Keresés

Részletes keresés

SebastiaoSalgado Creative Commons License 2005.05.06 0 0 639
szerintem semmiképpen nem halott ötlet. Csak nekem logikusabb a tetőre rakni a már említett dolgok miatt.

De én laikus vagyok, egy szakember biztosan jobban ki tudja számolni.
Előzmény: gabor.hoffer (635)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2005.05.06 0 0 638

"Miért kellene 4 db?"

 

"Mer' a kollektoros vízmelegítés az olyan. Van egy felfele és egy lefele irány (pont mint a netnél). Ha a HMV-n felül fűtésre is akarsz rásegítést, az már egy másik kör lesz, akkor az még két cső. Attól hogy 1 db "védőcsőbe" húzod, még az 4 db lesz. :)

Előzmény: erbe (623)
urbancsok Creative Commons License 2005.05.06 0 0 637
Nem halott ötlet! Minden további nélkül kivitelezhető. Két szál - ha 14 m2 a felület - 18-es rézcsövet kell lefektetned és kellően jó minőségű anyagokkal szigetelned. A 2 eres 0.75-ös vezetékről se feledkezz meg.
Előzmény: gabor.hoffer (635)
NeomatiK Creative Commons License 2005.05.06 0 0 636
Írtam már korábban, hogy én is a kertbe fogom helyezni a kollektort több praktikus oknál fogva, úgyhogy jelen állás szerint én is erre szavazok.
Előzmény: gabor.hoffer (635)
gabor.hoffer Creative Commons License 2005.05.06 0 0 635

Tondach Polka cserep van rajta.

A kepen a teto szerkezetet latod. a hoszigeteles alatt parazaro, felett paraatereszto hotukros folia van.

Az a gond, hogy keson keztem gondolkodni a napkollektoron. Kicsit maceras mar a tetore felrakni.

Reszemrol az alapkerdes az, hogy halott ottlet-e a kertben elhelyezett napkollektor.

Udv,Gabor

Előzmény: erbe (634)
erbe Creative Commons License 2005.05.06 0 0 634
Mi lesz a tetőfedő anyag?
Ha a tetőszerkezetbe építed a kollektort, könnyebb, mint a Bramac.
Nem lesz a nappalinak felső hőszigetelése? A napkollektor erre is jó. Ráadásul nem áll meg rajta úgy a hó, mint a cserépen (vagy úgyis le kell piszkálni, különben nincs értelme). Építész mit szól hozzá?
Előzmény: gabor.hoffer (633)