Lesz rá mód ,ha gondolod. Te magad csinálnád? Mert én is gondolkoztam ezen ,de találni hozzá csővet ,szépen meghajlítani.....nehéz! Beszéltem szakikkal is ,hát seggre ültem! A srác többszöri általam való már-már szinte könyörgésemre úgy ,hogy e-mail-ban elküldtem neki a hepco szerelési rajzát(amit leszedtem a netről ,ha érdekel) mondott egy összeget amit nem esett nehezemre visszautasítanom ,bármenyire vágytam a fennt emlitett kiegészitőt.Így legalább csak festeni kell. A fékvédő meg olyan ,mivel leszedik ,el is tünik. Hát arra godoltam ha valaki komplettírozni kívánja a paripáját. Sajnos együtt árulják a kettőt ,de nekem a láncvédő nagyon kell.Nem is értem hogy az előző gazdi ,hogy bírta e-nélkül ,mert vagy úszol a zsírban ,vagy száraz lánccal jársz.
igen, miután kaptam időpontot (nem interneten, hanem mázlival, de csak második nekifutásra) már nem volt nagyon bonyolult az ügyintézés, onnantól már csak azon feszültem, hogy mennyibe került... (Nekem volt vizsga rajta)
Azért az, hogy ennyire flottul ment, téged is meglepett egy kicsit, nem? ;)
Pont egy ilyenen vagyok túl, leírom a tapasztalatokat, hátha valakit még érdekel.
Szóval nálam a történet az volt, hogy a régi tulaj azután hogy megbeszéltük hogy én megveszem a mocit, megcsináltatta rá a műszakit.
Ezt nem vezették bele a forgalmiba, mivel ki volt vonva a forgalomból ideiglenesen, hanem kapott egy műszaki adatlapot, amit ideadott nekem, hogy 2 héten belül az átiratás során adjam oda az okmányirodában.
Megkötöttem a kötelező biztosítást, vittem az igazolást erről, valamint az eredetvizsga papírt, a régi törzskönyvet, forgalmit, a rendszámot (matricát okmányiroda teszi rá), és az okmányirodában egy lépésben forgalomba helyezték, és a nevemre írták a mocit.
Annyira nem volt nagy macera, nekem 1 nap alatt sikerült az egészet adásvétellel, eredetvizsgával együtt elintézni.
Még egy-két hasznos tipp: interneten keresztül lehet időpontot foglalni az okmányirodába, ill. van olyan eredetvizsgát végző cég, aki házhoz jön, és helyben intéz mindent.
Én is jobbulást kivánok! Bár neted nem lesz,de néhány ápolónőci lesi minden kivánságod:-))) Te legalább a szar időt töltöd benn. Lehetne ennél rosszabb is ! Mikor mindenki mocizik, és minden jó nő nyáriszabin van, csak a 130 kilós Mancika kérdi 5percenként szinte rögeszmésen:- Hozzam a kacsát szép fiatal Úr??
segítesz akkor klubmatricát csináltatni? Asszem a legnagyobb nehézség a Mikitől megszerezni a PDF-et (vagy amiben csinálták anno). Aztán gyártatni ugyis tudsz, nem?
Köszi a tippet, A-p!Az ebay-t. Utána néztem és kiderült, hogy az apósom regisztrálva van. Így boldog tulajdonosa lettem egy bukóvasnak, 79 EUROért. Egyébként Hepco&Becker, csak egy kicsit nyúzott. :) A gyári láncvédőre és a fékvédőre is licitálok. Ha meglesz, akkor lesz felesleges fékvédőm, ha valakit érdekel. Az oldalborítást megnéztem, és csak a vázban lévő gumihüvely van szétnyílva. (lifegés)
Plussz még egy kérdés: az ülés levétele után normális-e, ha látom a kereket? Nem kéne ott lennie egy védőburkolatnak???
Figy Cimbora!!!!!!! Szárítom a tankot! Megnézem mennyire száradt ki megrázom és a tank nyiláson egy Újság papír kandikált ki! Nagy nehezen kivettem 3. oldal Szabad Föld vagy mi volt 2002 Májusi kiadás. Idegből meg is gyújtottam!! Kár jó lett volna lefényképezni. Kérdem milyen célt szolgált???????????????? Aki bele rakta az biztos tuta. Na de ilyet Tankba Újság Röhely!!!! A csajom itt röhög hasát fogva.
Na most így néz ki a tank! :-((( Erre már nagyon rá fért a festés!!! A harmadik képen láthatod Éppen száritom a tankot Hűsugárzóval. Ki kell szárítanom mert forrasztani is kell. Van egy pici repedés és azt be kell Heggeszteni mert nyengén szivárog a benyó. Az első képen ahol a festék fel is jött.