Kérlek segítsetek, még mindig nem tudtam megoldani az mp3 olvasási problémámat. Prof navis a kocsi és gondolom unlock-olni kellene, de nem tudom azt sem hogyan, de ami rosszabb, azt sem hogy a környékemen ki tudná esetleg megcsinálni (békés megye). Ha nincs senki, akkor valaki leírhatná, milyen eszköz kell hozzá, mit kell pontosan keresni és átállítani, frissíteni, stb...?!
Továbbá örülnék, ha valaki elárulná, hogyan kell a navi dvd1-t kiírni, hogy olvassa. A többi beolvassa, azonban a dvd1-t elvileg túl kéne írni, mert éppen nem fér rá a dvd-re?!
Ja és van egy mechanikai kérdésem is. Főleg hideg motornál tapasztalom, hogy nagyobb gázadásnál picit sivít valami. Cseréltem szíjakat és görgőket. Valami ötlet?
Igen azt gondoltam hogy határon lehuzom az ablakot! Minden 3. auto lev an sötétítve többjük elől is ismerek oylat akinek évek óta, szerencséje volt? Én úgy gondoltam ami nagyon sötét a rendőrnek is szemet szúr de ami enyhe sötét lehet, hogy nem foglalkozik vele. Persze én a rendőrökkel olyan jóban vagyok hogy már ajtónyitásnál anyázok és ütném agyon őket amiből most is eljárás van ellenem... :) így könnyedén rátehetik a kis szerkezetet az ablakra. Fotót raktok fel kinek milyen van? Holnap reggelig van időm dönteni ha ma megint felbasznak agyilag teli fekete lesz.
előre pedig semmit, mivel színezett gyárilag az üveg... vagyis 100%-os áteresztésűt rakhatsz... nekem is az van elől, annyiból jó, hogy nem lehet betörni az üveget és UV szűrős.
Ha külföldre mész nyaralni kocsival a határon basztatnak, meg a kinti rendőr előszeretettel.
Szeretnék még 1 valamivel kérdést feltenni, ez pedig az üveg fólia lenne! Kinek van és milyen? Holnapra kaptam időpontot és addig gyorsan döntenem kéne, kell hátra a gyerekek miatt ez így nem állapot ki az a madár aki hátra kért rolót oldalra meg nem. Nevetséges. Szóval tisztában vagyok vele hogy előre nem lehet bár én fogok csak nem tetszik az sem ha elől nincs és az se ha hátul full fekete elől meg halványabb. Előre nem fogok feltűnően sötétet de ne legyen átlátszó az ablak. Ha meg egyszínűt akarok mindenhova akkor meg hát ul gyenge lesz az ami elől. Remélem értitek. Ezért érdekelne kinek milyen van fent és mik a tapasztalatok? Rolót is tennék fel de csak univerzálisat csak a párom szerint az piacos:D
Sziasztok! Ennyi volt a fogyasztásom előtte. Bevizsgálás után mondták, hogy mind a 6 porlasztóval van valami gond itt ott. Cserélték volna az alkatrészeket a porlasztóban a tűk kivételével baráti áron 100 ért de a tűk is kopottak voltak és nem garantálták volna hogy meddig lenne így jó, a tűk megint egy 100 as. Akkor talán teljes porlasztó felújításom lett volna kitudja meddig. Ja és az egr is tele volt mocsokkal az is ki lett közben tisztítva, úgyhogy ma már elvileg mehetek az autóért este. Szombaton hosszabb útra megyünk nyaralni és akkor írok majd egy fogyasztást mi jött ki. Már nagyon kíváncsi vagyok!!
Ezt szerintem Steed tudná megmondani... de ez csak ugye egy korrekciós szám, ami bizonyos értékek között jó... na ezek mind azon belül vannak. viszont olyan elképzelhető hogy a szórásképe a csúcsnak nem volt jó, mert elkoszolódott vagy ilyesmi... de akkor meg egy tisztítással javítható nem kell cserélni...
162000 et mutat az óra. 2007.02 havi az autó és 2009 ben jött be Németországból, ekkor 2 évesen vette meg egy Magyar orvos pár és én most vettem meg tőlük nem rég. Na most a lekérés alapján 2008 ban volt valami szerviz az autón kb 50.000 km nél és 2009 ben pedig szívósor csere 90 000 km nél. Csak a Német beletett 2 év alatt durván 100 000 km ert. Hogy a Magyar pár mennyit na az jó kérdés mert nyoma nincs. De az biztos hogy pályán tehették bele mert bárki látta azt mondta mintha tényleg csak ennyi lenne benne az állapota miatt. Se a megszokott kopások még a futóműhöz nem volt nyúlva még nem is kell egy ideig. Szerintem olyan 250.000 lehet benne de ez csak az én véleményem, lehet hogy több. Még a dpf szűrő is elég jó állapotú szerintem ez is a pályát igazolja. Na meg az 5 fejes blokkoló elől, 3 hátul. De gondos voltak vele az előző tulaj bár papír nem volt róla de cseréltek ékszíjtárcsát meg rendesen kopó alkatrészeket ami látszott. Hát most már amit kellett megkapott nálam is. Végül is most már van egy szép állapotú autó ami nem csak kívülről szép hanem motorikusan is rendben van. Ha esetleg majd eladom akkor bátran merem ajánlani és igazolni hogy mi a története. De nem adom el hiszen szeretjük és ezért költünk rá :)))...még... Az olajról. Nincs rálátásom hogy a Wallisnál milyen olajakat raknak még az autókba, biztosan gyári szürke Bmw feliratos olajat is nekem csak ennyit mondott a szerelőm hogy a legjobbat kapja amit az f10 esekbe töltenek és Németből jön és ez az az olaj amit nem bontogatnak. Na egyet kibontott a már ott álló amúgy is olajcserés kocsinál és megmutatta hogy lássam milyen szép neon zöld , amilyennek lennie kell. Jó én ehhez nem értek :DD Megbízom benne 1000000000% ig hiszen olyan hibákat oldott meg amilyet 4 másik szerviz soha. Pl a párom 1 esében volt egy rezgő hang 1500 as fordulatnál és se a Kwik fit be, se az Óbudai Bmw ,Monoron Bmw re szakosodott műhely gumilappal tömte ki a padlószőnyeg és a kuplungcső közötti részt és utána megint előjött. Hát ekkor hoztak össze vele és azonnal megcsinálta. Kérdeztem mi volt? Majd elmondom ha elmúlik. Hát azóta sem rezeg és egy valamilyen cső a motortérben elvolt deformálódva az adta a hangot!! Nem akarok én itt belefolyni az olaj vitákba mert nagyon sok jó olaj van ami jó az E60 ba! Köztük ti is ajánlottatok jókat! Itt a műhelyben erre volt lehetőség jó áron és akkor már miért ne:)
Milyen aut.váltó van rajta? Mikori évj. az autó? ?Km-es. ?m3 diesel motor?
Az LCI fészliftes váltó, csak akkor vált 1600-as ford.-nál, ha elveszed, visszaveszed a "gázt". Kb. 2000-nél vált normál használatnál.Amikor a lámpánál megáll, nem vált vissza 1-es fokozatig, hanem csak 2-esig.Onnan indul.Simán viszi.A váltóolaj szűrővel együtt történő ajánlott csereperiódusa 60000Km.Nem olcsó, de megéri.Felénk olajcsere elött 7000Ft-os adalékkal futtatják a váltót, hogy fellazítsa, feloldja a lerakódásokat.A szoftveres bemérés sincs több 7000Ft-nál.Ajánlom.
bmw-től castrol olaj? furcsa, szerintem a gyári bmw az bmw csomagolsában van, de persze nincs a bmw-nek finomítója így valakitől veszi de a csomagolás akkor is a sajátja.
mennyi km van abban az autóban hogy 6 befecskendezőt cserélni kellett? diag-on nem látszottak annyira szarnak az értékek?!?
Az f1 gumiszervízben sikeresen meghegesztették a felnim és jó áron is dolgoznak! Köszi, hogy ajánlottad. Egyébként holnap lesz kész az autom így 2 es fél hét után. Végeredményként nem csak 2 porlasztó volt rosz hanem mind a 6 ugyhogy a fél motorom új , ma már beindították és a hangja is szebb és a fogyasztásom mostmár helyre fog állni végre. Ja és a gyári bmw olaj amit irtam ma láttam meg hogy valójában nem is Bmw volt, hanem Castrol Edge Proffesional csak azert mondta hogy gyári mert ezeket szerzik most a wallisban a bmw től én értettem félre. Szóval ezt az olajat is tudom ajánlani ha valami érdeklődok mint én nemrég :))) Mindenkinek szép napokat!
szerintem ha 2004-es és dynamic xenon akkor még d2s lesz... de ha leveszed róla a burkolatot látni fogod (ehhez nem kell kiszedni a lámpát) cseréhez viszont én ajánlom hogy szedd ki, semmi extra nincs benne 4db csavar fogja a lámpát, kettő fent a füleknél azt látod is, kettő pedig lent a lámpa tövénél amit nem kell kicsavarni teljesen hanem aszem 3 fordulat csak, mert az alól kicsúszik majd a rögzítő fül
Kiégett az autómban a jobb első xenon. Kanyarkövetős lámpa. Évjárata 2004. Az lenne a kérdésem, hogy ebben vajon d2s vagy d1s izzók vannak? Illetve, hogy hol tudnék ennek utánanézni, hogy melyik fajta van benne? Továbbá, hogy lámpa kivétele nélkül tudom-e cserélni? Én úgy néztem, hogy nem de hátha van valaki aki már több ilyet csinált mint én.
A következő probléma merült fel a kocsimmal kapcsolatban. (2004. 530dA)
A tompított felkapcsolása után baloldali xenont néha hibának dobja fel, ilyen persze nem is ég. Ha nem is dobja fel hibának, a baloldali akkor is sokszor csak 5-10 másodperccel később kapcsol fel. (A színük megegyezik, tehát elvileg nincs kiégőben az izzó)
Amikor hibaként dobja fel, akkor azt szoktam csinálni, hogy leállítom a kocsit, majd újra beindítom. Ilyenkor elég gyakran az van, hogy egyik oldali xenont sem kapcsolja fel, de hibát sem dob. Csak az angel eye ég. Mi okozhatja ezt?
csalodott lennék a Bmw-ben,ha kicsivel több mint 100.000 km utan a futomûnek baja lenne 90%-os autopalya hasznalat mellett...a 10 éves Passatom dupla ennyi km-rel még nem produkalt ilyesmit...
De meglátjuk...holnap ciszem megnézetni a futómüvet...