Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Azt tippelném, hogy az MH17 lelövése óta Ukrajna egész légtere be van világítva NATO radar gépekről, AWACS, drón stb., szóval a kalóz kukacbombázó már nekifutás közben lebukik.
igy van.....nincs észlelés, nincs Griff, szabad az ut a migránsoknak:-) persze ha az élelmes határör meglátja éjjellátoval és lelövi:-)))))) feltéve ha szabad löni, iéé tobbet gyakorolt 3db löszernél:-)))
Nemcsak vasúton tilos a CFM-hajtómű szállítása, de még kamion is csak kizárólag olyan szállíthatja aminek légrugózása van!! Volt is belőle egyszer probléma, hogy a beérkezett nagyjavított hajtóművet nem légrugós kamion hozta, akkor vették észre mikor a hajtóművet daruval megemelve nem hallatszott a jellegzetes légrugó-szuszogás. Rákérdeztek a sofőrnél, és azt mondta hogy ő csak "mentesítő járat" volt, az eredeti fuvarnál útközben lerobbant a kamion és őt küldték kisegíteni hogy rakják át a hajtóművet az ő kocsijára, csak éppen a lényegről feledkeztek el. Mondták is neki, hogy akkor visszakapja a hajtóművet és irány újra Franciaországban a feladó nagyjavító cég, majd ott eldöntik hogy mennyire maradt használható a hajtómű.
A teljesen szétrohadt állapot és a videó alapján én meg nem mondom neked, hogy ez akkor most mi micsoda és jó-e az ergonómia vagy sem. A galéráik és a metszerajzok talán beszédesebbek.
Vajon milyen lehetett belülről az amerikaiak csúfos kudarcot vallott M247 légvédelmi páncélosa? Nem úgy néz ki, hogy a tervezők törődtek volna az ergonómiával...
Sokan fel vannak háborodva, hogy az oroszok mennyi haditechnikát hagynak hátra őrizetlenül az erdőkben... Hát ezek szerint az amerikaiak sem különbek... Szerintem ha ez magyarországon lenne, a nemanaponlebarnult aljanép 2 nap alatt széthordaná. 1 hét után nyoma sem lenne, hogy volt ott valami :D
Meg lehet oldani az első generációssal is, annyi hogy fel kell szerelni egy infravetőt-akár a leszállóreflektorok helyére, vannak jó tájékozódási lehetőségek-ha van egy térképe amelyen rajta vannak a távvezetékek és vasútvonalak:)
> Kínának nincs An-124-ese, a flotta fogy és ha még meg is fizetnék, akkor sem biztos, hogy az orosz szállítaná azon.
Az alig tízmillió lakosú, amúgy nulla közeli jelentőségű Magyarország 35 éves Mil helikoptereiért többször fordult az orosz An-124, az 1,3 milliárd lakosú világ második hatalma Kínáért meg nem? Ugyan már! Amúgy Kínának vannak saját C-17 koppintásai.
> A vasúti szállítás is érdekes dolog. Van olyan gázturibna gyártó, aki tiltja, a magyar és sok vasúton való szállítást speciális kocsik nélkül, mert a sínek miatt az kis ütésektől bepontózdik a csapágyazás vagy más gond is lehet.
Egy önjáró lérak rendszer esetén terep menetre kellett, hogy tervezzék, különösen ha lánctalpas az alváz, akkor jókat fog zötykölődni árkon-bokron - szóval ahhoz képest bámilyen vicinális vasúton zakatolás az babazsúr.
Már csak azért is vicces az S-400 hajón szállítása Kínába, mert éppenséggel most kezdik egyre nagyobb mértékben polgári gyors-tehervonatok használni a transz-szib vasutat, a túl lassú hajózás helyett. Mióta végig van villamosítva, 11 nap alatt eljut az átlag konténer a kínai iparvidékről Ferencvárosba. Pétervár és Moszkva között pedig a németek építettek új, szuper fővonalat pár éve.
Az orosz vasút amúgy is rendben van úgy általában, mert náluk a szinte nem létező kövesút-hálózat miatt nem lenne más eljutás, ha azt nem tartanák karban!
... persze az UFO hívő szintű agymenéseknél, sokkal valószínűbb, hogy egy helyi oligarcha (a sok közül) most csinálta meg élete üzletét a hajóstársaságával, oszt mégsem sikerült a buli (szállítás).