Az én gépem (szintén XTZ660)5.-ben 91-92 körül megy 4000 fordulaton. 5000 = 110, 6000 = 142 körül. A végsebességet még nem próbáltam, de 6000-nél is még húz, ha tekerem. Hatezer 1-200-ig könnyedén megy fel, utána már nem ugrik annyira. Az enyém 7200-nál szabályoz le. Ezt alacsonyabb seb. fokozatokban már kipróbáltam, amit könnyen elért.
Az 550-es szerintem nem lehet ennyivel lassúb, talán a fogaskerekek más fogazatúak.
Találtam egy supertehenet eladót, van rajta bukókeret! Talán mintát kellene venni róla és legyártatni(ebben tudnék segíteni). Lehetne mindjárt kettőt! Nekem is kell egy! Lehet hogy kettőt olcsóbban gyártanak le! nem? Na mindegy, gondolkozz rajta!
Figyu !A Ténéré "86".os ha eldől akkor a blokk oldala meg akormány,meg a hátsó lábtartó fog leérni.(ha csúszik)Ha meg elesel szimplán akkor a kormány meg a blokk oldala lábtarto stb.Na most ez a kis blokkvédő valóban nem fogja megvédeni a tankot,mert ugye ez a cél,ezért egy olyan bukokeret aminek a felső csöve a tank aljánál megy az alsó meg a blokkrésznél az olajszűrőnél megy ,az tőkéletes.Feljebb a tank oldalát felesleges beboritani csővel.Egyébként az enyémen rágyogoan látszanak a horzsolásnyomok,így az is hogy hová kell védelem.
Szasztok! Van egy eladó BIGem, ha nem bánjátok berakom ide is /már késő;)/ a paramétereket! A történet röviden, azért eladó mert van egy másikom is most, és kettőt egy seggel nem tudok megülni, szal ezért eladó a Piroskám!
Eladó Suzuki DR 800 S BIG, '91-es, SR42A tip., piros, 49ekm, hibátlan, kitűnő állapotban, műszaki 2007.06.-ig, új vezérműláncal , új kiegyenlítőtengelyláncal, új gumikkal, új láncszettel, új aksival /Hawker tip.90 Euro/db /, új olajjal, extrákkal vagy anélkül! Az extrák: Túraplexi, Raptor aludob /30eFt/, bukócsövek /20eFt/, Krauser K2 dobozrendszer /3 doboz + tartó, 50eFt/. Az extrákkal a motor ára: 700eFt, természetesen az extrák közül ha valamelyik nem kell, azon az áron amit írtam hozzájuk kivonhatóak az árból, azaz, az extrák nélküli a motor ára: 600eFt Az extrák egyenlőre külön nem eladóak, a motorvevőé a döntés joga! Érd.:30/4762508; iceatti@freemail.hu
Én is mostanában gondolkodok egy használt XT vásárláson, és kb. szeretném belőni nagyságrendileg, hogy ha szükséges, akkor mibe kerül egy felújítás.
Mi az ami egyszerű, mi az ami kétes kimenetelű és drága.
Kb. 400-450 körül lehet venni 88-90 -es XT-ket, de ha fél éven belül még egy felújítás is befigyel, akkor lehet hogy nem járok túl jól, 800 körül már 98-as példányok is vannak.
Az 550-esben is kicsit kezd az egyik főtengelycsapágy zörögni, lehet hogy azt is meg kellene nézni a télen. De eddig igazából még nem kellett hozzányúlni a motorhoz, csak gyertya, olaj, légszűrő csere volt rajta, meg szelephézag állítás.