Mindenesetre az biztos, hogy a MAP vezérli a turbót... Ha neked van légtömegmérőd, az tud még ilyen "elszalad a ménes" tipusú érdekességeket produkálni.
a 112-es cdi motor 3000-nél leszabályoz, de ugy hogy kb 2700-nàl mintha "lekapcsolna" a turbo, és elvész minden erő belőle,de leállít, ujra indít visszatér és felpőrőg 3000-fölé de akkor is turbo nélkül egy ideig kb 2.-3.- kihuzatásig , ott aztán megint max 3000.Megköszönöm ha valaki segít.
Üdvözlök mindenkit.Lemostam az autó motorját (112cdi) most nem megy a túrbó.Álló helyzetbe 3000 nem pöfög többet a motor.Kérem valaki segítsen mit csináljak.
"A karbantartásjelző Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe, és azonnal nyomd meg kétszer röviden a -KM- gombot. 10 másodpercen belül fordítsd vissza a kulcsot a gyújtáskapcsoló O. helyzetébe. Nyomd meg és tartsd benyomva a -KM- gombot. Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe. Tartsd további 10 másodpercig benyomva a -KM- gombot. Megjelenik az aktuális hátralévő futásteljesítmény-idő. Körülbelül 10 másodperc után jelzőhang szólal meg és körülbelül 10 másodpercre megjelenik a karbantartásjelző az új hátralévő futásteljesítménnyel-idővel.Engedd el a -KM-gombot."
Villanyról jut eszembe: villáskulcsokat (szerviz intervallum figyelmeztetést) hogyan lehet törölni CDI-ből? Van valami gyújtáslefelideoda módja, vagy diag?
Ez annyira specifikus dolog, hogy mi, laikusok nemigen tudunk benne segíteni. Max Vitodoki tudna érdemben hozzászólni, de ő újabban "don't write" üzemben van...
adott egy gyári kmóra ami nem cd i . fordulatszámmérős és külső hőmérős. a régit kivettem amin egy nagy óra volt az új bele az 3 csatis a régi 2 ő. a külső hőmérő szonda 2 ből áll amin 4 vezeték van nem biztos hogy kell mind a 2 ő nem tudom ezt akarnám bekötni . meg egy apro kis bibi van ezen a km órán az olajnyomás lámpa égve marad. nincs semmi probléma mert a gyáriján meg elalszik . de csütörtökön megyek egy villamossági hoz aki beköti ez a legegyszerübb esetleg ha valki tudna egy bekötési rajzot a km órárol nem lenne rossz
Az előző durrogásod után ebben sem hiszem, hogy nagy sikerélményed lesz...
A műszerfal csatlakozóaljzatában levő két vezetéket kell csatlakoztatni a szondához... vagy a műszerfalba szerelnél hőmérőt? Vagy hova kötnél be micsodát? Szóval nem ártana egyértelműen kérdezni.
Kifurkálták. Sajnos. A kocsi eleinte jobban ment, mint amikor vettük. Azt tanácsolták, hogy hosszú útra azért ne használjuk. Nem fogadtuk meg. Mai napon tréleren érkezett haza Budaörsről. Egy új szerelőhöz vittük az autómentős tanácsára. Állítólag holnapra kész lesz. Kíváncsian várom. Majd megírom mi történt, hátha érdekel valakit.
akkor köszönöm a semmitérő válaszokat. azt hittem azért egy kicsit joban pörög ez a fórum.
akkor elmondom a választ aki akarna tenni fordulatszámmérős órát :
a lendkeréknél van helye a jeladónak 2 vezetékes azt be kell rakni a jobb oldali stekkerbe 2 szál vezetékkel kevesebb van 1 barna és 1 zöld,sárga oda kell bekötni és már méri is