Motorvásárláshoz szeretném véleményeteket kikérni. Ha van egy olyan motor, ami ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, és még a műszaki is lejárt róla egy fél éve, akkor azt sima ügy megvenni, és nekem mint leendő új tulajdonosnak ismételten forgalomba helyezni, leműszakiztatni?
Vagy érdemesebb megállapodni a mostani tulajdonossal, hogy csináltassa meg a forgalomba helyezést. (forgalomba csak érvényes műszakival lehet helyezni, ha jól gondolom)
Megmondom miért kérdezem. Nyilván ha van egy ilyen műszaki nélküli motor, akkor annak más az ára, mint ha műszaki is lenne rajta. Ezt szeretném megspórolni, illetve a színe úgyis változna ha hozzám kerülne (kis felújítás), és akkor már ezzel a színnel jelenteném be műszakira.
Szasz Karesz! Ma megjött a kazi, KÖSZÖNÖM szépen, még gondolkodom hogyan háláljam meg!;) Még nem tudtam megnézni, majd holnap, későn értem haza, most meg fekszek, majd írok levelet, köszi mégegyszer! Ice
:)) A szöveg király, egy icike-picike módosítás viszont elkéne, mondjuk így:
"Hé, te borostás, büdös nagydarab srác, csak nem egy nagy túra endúród van? Csak, nem egy... egy... DR...ahh...BIG? Ahh. Mindjárt letesztelem hogy az is BIG e, tudod ... ahh, szőrös fiúka, macika, annyira szeretném! Bekapom a szusit és mehetünk is! A garbós ribanc meg itt marad! Haha!"
Na ez milyen verzió?;) Te tényleg fotós vagy, vagy csak kábítasz itt minket?!;) Amúgy nem csajos, fény játékos képeket küldhetnél légyszi, lehetnek természet képek is mint amilyenek N.Feró is küldött, igaz Te nem tudod miket küldött, na mindegy, szóval kíváncsi vagyok a képeidre! Ice
Itt egy kis "játék a fényekkel" (2x1000) az e-heti termésből.Ez a csaj azt mondja:
"Hé, te borostás, büdös nagydarab srác, csak nem egy nagy túra endúród van? Csak, nem egy... egy... x..t..z..ahh...750-es Szu-szuper teneré? Ahh. Bekapom a szusit és mehetünk is! A garbós ribanc itt marad! Haha!"
Sziasztok . Az olajjal kapcsolatban köszi a tanácsokat, igazat megvallva a minuszokban nem akarom a motort használni(hacsak nem húzódik el a tél nagyon). Inkább arra a részére voltam kiváncsi hogy nem híg -e nagyon a 10W40-es olaj. Bukó ügyben nekem egy CMS Helmet sisakom van , nagyon kényelmes , az ára 30-36 ezer körül mozog ,a súlya könnyű viszont, még nem kopogtattam vele az aszfalton így hát nem tudom ,hogy mik az esélyek egy bukáskor.
Ha jól tudom, akkor a két szám egy tól-ig intervallumot jelöl, hogy pl. egy 10W40 esetén ez az olaj teljesíti azokat a követelményeket, 10W-től (winter) egészen 40-ig terjedő egyfokozatú olajok tudnak.
Régebben nem voltak tól-ig kategóriák, csak pl. 40-es, meg 50-es.
Ezek viszkozitás adatok, azaz hidegben mennyire fog megdermedni, illetve túlzott meleg esetén mikor válik túlságosan folyóssá, amikor már elveszti a kenőképességét.
A viszkozitáson kívül még vannak egyéb jellemzők is, pl. teljesítmény.
Szóval szerintem a 10W40 a jobb olaj, elvileg az ugyanolyan kategóriás 20W40-nek olcsóbbnak kellene lennie.
Sőt elvileg bármilyen olyan olajat bele lehetne tenni, aminél az első szám <= 20W, a második szám >=40.
Ennyit az elméletről, de ha egy új vasam lenne, akkor biztosan szigorúan a gépkönyv szerinti olajat tenném bele.
At FM sisakokat itt találod - én vagy 5 boltban, legalább 15 sisakot felpróbáltam - nekem ez jött be a legjobban. 40 körül már találsz tavalyi modellt.: 1038 Budapest, (régi) Szentendrei út 287. tel.: 240-9997