A 2-es tenere,ha ilyet vettél önindítós de ezek 1986-tol jöttek ki!Ha lehúzott tankos/hengerfej nem látszik/akkor az 86 utáni.Az 1-es és a kettes Ten. nem ugyanaz sokmindenben külömbözik,elektronikailag,stb,De a kerekek kb ugyanazok.
Biztos 87-es a vasad?Legjobb tudomásom szerint az már öninditós,de lehet hogy nem igy van.Nekem elég régen van egy 85-ös XTm csak terepen hasznélom és meg vagyok vele elégedve.Szervizkönyvet a német tenereklub oldalán találtam,magyarnyelvüt még nem sikerült szereznem.
Kb 1- hónapja, hogy vettem egy XT 600 Z-t. 87-es évjárat berugó karos. Az lenne a kérésem, hogy ha valaki lenne oly segítőkész, hogy leírja a véleményét / tapasztalatát / erről a mociról.
Nos nekem eddig csak jó a véleményem, de én olyas valakinek a tapasztalatára lennék kíváncsi akinek volt ilyen mocia és évekiv hajtotta. Jó és rossz tulajdonságok is érdekelnek!!
Ha netán valaki tudja, hogy hol lehet letőlteni a szervíz könyvét az is érdekelne!
lezárult http://www.tenere.hu/ domain regisztrációja, már felratunkegy kezdőlapot, ilyesmi lesz a site is. Ameddig még épülget, addig a rég site-ra megy tovább a böngésző, asszem 20mp mulva!
továbbra is várjuk a T. tagtársak feltüntetni kívánt adatait, képeit, túrabezámolóit, hasznos tanácasit, stbstb...
Az XT-kre gondoltam itt, nem a Tenerékre, azokat nem ismerem, mármint a fiatalokat, a régieket igen, szóval 91-ben jött ki az újjabb kasznis XT, ha lehet így mondani, na nekem ilyen volt meg a havernak is, /igaz azok 92-ek voltak,/ de nem igazán volt jó a futóművük, ekkor már krossz mutatványokat is csináltunk, azaz repültünk vele, na és ez nem tetszett neki, és akkor még csak 75kg voltam de lekoppant eleje hátulja, sajnos! Röviden most ennyi, az akciókról meg nem tudok semmit!:( Ice
az én tenerém 91es, de nem érzem, h gondja lenne a futóművel... Pedig én 100+ kilo vagyok, a csajom kb. 60, és még a 3 dobozt meg a tanktáskát nem is mondtam....
szoval eddig még nem sikerült lekoppantani a hátulját még ilyen terhelés mellett sem..
Hát igen sajna a krossz gépekkel ez a gáz, nekem egyébként RMX250-em volt, ami ugye gyengébb a krossztársainál, és 5 szezont mentem vele, kb.20ekm-ert, egyszer kellett főtengely csapágyokat és persze szimmeringeket cserélni, és egyszer a telókba /első-hátsó/ a szimmeringeket , és az 5.évben volt egy dugó, gyűrű csere, szerintem ezek elég jó adatok, már a költségeket nézve! Szóval ki lehet fogni nem túl költséges tipust is a 2T-ből, ha akarja az ember, és ez a 300eFt-os kategória, persze rendszám nélkül! Én is próbáltam már Teneret is, sőt volt egy 86-os XT-m is, azoknak a hangja valami eszméletlen a gyári dobbal is, ha rágondolok még mindig beugrik hogy milyen király is volt! Egyébként a régi XT-knek még nagyon jó futóművük is volt, de sajnos a fiatalokat 91-től már nagyon lightosra csinálták, persze a nagyon újjakról XT660R nem tudok nyilatkozni, az még nem volt és nem is volt szerencsém még kipróbálni egyet se!:(
Próbáltam már Biget,és bevallom nagyon élveztem de valahogy mégis Tenerés lettem.Volt kis könnyü krosszgépem isés remélem lesz is még,csak az a baj,hogy könnyü őket szétgyilkolni.
Ezért adtam le én is a motor súlyokból és vettem a sok 150kg gép után egy 2T könnyű kis gépet, amivel szinte elröppentem a nehéz 4T gépek mellett, az volt ám az igazi élvezet, de mivel a környékemen már nem élveztem ezt a dolgot annyira, ill. vágytam újra a túrázásra, ezért visszatértem a papírnehezékekhez és vettem egy BIGet, amit egyszer feltétlen próbálj ki ;)), és ráadásul még terepen is el lehet vele csámborogni!:) Igen most agitálok, ja bocsi ez itt OFF!;)) Ice
Nekem,mint a képeken is látható iszonyatos kidolgozott és sportos testemnek,és életmódomnak köszönhetően,esetleges boruláskor,néhány óra motorozás után,komoly problémát jelent a tenere felállitása.Ilyenkor igénybe veszem a közönség segitségét
...hát nem tudom - hogy tudom kifizetni a postai költséget és eljuttatni hozzád az ezrest? Ha van erre valami nem túl megterhelő mód, akkor jöhet most, ha nem, akkor amikor kitavaszodik...
Ha valaki szeretne Becsebe stb-be menni, de nincs kivel, nincs mikor, de
kene valami, lasd ezt a topicot:
Motorboltba mennek...Louis,Hein Gericke
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131743
TTT
Ha a kézvédő felmegy a Szupertehén gyári kormányára, akkor szívesen vásárolnék belőle egy párral (úgyis a disco lila-zöld-szüke-narancssárga színű matricákat piros-fehérre készülök lecserélni...).
A dobozt le tudod gyártani nagyobb méretben is(pl: 2 bukósisak)?
amikor először állítottam fel a telitankos Szupertehenet, akkor azt gondoltam az adrenalin miatt volt. Másodszor, amikor eldőlt, akkor már dőlés közben anyáztam, hogy nem fog menni (hegynek felfelé) és ott rohadok meg a 3ashatár hegyen. Aztán úgy is ment. Sajnos a "sárból kiemelés" gyakorlat kitolódik következő szonra...
.
Benne vagyok a bukócsőben Kedves Vegas - ha tényleg jóval olcsóbb mint a gyári, mert ha csak egy kicsivel - akkor szerintem inkább az eredeti! (bár mind a 2x, hogy eldöltünk megúsztuk karcolás nélkül - a markolat le volt csúszva úgy másfél centit és az felfogta valahogy a negyed tonnás zuhanó testet - ez mondjuk kicsit olcsóbb megoldás, lehet, hogy szabadalmaztatni kéne..:)
Csak annyit, hogy Woller elcényócát is említsük meg, ha már homár... Ezzel együtt nekem is bejön a 950 Adv, egy másik kategória, mint az 1hengeresek. Egy hengerrel nem lehet csodát művelni, egy elfogadható tartósság mellett bizony csak egy bizonyos teljesítményt lehet kihozni belőle. Ennyi. Viszont a fílingje nekem jobban bejön, mint egy V2. Ez meg már egyéni izlés kérdése. No, ennyit akartam mondani, inkább írd meg a kocsmánkba, hogy hogy áll a géped!
Szasz Vegas! Pont Te beszélsz, neked a S.Tenere is bicikli, maradj már!:P Már sokszor álmodoztam arról, ha akkora lennék mint pl. Te akkor beletenném a BIGbe az extra magasító rugókat, amitől ugye extra lesz a rugózás is, így viszont marad a valóság, azaz mégsem! A felállításról meg, akkor most képzeld el én hogy állítanám fel mondjuk a S.Teneret?!;) Ciao! Ice