Keresés

Részletes keresés

ex-kristikoma Creative Commons License 2023.01.20 0 0 19736

Körösös barna 256.44 nem volt. Csak .42, a Detroit motoros.

Előzmény: bszzz (19735)
bszzz Creative Commons License 2023.01.19 0 0 19735

Igaz is, az előtt állt akkor még egy 256.44, a Credo ott élőben fel sem tűnt :D

Jobban belegondolva már csak arról leeshetett volna nekem, hogy a 256 az még a tréleren volt, amivel hozták.

Előzmény: W50LA Z (19727)
LLaurent Creative Commons License 2023.01.19 0 1 19734

Csak arra gondolok, hogy az esti műszakján lerohadhatott az MXU Kecskemét környékén, és Kecskeméten átmenetileg valamelyik kékvolvót utalták ki ideiglenesen, amíg az MXU-t helyre rakják. Lehet ma este már vissza is cserélik, hamrosan kiderül...

Előzmény: ex-kristikoma (19733)
ex-kristikoma Creative Commons License 2023.01.19 0 0 19733

"Nem követett jármű"... 

Előzmény: LLaurent (19732)
LLaurent Creative Commons License 2023.01.19 0 1 19732

Ma reggel 6:10-kor az MXU-939 helyett egy kékvolvo(!) ment Szarvasról Gyulára, a rendszámát nem láttam.

Mi keveredett már megint Békés megyébe (még ha csak ideiglenesen is)? ;)

W50LA Z Creative Commons License 2023.01.18 0 0 19731

Azt hittem, hogy ez ráelőzött az FHG-651-re.

Előzmény: Komlósfecskés (19730)
Komlósfecskés Creative Commons License 2023.01.18 0 1 19730

Miért, majdnem két évet futott fehérben, szóval a fasorban sincs az EVL-656-hoz képest :)

Előzmény: W50LA Z (19728)
W50LA Z Creative Commons License 2023.01.18 0 0 19729

Részben egyet tudok veled érteni, de változnak az idők.

Előzmény: robbanómotor (19722)
W50LA Z Creative Commons License 2023.01.18 0 0 19728

Akkor a fehérre festése is kidobott pénz volt.

Előzmény: félinfós (19726)
W50LA Z Creative Commons License 2023.01.18 0 0 19727

Credonak mondanám, IFF-877-re tippelek.

Előzmény: bszzz (19724)
félinfós Creative Commons License 2023.01.18 0 2 19726

Azt minden busznál figyelembe kell venni, legyen bármilyen korú, kialakítású, hogy van egy bizonyos összeg, ami felett nem rentábilis a javítása. Lehet egy komolyabb váz-, vagy motorprobléma, és a ráfordított munkaórák számával máris összejön 4-5 millió Ft, ami egy idősebb kocsinál egyből a selejtezéssel egyenlő. A régi, Volános szemlélet, ami az elmúlt ~15 évben volt jellemző, ilyeneket simán megcsináltak. Ma, az aránylag nagy számú beszerzések miatt ez már nincs. 

 

Előzmény: bszzz (19725)
bszzz Creative Commons License 2023.01.17 0 1 19725

Arról nem beszélve, hogy ez pl. egy légkondis busz, miközben a mai napig nem 1, nem 2 olyan busz szaladgál a volánnál, amiben nincs kondi, vagy akár pl, gyártási éve szerint öregebb.

Az én logikám azt diktálná, hogy előbb akkor azokat kellene kidobni, az ilyen ITA-013 féle menne a helyére, és majd ha jön új, akkor megy az ITA is...

De hát a Volán már sokszor, sok téren bebizonyította, hogy hülyének lenni menő, most se hazudtolják meg magukat...

Előzmény: robbanómotor (19722)
bszzz Creative Commons License 2023.01.17 0 0 19724

Körösös, az tuti, valami 265.44 lehetett, de nem lehet rendesen rálátni sajnos.

Előzmény: W50LA Z (19716)
robbanómotor Creative Commons License 2023.01.17 0 0 19723

Nem a saját lábán ment.

Előzmény: Dr8ker (19721)
robbanómotor Creative Commons License 2023.01.17 0 6 19722

Amúgy valami egészen elképesztő, hogy ilyen, a nemzetközi használtbusz-piacon még kvázi kurrensnek számító buszokat vágni visznek, miközben a francia meg tudja csinálni, hogy minden, közösségi közlekedés bonyolítására szerződött buszos szolgáltató felpakolja a selejtezendő gépeket egy nyilvános licitoldalra, aztán pár ezer euróért bármilyen kereskedő elviheti őket (bizonyos esetekben magánszemélyek is), akár exportra, akár szétvágni. Függetlenül attól, hogy üzemképes-e a jármű vagy sem. A BKV az utóbbi években a selejtjeinek a döntő többségét járműként értékesítette (akkor is, ha hulladékkereskedők vették meg őket), csak nagyon minimális volt a hulladékként történő értékesítés (azok tényleg menthetetlenek voltak). Vigye el a román vagy az ukrán 1000 euróért, esetleg a liciten verjék fel az árat, még a bevétel is több lesz - de ez, hogy ahogyan van, viszik vágni, pazarlás. (Agyfaszt tudok kapni, ha ilyet látok, hogy úgy van bent vastelepen a busz, hogy még az üléseket se szedték ki belőle - legalább székeznék belőle újra valamelyik műanyagülésest -, vagy legalább bármit, ami még cégen belül hasznosítható.) 

Előzmény: bszzz (19715)
Dr8ker Creative Commons License 2023.01.17 -1 0 19721

Azt lehet épp Szolnok helyibe szánják ... 

amilyen hiányok vannak ott megint. Nem hiába mentek a szürke Mercik is oda.

Előzmény: robbanómotor (19720)
robbanómotor Creative Commons License 2023.01.17 0 1 19720

Valamelyik C80-ast épp délelőtt vitték az M44-esen, ellenkező irányból jövet láttam. 

Előzmény: Az egyik utolsó (19718)
MAN Lion's Classic SÜ313 Creative Commons License 2023.01.17 0 0 19719

ezek szerint takarítanak rendesen... gondolom Szolnokon végzi mind...

Előzmény: Az egyik utolsó (19718)
Az egyik utolsó Creative Commons License 2023.01.17 0 0 19718

Elkezdék bcs.-ról elvinni a selejteket, már egy pár db odavan. 

 

Előzmény: bszzz (19715)
Az egyik utolsó Creative Commons License 2023.01.17 0 0 19717

Ráadásul a 250-esnek dupla tankja volt.

Előzmény: trizs77 (19705)
W50LA Z Creative Commons License 2023.01.17 0 0 19716

Ha jól látom előtte is Körös állt, lehet tudni melyik volt az?

Előzmény: bszzz (19715)
bszzz Creative Commons License 2023.01.17 0 1 19715

Szolnok, Alcufer

Előzmény: MAN Lion's Classic SÜ313 (19704)
MAN Lion's Classic SÜ313 Creative Commons License 2023.01.16 0 1 19714

Rásegítő régóta reggelente. Az SRD-405 mellé.

Előzmény: ressdaniel (19713)
ressdaniel Creative Commons License 2023.01.16 0 0 19713

Az IVE-631 a békéscsabai 3-as helyijáraton most egy darabig állandó marad?

Előzmény: LLaurent (19689)
IVE-630 Creative Commons License 2023.01.16 0 1 19712

KXY-292 Battonya - Gyula s az ő helyén LLM-145 Bcsaba-Orosháza

LLaurent Creative Commons License 2023.01.16 0 2 19711

Nos, annyit, hogy pénteken az MXU-939 ment 11.30-kor Csabáról Szarvasra, majd 12.45-kor Szarvasról Csabára.

 

13.30-kor az egyébként a szarvasi "szemlés" fordán lévő RTR-858 ment Csabáról Gyulára, és 14.00-kor vissza Csabára az MXU-939 helyett.

 

13.10-kor az (MXU-915-öt helyettesítő) LMR-623 ment Csabáról Kunszentmártonba, 14.30-kor pedig az MXU-939 ment Csabáról Kunszentre. (Az RTR-858 pedig 14.35-kor "kotta" szerint Kétsopronyba.)

 

A KKL-985-öt sajna aznap nem láttam, mint ahogyan az RTR-820 péntekjéről sem tudok sokat, valószínűleg a 820 ment 10.30-kor Szarvasról Gyulára, mivel a 13.00-ás Gyula-Szarvas járaton már a HFF-663 volt, ami Kétegyházán helyettesít. Hétfőtől csütörtökig ebből fordul a KKL-985 a 15.00-ás Szarvas-Csabacsűd járatra, de pénteken valamelyik gyomai EC12 ment Csabacsűdre, most hirtelen már nem is emlékszem, hogy melyik, a lényeg, hogy se nem a KKL-985, se nem a HFF-663.

Előzmény: LLaurent (19683)
tibchie74 Creative Commons License 2023.01.16 0 2 19710

Mert enni nem kér,ugye..:)

 

Előzmény: LLaurent (19708)
tibchie74 Creative Commons License 2023.01.16 0 2 19709

Nem,de jól jönne pár repi cucc..:)

Előzmény: LLaurent (19708)
LLaurent Creative Commons License 2023.01.16 0 0 19708

Tán' hiányos a Zita Apácán?

Előzmény: tibchie74 (19706)
tibchie74 Creative Commons License 2023.01.16 0 1 19707

Megyünk utána...Aranybánya..

Előzmény: MAN Lion's Classic SÜ313 (19704)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!