Tudod egy olyan geapról kérdezted azt hogy megbízható-e amit arra készítettek hogy hosszú kalandtúrákra vigye a kalandór,ne keljen neki azzal foglalkoznia hogy mi van a blokkon belűl hanem tankólni és húzni a gázt.
A Ténéré modellek legendásak az egyszerűségükről,strapabíróságukról.
Ha megnézed a híres Paris-Dakar Rally-t a mai napig legalább is a YAMAHA nyert meg legtöbb futamot.Ugyan nem mindíg XT blokkal,mert vólt közötte 920-as negyhengeres is,de mégiscsak az XT 500 vólt az első hírnök a TÉNÉRÉ-k családjába.
Maga a TÉNÉRÉ egy túrásabb XT,amit kifejezetten a hosszú szervízháttér nélküli barangolásnak és esetleg az egy akárhól lévő sufniban való javításnak is megfelelt az egyszerű szerkezete.
Szóval a megbízhatósága megkérdőjelezhetetlen!!!!
A másik!
Azért kérdeztem hogy hol van a légszűrőház/nem okoskodásból/mert a kettes TÉNÉRÉ-t 86 tól gyártották,és azon már a tank alatt van a légszúrő,ennek nagyobb a kapacitása,önindítós,23 lityire csökkentették az üzitank térfogatát,az összes idom más,más a gyújtáselektrónika,az olalyhűtő a tank alá kerűlt a karbi mellől.
Egyértelműen más arca lett 86-tól ,ezért fúrcsáltuk többen hogy a tiéd 87 es.
DE!
Nagyon örülünk hogy TÉNÉRÉ-d van.ha raksz bele olajat mindíg akkor soha nem fog cserben hagyni.
csao köszi a segítséget szerintem szükségem lessz a könyvekre , ha lessz valami a találkozóból akkor megköszönném ha elhoznátok kölcsibe. egyébként pont ilyen könyvre gondoltam mint amit mutattál csak nekem nem a fej idomos hanem a másik kéne de szerintem felépítésileg ugyan az a kettő.
egyenlőre csak két kérdésem lenne mi a gyári ülésmagassága és mennyi az alapsúlya a könyv szerint.
egyébként nekem lenne erre szükségem, mert az az igazság hogy megfertőzött a surján barátom aki most vette a biget. ő teljessen szétkapta hessler féle rugókat bele kis enduros átalakítások rajta és már kész is a paripa és nem is akármilyen :) . én is belegondoltam, hogy egy nagyon karcsú gépet nemigen szeretnék / lsd. sport enduro / viszont a szupertehén ha megborul és valami baja lessz ott fakadok sírva mellette, úgyhogy azon töröm a fejem hogy veszek egy ilyen fejidom nélküli tenerét / ilyenem volt ezelőtt / vagy egy biget, és kicsit megbütykölöm aztán megyek vele árkon bokron, tudom enek a súja sem kifelyezetten endurózásra való , de azért jobban irányítható mint a mostani legalábbis nekem élvezetesebb volt mint 230kg ot terelgetni.
nah röviden ennyi
a találkozóról ez csak felvetés volt valakinek meg is kéne szervzni :) de természetessen csakis úgy lenne frankó ha mindhárom klubból el tudnátok jönni .....szerintem.
asszem beszélek is a mindenféle szervezések alfájával és omegájával :) a csupek úrrel és megkérdezem lenne e kedve megszervezni
nekem nincs, csak annyi, hogy a 08rol-07re váltottam, és az jobb aszfaltra, szerintem kevésbé csuszik. Földuton is megállja a helyét ugy ahogy, valamint
Szati mester beszerzi k. olcsón ;)) (reklám OFF)
Amugy továbbra is tekergetjük az uj oldalt, itt pl a tagok listája készült el... Ja nemmondta, hogy klonozzák?
Tudok adni külcsönbe én is egyet konkrét XT600 Ténéré/ XT600 1983-tól, azt hiszem 1988. gyártott típusok-ról szól. Egyel előbbi kiadás mint Csík Gabi szervízkönyve.
Erre most így hírtelen nem tudok mit mondani, az ötlet jó, de én szerintem még mindig nem tudok kimozdulni, nyögöm a tartozásokat, hacsak nem kapok akkora jutalmat hogy kitudjak!:( Ice
Aham mostmár kezdem érteni a képet, bár a művészetekben mindig is gyenge voltam, ez azt jelenti hogy bennem van a hiba és valószínű nem a képben!;)) Köszi a magyarázatot! Ice
más nincs valakinek xt 600 tenere mondjuk 84-89 gyártott tíousokról részletes szervízkönyve? illetve pontos műszaki adatok érdekelnének. valaki segísen
.... számítok rád sztív :) te az ilyenekben mindíg nagy vagy .
................. nem akarok tippeket adni de mondjuk egy mindannyiunktől nem messze helyen mondjuk siófok, szívessen összefutnék veletek mikulás előpartyra egy kis borozás, sörözés, dumálásra természetessen ezt vegyék megukra a bigesek és a zafrikások is .............
/ persze hogy autóval .......... báár el tudom képzelni . hogy vannak mazohisták ..... /
Idősebb motorknál semmi biztosíték nincs rá, hogy a kerekek eredetiek, sérülés miatt cserélhették őket. Ha eredeti akkor megegyezik a két keréken lévő dátum. Pontosan a márkakereskedők tudnak ( ha tudnak! ) mondani az alvázszámból.
Ma mi is szomorúan elmotroztunk tehénnel, teljes szettben, összes dobozzal a téli garázsba. Legalább nincs ott egyedül, egy kis piros SR125tel fogják átdumálni a telet... :)
Amugy kiba jo idő volt, ugyértem sütött a nap, és 4 fok volt hozzá...
Ice,
a képregény arrol szol, ahogy bezombulok, motorral becsajozok, és akrobatikusan
elrepülök jól. A kis mikrofonos keci meg közvetíti ;) Recognise=felismer, azaz megismerem-e a motoromat, meg az arcomat? igen, még....
Bizony itt a hideg, tegnap reggel -4Co volt hőmérséklet, de én ( és természetesen pici lányom is) motorral mentünk (én dolgozni a pici iskolába), de ma betakargattam, bebugyoláltam a mocit, eltettem télire. De lehet, hogy még előveszem.
Ha valaki nem tudja pontosan mikori a motorja nézze meg a felniket, a hátsó keréken bal oldalon (néha jobb oldalon), az elsőn jobb oldalon rajta van az általános adatok után hónap-év formátumban.