Viszont történt egy kis malőr :( Bekapcsolom a blokkolót és csak vinnyog és pislákol az egyik front lámpa. Valaki tudja mi lehet? Vagy a motor szerviznél vagy a fóliásnál lehetett a bibi de az mindegy is csak holnap indulnék vele ki és pont rosszkor jött mert már párszor kihúzott a sz*r ból. Segítségképpen elől 5 fej van hátul 3 de a front lámpa villog gondolom elől van a gond mit nézzek meg rajta? Köszönöm!!
Az a baj, hogy igazán nem jó terepre, nem is nagyon láttam ott használni. A nagy bódé kanyarban csak billeg, tömege miatt sportosság is odavan. Közben meg semmivel sincs benne nagyobb hely, pazarló lénye megfizetődik tankoláskor szervizeléskor. Cserébe pisloghatsz a kakas ülőn. A típus imázsát erősen rontja a sok törpe tulaj.
Az f10-es kasznitól mindenki elvárja hogy szántson vessen babérokat arasson.De az X5-nél a "kakasülőn" az egy más pozíció.Más a filing.Az ötösnél eltünik a magasságból adódó panoráma? "Vizenjárás képessége".Terepen sem olyan "tehetetlen" mind az elődje.
Időszakos "kötelező átvizsgáláson voltam az győri A1-be, és módom volt kipróbálni egy új X5 4.0D-t. Mit ne mondjak, brutális.Autópálya vissza fordító körgyűrün felfelé kigyorsításnál olyan erőtartalékai vannak, hogy simán gyorsult volna még, de a gumi "teljesítménye" korlátozott engem.Természetesen Sport állásbanan, tökéletesen adagolható gázpedálfunkcióval.Nó para, teljes nyugotsággal veszélymentesen lehet "határon autózni".Meglepett az autó jóindulatú vezethetősége. Egyszóval megkívántam.
245.000km-nél járok vele, 2006-os gyártás alvázszám alapján. 306D2 a motorkódom.
Ha manuálisba teszem akkor nem vált vissza 1-esig viszont ha D-ben akkor biztos.
Ezt a hibakódot olvastam ki belőle:
4F80 transmission ratio symptom gear monitoring Error counter: 1 Mileage 241760 km condition WK torque converter-clutch open 0-n Type of Shift Type of Shift 1 after 1 0-n actual engine torque 88.00 Nm Gearbox Oil Temperature 31.00 degrees C Output Speed 0.00 rpm Symptom gear control Test conditions not yet fulfilled Error not present now, but already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: 4F 80 38 01 76 0C 01 2F 47 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ------------------------------------------------------------- 4F86 transmission ratio symptom speed monitoring Error counter: 1 Mileage 241856 km condition WK torque converter-clutch open 0-n Type of Shift Type of Shift 3 after 4 0-n actual engine torque 332.00 Nm Gearbox Oil Temperature 71.00 degrees C Output Speed 1952.00 rpm symptom gear monitoring Test conditions not yet fulfilled Error not present now, but already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: 4F 86 38 01 76 18 0A 6C 6F 3D 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================
Segítséget szeretnék kérni. 123000 kilométer van a kocsiban vezetett szervízkönyvel. És egy ideje bal hátul csőrgő kopogó hangot ad néha beindítás után pár percig. valamikor egy hétig nem csinálja, utána párszor igen , utána megint semmi probléma. Az olajcserének annyi előnye volt hogy 3 ezer kilométerig nem jött elő a probléma ,de most megint csinálja. Szerelő szerint hidrotőke lesz és mind a 24-et cserélné. szerintetek mi lehet a baj? Előre is köszi.
Járt valaki (CCC) prof.navigation használatával Görögországban? Augusztusban megyünk és most nézem, hogy a dvd-ken csak Görögország térkép van, Szerbia, Macedónia nincs. Ennek ellenére ezekben az országokban nyújt valami minimális segítséget? Pl. ismeri a sztrádákat legalább?
Kérlek segítsetek, még mindig nem tudtam megoldani az mp3 olvasási problémámat. Prof navis a kocsi és gondolom unlock-olni kellene, de nem tudom azt sem hogyan, de ami rosszabb, azt sem hogy a környékemen ki tudná esetleg megcsinálni (békés megye). Ha nincs senki, akkor valaki leírhatná, milyen eszköz kell hozzá, mit kell pontosan keresni és átállítani, frissíteni, stb...?!
Továbbá örülnék, ha valaki elárulná, hogyan kell a navi dvd1-t kiírni, hogy olvassa. A többi beolvassa, azonban a dvd1-t elvileg túl kéne írni, mert éppen nem fér rá a dvd-re?!
Ja és van egy mechanikai kérdésem is. Főleg hideg motornál tapasztalom, hogy nagyobb gázadásnál picit sivít valami. Cseréltem szíjakat és görgőket. Valami ötlet?