Keresés

Részletes keresés

mrfrizbi Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2530

AhhhhA!

 

szoval extra-erős medveláncot fogsz felrakni? :)

 

már éééééééééééééértem !!

 

üdv

adam

Előzmény: szupertehén (2529)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2529
Pillanat!
Nem azt mondtam, hogy lassó a Szupertehén!
Sőt! Igazság szerint csak az érdekelt volna, hogy mik a tapasztalatok/vágyak és akkor kis tallózás után költöm el a 40 ropit...
Mindenkinek kösz a javallatokat!

popov+szuperT+macik
Előzmény: mrfrizbi (2522)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2528
Kösz Hufi!
Nem rossz az ár!
Előzmény: Hufi750 (2521)
mr.blacki Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2527

Köszi!

Jó ,hogy leírtad nem volt időm nézni.

Előzmény: Hufi750 (2526)
Hufi750 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2526

akik nem figyeltek volna, itt a végeredmény:

 

Dakar-rali 2006., végeredmény

1. Coma (Repsol KTM), 55:27:17 h
2. Despres (Gauloises KTM), 56:40:46 h, + 01:13:29 h
3. Sala (Repsol KTM), 53:50:25 h, + 02:29:48 h
4. Blais (Red Bull USAKTM), 58:03:35 h, + 02:36:18 h
5. De Gavardo (Repsol KTM), 58:50:04 h, + 03:22:47
6. Ullevalseter (KTM), 59:22:09 h, + 03:54:52 h
7. Duclos (KTM), 60:11:13 h, + 04:43:56 h
8. Casteu (Gauloises KTM), 61:43:38 h, + 06:16:21 h
9. Rodrigues (YAMAHA), 62:21:58 h, + 06:54:41 h
10. Vinters (KTM), 63:20:31 h, + 07:53:14 h
11. Gau (Gauloises KTM), 63:21:22 h, + 07:54:05 h
12. Knuiman (YAMAHA), 63:56:44 h, + 08:29:27 h
13. Fretigne (YAMAHA), 64:13:13 h, + 08:45:56 h
14. Czachor (YAMAHA), 64:14:11 h, +08:46:54 h
15. Algay (YAMAHA), 64:15:25 h, + 08:48:08 h
16. Farres Guell (YAMAHA), 64:41:44 h, + 09:14:27
17. Street (KTM), 65:30:08 h, + 10:02:51 h
18. Bethys (HONDA), 65:37:18 h, +10:10:01 h
19. Marchini (YAMAHA), 66:29:17 h, + 11:02:00 h

...60. Varga Ákos (KTM) + 28:50:26

 

Hufi

 

Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2525

Vezirem! :-)

Megadnad a mail cimed, vagy

irnal egyet privatban?

 

Brasil

Előzmény: Törölt nick (2523)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2524
5 fog az tuti érezhető lesz, várom a tapasztalatokat majd!;)
Előzmény: Kvéker2 (2520)
mrfrizbi Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2522

hallod, D,

 

de amugy szeretnél valami változást elérni, vagy csak hamár cserélsz akkor gondolkozol a lehetőségeken? Szerintem se lassú se gyenge nem volt a szupertehén :D főleg a szati után...

 

üdv

adam

Előzmény: szupertehén (2514)
Hufi750 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2521
Előzmény: szupertehén (2508)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2520

Hát igen, biztos hogy többet kell akkor váltani. A mostani áttétellel csak annyi gondom van, hogy a 4-5 sebességet alig használom, viszont gyakran előfordul hogy még nem tudom felváltani a kettest, aztán sajnálom egyesben járatni.

Szerintem az 5 foggal nagyobbat ki fogom próbálni, aztán kiderül hogy jobb lett-e.

Előzmény: Fortaleza/Brasil (2516)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2519
Este a Viasat Exploreren a Hosszabb úton lesz 19h-kor, aki tudja rögzítse légyszi, megéri, meg engem is érdekelne mert ugye magyarul van!;))
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2518
No Comment, szerintem is 3 fog alatt felesleges variáálni, esetleg 2-t /ha aszfalt/, de ha terep akkor inkább 3 vagy több és persze rövidítés, és az elsőt is nyugodtan lehet csökkenteni, egy kicsit előbb tönkre megy a lánc, ezt azért figyelme kell tényleg venni!
Előzmény: Fortaleza/Brasil (2516)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2517
Hagy törjön az a lánc, attól lesz csak igazán nyomatékos a vas, valamit valamiért!;))
A többi gondolattal egyetértek!:)
Ja és én próbálta már S.tenerét, de nekem a gyári áttátel is majdnem hosszúnak tünt, de valami hasonlót tapasztaltam az Africánál is, minek a gyárit még hosszabítani, esetleg a fordulatszám miatt, na de az élvezeti tényezőböl is veszt akkor, szerintem , de mindenki ahogy érzi úgy csinálja?!;)
Előzmény: Fortaleza/Brasil (2513)
Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2516

Ha hatul valtoztatsz, akkor 3 fog alatt ne gondolkozz!

Nem erezheto es kidobsz egy rakas penzt.

3 fog felett erdemes, ott mar jobban kiveheto a valtoztatas.

Az 5 fog az jo, ha terepre mesz.

Bar en sosem szerettem a roviditeseket a nagyobb ccm-es,

erosebb motorokon.

En csak a 350-esnel roviditettem es ott is csak azert, mert

foleg sivatagban hasznaltam (kellet az ero).

Azert nem szeretem, mert sokat kell valtogatni. A valtot megviseli.

Bar az elonye az, hogy konnyebben eltalalod az opt. sebesseget,

ami terepen alapveto.

Az erosebb nagyobb gepeimnel (600ccm, 650ccmes 750ccm)

nem roviditettem. Foleg azert mert ezek nehezebb gepek

es kevesebbet vittem oket terepre.

De a fo ok, hogy van bennuk eleg ero!

Meg a kuplungot sem nagyon szopktam hasznalni (csusztatas).

Siman gazzal nagyon jol lehet manipulalni!

Az ero (nyomatek) miatt nagyobb fordulatszamtartomanyban dolgozik.

Alulrol is jol huz, illetve ero van benne! Igy aztan inkabb a gazzal

dolgozom, mint, hogy fel-le kapcsolgassak.

 

Brasil

Előzmény: Kvéker2 (2515)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2515

Rövidítésben gondolkodom (alapvetően terepen megy a moci), mennyire érezhető meg ha hátulra 1 vagy 3 foggal nagyobbat teszek?

A matek azt mondja, hogy kb 2%-kal lesz más ha ereditleg 45-ös volt.

Ezek alapján érzésre hátulra úgy 50-eset tennék, az 10% változás.

Szerintetek hogy van ez?

Előzmény: Fortaleza/Brasil (2513)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2514
Dobtam egy levelet Kawasati mesternek is. Megkérdeztem tőle mit kóstál egy láncszett szerelve és, hogy mit javasol áttétel ügyben. Majd továbbítom válaszát a fórum irányába!
Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2513

ROVIDITES:

Elore nem javaslok kisebb fogaskereket! 

Mivel akkor lecsokken az atmero es mar "nagyon torik" a lanc!

 

HOSSZABBITAS:

Elore tehetsz nagyobbat, de csak addig novelheted,

amig befer! Alltalaban 1 foggal tobb.

A hatsot csokkenteni. Ugy 3 fog csokkenesnel mar erezheto a hatas.

 

A 2 hengeres is jol birja az ujra attetelezest (pl.: hosszabbitast).

Az en AT-m is elol-hatul mas attetellel van szerelve...

 

Brasil

Előzmény: Iceapo (2509)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2512
Én majd csak január 25-én leszek,de nem 32...........:)
Előzmény: szupertehén (2511)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2511
Köszönöm!

...most már abba hagyom a dicsekvést, hogy 32 éves lettem...január elsején...éjjen, éjjen, éjjen!

Ja, bocs - mondom abba hagyom!
Előzmény: KARESZ600 (2510)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2510

Hello Szupertehén!

 

Szerintem,ha nem nagyon terepezel és maradsz városi"ámokfutó"akkor kár variálni.Akkor tökéletes a gyári áttétel.Tudom megkésve,de Boldog Szülinapot csak most olvasgattam vissza,igy lemaradtam.

                                                                               üdv:Karesz:))

Előzmény: szupertehén (2508)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2509
Szasz S.Tehén!

Igaz nekem nincs S.Tehenem, de az egyik havernak az van és neki bejött a gyári áttétel, viszont terepre asszem 1-foggal kisebb elsőlánckereket tett fel, ami oda nagyon elkel, elől 1 fog az hátul 3 ér, kb., én a BIGemen hátra tettem 2 foggal kisebbet mint a gyári és az is bejött, na de ez éppen hosszítást jelentett és nem rövidítést, de az 1 henger más, ott a kismértékű nyomaték csökkenés nem annyira számít, viszont a 2 hengeresnél nem tudom!;) Na szóval akkor nem sokkal vagy most előrébb, én a kisérletezést javaslom, ha gyorsabb és ugyanazon sebességnél kisebb fordulattal akarsz haladni, akkor szerintem hátra te is vegyél max.2-3 foggal kisebb lánckereket, de inkább csak 2-vel, ha nyomatékot akarsz/ ami terepen kell/ akkor meg előre 1 foggal kisebbet, szerintem, sőt ha nagyon nagy nyomatékot szeretnél és végre csak 130-at akarsz menni, akkor a hátsó lánckereket meg növeld meg legalább 2-3 foggal, az 1 kerék így játszi könnyedséggel fog menni, cserébe nyelni fogja a benyát rendesen!:))


Más. Emberek, hát David Frétigné tennap megnyerte a szakaszt a Dakaron, soha rosszabb napkezdést kívánok Nektek!;)

Ice /DR BIG klub/
Előzmény: szupertehén (2508)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2508
Sziasztok!

én is láncszettó vásárlás előtt állok - ez a szülinapi ajándékom a csajomtól (szerelve)
(szeretem)

mekkora lánckerekeket ajánlotok, hogy zsír legyen és persze én legyek a leggyorsabb (és ne csak a legkövérebb) a pirosnál?

Előre is köszi!
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.14 0 0 2507

Vagy a Pink motors.Én onnan vettem JT első lánc kereket .Asszem 5000ft kőrűl vólt:

Sztív

Előzmény: mr.blacki (2506)
mr.blacki Creative Commons License 2006.01.14 0 0 2506
Azt hiszem igénybe veszem amit ajánlottál!
Kösszi!
Előzmény: Törölt nick (2505)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.14 0 0 2505

Láncszett 600-ashoz:http://cgi.ebay.de/Yamaha-XT600-Tenere-O-Ringkettenkit_W0QQitemZ8028869677QQcategoryZ49843QQrdZ1QQcmdZViewItem

mrfrizbi Creative Commons License 2006.01.14 0 0 2504

Persze, szerintem jo sokat ki is rakunk belőle, asszem van hely bőven.

 

üdv

adam

Előzmény: KARESZ600 (2503)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.01.14 0 0 2503
Az emailt megkaptad?Ha igen,van benne valami használható?:)
Előzmény: mrfrizbi (2501)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.01.14 0 0 2502
Mindent aminek rendszáma van vagy volt,csak hát megvan az ára.
Előzmény: mrfrizbi (2501)
mrfrizbi Creative Commons License 2006.01.14 0 0 2501

hello,

 

igen, rájöttem aztán.... ;)

 

Bármit? :D

 

üdv

adam

Előzmény: KARESZ600 (2500)
KARESZ600 Creative Commons License 2006.01.14 0 0 2500

Hello Ádám!

 

Nem én vizsgáztatok,hanem Blacki.Én szerencsére bármit letudok vizsgáztatni.

 

                                                                                       Köszi:Karesz

Előzmény: mrfrizbi (2495)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!