12-év az nem sok! Autónál igen! Nekem 87-es XT 600Z-m van. És nagyon jó! Eleinte én is kételkedtem. De ismerkedjetek tovább és meglátod kétely elszál! Ja!!!Azért a tegező viszony az fontos!Én és a mocim olyan jóba vagyunk,hogy együtt járunk sörözni. :-) És ezt meg is hálálja! Minndig kitart melletem. Üdv: MR.Blacki
Nekem csak jó tapasztalataim vannak az XT-kről. Nagyon megbízható, sohasem hagyott ott, pedig az enyém 2x olyan idős mint a tied. Alkatrész nagyon sok van hozzá, mert hogy egyszerűen nem romlik el és ott állnak az alkatrészek kupacokban a bontókban, nem viszi senki. :)
Jó olajat kell neki adni, ellenőrizni rendszeresen, valamint nagyon fontos a bemelegítés. Ilyen hidegben néhány percig csak pöfögjön alapjáraton, utánna pár km lightosan, és ha rendesen bemelegedett, akkor lehet húzni neki. Ha terepezel vele, akkor fontos még a légszűrő rendszeres alapos kimosása, és utánna légszűrőolajjal való befújása.
Fotó van a gépről? Ha van feltehetnéd, hadd kíváncsiskodjak.
Pontosan!!!! Ezt jó volt olvasni.!!!!!!!!!!!!! :-) Mit ne mondjak az egyik cimbimnek van egy Sport mocikája, nem öreg talán 8-éves lehet. Nem rég elmentünk egy bontóba "kíváncsisákból"Hogy van- e hozzá alkatrész. Mit add Isten ehez az évjárathoz szinte minden volt.Mért is?Mert állandóan beteges ez a típus.És nagyon keresik az alkatrészeket.Legalábbis a bontó szerint. Moci márkát szándékosan nem írtam, mert nem akarok ócsárolni más márkát. Elég az,hogy nem Yamaha Ténéré volt!!! :-)
Ennyire jó áron lehet műanyagokat kapni felétek? Vagy ez a többi bontóra is igaz? Nem vagyok járatos (szerencsére) bontó ügyileg, még semmi nem ment tönkre a mocin. Bár lassan egy fordulatszámmérő lehet hogy majd elkelne.
Más: nem tudjátok mibe kerülhet egy váz és egy blokk homokfúvása? Kis optikai felújításon gondolkodom.
nem rég /1 hete/ vettem egy xt 600 e tipusu gépet. mit kell tudjak rolla?
régebben motoroztam vagy 10 évet. mz, jawa250-350. ez teljesen új számomra. most túl vagyunk az ismerkedésen, de tegező viszonyba még nem vagyunk. szép karban tartott gép. bár kicsit öreg /12 év/ de nem látszik rajta.ma is terepeztünk kicsit de hideg volt, ami bimbódzó kapcsolatunknak nem kedvez;-((( az érdekelne még ,hogy dobozokat olcsón hol nézzek hozzá?
Én egyszer egy NT650V-re próbáltam gyári oldalidomot rendelni.Hát alig kaptam levegőt mikor mondja az úriember hogy 36000 ft darabja annak a kéttenyérnyi szarnak.Aztán Kakasd-on kaptam hozzá egy tizesért.Nagy külömbség!
Más kérdés hogy én még azt a tizest is sajnáltam...
Az XT-hez meg egy tizesért megkapom az összes műanyagot.Nem mindeggy!
Ismerek valakit, aki carbon-kevlarból bármilyen idomot meg tud csinálni, minta alapján, csak nagyon elfoglalt, ezért ez időbe tellik és pénz szempontjából meg fogalmam sincs. Mindenesetre szívesen odagurulok mintavételre a Szupertehénnel, ha. A fent említett úr pedig nem más, mint a Teneré klub elnöke: MakLeod. Környékezd meg!
Kicsit rideg az arc, szó, ami szó, de tudtam kicsit alkudni a top box konzolból és egy pár pillangó kézvédőt adott ingyen! Szóval lehet, hogy rideg, de motoros és van egy története arról, hogy szerelte fel régebben a Super Teneré testre a TDM 850-es elejét és, hogy az az igazi supermoto! Lélek a zord külső mögött, de mit vársz, amikor egy hideg hangárban áll egész nap?
...hát igen, egyszer én is kerestem első telókat a Szupertehénnek, aztán a századik bontóban volt is (teljes eleje). ...és akkor beültünk Frizbivel a Micrába és toltunk vagy 300 kilométert aznap. (túrának nem szar) Na akkor azért kaptunk ízelítőt alkatrészellátásból. Amikor pedig azt a kis idomot, ami ott hátul van a hátsó kapaszkodó mögött szerettem volna pótolni, akkor az egyetlen értékelhető választ az egyik bontó adta, aki azt mondta, hogy a gyárból tud rendelni eredetit. Gondolhatod mennyiért. Mindenesetre nekem a mai napig nincs meg az a hátsó idom... Lehet hogy össze kéne dobni egy super tenerére, ami nem csak forgalomból van kivonva, hanem a használatból is. Olyan meg nincsen!
tudod, eszembe jutott még hogy a Louis-ban is jó áron voltak komplett szettek,vagy a Pink Motornál tatabányán, a féktárcsák (nem is tudom honnan jutott eszembe) meg a Shox-ban és a Motorrad-ban voltak jó áron...
Pillanat! Nem azt mondtam, hogy lassó a Szupertehén! Sőt! Igazság szerint csak az érdekelt volna, hogy mik a tapasztalatok/vágyak és akkor kis tallózás után költöm el a 40 ropit... Mindenkinek kösz a javallatokat!
de amugy szeretnél valami változást elérni, vagy csak hamár cserélsz akkor gondolkozol a lehetőségeken? Szerintem se lassú se gyenge nem volt a szupertehén :D főleg a szati után...
Hát igen, biztos hogy többet kell akkor váltani. A mostani áttétellel csak annyi gondom van, hogy a 4-5 sebességet alig használom, viszont gyakran előfordul hogy még nem tudom felváltani a kettest, aztán sajnálom egyesben járatni.
Szerintem az 5 foggal nagyobbat ki fogom próbálni, aztán kiderül hogy jobb lett-e.
No Comment, szerintem is 3 fog alatt felesleges variáálni, esetleg 2-t /ha aszfalt/, de ha terep akkor inkább 3 vagy több és persze rövidítés, és az elsőt is nyugodtan lehet csökkenteni, egy kicsit előbb tönkre megy a lánc, ezt azért figyelme kell tényleg venni!
Hagy törjön az a lánc, attól lesz csak igazán nyomatékos a vas, valamit valamiért!;)) A többi gondolattal egyetértek!:) Ja és én próbálta már S.tenerét, de nekem a gyári áttátel is majdnem hosszúnak tünt, de valami hasonlót tapasztaltam az Africánál is, minek a gyárit még hosszabítani, esetleg a fordulatszám miatt, na de az élvezeti tényezőböl is veszt akkor, szerintem , de mindenki ahogy érzi úgy csinálja?!;)