Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 64

Királdon még a 90-es években is voltak keresztek, de régebben Nagyvisnyó-Dédesen és Csokvaományon is volt, utóbbi helyén egykor 3 vágányos állomás állt, mára gyakorlatilag a földdel egyenlő :(

Korábban feltöltöttem menetrendeket, itt megtalálhatod.

Előzmény: gábris (63)
gábris Creative Commons License 2007.08.16 0 0 63
Köszi az infot! :)
Található valahol menetrend-archívum a 87-eshez? Ha az emlékezetem nem csal, nem is olyan rég(?), kb. 10 éve, még élt a hajnali munkásjárat Putnok felől. Meg ha jól tudom, a bányász-aranykorban a felső részen is szépen voltak keresztek...
Előzmény: alex_86 (61)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.16 0 0 62
Éljen Magyarország összes vasúti mellékvonala!
Előzmény: eger felnémeti fan (-)
alex_86 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 61

Nincs, a felső részen a vonatok a 92-es felől fordulnak. 2 napos Bz forduló van, első nap az 5432-es Bz szerelvénnyel jön fel Bánrévéig, egy Sajólénárti kört tesz, utána Sv-ben Putnok, és a 35543-tól a másnapi 35544-ig Putnok-Szilvás között jár.  A második nap végén is van egy szlovák kanyar, este az 5421-es ózdival tér vissza a Bzmot Ms-ra.

Előzmény: gábris (60)
gábris Creative Commons License 2007.08.16 0 0 60
Szabad itt szakmai kérdéseket is feltenni?
Pl. mikor milyen fordában dolgoznak? A felső részről mikor jár le a bz Füzesabonyba?
Van-e még olyan, hogy egy vezér végigvisz egy kocsit Eger-Putnok közt, stb.
paker12674 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 59

Hello! Örülök ennek a topiknak tényleg kellett már,egy ilyen szép vadregényes vasútvonal ennyit megérdemel,remélem sok szép fotót és érdekes információkat fog tartalmazni.Igaz engem a vonal felső része jobban lenyügöz és látszik , hogy ott is voltak állomások,szolgálat és ennek még most is vannak szemmel látható nyomai.Egy pár képet felrakok ide amelyek Putnok-Szilvásvárad között készültek:

Csokvaomány egyori állomás maradványa.Putnok-Királd között blatyog a személyPutnoki forgalomNekézseny mh. kiemelkedöen magas utasforgalma..Bánölgye szállások ideiglenes mh.A pálya állapota hagy maga után kivánnivalótMostanság már IP szerelvény rójja a kilométereketSáta felrobbanthatatlan esőbeállója rendületlenül várja az utasait.Királd állomásépülete.Igazi vicnális hangulat Nagyvisnyó-Dédes elöttA putnoki sorompónál
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.08.16 0 0 58
A felrobbantás szót úgy értettem, hogy TNT segítségével ment a bontás. A bélapátfalvai cement sokkal erősebb volt mint a más import termékek, így tényleg nagy ökörség volt hagyni egy cementgyár teljes megszűntetését. Ráadásul minden alapanyag a cement előállításához ott van pár km-es körzetben, így a termelés is gazdaságosabb lett volna az új tulajnak, de ő csak azt nézte, hogy egy rivális társaság, megveszem utána megszüntetem. Sajnos ezt nevezik piacgazdaságnak.
Előzmény: Törölt nick (57)
papifan Creative Commons License 2007.08.16 0 0 56
Majd én vmi ilyesmit fogok csinálni, ha ilyen utassal hoz össze a sors. :P
De előtte van még egy orvosi meg 3 hónap. :D
Előzmény: alex_86 (30)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.08.15 0 0 55
Ez hanyas BDt lehetett fiatal korában?
Előzmény: eger felnémeti fan (52)
papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 54
Köszi!
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (51)
alex_86 Creative Commons License 2007.08.15 0 0 53

Elég régen volt már ez, sajnos :(

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (50)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 52

Permetező vonat Egerben:D

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.08.15 0 0 51
A tengelyterhelés miatt Csak Bélapátig mehet szergej és M61-es. Szilvásra bejárhat a csörgő /tavasszal több példa is volt rá/, de Szilvás-Putnok között legfeljebb a dacia, a bz meg az MD járhat.
Előzmény: papifan (45)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.08.15 0 0 50
2003-ban robbantották fel a cementgyárat Bélapátfalván. Egy konkurens cég megvette, és leépítette az egészet.
Előzmény: alex_86 (48)
papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 49
Irigyellek is! :D
Előzmény: alex_86 (48)
alex_86 Creative Commons License 2007.08.15 0 0 48

Húú, pontosan nem tudom már megmondani neked...

Olyan 2000 körülre saccolom, akkor még javába szergej ment fel Bélapátra, napi 3 kanyar volt minimum. Egerben a vasút mellett laknak a nagyszüleim, mindig az ablakban lógtam.. Az volt az igazi élet :)

Előzmény: papifan (44)
papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 47
Akkor jó. :P
Előzmény: alex_86 (46)
alex_86 Creative Commons License 2007.08.15 0 0 46
Sejtem már, ki lehet az :-))
Előzmény: papifan (42)
papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 45
Csak Bélapátfalváig mehet nagyobb mozdony?
Előzmény: eger felnémeti fan (43)
papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 44
Mióta nincs kiszolgálás ott?
Előzmény: alex_86 (41)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 43

Itt a Nohab Június 16-án 12:00 körül Felnémeten szalad ritka pillanatot kaptam le csak Bélapátfalváig ment le és onan ment haza.:):D

papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 42
Persze, egri kalauz. :)
(monogram:ds)
Előzmény: alex_86 (40)
alex_86 Creative Commons License 2007.08.15 0 0 41

Egy Dália simán elmehetne alatta, csak a cementgyár felőli vége gázos (gazos) kicsit, meg az az útátjáró környéke. Végig betonaljas, 48 kilós sínek vannak benne.

Előzmény: papifan (39)
alex_86 Creative Commons License 2007.08.15 0 0 40

Így nem vágom, kire gondolhatsz :S Most is Eger környékén dolgozik?

Előzmény: papifan (36)
papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 39
Abból az anyagból talán ki lehetne javítani azt a hírhedt 5-ös lassújelet.
Előzmény: papifan (38)
papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 38
Az utolsó képen egész jó állapotúnak tűnik a pálya.
Előzmény: alex_86 (27)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 37

Itt egy különvonat még a nyárról:):(

papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 36
Ismerni kéne azt a kalauzt, aki ezt csinálta. Mindig mond valami viccet. :D
Előzmény: alex_86 (30)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.08.15 0 0 35
Ezt jól benéztem...
Előzmény: alex_86 (32)
papifan Creative Commons License 2007.08.15 0 0 34
Legfeljebb a vasútgyilkosoknak kívánom azt az érzést, amit átéltem március 3-án.
Enyhén szólva nagyon rossz volt. Egyik haverommal utaztunk mind2 utolsó terenyei
vonaton. Recsk-Parádfürdőn visszafordultunk a másik vonattal. Ami látvány ott
fogadott, az máig leírhatatlan érzést keltett bennem. Még most is libabőrödzök.
Visszafelé természetesen bekéredzkedtünk mvismerősöm mellé, hogy még egyszer
utoljára láthassuk "mvszemmel" azt a szakaszt. Kál-Kápolna bejárata előtt megkért
minket, hogy menjünk ki, mert szeretné egyedül bevinni a vonatot. Aztán egy
átkozottul keservesnek ható hosszú kürtszó kíséretével bejártunk az állomásra.
Amikor szerelvéánymenetben távozott Füzesabonyba, akkor is nyomott egy szintén
átkozottul keservesnek ható kürtszót. Még aznap délután Kisterenyéről végigutaztunk
a vonalon. Recsk-Parádfürdőn 3 "durr" hallatszott. Ugyanis durrantyúk voltak letéve
a sínre. Az állomáson kitett plakát ütős volt. Áh, tovább nem is írom, mert nem tudnék akkor leállni.
Basszus, még most is beleborzongok... :'(
Előzmény: Sabee Gigant (26)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!