Keresés

Részletes keresés

mr.blacki Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2546
12-év az nem sok!
Autónál igen!
Nekem 87-es XT 600Z-m van. És nagyon jó!
Eleinte én is kételkedtem. De ismerkedjetek tovább és meglátod kétely elszál!
Ja!!!Azért a tegező viszony az fontos!Én és a mocim olyan jóba vagyunk,hogy együtt járunk sörözni. :-) És ezt meg is hálálja! Minndig kitart melletem.
Üdv: MR.Blacki
Előzmény: onam (2540)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2545
Na, mégis mire számítsak? Tudsz valamit?
Előzmény: mr.blacki (2543)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2544

Szia!

 

Nekem csak jó tapasztalataim vannak az XT-kről. Nagyon megbízható, sohasem hagyott ott, pedig az enyém 2x olyan idős mint a tied. Alkatrész nagyon sok van hozzá, mert hogy egyszerűen nem romlik el és ott állnak az alkatrészek kupacokban a bontókban, nem viszi senki. :)

Jó olajat kell neki adni, ellenőrizni rendszeresen, valamint nagyon fontos a bemelegítés. Ilyen hidegben néhány percig csak pöfögjön alapjáraton, utánna pár km lightosan, és ha rendesen bemelegedett, akkor lehet húzni neki. Ha terepezel vele, akkor fontos még a légszűrő rendszeres alapos kimosása, és utánna légszűrőolajjal való befújása.

Fotó van a gépről? Ha van feltehetnéd, hadd kíváncsiskodjak.

 

Zoli

Előzmény: onam (2540)
mr.blacki Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2543
A fordulatszámmérő bizony nagyon drága lessz. :-)
Előzmény: Kvéker2 (2541)
mr.blacki Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2542
Pontosan!!!!
Ezt jó volt olvasni.!!!!!!!!!!!!! :-)
Mit ne mondjak az egyik cimbimnek van egy Sport mocikája, nem öreg talán 8-éves lehet. Nem rég elmentünk egy bontóba "kíváncsisákból"Hogy van- e hozzá alkatrész.
Mit add Isten ehez az évjárathoz szinte minden volt.Mért is?Mert állandóan beteges ez a típus.És nagyon keresik az alkatrészeket.Legalábbis a bontó szerint.
Moci márkát szándékosan nem írtam, mert nem akarok ócsárolni más márkát.
Elég az,hogy nem Yamaha Ténéré volt!!! :-)
Előzmény: Hufi750 (2533)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2541

Ennyire jó áron lehet műanyagokat kapni felétek? Vagy ez a többi bontóra is igaz? Nem vagyok járatos (szerencsére) bontó ügyileg, még semmi nem ment tönkre a mocin. Bár lassan egy fordulatszámmérő lehet hogy majd elkelne.

 

Más: nem tudjátok mibe kerülhet egy váz és egy blokk homokfúvása? Kis optikai felújításon gondolkodom.

 

Zoli

Előzmény: Törölt nick (2539)
onam Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2540

sziasztok!

nem rég /1 hete/ vettem egy xt 600 e tipusu gépet. mit kell tudjak rolla?

régebben motoroztam vagy 10 évet. mz, jawa250-350. ez teljesen új számomra. most túl vagyunk az ismerkedésen, de tegező viszonyba még nem vagyunk. szép karban tartott gép. bár kicsit öreg /12 év/ de nem látszik rajta.ma is terepeztünk kicsit de hideg volt, ami bimbódzó kapcsolatunknak nem kedvez;-((( az érdekelne még ,hogy dobozokat olcsón hol nézzek hozzá?

üdv!

Törölt nick Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2539

Ja ja.Biztosan barátibb mint a gyári ára.

Én egyszer egy NT650V-re próbáltam gyári oldalidomot rendelni.Hát alig kaptam levegőt mikor mondja az úriember hogy 36000 ft darabja annak a kéttenyérnyi szarnak.Aztán Kakasd-on kaptam hozzá egy tizesért.Nagy külömbség!

Más kérdés hogy én még azt a tizest is sajnáltam...

Az XT-hez meg egy tizesért megkapom az összes műanyagot.Nem mindeggy!

Üdv!

A Smucig

Előzmény: szupertehén (2538)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2538
A másik megoldás az idomra:

Ismerek valakit, aki carbon-kevlarból bármilyen idomot meg tud csinálni, minta alapján,
csak nagyon elfoglalt, ezért ez időbe tellik és pénz szempontjából meg fogalmam sincs.
Mindenesetre szívesen odagurulok mintavételre a Szupertehénnel, ha.
A fent említett úr pedig nem más, mint a Teneré klub elnöke: MakLeod.
Környékezd meg!
Előzmény: Hufi750 (2533)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2537
Kicsit rideg az arc, szó, ami szó, de tudtam kicsit alkudni a top box konzolból és egy pár pillangó kézvédőt adott ingyen! Szóval lehet, hogy rideg, de motoros és van egy története arról, hogy szerelte fel régebben a Super Teneré testre a TDM 850-es elejét és, hogy az az igazi supermoto! Lélek a zord külső mögött, de mit vársz, amikor egy hideg hangárban áll egész nap?
Előzmény: Fortaleza/Brasil (2536)
Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2536

A kinalat valoban korrekt!

Csak az emberkevel neha nehez szoterteni...

 

Brasil

Előzmény: mrfrizbi (2535)
mrfrizbi Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2535

jaja,

 

BP-kakasd-BP viszonylat nem volt naon rövid...

 

de megérte! Azt a bontót tudom ajánlani bárkinek, nekem korrektnek tűnt a kinálat...

 

üdv

adam

Előzmény: szupertehén (2534)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.17 0 0 2534
...hát igen, egyszer én is kerestem első telókat a Szupertehénnek, aztán a századik bontóban volt is (teljes eleje). ...és akkor beültünk Frizbivel a Micrába és toltunk vagy 300 kilométert aznap. (túrának nem szar) Na akkor azért kaptunk ízelítőt alkatrészellátásból. Amikor pedig azt a kis idomot, ami ott hátul van a hátsó kapaszkodó mögött szerettem volna pótolni, akkor az egyetlen értékelhető választ az egyik bontó adta, aki azt mondta, hogy a gyárból tud rendelni eredetit. Gondolhatod mennyiért. Mindenesetre nekem a mai napig nincs meg az a hátsó idom... Lehet hogy össze kéne dobni egy super tenerére, ami nem csak forgalomból van kivonva, hanem a használatból is. Olyan meg nincsen!
Előzmény: Hufi750 (2533)
Hufi750 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2533

Skacok !

 

Keresgettem bontókba ma idomot és más egyéb alkatrészeket, mire az egyik bontós azt monta nekem :

"Super Tenerehez nem sok dolog van bontókba, nem romlanak azok,mi kellene?....

mondom: jobb oldali idom....

ááááá, idom az meg pláne nincs!"

 

hát jól is esett, meg nem is....de mosolyogva tettem le a telefont

Hufi

 

Hufi750 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2532

tudod, eszembe jutott még hogy a Louis-ban is jó áron voltak komplett szettek,vagy a Pink Motornál tatabányán, a féktárcsák (nem is tudom honnan jutott eszembe) meg a Shox-ban és a Motorrad-ban voltak jó áron...

Hufi

Előzmény: szupertehén (2528)
Hufi750 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2531
szívesen...
Előzmény: mr.blacki (2527)
mrfrizbi Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2530

AhhhhA!

 

szoval extra-erős medveláncot fogsz felrakni? :)

 

már éééééééééééééértem !!

 

üdv

adam

Előzmény: szupertehén (2529)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2529
Pillanat!
Nem azt mondtam, hogy lassó a Szupertehén!
Sőt! Igazság szerint csak az érdekelt volna, hogy mik a tapasztalatok/vágyak és akkor kis tallózás után költöm el a 40 ropit...
Mindenkinek kösz a javallatokat!

popov+szuperT+macik
Előzmény: mrfrizbi (2522)
szupertehén Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2528
Kösz Hufi!
Nem rossz az ár!
Előzmény: Hufi750 (2521)
mr.blacki Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2527

Köszi!

Jó ,hogy leírtad nem volt időm nézni.

Előzmény: Hufi750 (2526)
Hufi750 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2526

akik nem figyeltek volna, itt a végeredmény:

 

Dakar-rali 2006., végeredmény

1. Coma (Repsol KTM), 55:27:17 h
2. Despres (Gauloises KTM), 56:40:46 h, + 01:13:29 h
3. Sala (Repsol KTM), 53:50:25 h, + 02:29:48 h
4. Blais (Red Bull USAKTM), 58:03:35 h, + 02:36:18 h
5. De Gavardo (Repsol KTM), 58:50:04 h, + 03:22:47
6. Ullevalseter (KTM), 59:22:09 h, + 03:54:52 h
7. Duclos (KTM), 60:11:13 h, + 04:43:56 h
8. Casteu (Gauloises KTM), 61:43:38 h, + 06:16:21 h
9. Rodrigues (YAMAHA), 62:21:58 h, + 06:54:41 h
10. Vinters (KTM), 63:20:31 h, + 07:53:14 h
11. Gau (Gauloises KTM), 63:21:22 h, + 07:54:05 h
12. Knuiman (YAMAHA), 63:56:44 h, + 08:29:27 h
13. Fretigne (YAMAHA), 64:13:13 h, + 08:45:56 h
14. Czachor (YAMAHA), 64:14:11 h, +08:46:54 h
15. Algay (YAMAHA), 64:15:25 h, + 08:48:08 h
16. Farres Guell (YAMAHA), 64:41:44 h, + 09:14:27
17. Street (KTM), 65:30:08 h, + 10:02:51 h
18. Bethys (HONDA), 65:37:18 h, +10:10:01 h
19. Marchini (YAMAHA), 66:29:17 h, + 11:02:00 h

...60. Varga Ákos (KTM) + 28:50:26

 

Hufi

 

Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2525

Vezirem! :-)

Megadnad a mail cimed, vagy

irnal egyet privatban?

 

Brasil

Előzmény: Törölt nick (2523)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2524
5 fog az tuti érezhető lesz, várom a tapasztalatokat majd!;)
Előzmény: Kvéker2 (2520)
mrfrizbi Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2522

hallod, D,

 

de amugy szeretnél valami változást elérni, vagy csak hamár cserélsz akkor gondolkozol a lehetőségeken? Szerintem se lassú se gyenge nem volt a szupertehén :D főleg a szati után...

 

üdv

adam

Előzmény: szupertehén (2514)
Hufi750 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2521
Előzmény: szupertehén (2508)
Kvéker2 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2520

Hát igen, biztos hogy többet kell akkor váltani. A mostani áttétellel csak annyi gondom van, hogy a 4-5 sebességet alig használom, viszont gyakran előfordul hogy még nem tudom felváltani a kettest, aztán sajnálom egyesben járatni.

Szerintem az 5 foggal nagyobbat ki fogom próbálni, aztán kiderül hogy jobb lett-e.

Előzmény: Fortaleza/Brasil (2516)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2519
Este a Viasat Exploreren a Hosszabb úton lesz 19h-kor, aki tudja rögzítse légyszi, megéri, meg engem is érdekelne mert ugye magyarul van!;))
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2518
No Comment, szerintem is 3 fog alatt felesleges variáálni, esetleg 2-t /ha aszfalt/, de ha terep akkor inkább 3 vagy több és persze rövidítés, és az elsőt is nyugodtan lehet csökkenteni, egy kicsit előbb tönkre megy a lánc, ezt azért figyelme kell tényleg venni!
Előzmény: Fortaleza/Brasil (2516)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2517
Hagy törjön az a lánc, attól lesz csak igazán nyomatékos a vas, valamit valamiért!;))
A többi gondolattal egyetértek!:)
Ja és én próbálta már S.tenerét, de nekem a gyári áttátel is majdnem hosszúnak tünt, de valami hasonlót tapasztaltam az Africánál is, minek a gyárit még hosszabítani, esetleg a fordulatszám miatt, na de az élvezeti tényezőböl is veszt akkor, szerintem , de mindenki ahogy érzi úgy csinálja?!;)
Előzmény: Fortaleza/Brasil (2513)
Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2516

Ha hatul valtoztatsz, akkor 3 fog alatt ne gondolkozz!

Nem erezheto es kidobsz egy rakas penzt.

3 fog felett erdemes, ott mar jobban kiveheto a valtoztatas.

Az 5 fog az jo, ha terepre mesz.

Bar en sosem szerettem a roviditeseket a nagyobb ccm-es,

erosebb motorokon.

En csak a 350-esnel roviditettem es ott is csak azert, mert

foleg sivatagban hasznaltam (kellet az ero).

Azert nem szeretem, mert sokat kell valtogatni. A valtot megviseli.

Bar az elonye az, hogy konnyebben eltalalod az opt. sebesseget,

ami terepen alapveto.

Az erosebb nagyobb gepeimnel (600ccm, 650ccmes 750ccm)

nem roviditettem. Foleg azert mert ezek nehezebb gepek

es kevesebbet vittem oket terepre.

De a fo ok, hogy van bennuk eleg ero!

Meg a kuplungot sem nagyon szopktam hasznalni (csusztatas).

Siman gazzal nagyon jol lehet manipulalni!

Az ero (nyomatek) miatt nagyobb fordulatszamtartomanyban dolgozik.

Alulrol is jol huz, illetve ero van benne! Igy aztan inkabb a gazzal

dolgozom, mint, hogy fel-le kapcsolgassak.

 

Brasil

Előzmény: Kvéker2 (2515)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!