Az Isten szerelmére, próbáld megérteni a viccet...
Ha egy sem lenne, minek is keresnéd :)
Azért szerencsédre vagy szerencsétlenségedre bővül az DAS igazgatóságok száma, valószínűleg nem téged kérdeztek meg erről... :) de ez akár rajtam is múlhat a karrierrendszernek köszönhetően.
Ezekről (kivéve a Főnök) nem mondott rosszat a Haverom. Viszont az említettet, szidta és nem sok jót mondott róla. Lehet, hogy tényleg nincs szerencséd velük. Én valószínű hogy nem megyek hozzájuk, főleg ezek után!
Látod! Te is egyetlen (lacaca) negatív véleményéből következtetsz arra, hogy szerencse, hogy nem vagy ügyfele a DAS-nek.
Egyetlen negatív példa (vélt, vagy valós) sajnos mindig erősebben számít a latban, mint ezer pozitív.
Olvashatsz egy pár pozitív megnyilvánulást is itt. Erre mi volt a válasz? Hogy "beépített" marketing emberek írták a hozzászólást.
Hát ezért is volt a csönd sokáig, mert értelmetlen szélmalomharcnak tűnt bizonygatni, hogy igenis vannak elégedett ügyfelek is, sőt zömében elégedettek.
Megpróbálom újra, mert tudom, hogy egy formanyomtatvány kitöltéséhez nem rakétamérnököket vesznek fel.
A jogász úgy pattintott le, hogy végig sem hallgatta, hogy mi a probléma. A folyosón állva fordított rám 20 másodpercet. Ezt ugye nem lehet bizonyítani, de nem is érdekes, a jelentősége annyi, hogy ennek kapcsán írtan egy reklamáló levelet. kb 1,5 éve..... Azóta nem jött válasz. Én tudom igazolni a reklamációs levél küldésének tényét, a cég ezzel szemben nem tud semmit felmutatni bármilyen válasszal kapcsolatosan. Na ez minősíti a céget, nem az én véleményem. A véleményem, mint tudjuk nem minősíti a céget, de mégis van egy ügyeletes, aki úgy válaszol rá rendszeresen, hogy nem szakít rá időt. Akkor most mégis zavar valakit?
Akkor egyszerűbben fogalmazok, talán ezt megérted: A te véleményed az égegyadta világon nem minősíti érdemben a céget. Mert te csak fröcsögsz.
Valószínűleg nem voltál képes megérteni, amit a jogász magyarázatképp neked adott az ügyeddel kapcsolatban, ezért az értetlenséged, ami nálad abban nyilvánul meg, hogy a cégre fújsz.
Tudom, hogy nem foglalkoztok, mert a reklamációra sem válaszoltok. "efféle hozzászólóval, mint te, nem foglalkozunk."
Ez a mondat önmagával áll szemben de lényeg, hogy a te véleményed hiteles. Ha ezt most, mint a cég képviselője írtad, akkor nem is tudom mit gondolhat az olvasó a cégről. Talán azt, hogy a szolgáltatási színvonal a nullához közelít. Gratulálok!
Minő szerencse, hogy a te véleményed erről, hogy úgy mondjam, a nullához közelít. Az igazság az az, hogy efféle hozzászólóval, mint te, nem foglalkozunk. Egyszerűen nem pazaroljuk az energiánkat erre. Érted?
Akit meg érdekel ez a szolgáltatás, más fórumot talál arra, hogy tájékozódjon.
Erősebb lett az ellenhang, mint a marketing kommunikáció, és az rossz reklám. Arra nem képesek, hogy megvédjék magukat, vagy kiköszörüljék a csorbát, inkább kussba vonulnak.
Három évvel ezelőtt hugom kötött a DAS-sal biztosítást. Akkor felhívott engem is, elmondta pár mondatban, hogy mi ez, miért is tartja helyesnek, és megkérdezte, hogy megadhatja-e a mobilszámomat az üzletkötőnek.
Mivel nagyon tetszett a dolog így első hallásra, mondtam, hogy persze, nyugodtan adja meg a telefonszámomat, és várom az üzletkötő jelentkezését.
Pár nap múlva hívott is az üzletkötő, megbeszéltük az időpontot, és a helyszínt kezdtük volna, de hoppá..... Én ugyebár nem Tatabányán lakom, mint a tesóm, hanem Érden. Úgy nézett ki, ez már némi bonyodalmat okoz az üzletkötőnek (nem tudom, mivégre gondolta, hogy tesók csak egy városban lakhatnak).
Tehát, mondta, hogy akkor mi lenne, ha nem holnapután, hanem egy hét múlva hétfői napon jönne hozzám, reggel 9-re. Mondtam, hogy várom, leírta a pontos címet.
Ez három éve volt, azóta sem jelentkezett.
Se akkor, se utána, semmi telefonos értesítés, hogy bocs, de tegyük át, vagy ilyesmi. Vagy csak annyit, hogy neki sok Tatabányától Érdig az a kilométer. Rögtön először is megmondhatta volna, hogy neki így nem buli, ha meg kell tenni 60 km-t. Ez lett volna a tiszta sor.
Szóval, nekem a DAS ennyi volt, levontam róluk a konzekvenciát:(((
Elöljáróban: - van DAS biztosításom, immár 1 éve. - semmilyen személyes szállal (még heted ízig rokonságban sem :)) ill. közvetlen anyagi (jutalékos) haszonnal járó kapcsolattal nem kötődöm a céghez .
Komoly ügyben - értsd pereskedés illetve ahhoz közeli szitu - még nem volt szükségem rájuk. Eddig "csak" tanácsot kértem: - lakásbiztosítás, alulbiztosítottság kérdése; - egy közlekedési szabálysértéshez kapcsolódó ügyintézés; - autóvásárlás;
Mind a három alkalommal maximálisan segítőkészek, korrektek, nem lekezelőek voltak. Egyáltalán nem éreztem, hogy ezekkel a pitiáner ügyekkel nem szívesen foglalkoznak. OK, nem került igazán pénzükbe, "csak" tanácsot adtak! Viszont azt profin és érthetően, illetve, ahol nem volt az - számomra - és visszakérdeztem, ott megmagyarázták, kifejtették. Továbbá: - írásban, 1 napon belül --> telefonszám megadva, ha kérdés van; aztán volt még több levélváltás: reakció idő 1napon belül; - szóban, még aznap visszahívtak volt hogy majd 1 órán át beszéltük a részleteket (biztos én voltam értetlen).
Egyéb: amikor az üzletkötőm elment a cégtől - akinél eredetileg kötöttem a biztosítást - az új ember, akihez a szerződésem került felhívott, hogy ez és ez ő, itt az új szám, hívjam bármikor bármilyen kérdéssel a biztosítás kapcsán. Aztán pár hónap múlva, szintén csak úgy bejelentkezett, hogy van-e változás a biztosítást érintő adatokban, bizotsított értékekben. Segítőkészségének köszönhetően 2 percen belül kiderült, hogy alig 3 ilyen dolog volt éppen, aminek a bejelentését én bizony szépen el is felejtettem volna, ha nincs ez a telefon. Ügyfél kezelésből, kapcsolattartásból erősen "+"-os a DAS.
A lényeg, eddig maximálisan meg vagyok velük elégedve.
Fontos: fentiek a személyes tapasztalataimon alapulnak, és ezek alapján őszinte véleményt fogalmaztam meg a DAS-sal kapcsolatban. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy ne lehetne ellenpont is, azaz valakinek "-" véleménye. Aki valódi képet akar kapni valamiről, az minden véleményt olvasson el és persze rendelkezzen egy jó szűrővel az elfogultak - akár "+", akár "-" kukázásához! Sok sikert a döntéshez, remélem hozzájárulhattam egy kicsit, akár egyik akár másik irányba.
üdv mindenkinek. azt hallottam egy ismerőstől hogy a szeméjkocsijára rádőlt egy villany oszlop ,a das kijárta neki a jogi felelőség kérdését és kapott kártéritést.
Nem szoktam hozzászólni soha az ilyen fórumok írásaihoz, de most azt éreztem, hogy muszáj. Sajnálom, hogy ilyen véleményeket olvasok a DAS-ról. Én tudom, hogy milyen segítség ez a cég, ha tényleg bajban van az ember. Azok az írások, akik szidták ezt a céget, csak annyit kívánok nekik, hogy soha ne kerüljenek bajba. Mert a bajba jutott ember tudja azt, hogy a fűszálban is kapaszkodni kell. Aztán vagy sikerül, vagy nem... Általában az utóbbi...
Nekem van DAS szerződésem, ha valakinek nincs, szíve-joga.
Nem kell jogvédelem mindenkinek, de nem is kell szidni egy olyan dolgot, amit nem ismerünk...
Nekem ez a véleményem...
Hozzá teszem én sem vagyok a cég marketingese, csak egy ügyfél, aki nem akad ki azon, hogy egy jó dolgot ajánl az ismerőseinek...
Na nem akartam, de úgy néz ki muszály még egy utolsót hozzászólnom. Ez után el is tünök a DAS-os fórumról. Szerintem ezzel tudom bizonyítani, hogy nem vagyok a cég marketingese. Pont. Mivel magam is az értékesítésből élek (más területen) ha valamiről jó véleményem van jól tudok érvelni. Max ennyi a hibám. Ezzel keresem a kenyerem, és elmondhatom hogy jól. Ezért ezt én észre sem veszem, rutinból adok el sokszor, mert berögzült. Valószínűleg van aki ezt egyből félreérti, ám legyen. Nem az én gondom.
Friss regisztrációm: Igen a DAS miatt. Egy kollegám nevét beírtam a listába amit adtam. Meg is említettem neki, hogy fogják keresni. Ő egy Internet zombi:) mindenre talál fórumot. Mondta, hogy nézzem meg mik vannak itt. Megtettem. Bár kár volt,mert nem erre számítottam.
"...Nem tudom, hogy Chiccio honnan tudja, hogy mekkora a DAS-ra az igény a németeknél. De tényleg, honnan? Én pl. nem tudom,,
Természetesen DAS-os dolgozotól tudom, és még képes is vagyok megjegyezni amit mondanak nekem.
"Azaz: vannak olyan cégek, ügynökök, akik a Mekibe (vagy hasonló helyre) hívnak meg. Ilyet is láttam, bár nem közelről. De nem, a DAS nem ilyen! Ezt ennyire fontos kihangsúlyozni. Csak azért, ha valakiben kétkedés ébredne,,
Nem tudom milyenek a DAS-os találkozók, és hogy hova viszik az embereket. Azt tudom én hova vagyok hajlandó elmenni. Oda is mentem.
"Ezek annyira jó információk, hogy vagy azért tudja Chicco, mert DAS-os, vagy csak nagyon jól figyelt és jegyzetelt,,
Ismétlem önmagam. Értékesítésből élek és figyelek arra amit mondanak nekem. És lehet hogy neked furcsa, de vannak emberek akikben meg is marad valami amikor egy másik ember beszél hozzá. Probáld ki otthon, biztos értékelni fogja a párod:)
Utóiratnak annyit ha egy pár éve lett volna egy ilyen biztosításom akkor nem került volna 150.000 FT ba és majdnem egy állásomba egy igazságtalan vád. Ehelyett még én kerestem volna rajta....
Zeronak:
"Azokat a problémákat amelyeket egy bizonyos szintű gondolkodásmód okoz, nem lehet megoldani ugyanolyan szintű gondolkodásmóddal,,