsináltam és úgy indítottam, nem állt le és minden rendben volt!

Tehát most már csak azt kell kideríteni, hogy hosszabb állásnál miért levegősödik be a gázolajcső?

Van ott egy kézi pumpa, olyan gumilabda féle amivel fel lehet pumpálni a gázolajat, lehet, hogy az ereszt vissza?

Sajnos olyat még nem szedtem szét, csak saccolom, hogy mi lehet benne, de nem nagyon lehet barmolás nélkül szétszedni! :(

Valaki találkozott már ilyen problémával?

 

Előzmény: bnorci71 (51124)
marcyt5 Creative Commons License 2016.10.27 -1 0 51133

Köszönöm a segítséget.

 

Üdv Ernő

Előzmény: bnorci71 (51132)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.27 0 1 51132
Előzmény: marcyt5 (51130)
Boss116 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 51131

jofogáson árultak ilyent

http://www.jofogas.hu/pest/Renault_Scenic_II_szerszamkeszlet_56896377.htm?first=1

ha nem is hiánytalan,de a műanyagja megvan

Előzmény: marcyt5 (51130)
marcyt5 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 51130

Üdv mindenkinek!

 

Na tegnap hazahoztam az újabb sceniket. 1.5 dci után ez 1.6 benzines 2008 év végi 2009 forgalomba helyezett Caleido fantázianevű gép.

 

Nem olyan nyomatékos mint a diesel de egész jól megy ötödikbe hatodikba is egészen jól gyorsul.

 

A kérdésem az lenne hogy nincs e valakinek egy pohártartója a mozgatható középkonzol elejére, illetve a másikban nekem volt a pótkerékben egy műanyag betét amiben a kerékemelők voltak ebbe nincsen.

Itt egy zsákban vannak a cuccok, de ide beújítanék egy műanyag betétet, mert az a csomagtér fenekét is jobban alátámasztja. Van valakinek esetleg ilyen alkatrésze?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

További szép napot!

 

Alább egy kép a gépről.

 

MajorGent Creative Commons License 2016.10.27 0 0 51129

Téli gumi keréknyomás mennyi legyen? 16"-os.

sivinyo Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51128

Köszönöm, a segítséget. Sikerült. 

Előzmény: bnorci71 (51127)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51127

az ülés felől nehéz lesz :)))

 

de ha a jobb oldalira gondoltál akkor az ablakmosó csövét kipattintod félrehajtod és már hozzáférsz

Előzmény: sivinyo (51125)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51126

esőérzékelős?>Nem

ha folyamatosra kapcsolod akkor se megy folyamatosan?>akkorse

 

akkor valahol kontakthibás

 

ha esőérzékelős és folyamatosan megy akkor vagy az érzékelő szarakszik vagy koszos előtte a szélvédő

Előzmény: Nyikos (51123)
sivinyo Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51125

Sziasztok!

 

Izzócserében szeretném segítségeteket kérni. Fényszóró  izzóm szeretném kicserélni az anyósülés felől. 

 

Köszi 

bnorci71 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51124

hirtelen guglizásra, nyomásszabályzó vagy szenzor hiba lehet, de kell egy hozzáértő aki nem találomra cseréli a dolgokat

az biztos hogy a szivattyú és környékén lesz valahol a hiba.

Gondolom nincs meg a motorvezérlő szerint a megfelelő nyomás így nincs befecskendezés nem indul ezért is dob hibát az üzemanyag rendszere a kijelzőre

Előzmény: Dandy2 (51122)
Nyikos Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51123

Sziasztok. Van egy Scenic II. 1.5 dci-m. Az ablaktörlővel lenne gondom. Időnként hiába kapcsolom nem működik. Aztán gondol egyet és megy. Illetve van még egy olyan jelenség, hogy szakaszos üzemmódban össze vissza változtatja az ablak törlő motor a sebességét. Mi lehet a hiba. Köszi a választ.

Dandy2 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51122

Sziasztok!
Pár hete van egy hibám, talán tud valaki segíteni a megoldásban.
Renault Espace 2.0 Dci Fap 173 LE
Mostanában reggelente az autó pöccre indul, majd néhány másodperc, vagy néhány méter után leáll befecskendezési hibával! Ekkor néhány indítózás után (2,3,4,5) beindul és ettől kezdve megy és indul rendesen egész nap. Teljesen probléma mentesen. Majd másnap reggel ugyan ez a probléma! Elindul, leáll, majd indítózás és megy szépen egész nap!
Clippel kiolvastuk a tárolt hibát ami DF896
Vannak ötleteim, de hátha valaki találkozott már ilyen hibával? Megköszönném a tanácsaitokat! :)

gesszti Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51121

Olajcsere előtt már többször is öntöttem rá +1 liter új olajat, hogy mossa egy kicsit a rendszert leeresztés előtt. Soha semmilyen hátrányos tünetet nem produkált.

Előzmény: bananatree (51120)
bananatree Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51120

elhiszem, tök logikusan hangzik ez is :)

 

akkor akinek hajlamos az autója olajat enni, az "megelőzheti" az utólagos rátöltést :)

 

mondjuk amióta francia autóim vannak, azóta egyiknél sem kellett olajat két csere közt rátölteni...

kopp-kopp. (A Renault benzines, de off autók dízelek, tizenhat évre visszamenőleg)

bár az is igaz, hogy max. 10-15e km van az olajcserék közt

 

Előzmény: gesszti (51119)
gesszti Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51119

dci-t akár +1 literrel is nyugodtan hajthatod. Nincs vele gondja. A szivattyúnak biztos nem árt, hiszen zárt rendszerben dolgozik. Ha magasabb a kartergáz nyomása, akkor az nyomja az olajat is, ebből a szempontból mindig ugyanakkora nyomáskülönbséget kell neki legyőzni.

 

Ennyi plusz olaj, amiről szó van, nem okoz számottevő plusz nyomást a karterben. A nyomást a kartergázelvezetésben levő szelep, vagy geometria tartja.

 

 

Előzmény: bananatree (51118)
bananatree Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51118

>ha frissen végzett szerelőmesterünk nem a motorból, hanem a váltóból tekeri ki a leeresztőcsavart...

huhh, na az azért tényleg tud hátrányos lenni...

 

egyébként az rémlik, hogy nem a "beleéréstől" féltették a szimmeringeket, hanem a nagyobb nyomástól, amit a plusz olaj okoz.

meg hogy az olajszivattyúnak sem tesz jót

 

persze hosszútávon, és nem azonnal...

 

én mindkét változat (káros/tökmindegy) mögé tudok érveket sorolni, de igazából nem tudom, melyiknek mennyi a valós életbeli súlya...

meg az is valószínű, hogy konkrét motortípustól is függ, mire-mennyire érzékeny.

 

 

Előzmény: gesszti (51117)
gesszti Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51117

Sok "okosságot" írnak az autós portálok. (pl. totalcar...) Nem lehet komolyan venni a szakmai cikkeik nagy részét.

 

Ha dci 1.5-be a 4,5 liter felett öntesz még fél, vagy akár egy teljes litert is, mi történik? kb. 1-1,5 cm-el magasabban lesz a szinted. A szimeringek jóval feljebb vannak. Nincs gond velük. A főtengely szintén jóval feljebb van, és van az olaj és a főtengely közt egy habosodás gátló lemez is. Ahhoz, hogy a főtengelyt elérje a szint, több liternyit kell még pluszba beleöntened. Ez meg csak úgy szokott menni, ha frissen végzett szerelőmesterünk nem a motorból, hanem a váltóból tekeri ki a leeresztőcsavart...

Előzmény: bananatree (51114)
Dandy2 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51116

Igen! Ez így van! :)

 

Előzmény: bananatree (51114)
gyorsanyi Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51115

Sziasztok! Esetleg valaki tudna Szolnokon vagy környékén Renault autóhoz értő szerelőt. 1,9 Dci Renault Grand Scenic- ről lenne szó.  A mostani szerelőm turbót cserélt benne és a hengerfej is fel lett újítva, de valahol folyik belőle az olaj, az utastérben füst szag van, ha felnyitom a motorház tetőt dől belőle a füst, illetve hirtelen gázadásra sziszegő levegő hang jön valahonnan. Olyan mint ha a belső fűtő ventillátort csumára feltekerném. Ő nem tudja mi a baja, szerinte minden tömítést kicserélt és a csövek sem lyukasak.

bananatree Creative Commons License 2016.10.26 0 0 51114

Régebben valamelyik autós portál szakértői cikkében azt olvastam, hogy a sok olaj is okozhat gondokat.

 

Előzmény: bnorci71 (51110)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51113

átnéztem a kezelésit

nincs benne

nem tudom honnan gondoltam :S

Előzmény: gesszti (51112)
gesszti Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51112

Fedcomp nem csak az alacsony szintre figyelmeztet?

Előzmény: bnorci71 (51110)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51111

ebay motorkód alapján azt a forgalmiba találod

K9K7xx

Előzmény: Pink99 (51108)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51110

ha a fedkomp nem írja ki üzenetbe, hogy magas az olajszint indításkor akkor nincs nagy gond

az enyémbe is belemegy 2-3dl híján az 5l olaj

Előzmény: Pink99 (51102)
gesszti Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51109

Bontó, vagy márkaszerviz. (egyébként ezért írtam a kábelkötegelőt, mert azzal tudod legegyszerűbben helyettesíteni a nívópálcát)

Előzmény: Pink99 (51108)
Pink99 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51108

köszi. :) esetleg nem tudnál segíteni,hogy hol találok hozzá nívópálcát? mert mindenhol néztem,de sehol nincs :(

Előzmény: gesszti (51107)
gesszti Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51107

Kérdezd meg attól, aki beleöntötte az olajat.

 

 

Ha nincs rajta részecskeszűrő, akkor én nem bántanám. Ha sok neki az olaj, majd leeszi a felesleget. Ha le lett engedve az olaj rendesen, és tényleg csak 5,0 liter van benne, akkor semmi baja nem lesz.

 

...menj be egy villanyszerelős boltba. Vegyél egy jó hosszú kábelkötegelőt. Dugd be a nívópálca helyére, és jelöld meg, hogy meddig van a szint. Jegyezd meg, hogy ez egy kicsit sok, ennél kb. 1 centivel lejjebb kell tölteni legközelebb. A kötegelőt ne tartsd benne, csak akkor használd, ha szintet akarsz nézni. Lesz vagy 50 Ft...

Előzmény: Pink99 (51106)
Pink99 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51106

ezt női szemmel nem tudom megmondani ;) hol tudom megnézni? 

Előzmény: gesszti (51105)
gesszti Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51105

Nincs rajta részecskeszűrő, ugye?

Előzmény: Pink99 (51104)
Pink99 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51104

nem tudom,hogy mennyivel van fölötte,mert beletört a pálca és sehol nem találok ehez az évjárathoz :( 

gesszti Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51103

Nívón mennyivel van max jel felett?

 

(gyakran beleborítom az 5 literes kannát, soha nem volt még vele gond emiatt.)

Előzmény: Pink99 (51102)
Pink99 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51102

motorolaj cserén voltam (eddig 4,5 liter töltöttek bele) és fél literrel több ment bele mint eddig(5l). le kell engedni belőle? (2005ös scenic II, 1.5dci)

bnorci71 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51101

 talán van a szélvédő szélén is de az csak azonosításra, alvázszám beütve csak egy helyre van minden autón tudtommal

Előzmény: Dandy2 (51100)
Dandy2 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51100

Köszi! :) Megtaláltam az autóban! Máshol nincs?

Előzmény: bnorci71 (51099)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.25 0 1 51099

Sima Scenicen a jobb rugótorony előtt van egy vastag lemezbe beleütve az ablakmosó melett

 

esetleg böngészd át

https://www.renault.hu/kezelesi-utasitasok.html

 

Előzmény: Dandy2 (51098)
Dandy2 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51098

Sziasztok!

Kis segítség kellene, hogy hol találom a Grand Scenic II. alvázszámát!

Nem is értem, hogy miért titkolják ezt annyira, hogy a neten sehol sem találtam infót róla!

Nem az lenne a minimum, ha veszek egy használt autót, hogy megnézem az alvázszámot amikor kifizetem, és nem az eredetiség vizsgán derüljön ki, ha nem jó?

 

Köszi a segítséget! :)

 

bananatree Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51097

a te hozzászólásod alatt 4-gyel volt az amire bnorci utalt segítség gyanánt:

51079.hsz

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141448349&t=9098903

 

 

 

 

Előzmény: Izsáki Béla (51096)
Izsáki Béla Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51096

Izsáki Béla 2 napja

0 0 51083

Sziasztok!

 

Szeretném a segítségeteket kérni.

Scenic 2     2004   1.6   benzines.

Nagyon nehezen indul vagy egyáltalán nem , csak ha betolom.

Az önindító , akksi új teker is rendesen és  a sokadik indítózásra elkapja.

Sokadik szerelő is csak találgat,hiba kiolvasás talán kártyaolvasót ír ki vagy kormány zár problémát.

De csak találgatnak,nem szeretném a fél kocsit kicseréltetni,mire megtalálják a hibát.

 

Várom az ötleteket,véleményeket,szerelőket..tapasztalatokat.

 Továbbra is várom az ötleteket.

Illetve korrekt .hozzáértő szerelők elérhetőségeit.

Él a fórumon nem találtam szerelő elérhetőséget.

 

Köszönöm.

bananatree Creative Commons License 2016.10.25 0 0 51095

ha digitklíma, akkor az esetek 90%-ban úgy döglik meg a vezérlő, hogy nem megy a venti egyáltalán.

ahogy mondják, először a csatikat kell megnézni, mert kontakthiba elfajulásaként szeretnek elégni/megolvadni.

Ha azokkal minden okés, akkor viszont elektronika csere.

10-16-28e ft körüli árakon válogathatsz, webshop harácsfaktortól függően.

Ez pl. 14-ért "gyári" minőség.

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=509355&brand=VALEO

 

 

Előzmény: lukika31 (51093)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51094

nézd meg a csatlakozóját az előtétnek szokott gubbanc lenni ott is

Előzmény: lukika31 (51093)
lukika31 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51093

szerintem sem kéne mennie egy fordulatnak sem mivel digitális klímás. vagyis elektronikus. vagyis ésszerűen ha az elektronika elszáll akkor nincs ami tovább vigye az áramot. de nem nagyon értek hozzá. van bejövő +; - illetve elmenő +; - és egy szál vezeték amin gondolom komunikál a kezelő panellel. és a bejövő fesz az megvan probalámpával teszteltem, de felteszem a fűtést és az izzó nem működik a motor csatijánál. ugyhogy én az ellenállásra gondolok de mondom nem értek hozzá. Jó lenne ha lenne itt egy elektromos ember, vagy valaki akinek volt már ilyen probléma.

bnorci71 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51092

a centizés az üzemanyagra vonatkozott :)

Előzmény: plexy1 (51090)
fodorn Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51091

Ez így nem igaz. Nálam egyik fokozat sem ment, amikor cserélni kellett az előtét ellenállást.

Előzmény: Don_Quijote_de_la_Mancha (51086)
plexy1 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51090

Nem akarom kicentizni, csak ami most van rajta az törlésnél nekiütközik az ablak szélén lévő gumicsíknak. Így vettem az autót.

Előzmény: bnorci71 (51089)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51089

nekem a harmadik telet kezdik a Valeo lapátok 40eKm eddig szerintem ez nem rossz

érdemes a szalonba is megkérdezni egyébként nem drágább a gyári mint a nagy kereskedőknél a Valeo

állítani úgy tudsz hogy arrébb rakod a kart a tengelyen

50-100km,

de miért jó kicentizni?

Előzmény: plexy1 (51087)
plexy1 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51088

Elfelejtettem még azt kérdezni h kb mennyit lehet menni ha kigyullad a sárga (könyvben nem találtam). Amikor kigyulladt a számítógép már nem írt ki kilométert.

plexy1 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51087

Sziasztok!

 

Van egy 2003-as scenic 2-esem.

Ablaktörlővel lenne problémám-> amikor nagy sebességgel töröl nekiér a szélvédőn a gumicsíknak. Gyárilag 550/650 való rá. Megmértem és 560/660 valeo.

Megéri-e a gyárit venni rá kb 10e ft-ért? sajnos üzletekbe nem találtam megfelelő adapterűt az olcsóbbak között. Lehet e állítani rajta h ne fusson túl a törlésnél?

 

köszönöm.

Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2016.10.24 0 0 51086

Ha az előtét rossz, akkor csak a 4-ik fokozat nem megy.

Előzmény: lukika31 (51085)
lukika31 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 51085

Sziasztok!

 

Pár hete vettem egy grand scenic II 2.0 16V típusú autót. Olyan problémám van vele, hogy tegnap bekerült valami műanyag darab a fűtőventilátor motorhoz az zörgött benne aztán egyszer csak megállt a ventilátor. Szétszedtük a műszerfalat, kivettük a motort ráraktam közvetlenül az akksira és elindúlt padlógázon. Rámértem a csatlakozóra a multiméter mutat 11V-t, de nem megy a venti. Lehet hogy tönkre ment az előtét ellenállás? De akkor miért mutat feszültséget, modjuk ráraktam egy 20W-os izzót a csatlakozóra, az nem világított. Szerintetek mi lehet a baj?? Válaszotokat előre is köszi! További szép napot.

bnorci71 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 51084

megnézném van-e szikra

utána

felső holtpont jeladó motor váltó találkozásnál és a vezérműtengelynél is van pucolás vagy csere

aztán egy rendes diagnosztika, a szerelők által mondottak tévút azok hibájánál indítás sincs

 

szerelő meg lejjebb van ajánlás akik értenek is hozzá

Előzmény: Izsáki Béla (51083)
Izsáki Béla Creative Commons License 2016.10.23 0 0 51083

Sziasztok!

 

Szeretném a segítségeteket kérni.

Scenic 2     2004   1.6   benzines.

Nagyon nehezen indul vagy egyáltalán nem , csak ha betolom.

Az önindító , akksi új teker is rendesen és  a sokadik indítózásra elkapja.

Sokadik szerelő is csak találgat,hiba kiolvasás talán kártyaolvasót ír ki vagy kormány zár problémát.

De csak találgatnak,nem szeretném a fél kocsit kicseréltetni,mire megtalálják a hibát.

 

Várom az ötleteket,véleményeket,szerelőket..tapasztalatokat.

 

Köszönöm.

350d_elado Creative Commons License 2016.10.23 0 0 51082

Köszönjük!

Előzmény: bnorci71 (51079)
Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2016.10.23 0 0 51081

Ennek tudja valaki a bekötését? Egy normál csatit akarnék átalakítani ilyenre.  Elvileg itt a közösítések már azért vannak, hogy ne melegedjen túl.
Előtét ellenállás csati.

BHJ-962 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 51080

Szia, beszélhetünk róla, Szegedi vagyok, érdekel a gép, most külföldön vagyok, kedden leszek otthon. 

Előzmény: Hevi57 (51078)
bnorci71 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 51079

aki pont alattad írt keresheted esetleg, vagy stefimestert >> gugli

zoltán1967 >> fórum kereső

 

az nagyon nem normális, hogy leég egy indítómotor és az, hogy kicserélik nem megoldás az okot kell megkeresni és elhárítani

Előzmény: 350d_elado (51077)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!