Én párttatlan vagyok mert még nem vólt szerencsém LC nyóchoz,de,nekem kibaszottul bejön a formája meg a dizájnya.Úgyhohogy én osztanám ICE barátom(HA SZABAD BARÁTOMNAK SZÓLITANOM TÉGED ATTI)véleménye.Egyébként az hogy penge a gép ,a karcsúságára gondolok,az terepen nagyon hasznos ám!
Mergírom harmadszorra is ,de már a tököm televan ezzel a teknikával.(így magyarúl)
A dobozokat én készítem ,1,5mm alu és 50x28x40 es,centiben.Ha készen lessz akkor főltételenűl felrakom ide a fotóját.Jó erősre tervezen készíteni mert esésre bukásra szánom őket:)
A kézvédő.Piros színű(Karesz bizt. örűlne ha nem Acerbise lenne fönn)én úgy tudom magasitónak használják,meg egy kicsit szélesít ís.Ára 1000péz per pár.
A bunkócsűképeket meg próbálom kűldeni mégegyszer mindenkinek!
Persze tudom, de ez csak 1 tapasztalat, és még hol van a 100ekm, de ezt Te is írtad, szóval engem majd az érdekel ha többen elérik ezt a futásteljesítményt, meg most nem is úgy állok anyagilag hogy 1 mociba beletegyek 2- 2,5 millát! Sajnos nagyon bizonytalan a jövőm, ha esetleg lenne egy tuti fix jó állásom, esetleg akkor, úgyhogy erről most ennyit! Na mindegy, azért köszi hogy írtál!;)
Nemt'om, mennyire szoktad olvasni a KTM topikot, de a Szepy gépe már bőven túl van a 40e-n és eddig csak pár apró hiba volt vele, ráadásul az ő gépe a legelső szériából való->azokon jönnek ki ugye a "gyerekbetegségek"! Tudom, hogy a 40 nem 100, de azért szvsz nem hangzik rosszul - ja, és ebből elég sokat ment városban, ami azért nem egy kímélő üzem!
Na tök király végre egy kis ellentétes nézet, mármint én teljesen máshogy látom ezt az LC8 dolgot! Nekem is volt szerencsém többször is kipróbálni, de nekem nagyon bejött, ha telelennék zsetonnal, és választhatnék egy túraendurót, én valószínű az LC8-at választanám, egyébként ez nem mindig volt így, amíg nem próbáltam ki Erdély murvás mellékútjait addig nálam a R1200GS volt a favorit, de sajnos neki a hengerei oldalra állnak ki, na most sajna itt egy perec a Bömössel akár végzetes is lehet, ellentétben az LC8-al, ráadásul az elektronika is kevésbé bonyolult az LC8-ban így ez is mellette szól! Nekem igaz hogy BIGem van, és természetesen imádom, de az LC8-al nem lehet egy lapon említeni, /az LC8 futóműve klasszisokkal jobb, a blokk meg ugye sokkal erősebb, bár ez utóbbi nem érdekel annyira, a BIGnek is éppen megfelelő az ereje, szerintem/az árukat sem természetesen, ezért is van és lesz is még egy jó darabig BIGem, amit egy cseppet sem bánok!;) Szóval az LC8 egy nagyon kiváló moci, egyedül a tartósságát nem ismerem, ill. néhány pozitív negatív esteről hallotam már, de az nem sok, majd ha azt hallom többektől hogy az övé már túl van a 100ekm-en, akkor komolyabban fontolóra vesze én is egy LC8-nak a megvásárlását! Akinek van véleménye, írjon, de ha túl OFF, akkor hagyjuk a témát! Ice
Én egyszer kipróbáltam a 2005-ös 950 Adventure-t. Mit mondjak? A Szupertehénről ültem le(!) rá pont azután, hogy KawaSzati mestertől elhoztam... Hát bizony Kedves Klubtársak én nem cserélném le a Szupertehenet semmi pénzért. Erre nem. Kicsi is, a szél csak úgy dobál, vézna is (majd' összeér a két bokám...oké, hogy 150-nél 4-esben érzed, hogy 200-at is könnyen, de hát olyan mint egy telivérről átülni egy hmmm... fiatal telivérre. No meg a 2003-asnál alacsonyabb is... Ajánlom, hogy próbáljátok ki! Egy mosolyt megér! Bocs, ha ez fáj!