Az elsők beépítés szempontjából csereszabatosak. Ha H4-ről upgradelsz H7-re, akkor viszont a tompított/távolsági fényváltáshoz kell egy plusz relé, annak érdekében, hogy távolsági fénynél mindkét (azaz mind a négy) H7 izzó világítson.
Szia. Megy minden henger.A fiamé az autó,ma én vittem el szerelőhöz,hál' Istennek,most tudtam váltani, nem fulladt le,de gázadásra rosszul reagál,kihagy.
Adott egy 2009-es 1.4 benzines 206 plus és a következő problémára szeretnék segítséget kérni.Hideg motornál egyesből kettesbe váltáskor a kuplung kinyomásakor leáll a motor.
Direkt fékpróbára mentünk ki vele, azt is azért, hogy lássuk amit látni kell...mármint, mi fog történni, ha full egyenesben bebólint a gép eleje fékezéskor...
Láttuk is, nem fér el a kerék elől, a cél ez volt...és akkor mi lenne kanyarban!?
Más kérdés, hogy most kiderült, hogy keresztben fog a fék...
Asszony autója, én nemigen ülök bele, de most én vezettem, mert Anyu nem tudta hogyan kell blokkolóra fékezni (ja ABS nincs a gépben)!
A kerekek blokkoltak, de nem egyformán, ennyi a történet!
Van még egy nyűgöm: a hátsó ködlámpának hogyan lehet leszedni a búráját? Hasonlóan szívás, mint a rendszámtábla világítás? Nemrég észrevettem, hogy nem világít.
1.) Úgy gondoltam, hogy ha valaki, -aki nem szakmabeli- önerőből megoldja ezt a feladatot, az ha nem is "vágja", de érti a kapcsolási rajzot, ezért nem volt "fordítás". A képen valóban nem 48V MR van, hanem NR, köszönöm hogy korrigáltál.
2.) A zavar az NR és MR vonalon azért onnan is jön, hogy a Peugeot Sedre nem mindenhol követhető igazán. Vesd össze a 33080-33081-33087-es bejegyzéseket. A sérült vezeték a Sedre szerint a Johnson Controls J34P vezérlőnél csatlakozik a 48 V NR-re, a többi vezérlőnél a 32V NR-re. (TU 1,4 75 lovas motorról beszélünk). Arra meg végképp nem vennék mérget, hogy minden hajszálra úgy van, ahogy a Sedre -ben látjuk.
3.) Szinek. Kösz a hasznos kiegészítéseket. Nem gondoltam, hogy az NR a Noir-ból jön. Amúgy megnéztem az én kocsimnál (Marelli 4.8P2 vezérlő), ahol a Sedre szerint van 48V MR, 32V MR és 32V GR jelű csatlakozó van. Mindhárom fekete. Biztosan elfogyott a barna és a szürke.
Kedves FeZ_!
Év vége van. Szeretném megköszönni -talán többek nevében is- szakszerű, hasznos tanácsaidat, segítőkész hozzáállásodat itt a fórumon.
A 1229-es szál, ami szakadt, az ECU-nál a fekete csatlakozó F2-es lábára ment, nem az F4-re. Az okozta a legtöbb mérést és fejtörést, hogy melyik leírás passzol a legjobban a kocsihoz.
Nem akarok belu...ni, ha már ilyen rendes vagy és segíteni próbálsz, de az még többet segítene neki, ha lefordítanád valamennyire a kapcsolási rajzot, mert nem biztos, hogy vágja a jelöléseket ! (a képen a 48V az NR nem Mr)
Olyasmire gondolok, hogy a 48V NR - nél azt jelenti a jelzés, hogy 48 érintkezős csatlakozó és az NR meg a színét jelöli : fekete. Tehát egy fekete 48 érintkezős csatlakozóról van szó. A 32V NR egy 32 érintkezős, fekete csatlakozó, a 32V GR meg 32 érintkezős szürke csatlakozó. (bár ilyenek nincsenek a kapcsolási rajzon, amit betettél)
Egy kicsit jobban elmerülve a Sedre világában azért azt látom, hogy eltérő vezérlő esetén előállhat az alábbi helyzet is. A te esetedben ha a sérült vezeték a 32V NR vagy 32 V GR csatihoz megy, akkor motortéri kábel, ha a 48V Mr csatlakozón akkor a tűzfali kábel.