Mi nem érthető ezen? Nekem volt mindenféle T4, és van is még most is. Igaz épített 1.9TDI 150LE-vel. A 2.4D lomha, sokat eszik, adagolóbajos, kuplungbajos, csattog a vákumpumpájuk, gátrepedéses a hengerfejük. Ez eddig fél millió forint. Ugynezek megvannak a 2.5TDI-nél is, kivéve a gátrepedést, de inkább arra költsön az ember mint erre a 2.4D-re.
A T4 2,4 D-vel mi a gond, van jellemző típushibája, valami miatt nem tartós, vagy ilyesmi? Érdemes tehát megvenni, vagy semmiképpen, és ragaszkodjak a TDI 2,5-höz?
Ehez minek a fórum, ha ott az eurotax, és ezer hirdetés a neten. Hasonlítgass, mert Te tudod, h az autód milyen állapotú, mihez hasonlítható. Vagy mi keressük ki Neked?
Köszi. És egyébként tudja valaki, hogy a teherautónak, vagy a szgk.-nak bejegyzett autónak kisebb a biztosítása, adója, átiratása? Én nem vagyok vállalkozó, csak a család használná, azért kérdezem, van-e különbség, tudja-e valaki melyik a jobb nekem?
Egyszerű. Mert jobb, és kész. A 2.4 egy gyenge szar, aminél arra is figyelni kell, nehogy hirtelen gázt adj. A TDI meg kimegy a világból, ha rendesen szervizeled.
Köszi. Egyébként miért jobb a TDI, ha egyszer több rajta a hibalehetőség, hogyhogy tartósabb akkor? A 2,4 D gyenge konstrukció? Más: A teherautónak, vagy a szgk.-nak bejegyzett autónak kisebb a biztosítása, adója, átiratása? Én nem vagyok vállalkozó, csak a család használná, azért kérdezem, van-e különbség, tudja-e valaki.
Elöször írok ebbe a topicba és mindjárt egy kérdéssel kezdem.
Van a családban egy 1988-as kiadású 1.8-as benzines vizes boxeres Transporter. 5 személyes teherautónak van levizsgáztatva, de körbe ablakos.Szeptember végéig van műszaki rajta és arra lennék kíváncsi hogy mennyit lehetne kérni érte, vagy kb. mennyi az értéke egy ilyen autónak manapság a piacon.
Sziasztok! Én vennék egy T4-est, de nem tudom melyik a strapabíróbb, tartósabb, kevésbé elromlós, és hány ezer km-rel ajánlatos még megvenni. Pl.: 200.000 az még jó? Ezeknek a típusoknak is meg tudják buherálni a km. óráját, hogy kevesebbet mutasson, vagy ezekben lehet bízni? Ha veszem mire kell odafigyelni egyébként? A 2,4 D, vagy a 2,5 TDI-t válasszam?
tisztelettel ALBERTIRSÁN építkeztem,így némileg közel kerültem CEGLÉDHEZ,
különben pesti vagyok.én még mindig non-stop segélyes vagyok,és 5 gyermeket tartok el.némi tapasztalatom van a szakmában de én nem válogathatok,ezért is vettem meg egy hibakód olvasó kütyüt ami az autók 70-80%-át olvassa.
sok autószerelőt láttam de mindegyik csak a lovét szeretné munka nélkül.az a kevés lelkiismeretes szaki akit a tökéletes munka végzés érdekel azok már kihalofélben vannak.törekszem jómagam is a tökéletes munkavégzésre,bár néha hibázhatok is mivel nem csak egy tipust csinálok.persze nem az ügyfél fizeti meg az árát.talán két éve volt egy pici bakim ,azóta nem volt.bocsi a sok írásért.
Sziasztok, talán Ti tudtok nekem segíteni! A T5-ös Transporteren végeztek töréstesztet? Ha igen akkor esetleg hol tudnám ezt megtekinteni? Előre is köszi a segítséget!
Van egy problémám egy T4essel (1.9D) Néha nem hajlandó elindulni az autó, csak tolásra. Márkaszervízben már volt, de hiába. Még az indítómotor sem forog, amikor nem indul. Elég vicces, hogy a márkaszervíz nem tudja megtalálni a hiba okát. Valakinek volt már ilyen problémája? Ez az autó már a kezdetektől csinálja ezt.
Van egy betegem, 77-es T2-es. A jobb futómü megadta magát. De valószínüleg az egészet cserélni kell. Kérdésem, hol találok alkatrészt, ki foglalkozik felújítással,
és van müszaki doksi valahol a neten?
Pest megye-BP-i címek érdekelnének, a válaszokat nagyon köszi előre is!
We apologise, but this site is currently experiencing temporary technical difficulties. We are working hard to restore normal operations, which will be as soon as possible.