Sajnos ez nem így van. nem akarok vitatkozni, de míg a benzines motorok többet esznek, turbó nélkül nem túl optimális a nyomatéktartományuk, és az adott korlátozások mellett már nem igen lehet kihozni teljesítményt belőlük, addig a dízelek szabadon játszhatnak. Korábbi alumínium alkatrészeket acélra cserélnek (lásd Audi és Peugeot áttértek a Mahle forradalmi acél dugattyúira), a befecskendező nyomás évről évre növekszik, arról nem is beszélve, hogy egyre könnyebbek a dízel motorok (most egyébiránt nem az utcai autókról van szó, szigorúan a versenyautókról), jobb lesz az autók súlyelosztása. 2-3 éve pont ez volt az egyik sarkalatos pont, amivel az Audi felül tudott kerekedni a Peugeot-on. Esőben sokkal jobb volt az autóik menetteljesítménye a hátrább lévő súlypont miatt. Az ACO sokat remélt a Honda benzin motorjaitól tavaly. De az Accura még sem volt akkora durranás, így marad a dízel fölény. És ekkor még a WTCC dízel dominancia okairól még nem is beszéltünk. Pedig ott még a front hajtás is hátráltató tényezője a Seatnak a BMW-vel szemben...