Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2007.12.09 0 0 2252

Ja, kösz. Azt valahogy csak elérem.

:-)

Előzmény: atomaki (2251)
atomaki Creative Commons License 2007.12.09 0 0 2251

Én voltam.

Az rugók ALSÓ tartótányérjaiba köll a vazelin. :))

Előzmény: atompyka (2250)
atompyka Creative Commons License 2007.12.09 0 0 2250

Az enyémmel sincs, a 3. garn. féktárcsa egész jól bírja.

:-)

Valaki írta itt, hogy az első nyöszörgést a rugó tetejének kenésével lehet orvosolni,. Hogy lehet hozzáférni? Csak úgy derékból alánézve elég magasan a lik mélyén van a vége, ha csak úgy fellocsolok olajat, félek, hogy több megy a fékre, mint oda.

:-)

Előzmény: Szilard155 (2249)
Szilard155 Creative Commons License 2007.12.09 0 0 2249

Én is pont erre gondoltam:))

Szerencsére a miénkkel eddig semmi gond nincsen.

Előzmény: atomaki (2248)
atomaki Creative Commons License 2007.12.09 0 0 2248
Biztos "tapasztalatból" beszél. :))
Előzmény: RetteNETes Lalyos (2247)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2007.12.09 0 0 2247
Elég rossz belépőhozzászólás ezen a fórumon... :-(

Előzmény: Attila17.bp17 (2246)
Attila17.bp17 Creative Commons License 2007.12.09 0 0 2246
Hali! Vett már valaki SX4 sedan-t? Nagyon jó! Jobb mint a sima! Ez legalább összeva rakva!
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.08 0 0 2245
bezony.

a másik meg az, hogy az "átlag közlekedésben" tökéletesen elég ez is. legföljebb más 1,5-ösökhöz képest gyengébb.
Előzmény: atompyka (2244)
atompyka Creative Commons License 2007.12.07 0 0 2244
De azért lép az 1.5 SX is, csak 60-nál nem harmadikban kell kimenni előzni.
Előzmény: kkn (2242)
atompyka Creative Commons License 2007.12.07 0 0 2243
Ja, nekem is H4 volt benne, műa. átalakitóval. Meg ködlámpa 100 Wos H3 izzóval, amig a Dunaparton le nem vertem a szalagkorláton egy szép ónos esős napon. Ez kb. a felszerelés után egy hónappal történt. :-)
Előzmény: Pitbull (2234)
kkn Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2242
Talán már itt is volt szó róla, Ignisnél sírtak az 1.5 tulajok, hogy alig erősebb az 1.3-nál, mire adták ki a plusz lóvét. Na, azóta a Suzu a kisebb motorokra nem rak VVT-t, a nagyobbat kicsit felhúzta, hogy lássák, miért drágább a nagyobb motor. Csak így előállt az a fura helyzet, hogy a kisebb, könyebb Swift 1.5 (hiszen ott ő a nagyobb, és VVT-s) pár pacival erősebb lett az 1.5 SX4-hez képest (ami itt a kisebb moci).
Előzmény: atomaki (2237)
kkn Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2241
Mármint minden MSC Suzuba ugyanaz megy.
Előzmény: kkn (2240)
kkn Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2240
Az összes modellbe ugyanazt az iridiumhegyű gyertyát rakják. Nagyon frankó, anno még sikerült szereznem a Skodámba, és rendesen észlelhető volt a jótékony hatása.
Előzmény: atomaki (2235)
DEM992 Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2239
Köszönöm a válaszokat.

Az olcsóbb modellben meg fagyjon le a lába az utasnak. :-)
Előzmény: kkn (2233)
Pitbull Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2238
Ott hengerfejen meg elektronikán spóroltak, de gyertyán nem tudnak mert réz elektródás jóval rövidebb élettartamú mint iridium vagy platina.
Előzmény: atomaki (2237)
atomaki Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2237

Ja.

1,5-ös motor NEM VVT

1,6-os motor VVT

 

Nekem már ez is elég fura. :)

Előzmény: Pitbull (2236)
Pitbull Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2236
Csúnya lenne, ha felszereltségfüggő lenne a gyertya minősége. :(
Előzmény: atomaki (2235)
atomaki Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2235

KKN

Tudod-e, hogy SX4-ben gyárilag iridijum a gyertya? Vagy ez is felszereltség-függő?

Pitbull Creative Commons License 2007.12.06 0 0 2234
Huh este kispolák tiszta időben is csak mécses fényével tudta behinteni az utat míg jó bele nem aplikáltam a H4t. :)
Előzmény: atompyka (2230)
kkn Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2233
A hideg égövi specifikációhoz jár. Ami azt jelenti a gyakorlatban, hogy csak ülésfűtéses autóban találod meg. Azt meg a szériák csúcsmodelljeibe rakják a hazai autókba bele, így, mint alább írták, a GS-ekbe, vagy pl. Igniseknél limitált modellekbe.
Előzmény: DEM992 (2229)
atompyka Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2232

Szia!

 

A suzuki.hu szerint csak a GS-ben van.

 

Előzmény: DEM992 (2229)
atompyka Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2231
:-)
Előzmény: atomaki (2228)
atompyka Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2230

Én úgy tapasztaltam, hogy ha a refit le kell vennem, akkor már lassítanom is kell (ez nyilván éjszakára vonatkozik).

Nappal nincs jelentősége, melyik ég elöl, éjszaka akkor találom jobbnak a ködlámpát a tompinál (pontosabban akkor kapcsolom le a tompit a köd mellől), mikor már egészen lassan , max. 40 körül merek csak menni.

Persze - régen a Dunaparton, mikor hetente ingáztam Sopronba - volt már olyan is, hogy csak magam mellett láttam a terelővonalat, akkor kettes alapjárat volt a tempó. Akkor mindegy volt, mi ég, főleg, hogy Kispolákom volt. :-)))

 

Előzmény: Pitbull (2227)
DEM992 Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2229
Sziasztok!

Egy 2007-es 1.5-ös GLX tulajdonosai vagyunk (új autó, márkakereskedőtől). Azt szeretném megkérdezni a hozzáértőktől, hogy az első ülések alatt nincs szellőző ebben a felszereltségben? Hátul utaztam benne a múltkor, ment a fűtés, és majd' lefagyott a lában. Bár megnéztem a kézikönyvét is, azt írja, hogy nincs mindegyik típusban. Pont ebben nem lenne?

A válaszokat előre is köszönöm.
atomaki Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2228
Nem is értem mért nincs "a mi autónkban" infrakamera meg head up display. Akkor nem kéne ködlámpázni. :)))
Pitbull Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2227
Tapasztalatom szerint közepes ködig használható a távolsági, a ködlámpa meg arra jó hogy lásd az út két szélét.
Előzmény: atompyka (2226)
atompyka Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2226
Hm. Érdekes meglátás. Nekem mindig úgy tűnt, hogy a refi okozta fehér fal miatt később veszem észre a szemből jövők/előttem lévők lámpáit.
Előzmény: kkn (2225)
kkn Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2225

Köszi, hiszen nem is zavar. A köd ott van, akár látni, akár nem. El tudok tőle vonatkoztatni, meg engem nem vakít. Mint írtam, nincsen ködlámpám. Ha tompítottal erős ködben látok 2 felezőt, refivel 2 és felet. Nekem ez a lényeg,  hamarabb látom meg a ködből kibukkanó dolgokat, mert a refi előrébb világít. Nem gondolom, ezt látom. Inkább fehérből bukkanjon ki hamarabb, mint feketéből később.

Amúgy nekem a tompított struccpolitikának tűnik: ha nem látjuk a ködöt, nincs is ott?

Előzmény: atompyka (2222)
atompyka Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2224
Hogyne lehetne.
Előzmény: Pitbull (2223)
Pitbull Creative Commons License 2007.12.05 0 0 2223
Közárót éjszaka nem lehet használni? Tejfelben igen csak tudja növelni a láthatóságot.
Előzmény: Bíborköpenyeslovag (2216)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!