A kuplung szett lett cserélve az autón kinyomócsapággyal együtt. Mondta a srác h töltsek majd olajat a váltóba mert kevés van benne (visszatöltötte a régit) Azt mondta kb 1,5liter . Ez 2 napja volt. Ma reggel hazaérve kivettem üresbe a váltót majd furcsa morgó hangot halottam majd amikor benyomtam a kuplungot abbamaradt. Elsőre arra gondoltam h a kuplung kinyomócsapágy de, az nem lehet hiszen cserélve lett 2 napja.
cserélni kellett volna a kinyomócsapágyat is :( esélyes hogy annak a hangját hallod
szívesen megkérdezném a szerelődet, hogy állapította meg, hogy az olaj minimumon van na meg azt is miért nem cserélt kinyomót.....
a váltó oldalán van egy szárnyas anya azt kicsavarod és addig kel olajjal lennie az a szint többet nem tudsz bele tölteni mert kifolyik ha meg kevesebb van benne akkor rá kel tölteni
..arról nem is beszélve, hogy a két kerék közt mindig lesz különbség fékerőben az eltérő betét miatt. Még azonos márka, azonos típusánál is vannak eltérések különböző gyártási idejű betétek közt.
Egyrészt azért, mert kb. 5-8000 Ft egy betétgarnitúra, amit ha ráteszel, évekig nincs vele gondod.
Másrészt azért, mert egy más típusú fékbetétnek más lesz a súrlódási jellemzője, és nem szimmetrikusan melegíti a tárcsát. Meg fogsz tudni állni vele egy darabig, de féloldalasra kopik a tárcsa, és a féloldalas hőterhelés előbb-utóbb deformációhoz, vagy repedéshez vezethet.
...mondjuk ez se rosszabb, mint egy úszócsap berohadásig hanyagolt féknyereg...
Nem értem, miért hal meg mindenki azért, mert egy kopott betétet kicserélek egy jóra a másik 3 jó mellé. A végeredmény egy jó fék. Més egy kevéssé dolgozó betéttel is jó volt a fék, még műszakin sem szúrták ki, csak én néztem rá rutinból a csuszkákra téligumira váltáskor, ha már úgyis lent vannak a kerekek. 4 betéttel ettől csak jobb lehet még akkor is, ha nem ugyanabból a dobozból lettek kivéve.
Hello EberesPetya! Mi is vettünk bontóból egy középső kartámaszt, csak még nincs aki bekötné! Eddigi szerelők nagy része nem vállalta, meg se próbáltak gondolkodni rajta, hogy hogy kellene. Egy azt mondta 2 napos munka, nehéz lesz. A Renault szervízben azt mondták szét kell bontani, az egy nap. Neked sikerült már beköttetni? A miénkben szivargyújtó és lámpa van.
Az alábbival kompatibilis fékbetétje ha lenne valakinek egy darab jó állapotú, bőven 50% fölötti, azt reális áron megvenném. Berohadt féknyeregcsuszka miatt nekem az egyik kicsit jobban elkopott, míg a a másik három nem annyira, ezt a kopottat kicserélném. Csak emiatt nem cserélném az összeset.
Tudtok nekem ajánlani budapesti, vagy budapesthez közeli szakit, aki a 2008-as 1,6-os Grand Scenicem elektromos kézifékének bowdenjét ki tudja cserélni?
Február végén volt olajcserém, ma kiírta, hogy "Top Up Oil Level", vagyis pótolja az olajat. Olajfolyásom nincs, legalábbis nem látok sehol, sem alatta (szerencsére sosem volt ilyen probléma) mennyi olajat kellett megennie (és kb mennyit kell utánapótoljak), hogy ezt kiírja és mitől lehet? 2004 1,5 dci. A Service lámpa is kigyulladt, ez elalszik pótoláskor?
2005ös évjáratú, 1.5dci-m van. néha(mostanában egyre sűrűbben)rángat. bármelyik fokozatban képes rángatni pár másodpercig(emelkedőn le-fel...mindegy neki.) :(
mi lehet a gond? hibát nem látok felvillanni. alapjárat az fix,nem ingadozik,de ha beindítom akkor néha hallani,hogy "kihagy" a motor :(
Azt ledelejtettem hogy az önindító teker rendesen de mégsem indul. Másik jeladóval sem. hibaolvasás után azt ìrja h: főtengely kábel szakadás. kábel kimérve.
Van egy 2003-as 1.5 dci scenic 2-esem. Szìvárgott belőle az olaj. Elvittem szerelőghöz: tömítések cserélve+kuplung csere(kopott volt). ősszeszerelés után nem indul az autó. Holtponti jeladó+kábel kimérve de mégse megy. Vkinek vmi ötlet?