Ja, nekem is H4 volt benne, műa. átalakitóval. Meg ködlámpa 100 Wos H3 izzóval, amig a Dunaparton le nem vertem a szalagkorláton egy szép ónos esős napon. Ez kb. a felszerelés után egy hónappal történt. :-)
Talán már itt is volt szó róla, Ignisnél sírtak az 1.5 tulajok, hogy alig erősebb az 1.3-nál, mire adták ki a plusz lóvét. Na, azóta a Suzu a kisebb motorokra nem rak VVT-t, a nagyobbat kicsit felhúzta, hogy lássák, miért drágább a nagyobb motor. Csak így előállt az a fura helyzet, hogy a kisebb, könyebb Swift 1.5 (hiszen ott ő a nagyobb, és VVT-s) pár pacival erősebb lett az 1.5 SX4-hez képest (ami itt a kisebb moci).
Az összes modellbe ugyanazt az iridiumhegyű gyertyát rakják. Nagyon frankó, anno még sikerült szereznem a Skodámba, és rendesen észlelhető volt a jótékony hatása.
A hideg égövi specifikációhoz jár. Ami azt jelenti a gyakorlatban, hogy csak ülésfűtéses autóban találod meg. Azt meg a szériák csúcsmodelljeibe rakják a hazai autókba bele, így, mint alább írták, a GS-ekbe, vagy pl. Igniseknél limitált modellekbe.
Én úgy tapasztaltam, hogy ha a refit le kell vennem, akkor már lassítanom is kell (ez nyilván éjszakára vonatkozik).
Nappal nincs jelentősége, melyik ég elöl, éjszaka akkor találom jobbnak a ködlámpát a tompinál (pontosabban akkor kapcsolom le a tompit a köd mellől), mikor már egészen lassan , max. 40 körül merek csak menni.
Persze - régen a Dunaparton, mikor hetente ingáztam Sopronba - volt már olyan is, hogy csak magam mellett láttam a terelővonalat, akkor kettes alapjárat volt a tempó. Akkor mindegy volt, mi ég, főleg, hogy Kispolákom volt. :-)))
Egy 2007-es 1.5-ös GLX tulajdonosai vagyunk (új autó, márkakereskedőtől). Azt szeretném megkérdezni a hozzáértőktől, hogy az első ülések alatt nincs szellőző ebben a felszereltségben? Hátul utaztam benne a múltkor, ment a fűtés, és majd' lefagyott a lában. Bár megnéztem a kézikönyvét is, azt írja, hogy nincs mindegyik típusban. Pont ebben nem lenne?
Köszi, hiszen nem is zavar. A köd ott van, akár látni, akár nem. El tudok tőle vonatkoztatni, meg engem nem vakít. Mint írtam, nincsen ködlámpám. Ha tompítottal erős ködben látok 2 felezőt, refivel 2 és felet. Nekem ez a lényeg, hamarabb látom meg a ködből kibukkanó dolgokat, mert a refi előrébb világít. Nem gondolom, ezt látom. Inkább fehérből bukkanjon ki hamarabb, mint feketéből később.
Amúgy nekem a tompított struccpolitikának tűnik: ha nem látjuk a ködöt, nincs is ott?
Én ködben éjjel/nappal, vagy nagyobb tempónál (autópályán) nagy esőben szokom használni. Ha van mögöttem olyan távon belül valaki, hogy zavarná, lekapcsolom (ezért baj, hogy csak tompi mellett lehet felkapcsolni).