Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fireolto1 Creative Commons License 2021.01.16 0 0 33113

Köszönöm az infót!

 

Kell, hogy egyszerre világítson mindkét üzem?

A H4-nél is csak a refi megy magában.

Előzmény: recés (33112)
recés Creative Commons License 2021.01.16 0 0 33112

Pontosítok, ez a hátsó lámpákra érvényes.

Az elsők beépítés szempontjából csereszabatosak. Ha H4-ről upgradelsz H7-re, akkor viszont a tompított/távolsági fényváltáshoz kell egy plusz relé, annak érdekében, hogy távolsági fénynél mindkét (azaz mind a négy) H7 izzó világítson.

Előzmény: fireolto1 (33110)
recés Creative Commons License 2021.01.16 0 0 33111

Szia!

Igen, csereszabatosak. A csatik is egyeznek.

Előzmény: fireolto1 (33110)
fireolto1 Creative Commons License 2021.01.16 0 0 33110

Helló!

 

Kérdeztem már...?

 

A faceliftes és az előtti 206-os első-hátsó lámpái csereszabatosak? A felfogatásra gondolok, ha a csati más, azon lehet segíteni..

 

Köszi!

immortal100 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 33109

Szia.A szerelő által megadott infók a következők: a vízhőfok jeladó -39 fokos jelet ad állandóan a MAP szenzor pedig -11 fokos jelet küld az ECU-nak

Előzmény: MoonCalf (33107)
immortal100 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 33108

Szia. Megy minden henger.A fiamé az autó,ma én vittem el szerelőhöz,hál' Istennek,most tudtam váltani, nem fulladt le,de gázadásra rosszul reagál,kihagy.

Előzmény: marcony (33106)
MoonCalf Creative Commons License 2021.01.15 0 0 33107

Még Fiat Tipo-val jártam, annak volt egyszer ilyen baja. A vízhőfok szenzor cseréje megoldotta.

Előzmény: immortal100 (33105)
marcony Creative Commons License 2021.01.15 0 0 33106

Hidegen megy minden henger, nem túl erőtlen a motor?

Előzmény: immortal100 (33105)
immortal100 Creative Commons License 2021.01.14 0 0 33105

Sziasztok!

 

Adott egy 2009-es 1.4 benzines 206 plus és a következő problémára szeretnék segítséget kérni.Hideg motornál egyesből kettesbe váltáskor a kuplung kinyomásakor leáll a motor.

 

A hozzászólásokat előre is köszönöm.

 

 

 

 

 

zsekazst Creative Commons License 2021.01.11 0 0 33104

Így van, és?

 

Direkt fékpróbára mentünk ki vele, azt is azért, hogy lássuk amit látni kell...mármint, mi fog történni, ha full egyenesben bebólint a gép eleje fékezéskor...

Láttuk is, nem fér el a kerék elől, a cél ez volt...és akkor mi lenne kanyarban!?

Más kérdés, hogy most kiderült, hogy keresztben fog a fék...

Asszony autója, én nemigen ülök bele, de most én vezettem, mert Anyu nem tudta hogyan kell blokkolóra fékezni (ja ABS nincs a gépben)!

A kerekek blokkoltak, de nem egyformán, ennyi a történet!

 

T

Előzmény: nemeza (33103)
nemeza Creative Commons License 2021.01.11 0 0 33103

Januárban nem vált be a nyáron is szar gumi?

Oh wait..

Előzmény: zsekazst (33102)
zsekazst Creative Commons License 2021.01.11 0 0 33102

Szia,

 

Lehet, nem irtam, de az alu felniken nem új gumik voltak, sőt...elég gyalázatos nyári szarok...

Már vissza is adtam a gazdájának...

 

T

Előzmény: marcony (33101)
marcony Creative Commons License 2021.01.08 0 1 33101

Ehhez a fékpróbához lenne egy-két mondatom, ha nem bántalak meg vele...

 

A gumi vulkanizálásakor adagolni kell egy vagy több formaleválasztót, hogy a gumit ki lehessen venni a szerszámból a gyártás végén.

Ez a formaleválasztó rajta marad a gumin, ami miatt fékezési tulajdonágai kezdetben rosszak.

Kell vele cca. 50-100 Km.-t menni mielőtt megfelelőre alakul.

 

Ezért kezdetben csak óvatos fékezést lehet és szabad alkalmazni.

 

Üdv:

M

Előzmény: zsekazst (33100)
zsekazst Creative Commons License 2021.01.08 0 0 33100

felraktam, kipróbáltam...

Nem kell...

 

Erős -vész- fékezésnél kiszaggatta a sárvédők élét...és a környék legmélyebb árkában álltunk meg a kocsival... orral befelé...

Szerencsére se a kocsinak, se nekünk semmi bajunk nem lett, de ettől még ez nem jó ide!

 

Először is...a  "könnyű fém felni" sokakat megtéveszt...pedig nem "könnyű"!

 

A gyári lemez felni, új téli gumival 12,9kg...az alu felni pedig, full kopott nyári gumival pontosan 17kg!

 

Szóval, kerekenként a rugózatlan tömeg plusz 4kg fölös tömeg!

 

 

Meg hát széles is ide, mert kiáll elől...

 

Szóval, ez a téma részünkről felejtős...mert mi használni akarjuk az autót az úton, nem divat majomkodni vele vasárnaponként!

 

Ez a szomorú tapasztalatöm...

 

 

T

Előzmény: zsekazst (33099)
zsekazst Creative Commons License 2021.01.06 0 0 33099

Itt vannak a gumis kerekek is, viszont csak pénteken fogom tudni feltenni...és alaposan megnézni...

 

Majd megírom az eredményt...esetleg fotóval is kiegészítve...

 

 

T

Előzmény: zsekazst (33098)
zsekazst Creative Commons License 2021.01.03 0 0 33098

Szia,

 

Köszönöm, én is igy gondoltam...

Csak 1db gumi nélküli felnit hoztam el próbára, de van gumis is...de ezek szerint fölösleges kinlódni vele...

 

T

Előzmény: recés (33097)
recés Creative Commons License 2021.01.02 0 0 33097

Szia!

 

14"-os felnihez ET34 a gyári méret. Másfelől ez ki fog lógni az első sárvédőnél. Nekem az egyik garnitúra ET18-as, ezzel éppen a határon van.

Előzmény: zsekazst (33096)
zsekazst Creative Commons License 2021.01.02 0 0 33096

Sziasztok Urak!

 

 

Van itt egy garnitúta alu felni...108mm osztókörrel, ET16 belső mérettel...

 

Kérdés, hogy PUG206, 1.9D-re jó lehet-e ez???

 

A gyári méret is 14"-os, de az ET...érdekes lehet...

 

A középső furat 65mm, ez is jó...de az ET szám...az gondolkodtat el...

 

Leírások szerint ET 15-25-ig jó, ez meg ET 16-os!

 

Hátul jónak látom, de elől mintha kifelé kilógna...

Ja, a gyári 5.5J....ez meg 6j széles...

 

Sürgős segítséget kérnék...mert ha nem jó rá...nem veszem meg!!!

 

 

Előre is köszönöm!

 

 

T

nemeza Creative Commons License 2021.01.01 0 0 33095

Sziasztok!

Van még egy nyűgöm: a hátsó ködlámpának hogyan lehet leszedni a búráját? Hasonlóan szívás, mint a rendszámtábla világítás? Nemrég észrevettem, hogy nem világít.

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2020.12.30 0 1 33094

Akkor hát a motor kábelkötege lett a befutó. A magam részéről sokat  tanultam ebből az egészből.

BUÉK!

Előzmény: Baratombonca (33093)
Baratombonca Creative Commons License 2020.12.30 0 1 33093

Lámpaoldali csatlakozó a motorvezérlőnél:

 

 

Kicsit a szakmámba vág az hibakeresés, a Kandón végeztem. Jó látni, hogy ilyen segítőkész a fórumon a hangulat és van bőven infó.

 

Bonca

 

 

Előzmény: Törölt nick (33091)
Törölt nick Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33092

1.) Úgy gondoltam, hogy ha valaki, -aki nem szakmabeli- önerőből megoldja ezt a feladatot, az ha nem is "vágja", de érti a kapcsolási rajzot, ezért nem volt "fordítás". A képen valóban nem 48V MR van, hanem NR, köszönöm hogy korrigáltál.

2.) A zavar az NR és MR vonalon azért onnan is jön, hogy a Peugeot Sedre nem mindenhol követhető igazán. Vesd össze a 33080-33081-33087-es bejegyzéseket.  A sérült vezeték a Sedre szerint a Johnson Controls J34P vezérlőnél csatlakozik a 48 V NR-re, a többi vezérlőnél a 32V NR-re. (TU 1,4 75 lovas motorról beszélünk).  Arra meg végképp nem vennék mérget, hogy minden hajszálra úgy van, ahogy a Sedre -ben látjuk.

3.) Szinek. Kösz a hasznos kiegészítéseket.  Nem gondoltam, hogy az NR a Noir-ból jön. Amúgy megnéztem az én kocsimnál (Marelli 4.8P2 vezérlő), ahol a Sedre szerint van 48V MR, 32V MR és 32V GR jelű csatlakozó van.  Mindhárom fekete. Biztosan elfogyott a barna és a szürke.

 

Kedves FeZ_!

 

Év vége van. Szeretném megköszönni -talán többek nevében is- szakszerű, hasznos tanácsaidat, segítőkész  hozzáállásodat itt a fórumon.

 

Boldog Új Évet!

Előzmény: FeZ_ (33088)
Törölt nick Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33091

Végül is 48V NR vagy 32V NR volt a befutó? (középső vagy a lámpa oldali csatlakozó)?

Előzmény: Baratombonca (33090)
Baratombonca Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33090

A 1229-es szál, ami szakadt, az ECU-nál a fekete csatlakozó F2-es lábára ment, nem az F4-re. Az okozta a legtöbb mérést és fejtörést, hogy melyik leírás passzol a legjobban a kocsihoz.

 

ECU Sagem S2000-2A

BSM B3 Delphi

BSI Siemens

 

Bonca

Előzmény: Törölt nick (33087)
Baratombonca Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33089

Köszi a részletes leírást. A színeket, tüskeszámokat sikerült megfejtenem. Kicsit fhansziáznom kellett hozzá :D

 

Bonca

Előzmény: FeZ_ (33088)
FeZ_ Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33088

Nem akarok belu...ni, ha már ilyen rendes vagy és segíteni próbálsz, de az még többet segítene neki, ha lefordítanád valamennyire a kapcsolási rajzot, mert nem biztos, hogy vágja a jelöléseket ! (a képen a 48V az NR nem Mr) 

Olyasmire gondolok, hogy a 48V NR - nél azt jelenti a jelzés, hogy 48 érintkezős csatlakozó és az NR meg a színét jelöli : fekete. Tehát egy fekete 48 érintkezős csatlakozóról van szó. A 32V NR egy 32 érintkezős, fekete csatlakozó, a 32V GR meg 32 érintkezős szürke csatlakozó. (bár ilyenek nincsenek a kapcsolási rajzon, amit betettél) 

A színek, ha esetleg kellenének valahova még:

BA - fehér

BE - kék

BG - bézs

GR - szürke

JN - sárga

MR - barna

MV - lila

NR - fekete

OR - narancs

RG - piros

RS - rózsaszín

VE - zöld

VI - lila

VJ - zöld/sárga

 

 

Előzmény: Törölt nick (33087)
Törölt nick Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33087

Egy kicsit jobban elmerülve a Sedre világában azért azt látom, hogy eltérő vezérlő esetén előállhat az alábbi helyzet is. A te esetedben ha a sérült vezeték a 32V NR vagy 32 V GR csatihoz megy, akkor motortéri kábel, ha a 48V Mr csatlakozón akkor a tűzfali kábel.

Előzmény: Baratombonca (33080)
Törölt nick Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33086

(Bocs, az előbb saját magamnak címeztem.)

Szóval: Ő a barátod. A rögzítő klipszek külön nem rendelhetők, én legalábbis nem találtam meg önállóan.

 

 

Előzmény: Baratombonca (33080)
Törölt nick Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33085

Ő a barátod. (A rögzítő klipszek külön nem rendelhetők!)

Előzmény: Törölt nick (33082)
nemeza Creative Commons License 2020.12.30 0 0 33084

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (33083)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!