Szia, stag300-hoz mennyiért tudsz nekem cserélni egy injektorsort, két hülyének már kifizettem 80e ft-ot azért, hogy visszaadják az autómat világító hibalámpával, és azzal, hogy ez az autó benzinen is rossz. Ehhez képest benzinen minden gond nélkül használom 2 éve.
Adott egy külső multiszelepes Atiker tartály Atiker multiszeleppel. Ahogy átváltok gázra, azonnal kivágja a biztosítékot. Ha lehúzom a multiszelep mágnestekercséről a csatlakozót, akkor nem vágja ki.
Szoktak ezek zárlatosak lenni? Annak ellenére hogy kívül van, és éri mindenféle hatás, maga a tekercs le van zárva a műanyag tokban ha jól látom. A multiméter ellenállásmérője 10 ohmot mutat a pólusok között. Megmértem egy régi és egy vadi új tekercset, azok is 10 ohmosak.
Megpróbálok, de nálunk, a keleti végeken kicsit macerás megbízható autógázos szakit találni. Ha esetleg tudtok valakit ajánlani a Nyíregyháza-Debrecen térségben, azt megköszönöm!
Tavaly januárban vásároltam egy gyárilag benzin-gázos Renault Scenic-et (2006 1.6). A tartályt még az előző tulaj kicseréltette, viszont egy ideje nem működik rendesen a gázüzem: Check injection hibaüzenetet dob és átáll benzinüzemre a motor. Elvittem egy LPG-szerelőhöz, aki azt mondta, hogy cserélni kell a 4 darab gázinjektort. Kaptam is árajánlatot 4 x 60.000 Ft + munkadíjért, amit azért sokallok egy kicsit. A kérdésem ez, hogy reális-e a 60 ezer Ft/injektor ár? Ha igen, akkor érdemes injektor-felújításban gondolkodnom vagy gázinjektoroknál ez nem járható út?
Vettem a jófogáson egy szódás ballont. (KEG 19 literes)
Sajnos átvertek, de most ez nem ide tartozik.
A lényeg az, hogy van az alján egy lyuk. (mostmár 3 mm mert próbálkoztam befoltozni egy csavarral, de nem megy, mert 5-6 bar nyomás van benne, amikor fel van töltve és szivárog
Szóval ha valaki be tudná hegeszteni, akkor nagyon örülnék (is).
A lemez kb 1 mm vastag, és saválló acél, ja és Gödön van.
Pár emberrel már beszéltem, de szinte senki nem vállalja, mert vagy nincs pálcája, vagy nem ér rá, vagy nincs megfelelő eszköze, vagy valami.
Masik adagolos tdi-t 450€-ert vettem 2013-ban 242ekm-rel most van benne 335ekm es nyilvan lehullott rola a kipuff, beragad az ajtozar, itt ott foltozni kellett a kasznit, (de nem ugy nez ki mint egy japan papir kaszni - volt mx5-m).
Amugy bontatlan a motor. Kupplung is gyari, bar miota 260ekm-nel beleraktam a nagyobb csucsokat es irtam ra több turbonyomast es mennyiseget, azota egyre inkabb csuszkal a kupplung
Haat ha ilyen a kaszni akkor lehet h elengednem a kezet (vagy kiszerelnem sk a gazrendszert es vkitol kernem a kiszerelesrol olcson papirt)
"Ilyen a kaszni" -> nyilvan latni kene, de ha rohad es az gittelessel lett javitva az nem sejtet sok jot :-(
Nezegetek egy a3 131le-s pdtdi-t (2002 256ekm) 500€ es meg vizsga is van rajta. Persze at kell iratni, meg kb +140eft mire magyar rdsz lesz rajta. De kevesbe rohados es enni nem eszik annyit az sem...
Tavalyelőtt kigittelgettem a lyukakat, ránézésre idén még átmegy a vizsgán. Fék, kormány, motor, futómű rendben vannak, de nem szép már szegény. A feleségem szaladgálós autójáról van szó, 3 km jobbra - 4 km balra, nagyjából erre kell - tehát jó kérdés, hogy mi lenne helyette (irreális lenne milliót/milliókat beletenni).
A tartály nyomáspróba újabb 5 évet jelent, ugye? Annak mi lehet a költsége?