Itt lehet jelentkezni a klubfórumokba, itt lehet a topiknyitó és a törzstagok részéről pártolni vagy elutasítani a kérelmet.
A topik folyamatos monitorozás alatt van a moderátorok részéről, ennek megfelelően a nem megfelelő hangnemben tett kinyilatkoztatások szerzői azonnali tiltással számolhatnak.
Rengeteg nicket nem tettünk be automatikusan. Többszázezer hozzászólásból leválogatni a nickeket nem egyszerű és nem is cél. Egy induló gesztusként összeszedtük, akit elsőre tudtunk, tehát ne sértődjön meg ezen senki, senkit nem kívánunk kihagyni, aki békés júzer volt eddig is. A jelentkezés folyamatos, tessenek bátran jönni. A topikokban közölt lista nem egy pályázati végeredmény, hanem egy pillanatnyi állás.
re a "Szakmai topic a repülésről." topikba kérénk írásjogot, hivatkozva erre "de minden régi békés repüléskedvelő fórumozó is jöhet". békés természetem csekkolható a repszerencsétlenségben elkövettett hozzászólásaimból ;)
Sziasztok, Ide szeretnék jelentkezni: Szakmai topic a repülésről. Picike PPL VFR vagyok 50 óra (majd lesz még több, csak időm legyen...), elsősorban olvasásra, ritkábban írásra.
Szeretnék egy read-only hozzáférést a repülős szakmai klubtopickba. Fontosnak tartom, hogy a repeseményeket - legyen az pozitiv avagy sajnos negativ kimenetelű - megismerhessek szakmai oldalról! És nem utolsó sorban tanuljak belőlük!!
A "Szakmai topik..."-ot szeretném legalább olvasni, de erre sincs jogom (Mozillát használok). Kitiltásomról nem találtam értesítést a gépházban, mondjuk okát sem nagyon tudom elképzelni. Repülésben nem dolgozom, repülni nem tudok, viszont érdekel a téma. Felmenőim közt van 1960 körül ezüst koszorút szerzett volt vitorlázó pilóta is.
nem tudom, kaphatok-e belépőt a repszakmai topikba, de próbálok kérni. a repszerencsétlenséget gyakorlatilag a nyitása (Swissair crash ideje) óta követem, és néha beírtam én is eseményt, ha épp gép előtt ültem, amikor sms-ben jött róla híre. meg jó volt, hogy lehetett szakikat kérdezni szakmáról. most azt a topikot szétQrták a trollok, szaki oda vissza nem jön, az új szakmaiban meg nem is kérdezhetek, ez gáz... csak ugye a szakmai múlt... max utasként van meg, Góbéban, Wilgán, meg sok-sok jeteken. ja, a kétzsinóros paplansárkányomat tessék beszámítani!